Jump to content

Grijanje u Cliu IV DCI 75 ks


linkres

Recommended Posts

Bok, ima li netko gore navedeni auto? Naime moj sad po zimi grije,ali onak samo toplo, nikad na vent.otvore ne puše vrući zrak, to mi je malo čudno jer na ostalim autima kaj sam vozio je baš vrući zrak izlazio.

 

Bok, Emil

Link to comment
Share on other sites

Ne bih se složio da je to razlog, imali do prije dvije god clio II storia, taj je fantastično grijao, Vruć zrak, ugrije kabinu jako brzo.

Link to comment
Share on other sites

moguce je da je samo do hladnoce, konkretan primjer opelov 1.4 cdti, krenuo iz dubrave za cakovec, tek negdje poslije naplate sv helena pocelo grijati i isto nije vruce, nego mlako...

a isto tako moze biti i problem u termostatu ako nisi prvi vlasnik automobila i ima puno ili nepoznato kilometara...

Link to comment
Share on other sites

Jel i Clio storia bio dci?

Da.

moguce je da je samo do hladnoce, konkretan primjer opelov 1.4 cdti, krenuo iz dubrave za cakovec, tek negdje poslije naplate sv helena pocelo grijati i isto nije vruce, nego mlako...

a isto tako moze biti i problem u termostatu ako nisi prvi vlasnik automobila i ima puno ili nepoznato kilometara...

kupljen star 7 mj. za 7000 km

da ima dosta ljudi kaj se žali i s drugim autima, možda termostat

Link to comment
Share on other sites

Mozes se zaliti al nemora proci. Navedeni koji brzo grije je mogao imat elektricni grijac vode koji ovaj mozda nema.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

kolika je temperatura rashladne tekućine nakon 10-ak minuta vožnje? Termostat može biti u pitanju ili nema (ne radi, pokvaren) dodatni grijač.

 

ili je možda ovo: c/p sa srpskog renault foruma:

''ClioIV (i Captur) imaju strategiju "termomenadžment" koja između ostalog obuhvata i pokretna vratanca na prednjem delu karoserije. Namena im je da spreče ili omoguće strujanje vazduha preko hladnjaka, po potrebi. Prvo je da se motor brže zagreje i da se održava temperatura motora. Druga funkcija zatvaranja tih otvora je aerodinamika, znači smanjenje potrošnje goriva. I to sve radi automatika''

riknula ''vratanca?''

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

onda nista, pravac ovlasteni servis i reklamirat dok je u garanciji...

Nema više garanciju. 

Mozes se zaliti al nemora proci. Navedeni koji brzo grije je mogao imat elektricni grijac vode koji ovaj mozda nema.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Nije bilo grijača, moj c4 nema isto grijača, ali grije fenomenalno

Link to comment
Share on other sites

kolika je temperatura rashladne tekućine nakon 10-ak minuta vožnje? Termostat može biti u pitanju ili nema (ne radi, pokvaren) dodatni grijač.

 

ili je možda ovo: c/p sa srpskog renault foruma:

''ClioIV (i Captur) imaju strategiju "termomenadžment" koja između ostalog obuhvata i pokretna vratanca na prednjem delu karoserije. Namena im je da spreče ili omoguće strujanje vazduha preko hladnjaka, po potrebi. Prvo je da se motor brže zagreje i da se održava temperatura motora. Druga funkcija zatvaranja tih otvora je aerodinamika, znači smanjenje potrošnje goriva. I to sve radi automatika''

riknula ''vratanca?''

A neznam nije to tak strašno,ali čudno mi je. Videjt ću, probat ću izmjeriti temp.na izlazu. a i moram provjeriti temp.rashladne tekućine.

Link to comment
Share on other sites

Moj bivši clio 3 isto nije nekad grijao nakon 5 km lagane vožnje jer nije uspio dignut temperaturu. Riješenje: gašenje ventilatora kabine sve dok nije došao do radne temp. Nakon tog je već nakon 3 km vožnje grijao poprilicno.

Link to comment
Share on other sites

za početak ugasi klimu, i bar nekih 10-15 min treba autima da sad počnu grijati ili bar nekih 10-15 km

neki auti imaju električni grijač u kabini, zato griju jače i brže.

 

Link to comment
Share on other sites

Ne mogu sad naći Haynes, ali sam prilično siguran da su Klitači II dCi imali električne grijače kabine negdje u ventilaciji i ako se dobro sjećam bili su keramički.

Inače mali dizli ne griju nikako po ovim minusima. Nedavno sam vozio Golf VII R-Line sa 1.6TDI motorom pa i uz električne grijače nije baš nešto grijao prvih 10ak minuta kad je vani bilo -10.

Ne može grijati, a ništa ne trošiti ;)

Link to comment
Share on other sites

Moj Klio ima grijace rashladne tekucine ali kako sam promijenio termostat negdje u devetom mjesecu ne treba mu dugo da se ugrije iako temperatura bude ispod nule tako vec ispod kilometra ugrije na prvu crtu

Link to comment
Share on other sites

Moj bivši clio 3 isto nije nekad grijao nakon 5 km lagane vožnje jer nije uspio dignut temperaturu. Riješenje: gašenje ventilatora kabine sve dok nije došao do radne temp. Nakon tog je već nakon 3 km vožnje grijao poprilicno.

Kao bivši vlasnik clia 3 dci potpisujem.

Link to comment
Share on other sites

Ostavi ga na mjestu da radi 5min pa onda kreni, brze ce se zgrijat posle toga u voznji nego kad sa skroz hladnim krenes

Link to comment
Share on other sites

Moj Klio ima grijace rashladne tekucine ali kako sam promijenio termostat negdje u devetom mjesecu ne treba mu dugo da se ugrije iako temperatura bude ispod nule tako vec ispod kilometra ugrije na prvu crtu

Imaš webasto?

Ostavi ga na mjestu da radi 5min pa onda kreni, brze ce se zgrijat posle toga u voznji nego kad sa skroz hladnim krenes

Pa naravno kad ga griješ 5min na mjestu prije nego kreneš :D Inače to je dobra praksa ugrijati malo motor u leru po ovim minusima prije nego se krene.

Link to comment
Share on other sites

Na dosta mjesta sam pročitao da je loša opcija grijati tako auto dok stoji.

Ja mu dam dvadesetak sekundi dok ulje malo procirkulira i lagano krenem.

Link to comment
Share on other sites

Nekako bas i neznam. Ja ga ostavim malo jer radi full cudno. A na 20 stupnjeva nakon 5-10min u njemu je kao u paklu. Odmah grije. 

Edited by Zrmi RS
Link to comment
Share on other sites

nikako se ne preporuča grijanje u mjestu. Dovoljno 10-ak sekundi dok se vežeš i provjeriš retrovizore. Lagano u vožnju dok se ne ugrije i to je to

Link to comment
Share on other sites

Ne mogu da verujem da Clio 4 nema keramicki (PTC) grejac kabine, ima ga moj Clio 3 iz 2012. Doduse, kada je Renault u pitanju, vise me nista i ne moze iznenaditi, stede nemilice.

Inace, prvi Renault koji je imao PTC kabine bio je megane 2/Scenic 2, clio 2 nije to imao ni kao opciju. PTC kabine ne treba mesati sa elektricnim grejacima rashladne tecnosti - thermoplunger unit, koji su ugradjeni, mislim po prvi put bas u Clio 2 1.5 dCi (nisam bas 100% siguran da ih nije bilo u dTi, ali mislim da nije).

Link to comment
Share on other sites

nikako se ne preporuča grijanje u mjestu. Dovoljno 10-ak sekundi dok se vežeš i provjeriš retrovizore. Lagano u vožnju dok se ne ugrije i to je to

Neki poseban razlog tome osim marketinga grupacija koje promiču ekologiju i onih koje žele da što prije promijeniš motor?

Ovisno koju gradaciju ulja imaš u motoru, na -10 stupnjeva ulje je 100-300x gušće nego kad je motor skroz ugrijan i vrlo sporo teče kroz motor, a zbog povećanog tlaka se jedva podmazuje. Kreneš li naprezati motor u tim uvjetima makar laganom vožnjom trošenje motora se drastično povećava.

Link to comment
Share on other sites

Bas te grijace ima moj klio i pale se oko nule

Iskopao sam Haynes manual za Clio II. Piše da ima nešto što se zove "heater plugs" (thermo-plungers). Nalazi se na kučištu getribe, a spojen je između motora i hladnjaka. Kaže da se pali "when temperature of coolant and airflow is not up to the temperature"... štogod to točno značilo. To bi moglo biti to što opisuješ.

Ne piše da je to nešto što samo dizli imaju.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.