Jump to content

Megane I 1.4 8v - gubi vodu, pukla cijev od auspuha... Preporuka za servis?


Fr4n

Recommended Posts

Ovak, trebam pomoć... Počeo je zezati Megane I... Dakle radi se o 1.4 8v, 99'.g. auto ima 107tkm što je jako malo za njegove godine... ugl. danas sam vidio da lagano gubi vodu i da se razina ulja povečala, tj. pokazuje mi da je razina ulja skoro maksimalna, a ulje nije mjenjano zadnjih 5-6 godina sigurno... pa se bojim da se voda počela miješati sa uljem možda? Druga stvar koja me muči je auspuh koji na napuknuo na spoju one metalne mrežice ispred prvog lonca, ne znam kak se to točno zove ugl. to je napuklo i sad je auto jako glasan pa bi trebalo to popravit.... Auto je prije išao u ovlašteni servis kod Štarkelja u Zagrebu i imali smo loša iskustva kod njih zato jer nisu obavili posao kak je trebalo, a uz to su još masno naplatili tak da ga ja nebi vodio više po ovlaštenim servisima nego u neki lokalni koji poznaje Renault u dušu... (Ne kažem da je Štarkelj loš, čitao sam da su neki bili zadovoljni sa njima, ali eto, ja bi promijenio servis)... Ak mi možete preporučiti neki servis na području Zagreba i okolice, nekog tko zna Renault stvarno odlično? Čitao sam preporuke za servise još prije, da ima neki čovjek koji je otvorio svoj servis ili tako nešto ali nisam siguran dali to još uvijek stoji, pa ako možete podijeliti najnovije informacije? I ovo za vodu što sam spomenuo gore ako je netko možda imao sličan slučaj? Svaka pomoć i preporuka je dobrodošla :)

Link to comment
Share on other sites

Ako je ulje staro (nije mijenjano) 5-6 godina onda sigurno nećeš nać nekog ko će dobro a jeftino sredit tako zapušteno auto. A što se tiče ulja, osobno sumnjam na brtvu glave. Što nas opet vraća na prošlu rečenicu. Al to je moje mišljenje, nek iskusniji još komentiraju dok si ja naspem jednu...

Link to comment
Share on other sites

I ja bi si nasuo jednu da nisam na poslu:yeah:

Brtva glave je sigurno strulila od godina, to sto nije ulje mijenjano sad ce se, i antifriz i svjecice i sve brtve iznad bloka i termostat i distribucija i semering bregaste i gumice ventila i strojna obrada glave..

Skupit ce se sad lijepi trosak cca 3tkn.

Link to comment
Share on other sites

Ako je ulje staro (nije mijenjano) 5-6 godina onda sigurno nećeš nać nekog ko će dobro a jeftino sredit tako zapušteno auto. A što se tiče ulja, osobno sumnjam na brtvu glave. Što nas opet vraća na prošlu rečenicu. Al to je moje mišljenje, nek iskusniji još komentiraju dok si ja naspem jednu...

Nisam napisao da tražim jeftinog mehanicara, vec nekog tko zna Renault i radi posao kak spada... Kak je krenulo izgleda da cu si i ja morat drmnut jedno dve tri da se ne zrusim kad dođem na servis [emoji1]

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

I ja bi si nasuo jednu da nisam na poslu:yeah:

Brtva glave je sigurno strulila od godina, to sto nije ulje mijenjano sad ce se, i antifriz i svjecice i sve brtve iznad bloka i termostat i distribucija i semering bregaste i gumice ventila i strojna obrada glave..

Skupit ce se sad lijepi trosak cca 3tkn.

Tak sam si i mislio... Imam zapisano negdje biljeznici u autu kad je ulje bilo mjenjano zadnji put pa cu bas pogledat ujutro... Ali ima sigurno vec nekoliko godina posto je auto stajao u garazi godinu i pol i nakon toga je krenuo u akciju bez da su se ikakvi servisi radili... A sto je najbolje u cijeloj toj prici auto se vozi svaki dan najnormalnije bez ikakvih losih znakova tipa da lose vuce, da masina radi nepravilno i sl... Niti jedna lampica na ploci ne svijetli sto je isto jako zanimljivo... Jest da se zadnjih par dana auto cuje ko neki ferrari kad je cijev od auspuha napukla al to nema veze sa masinom... Valjda ce se i to nekak rjesit da mi auto ne umre, al kak je krenuo neda se sam tak... :)

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

DA ti budem iskren, auspuh ti nije uopce primarna briga.

Imas u Zagrebačkoj ulici (ne aveniji), kod Kauflanda ovog novog , Rudeš je to, ISAP auspuh, nekih 500kn je zamjena te gibljive cijevi,radio sam to bas na meganu.

 

Ono sto je po meni primarno zaboga ici mjenjatikomplet zupcastog i ulje, nemoj dalje ni voziti tako sa bogznakoliko starim zupcastim.Mozes majstoru napomenuti da pogleda dali je mijesano ulje i voda da ti javi pa da ces vidjeti dalje, ne mora nuzno biti da je . Drugacije bi ti radio da miješa, dimio bi i smrdilo bi čudno.

To kaj gubi vodu nije samo po sebi problem, meni gubi vodu od kad ga imam isto 5 godina, ali uvijek negdje na spoju , termostat, sad zadnje posuda antifriza..mozda je i tebi tak ,a mozda i nije.

Link to comment
Share on other sites

Nadi majstora koji radi ujutro u Renault servisu, popodne doma. Također nek ispita prisustvo ugljikovodika u rashladnoj tekućini pa ces znati probija li kompresija na dihtungu glave. Ona gibljiva cijev kod Lastovcica nije niti 100kn, ali majstori obicno naplacuju sve skupa oko 500, sto je cista pljacka

Link to comment
Share on other sites

Cek cek. Vi tu mijenjate i brtvu glave a sve na osnovu da je ulje blizu max na sipkici.

Jel se nivo ulja povisio kroz zadnji period ili je prosto na visem nivou konstantno i motor nije potrosio ulje sto za te motore nije nis cudno??

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

i gorivo iz neispravnih dizni može se slijevati i povećavati nivo ulja. Kako miriše to ulje? Također  i loše gorivo koje je stajalo 5 godina u rezervoaru može sliniti u cilindar. 

Najbolje promijeni ulje i prati situaciju, dihtung glave radi ako se baš uvjeriš da je do njega inače ne diraj

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nadi majstora koji radi ujutro u Renault servisu, popodne doma. Također nek ispita prisustvo ugljikovodika u rashladnoj tekućini pa ces znati probija li kompresija na dihtungu glave. Ona gibljiva cijev kod Lastovcica nije niti 100kn, ali majstori obicno naplacuju sve skupa oko 500, sto je cista pljacka

 

 

obzirom da treba biti zavareno kak spada i da se vari odozgo znači sa špiglom, normalno da nemože zavariti bilo tko nego sposoban majstor.. i zamjena sa cijevi je 300 kn u Isapu, bio kolega neki dan.. fiat Bravo. 

Link to comment
Share on other sites

DA ti budem iskren, auspuh ti nije uopce primarna briga.

Imas u Zagrebačkoj ulici (ne aveniji), kod Kauflanda ovog novog , Rudeš je to, ISAP auspuh, nekih 500kn je zamjena te gibljive cijevi,radio sam to bas na meganu.

 

Ono sto je po meni primarno zaboga ici mjenjatikomplet zupcastog i ulje, nemoj dalje ni voziti tako sa bogznakoliko starim zupcastim.Mozes majstoru napomenuti da pogleda dali je mijesano ulje i voda da ti javi pa da ces vidjeti dalje, ne mora nuzno biti da je . Drugacije bi ti radio da miješa, dimio bi i smrdilo bi čudno.

To kaj gubi vodu nije samo po sebi problem, meni gubi vodu od kad ga imam isto 5 godina, ali uvijek negdje na spoju , termostat, sad zadnje posuda antifriza..mozda je i tebi tak ,a mozda i nije.

Znam za auspuh da nije tolko strasno, al sam to napomenuo cisto zato jel trazim preporuku za servis pa da ljudi znaju... Raspitat cu se kod ISAPa da vidim jel im guzva ovih dana, a i racuno sam si da ce to ispast nekih 100eu vise manje... Ovak za ulje i ostalo sam pogledo, i u servisnoj biljeznici pise da je ulje mjenjano prije 3 i pol godine tj. prije 11tkm... Zupcasti remen je zadnji put mjenjan prije 4 godine tj. prije 20tkm... Kazem auto se vozi najnormalnije, ne dimi, ne smrdi... Al nije mi jasno ovo ulje nikako, auto je preso 11tkm, a ulje stoji na max...? A ovo sto kazes za vodu moze stvarno biti da pusta negdje na spoju...

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nadi majstora koji radi ujutro u Renault servisu, popodne doma. Također nek ispita prisustvo ugljikovodika u rashladnoj tekućini pa ces znati probija li kompresija na dihtungu glave. Ona gibljiva cijev kod Lastovcica nije niti 100kn, ali majstori obicno naplacuju sve skupa oko 500, sto je cista pljacka

Mozda neka preporuka za majstora? Ovo za auspuh sam si racuno da ce doc oko 100eu vise manje... Ma to je vec opce poznato da majstori vole pljackat... Dođe mi da kupim tu cijev i da si ju sam zasvajsam doma al kad nemam sa cim auto dignut...

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Cek cek. Vi tu mijenjate i brtvu glave a sve na osnovu da je ulje blizu max na sipkici.

Jel se nivo ulja povisio kroz zadnji period ili je prosto na visem nivou konstantno i motor nije potrosio ulje sto za te motore nije nis cudno??

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

A gle iskreno nemam pojma nisam pratio razinu ulja tak cesto sto je opet i moja pogreska... Pogledo sam i pise da je ulje zadnji put mjenjano prije 3 i pol godine tj. prije 11tkm... Sto mi je opet cudno da ulje stoji ma max cijelo vrijeme, a auto je presao u međuvremenu 11tkm...?

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

i gorivo iz neispravnih dizni može se slijevati i povećavati nivo ulja. Kako miriše to ulje? Također  i loše gorivo koje je stajalo 5 godina u rezervoaru može sliniti u cilindar. 

Najbolje promijeni ulje i prati situaciju, dihtung glave radi ako se baš uvjeriš da je do njega inače ne diraj

Ulje nema neki agresivan miris po benzinu kolko se sjecam... Sad dal je razrjeđeno to nemrem procijeniti... To sam i ja mislio da ispumpa staro ulje i stavi novo pa da onda pratim dal se povecava il smanjuje...

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Ja sam bio sa više auta u ISAP i uvijek sve fino i korektno bilo, svaka preporuka.

Ok, hvala na preporuci :)

Poslano sa mog SM-N910F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jbt citava buka od toga da ti auto ne trosi ulje :)

Cuti i vozi i rjesi spuh..

I napravi mali servis pod obavezno. A tad ce se i osjetiti ako ima benzine u ulju ili vidjeti voda.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

meni nije jasno da i dalje voziš skoro 4 godine staro ulje. Pa zamijeni to pobogu, 3 litre ulja 100 kn, filter 40 kn!

Često se mehaničari zajebu s ovim motorom i ubace 4 litre ulja, a ide 2,9 skupa s novim filterom.

Možda je neki genijalac tako napravio prije 3,5 godine

Link to comment
Share on other sites

meni nije jasno da i dalje voziš skoro 4 godine staro ulje. Pa zamijeni to pobogu, 3 litre ulja 100 kn, filter 40 kn!

Često se mehaničari zajebu s ovim motorom i ubace 4 litre ulja, a ide 2,9 skupa s novim filterom.

Možda je neki genijalac tako napravio prije 3,5 godine

Kako se mozes zajebati? Natocis koliko ti pise u manualu, nakon toga upalis auto da filter povuce ulje i nakon kratkog vremena provjeris na sipku?!?! A ako u manuali pise krivo, i nalio si previse ulja, lijepo se ispusti ulje da bude kako treba. Ako nisi provjerio sta si napravio, onda bogami nisi ni napravio posao.

Link to comment
Share on other sites

Bit ce da mu je to radio "Majstor"

A u motor ide 4L ulja u svaki auto, sad dal to bilo na minimumu ili max, ko ga j**e :D

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meni se dogodilo i to u ovlastenom prije 10ak godina. Kad sam se vratio reci da je ulje preko max, u cudu su gledali i rekli kako su mislili da je to 1,4 16V i da se 8V vise ne ugraduje u phase 2.

Moj ti je savjet promijeni ulje i prati, ne bacaj lovu u popravke prije nego budes siguran

Link to comment
Share on other sites

Čitam temu i dodao bi dva-tri komentara koje su kolege manje više rekli ranije.

1. Taj motor je vrlo izdržljiv i nije ništa čudno da na tolikoj kilometraži ulje i dalje stoji na max.

2. Za početak promjeni ulje i filter ulja (odma) i onda prati situaciju. Svakih par 100km izvadiš šipku od ulja i vidiš šta se dešava. Također kontroliraj razinu rashladne tekućine. Izmjeri metrom na posudi,ali zapamti od čega mjeriš (od ruba posude kad skineš čep, naprimjer) da dobiješ pametne i korisne podatke. Zapisuj, jer će se lako desiti da ćeš zaboraviti ili pomješati rezultate opažanja.

Tek nakon par tisuća kilometara kad/ako se uvjeriš da motor puni karter od ulja ili mješa sa vodom riješavati problem.

3. Za ISAP samo pohvale imam. Kod njih sam auspuh rješavao dok sam bio u ZG-u. Pristojni s cijenom, brzi i uljudni.

Ne bacaj novce prije nego se 99% uvjeriš da nešto nevalja

Link to comment
Share on other sites

Meni se dogodilo i to u ovlastenom prije 10ak godina. Kad sam se vratio reci da je ulje preko max, u cudu su gledali i rekli kako su mislili da je to 1,4 16V i da se 8V vise ne ugraduje u phase 2.

Moj ti je savjet promijeni ulje i prati, ne bacaj lovu u popravke prije nego budes siguran

Jak ovlasteni servis kad serviser izvana ne vidi razliku izmedju 8v i 16v motora hahah..

Link to comment
Share on other sites

Jak ovlašteni servis manje zahtjevne poslove povjerava šegrtima i onda se dogode svakiakve pizdarije.

 

A gledaj ovo, Autodata za taj motor kaže da idu 4 litre! A ne idu! 

 

Capture.JPG

Link to comment
Share on other sites

nikad ne možeš ispustiti svo ulje iz mašine.

recimo da ideš radit generalku pa u suhu mašinu ulijevaš, 4 litre bi bilo ok..

sve te podatke uzeti sa -10%

tak za mog meganea piše 4.9 l a kad sipam tolko iznad maks je. 4.5 litre je točno na pola min - max.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.