Jump to content

Grijanje u Cliu IV DCI 75 ks


linkres

Recommended Posts

Link to comment
Share on other sites

Nekako bas i neznam. Ja ga ostavim malo jer radi full cudno. A na 20 stupnjeva nakon 5-10min u njemu je kao u paklu. Odmah grije. 

Benzinac....pa još RS....bajo moj,nema zime [emoji23] [emoji23] [emoji106] [emoji106]

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dizelu treba deset, petnaest minuta da se ugrije pod opterećenjem u vožnji, na mjestu će se ugrijati nikad...

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je najveći problem što je Blue_fatality napisao. Ekipa odvrne ventilaciju u više brzine i normalno da preko malog kilera ekstremno odlazi toplina. Neće niti benzinac onda ugrijat brzo, kamoli dizelaš.

Link to comment
Share on other sites

Ja sa svojim nikak nemrem krenut dok je hladan, cudno nekak se ponasa a i neda se saltat dok se malo ne digne ulje u getribi. 5-10 min na mjestu taman da se temperatura digne na prvu tockicu i onda krenem i taj cas se zagrije. Ako sa hladnim krenem treba mu duplo i jos vise od duplo da se zgrije.

Link to comment
Share on other sites

Ja sa svojim nikak nemrem krenut dok je hladan, cudno nekak se ponasa a i neda se saltat dok se malo ne digne ulje u getribi. 5-10 min na mjestu taman da se temperatura digne na prvu tockicu i onda krenem i taj cas se zagrije. Ako sa hladnim krenem treba mu duplo i jos vise od duplo da se zgrije.

75w90 neko dobro ulje u mjenjač i nebi trebalo biti problema sa šaltanjem.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

evo, sad ti daj 3,4 linka koji kažu da je dobro grijati auto u mjestu

Ne mogu ti poslati knjigu od 700-tinjak stranica, pa ću probati ukratko.

Kada upališ motor ujutro na -10, labda senzor ne radi, motor je hladan, cilindar je hladan, dizne su hladne i ne špricaju onu finu maglu kako bi trebalo, a izgaranje sporo. Zato ECU pušta više zraka i daje bogatiju smjesu inače bi motor umirao i gušio se kao Yugich kojem si zaboravio potegnuti čok. Ulje je gusto kao med na sobnoj temperaturi, a tlak ulja na leru visok kao na toplo u blokadi. Na 2000 okretaja je tlak ulja u maksimumu i aktivira se bypass ventil na filteru ulja.

To je daleko od idealnog stanja za krenuti na vožnju. Motor se zbog previsokog tlaka i pregustog ulja praktički ne podmazuje.

Samo otprilike pola minute poslije na leru cilindri su se ugrijali, lambda također, ECU je u zatvorenoj petlji i smjesa više nije bogata nego je u stohiometriji što možeš potvrditi s bilo kojim OBD2 skenerom. Kazaljka brojača okretaja motora u tom trenutku padne iako ne onoliko koliko bi pala da je motor full topli. Ulje je već procirkuliralo cijelim motorom. Tad je već puno bolja situacija za krenuti autom.

BTW: Nije loše biti u leru dok je motor hladan nego je loše dugo biti u leru kad je motor topli budući da je tlak ulja najniži i ulje najsporije cirkulira kroz motor. Zato su policiji stradavale bregaste na motorima jer se zimi griju cijelu noć na leru ;)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pa 30 sek je ok, referirao sam na 5 min grijanja u mjestu koliko se nekada radilo, a i danas ima takvih.

Ja krenem nakon 10 sek s parkinga lagano oko zgrade i dok dodem na cestu prođe sigurno 45 sek. I sve to brzinom od 10 km/h. Dok god temp ne dođe na sredinu ne prelazim 3000 o/min

Link to comment
Share on other sites

Ja ujutro izađem upalit auto. Vratim se u kuću operem zube, obućem jaknu ugrijem se kraj peći i onda krećem u auto i na posao. Auto radi do 10 min, meni je u autu toplo i briga me jel zdravo ili nezdravo za motor!

Link to comment
Share on other sites

Jbte auti ko mimoze. Sad bi jos trebao imat i prirucnik sta, kako i kada krenuti. Uzas. Ja krecem kad mi se krece. Nekad radi i duze od 5min, nekad krenem odmah. Neganjam ga na hladno, a niti mi dozvoli. Jbte misa oko kretanja. Ako ce se i ovaj razletit onda je Renault prekrizen za sva vremena. 

Link to comment
Share on other sites

E prijatelji moji i drustvo, zbog ovakvog tretmana se imaju auti s problemima... nemojte se ljutit, al kak se prema autu ponasa, redovito se isto dobije natrag. Bas to pratim malo i gle cuda, svi oni koji uzimaju Auto zdravo za gotovo imaju malo il veliko brdo sitnih ili velikih problema. Al ok, znam da se sa mnom mnogi nikak nece slozit, pogotovo ovi s problemima :zubo:.

OT: Linkres, meni je temperatura na Cliu II (bez ikakvih grijaca) po bas ledenom vremenu (-10 do -20) uz mirnu voznju znala i padati, a zrak iz ventilacijskih otvora postajao mlacniji!! Dok sam malo digo okretaje il se naculil nekom u guzicu, temperatura se lagano digla na normalu. Naprijed mi je falilo par plastinih zastita pa se Auto extremno hladil.

Na novijim autima se uz keramicke il kakve vec grijace i automatsku klimu, automatski regulira kolko jako i kolko toplo ce puhati. Dok na hladno i vani minus deset na meganu stavim temp na max i kliknem Auto prvo se ne dogadja nis. Nakon par minuta voznje polako krece mlacni zrak, a nakon desetak vec poprilicno topli zrak i puhanje ode na max pa vracam na rucno i stavnjam puhanje na 2 il tri da se ne dere. Dok stavim puhanje na Automatsko, iako se auto treba grijat (a ne hladit) pali se Klima (barem po lampicama). Kad ju rucno iskljucim, treba nesto vise vremena da se kabina zagrije, tak da ne znam u kojoj su vezi ti neki dodatni grijaci s klimom ili kaj to tocno Klima veze ima s grijanjem. U svakom slucaju, ostavljam ju na ON dok hocu brzo ugrijat Auto.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.