Jump to content

Clio 197/200 LPG


Clio16v

Recommended Posts

Bok. Imam par pitanja i molim da me ne stavite odmah na kriz :p Znam da dosta ljudi u hr ima na svojem Cliu 3Rs ugradjen plin. Zanima me kakva iskustva imaju sa njim,koju instalaciju koriste i okvirna cijena ugradnje. Znam je glupo stavljati plin u Rs-a ali nema mi smisla toliko vise placati gorivo kad se vozim na posao 70km/h i slicno. Hvala na odg

Link to comment
Share on other sites

Iskreno ono kaj ti mogu rec da ces ga tesko prodat ak ugradis plin.  Drugo 12 000kn dat odma za plin, samo razmisli kad ce ti se investicija vratit.  

Ovo ti govori bivsi vlasnik 197- ice. 

Link to comment
Share on other sites

Zasto ga je teze prodati? Nisam znao da toliko dodje ugradnja, racunao sam 8-10k kn

Link to comment
Share on other sites

Clio s plinom svi izbjegavaju.otvori njuskalo . 70% imaju plin i svi stoje 2 3 4 godine i prodaju se i svi ih zaobilaze. Neki imaju dobrih iskustva neki losih. Ja sam dve 197 imao i samo 100ku trpao i vozilo se. Ako se mislis 70kmh voziti i na poso uzmes dizela :p , clio je ispod 130 150 ljen ???. I voli gasa , a ne da se muci na 1500 2000 rpm. Zato je dizel tu. I opet jednog dana ako upecam 265 megi il tako nesto samo benzin nutra.

Link to comment
Share on other sites

Sve ja to kuzim ali jednostavno ne mogu imati dva dva auta a dizel nebi iz razloga sto mi je clio ful zabavan auto i stvarno uzivam voziti ga. Dizel je jeftiniji puno za voziti al nije mi zabavan i imam dosta frendova koji su imali raznih problema sa njima a popravci su bili papreni. 197 sa plinom bi mi bio nekako najbolje od oba svijeta i nije da si ne mogu priustit vozit na bengu nego nema mi smisla bacati pare. Ipak ako je cijena ugradnje 12000kn mislim da je bolje da zaboravim na plin

Link to comment
Share on other sites

Može se mapirati kao što rain ima na svom meganu, da se automatski prebacuje na bengu na definiranim okretajima, tipa 4500.

Znači kad se pržiš, ide na bengu, kad se voziš od A do B na posao mirno, vozi na plin, sigurno, na niskim okretajima.

Link to comment
Share on other sites

Nemoj nagađati, pošalji par e-mail-ova pa ćeš dobiti točan odgovor koliko ti treba za ugradnju. Na to još računaj atest od 1000kn. Imaš cca 50KS po cilindru i tu treba odabrati dobrog majstora koji će odabrati dobre injektore i isparivač, primjerene toj snazi. Koliko sam uspio pohvatati, trebat ćeš i podmazivanje ventila za taj motor.

Visoke okretaje će srediti sam softver od ECU-a (prebacivanje na benzin) ili ručno naravno. Računaj da se  više od 3500 - 4000rpm smatra visokim okretajima  za plin.

Auto Silvio, Thomgas, Auto-Tim, Tidala. Pitaj, nazovi. Dobar majstor će ti riješiti 90% potencijalnih problema, ostalih 10% ako imaš ispravan auto na benzin ;). Redoviti servis, kontrola mape (što sve možeš i sam) i možeš imati relativno jeftinu vožnju.

Link to comment
Share on other sites

O kakvom se meganeu radi (nisam bas u toku)? Mislio sam poslati par mailova ali najprije sam se htio ovdje informirati iz prve ruke vezano za pouzdanost i moguce probleme. Radije bi mogucnost manualnog prebacivanja sa benz na plin i obrnuto jer npr kad idem iz istre autocestom za zg vozim na visokim okretajima al se ne ganjam tako da ne vozim na benz nego na plin. Podmazivanje ventila sam definitivno slucaju mislio staviti

Link to comment
Share on other sites

To prebacivanje nije problem. Može i ručno, može i automatski. Pouzdanost i mogući problemi te uz dobrog majstora ne bi trebalo brinuti. Samo velim - odabrati primjerene injektore koji mogu pratiti ponašanje benzinskih kroz cijelo polje broja okretaja. Te isparivač koji nije na mukama kada treba isporučiti svih 197 konja.

Link to comment
Share on other sites

AKo ces stavljati plin, ja bi svakako slozio da se na 4500 okretaja prebacuje sam na benzin. Ako krenes na put za ZG i tempomat na 4000 okretaja u sestoj i to je to na plin, ako ces puno vise onda na benzin. Postoji velika sansa da ces spaliti ventile na tim okretajima. A opet ako ti bude trebalo za prestizanje ili ubrzanje to malo odradis na benzinu. Tako i je i meni na focusu slozeno, ali imam puno manje konja. U svakom slucaju dosta je to konja i treba pripaziti na majstora i na sustav i ne forsirati sve na plin. Za brzu voznju tu je benzin, a za ustedu tu je plin :)

Link to comment
Share on other sites

Da,mislim da bi to bila u redu opcija. Ne kuzim se previse u taj plin i stetnost za ventile al citao sam neki dan da lik u uk ima slozen plin na svoj 182 track car,navodno bez ikakvih problema i nisam siguran dali on ili netko drugi je bio na valjcima i na plin mu je izbacilo 4ks manje nego na bengu sta i nije neka razlika u snazi da bi za pretjecanja trebao prebacivati na benzin. Kako se odvija to automatsko prebacivanje sa plina na benz, pri tome mislim dali se osjete neka trzanja i slicno ili se to glatko odvija? Ako se odlucim za ugradnju definitivno cu prije ciljati na neku kvalitetniju opciju nego najjeftiniju :)

Link to comment
Share on other sites

Clio 197 ionako ima 180ks , pa jos plin i naletis na razje motor i neke stvari,  pa kalkuliraj gdje si s ks...:)

Edited by Vox2
Link to comment
Share on other sites

Ali kad vozim sa upaljenim tempomatom autocestom mi je svejedno ako ima 80,180 ili 380 samo mi je bed sta bacam pare u vjetar :p

Link to comment
Share on other sites

Kako se odvija to automatsko prebacivanje sa plina na benz, pri tome mislim dali se osjete neka trzanja i slicno ili se to glatko odvija?

Ako je sve napravljeno kako treba - glatko da niti ne osjetiš.

Link to comment
Share on other sites

Kod plina je problem sto toplije izgara i onda jos puno eksplozija i to je to. Sada prica mog plinara. Navodno yaris 1.0 stara verzija sa 4 cilindra je osjetljiva na plin i kDa sam bio na servisu bila je jedna gdje su na 200k km od ugradnje radili ventile. Ceh je navodno 2000kn... Naravno na drugim autima moguce drugacije.

Sto se tice prebacivanja, ja nemam pojma na sto mi radi auto dok ne pogledam na prekidac. Nista ali bas nista se ne osjeti. Lovato ExR sustav na focusu.

Link to comment
Share on other sites

Situacija je prema svemu napisanom slijedeca, najveci neprijatelji plina u automobilu su oni koji nikada isti nisu imali 

ugradjen u svoje vozilo ili su bili preskrti platiti posten i provjeren uredjaj vec su razne Turske proizvode (pod talijanskim nazivima npr.

Gas Italy, Torelli isl.) ugradjivali kod svakojakih majstora pa su imali problema sa plinskom instalacijom.Po meni iz nekog osobnog iskustva

(trenutno laguna III 2.0T 170 ks s BRC plinom, prije nje u dvije lagune 1.8 16V 1.8 8V i kockici 320 ugradjen plin), ako ti je auto ispravan (na benzin) i

zelis se voziti jeftinije uz vecu autonomiju nema nikakvog razloga da isti ne ugradis (vidim da si iz Istre ak se ne varam imas Boyskog pa se raspitaj).

Ljudi pricaju o stradavanjima ventila i broju okretaja, sve to stoji ali ne zbog plina kao pogonskog goriva vec loseg zazora , nepostelane mape 

(dobar plinski uredjaj ima mogucnosti stelanja i vise nego sto je dobrom majstoru potrebno), lose zabusene grane isl. Kad sve stavis na papir 

vozis se poprilicno jeftinije,

Link to comment
Share on other sites

i da ono kaj vele da je auto teze prodati to je valjda zato jer isto godiste s plinom ima dvostruko vise km (cisto sumnjam da se i oni samo sa

benzinom nebi vozili da im nije prevec placati litru )

Link to comment
Share on other sites

Vozio cs 172 na BRC plinu. Nikakvih problema s plinom nisam imao. Plin je ugraden 2008god, ja sam ga uzeo 2016. Sta se u meduvremenu desavalo nemam pojma, ali kad je dosao meni sve je radilo kako treba. Ja sam okrenuo oko 40tkm s njim, nakon toga ga prodao. Ali nikad ga nisam stiskao na plin i nije bilo nikakvih problema, a razlika u gorivu ogromna.

A sta se tice prodaje, 80% kupaca ce ti pocet srat po autu jer to nije "auto" za plin. Tako da kad ces ga prodavat iscupaj sve van. i kupci ce vikat kako je auto odlican, al da je plin bio unutra nebi valjao nista.:aua:

Link to comment
Share on other sites

Vozio cs 172 na BRC plinu. Nikakvih problema s plinom nisam imao. Plin je ugraden 2008god, ja sam ga uzeo 2016. Sta se u meduvremenu desavalo nemam pojma, ali kad je dosao meni sve je radilo kako treba. Ja sam okrenuo oko 40tkm s njim, nakon toga ga prodao. Ali nikad ga nisam stiskao na plin i nije bilo nikakvih problema, a razlika u gorivu ogromna.

A sta se tice prodaje, 80% kupaca ce ti pocet srat po autu jer to nije "auto" za plin. Tako da kad ces ga prodavat iscupaj sve van. i kupci ce vikat kako je auto odlican, al da je plin bio unutra nebi valjao nista.:aua:

uf, fini kilometri :D

 

Ja sam isto razmišljao o plinu za svoj RS225 kako ima korisnik Rain ugrađenog u meganea F1 i koliko čitam nije bilo problema nekih... Jedino me malo mući da li ću ga dovoljno dugo imati da isplatim taj ceh od cca 12000 kn za to... Istina počeo sam dobro , 35tkm u godinu i 6 mjeseci :D

Link to comment
Share on other sites

uf, fini kilometri :D

 

Ja sam isto razmišljao o plinu za svoj RS225 kako ima korisnik Rain ugrađenog u meganea F1 i koliko čitam nije bilo problema nekih... Jedino me malo mući da li ću ga dovoljno dugo imati da isplatim taj ceh od cca 12000 kn za to... Istina počeo sam dobro , 35tkm u godinu i 6 mjes

kod mene je bio cca 8mj. a prodan je u 8mj s 240tkm, neki dan mi je dosao na servis i imao oko 270tkm. Tako da nemos vjerovat al jos uvijek auto radi iako je na plin :)

Link to comment
Share on other sites

Kod plina je problem sto toplije izgara i onda jos puno eksplozija i to je to. 

Zelis rec da se desavaju detonacije u motoru? 

Link to comment
Share on other sites

Sta se tice ovih clia iz oglasnika sta su sa plinom vjerujem da je u necem drugome problem sta se ne prodaju a ne plin, npr: puno km,puno vlasnika, generalno auto u losem stanju ili traze previse. Ja znam za sebe da nebi bjezao od takvog auta ako znam da je auto odrzavan i nije groblje. Brdo ljudi kaze da plin zapravo produljuje vijek motora zbog cisceg izgaranja i slicno ali ja nemam nikakvih iskustava pa pitam, jedino ako nije problem kod clia 197 to sta ima dosta visoku kompresiju pa da to igra neku ulogu

(vidim da si iz Istre ak se ne varam imas Boyskog pa se raspitaj).

Sta se tice Boyskog cujem svakakve stvari. Pola ljudi se kune u njega da radi vrhunski a pola da ne radi nikako i da su imali raznih problema sa njim i njegovim radom

Link to comment
Share on other sites

 

A sta se tice prodaje, 80% kupaca ce ti pocet srat po autu jer to nije "auto" za plin. Tako da kad ces ga prodavat iscupaj sve van. i kupci ce vikat kako je auto odlican, al da je plin bio unutra nebi valjao nista.:aua:

To mi je najmanji problem sta ljudi drze taj auto za neku svetu kravu a voze dizele od 60ks i 4l potrosnje.  Po prirodi sam dosta stedljiv i meni taj auto ne sluzi samo za gustiranje nego i za vucaranje do posla i slicno a u takvom rezimu voznje provodi mozda 90% vremena tako da mi je totalno glupo bacat novce u vjetar zbog tih 10% vremena kad se vozim za gust kad mogu te novce potrosit na neke druge stvari kao sto su neke felge ili nesto deseto vezano ili nevezano za auto :p

Link to comment
Share on other sites

uf, fini kilometri :D

 

Ja sam isto razmišljao o plinu za svoj RS225 kako ima korisnik Rain ugrađenog u meganea F1 i koliko čitam nije bilo problema nekih... Jedino me malo mući da li ću ga dovoljno dugo imati da isplatim taj ceh od cca 12000 kn za to... Istina počeo sam dobro , 35tkm u godinu i 6 mjeseci :D

Ja vjerujem da cu svoj auto imati jos dosta vremena jer sam stvarno zadovoljan sa njim, jako mi se svidja i u cca godinu i pol koliko ga imam nisam imao nikakvih problema ni troskova osim redovitog odrzavanja (kuc kuc) :)

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče detonacija - da može doći do njih. Jednako kao i na benzinu, ako nije dobra smjesa (što može biti posljedica loše odabranog sustava/komponenti). Opet se vraćamo na ono - dobar majstor zlata vrijedi!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.