Jump to content

ulja


frenchkey

Recommended Posts

Svi pričate o ulju, klipovima, klizačima, ali nitko da se dotakne crijeva kočnica. Je li to itko od vas ikada promjenio?  Ali ne nakon pucanja i udesa, već preventivno.

Ja sam mjenjal na bivšoj 19ici,ne zbog puknuća il nečeg već zbog godina i vjerojatne pohabanosti koja se i ne vidi izvana...

Na ovoj sam htel promjenit al nisam mogel otšrafit od lajtunga,inače bi ih promjenil.NIJE NEKA INVESTICIJA...

Link to comment
Share on other sites

Svi pričate o ulju, klipovima, klizačima, ali nitko da se dotakne crijeva kočnica. Je li to itko od vas ikada promjenio?  Ali ne nakon pucanja i udesa, već preventivno.

 

Baš to. Ako nitko ne zna da se mijenja tekućina za kočnice, koliko ih zna da se treba mijenjati i crijeva? Ako se mijenjaju crijeva, onda se mogu očistiti i kaliperi. Ako se to sve radi, koliko to onda košta, pogotovo na starijim autima? Iliti, da parafraziram, skuplja pita od tepsije  :D Tako jedan prijatelj sada ulaže u nekakvu Alfu 2 000 kn u trule pragove a sam auto mu ne košta toliko. Koliko ima auta u kojima se mijenja tekućina za kočnice ali da se rastavljaju i kaliperi svake dvije godine? Jedno je održavanje a sasvim drugo picajzliranje. To je kao da kažem da se kompjuter MORA čistiti od prašine jer će u protivnom ovo ili ono. Da, hoće ovo ili ono  ali nakon cca "milijun" godina (u principu neće biti ništa) ili ako netko živi u nekoj sredini punoj prašine pa će doći do "problema" nakon xx godina ali onda je već za baciti. Ili kada neki kontempliraju o pranju auta ovim ili onim šamponima, ovako ili onako pa se nakon pranja provozaš iza nekog kamiona i možeš prati opet.

Link to comment
Share on other sites

Hajde onda napiši koliko je tvojih prijatelja koji nisu mehaničari i ne bave se autima (uzmi neki bar malo reprezentativan uzorak) promijenilo ulje u kaliperima i crijeva kočione tekućine u zadnjih 10 godina. Koliko ljudi je promijenilo crijeva od rashladne tekućine u autu iako u uputama proizvođača piše da se mijenjaju svakih x godina? Jesi ikada čuo da je to itko ikada promijenio? Ja nisam. Svašta se može dogoditi ako se ne promjene na vrijeme. Može prokuhati auto jer pukne crijevo, može ovo, može ono...

Link to comment
Share on other sites

Ja dok sam mijenjal kočionu tekučinu,crijeva,usput sam repariral kočione čeljusti.I crijeva goriva.

A crijeva od rashladne tekucine ne vjerujem da ko mijenja osim dok ne propuste,kak sam i ja.

Link to comment
Share on other sites

Eto, zašto nisi mijenjao crijeva rashladne tekućine, sigurnost, bla, bla... Sigurno mijenjaš crijeva kočione tekućine svake dvije godine ili crijeva goriva koja se mogu zapaliti ako puknu bla bla...  :D

Link to comment
Share on other sites

Ja redovito mijenjam, 120.000 km ili 4 godine za tekućinu u kočnicama. Flex crijeva na drugoj zamjeni. Kliješta čistim pri zamjeni pločica.

Link to comment
Share on other sites

Ja redovito mijenjam, 120.000 km ili 4 godine za tekućinu u kočnicama. Flex crijeva na drugoj zamjeni. Kliješta čistim pri zamjeni pločica.

To je preeduuugo,trebaš svake 2 a po mogućnosti i češće... :D

Link to comment
Share on other sites

Ja nudim par primjera popraćenim slikama pa da pripazite pri kupovini ulja :

 

Na ovoj slici je kanta od 4L koja ima datum proizvodnje ambalaze 12 mjesec 2007. Zao mi je sto nisam uslikao onaj broj koji je bio od naprijed. Tamo je punjenje ulja bilo iz 10 mjeseca 2011 godine. Naravno broj je bio u jednom nizu dugacak, bez KODA kojega cu kasnije staviti. Ovo je zaista malo sumnjivo da netko u ambalazu proizvedenu 2007 godine ulje puni 2011 godine ali dobro. Mozda...

 

post-1099-0-50792600-1382168302_thumb.jp

 

Drugi je primjer kantice od litre koja niti nema datum proizvodnje ambalaze, niti datum punjenja ulja, a niti kod.

 

post-1099-0-20734000-1382168389_thumb.jp

 

Sljedeci primjer je kantica koja je "prava" i iz koje je ulje originalno. Ovaj primjer je popracen istim datumom proizvodnje ambalaze i punjenja ulja te kodom:

 

post-1099-0-69038700-1382168501_thumb.jppost-1099-0-61816600-1382168519_thumb.jp

 

Zadnji primjer je takodjer originalno ulje gdje je ambalaza proizvedena tipa u 2/2013, a ulje punjeno u 8mjesecu, naravno sa kodom, uvoznikom Jasmin maziva i to sam ja sipao. Lijevo je originalno u usporedbi sa "neoriginalnim". Stavio sam pod navodnike jer nisam 100% siguran jeli zaista laznjak. Ko zna, bocica je starija, a sto se nalazi unutra blage veze nemam:

 

post-1099-0-55944600-1382168787_thumb.jppost-1099-0-98028300-1382168802_thumb.jppost-1099-0-56948900-1382168817_thumb.jp

 

Da pojasnim kod i popratim slikom. Dakle on je dokaz originalnog ulja te pakiranja zemlje odakle dolazi i gdje se puni. Kad bi nazvao u Francusku i rekao mi isti kod moralo bi se sve poklapati sa datumima na ambalazi, te gdje je i kada ulje punjeno. Nadam se da smo sad konacno pojasnili ulja i nasto treba gledati pri kupnji. Nije bitno jel iz Kipora ili Jasmina maziva, bitno je da ima datum proizvodnje ambalaze, datum punjenja ulja na kantici i kod koji su otisnuti u ovom slucaju crnim slovima.

 

post-1099-0-70926100-1382169133_thumb.jp

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ja redovito mijenjam, 120.000 km ili 4 godine za tekućinu u kočnicama. Flex crijeva na drugoj zamjeni. Kliješta čistim pri zamjeni pločica.

 

A crijeva rashladne tekućine? Ništa? Mijenjanje ulja u mjenjaču? Ništa? Proizvođači kažu da se ne treba a neki se kunu da treba i mijenjaju ga svakih 50 000 km. Šta napraviti? Tako možemo do besvjesti.

Shvaćate li poantu? Trpanje aditiva u gorivo koji su skupi za popizditi i kasnije kukanje kako je nešto skupo je ono, na granici ludila. 

Link to comment
Share on other sites

A crijeva rashladne tekućine? Ništa? Mijenjanje ulja u mjenjaču? Ništa? Proizvođači kažu da se ne treba a neki se kunu da treba i mijenjaju ga svakih 50 000 km. Šta napraviti? Tako možemo do besvjesti.

Shvaćate li poantu? Trpanje aditiva u gorivo koji su skupi za popizditi i kasnije kukanje kako je nešto skupo je ono, na granici ludila. 

promijenil i ulje u mjenjaču.A crijeva mi nađi nova ja bum promijenil ako je neka normalna cijena.

Link to comment
Share on other sites

svi moji auti su sjedni pali i možeš kud hoceš

vecina ima aute sa kojima nisu niti sigurni dali ce im niti upaliti

a kamoli odvoziti 100 km u komadu.

kako održavaš auto takvo ceš i imati

skupo je sve a najskuplje je kad se ne vodi racuna.

Link to comment
Share on other sites

pukne li crijevo rashladne tekućine, nećeš nikog ubit na cesti, ode li sinhron zbog nedostatka ulja, isto tako, zaštopa li se dizna, bla,bla,bla....

Poanta je da se s kočnicama i gumama nije za igrat ako imamo imalo odgovornosti prema sebi i drugima

Link to comment
Share on other sites

pa trudim se koliko kriza dopušta. A evo dobio od CO 3400 kn za odštetu za nalet otpozadi, pa će se popravit za 1000 kn, a ostatak za tekuće održavanje. Ako se žena ne dočepa tekućeg :bigl:

Link to comment
Share on other sites

eto baš ću pogledati na moj elf iz berrena (ulja-direkt iliti ga kipor uvoznik) ima li to otisnuto.

Ma danas su lažni proizvodi toliko slični originalu da ih ni sama tvornica ne može lako otkriti. Kinezi su i aviodijelove lažirali toliko uspješno da su tek padovi i kvarovi aviona ukazali na to

Link to comment
Share on other sites

pukne li crijevo rashladne tekućine, nećeš nikog ubit na cesti, ode li sinhron zbog nedostatka ulja, isto tako, zaštopa li se dizna, bla,bla,bla....

Poanta je da se s kočnicama i gumama nije za igrat ako imamo imalo odgovornosti prema sebi i drugima

Baš to,jebala ih crijeva,nek zakuha,bolje nek da bez bremzi ostanem..
Link to comment
Share on other sites

pukne li crijevo rashladne tekućine, nećeš nikog ubit na cesti, ode li sinhron zbog nedostatka ulja, isto tako, zaštopa li se dizna, bla,bla,bla....

Poanta je da se s kočnicama i gumama nije za igrat ako imamo imalo odgovornosti prema sebi i drugima

Nemoj se praviti blesav jer nisi blesav i dobro znaš što sam htio reći. Počelo je s uljem kočnica pa je netko dodao crijeva tog ulja, onda smo dodali crijeva goriva, pa crijeva rashladne tekućine pa ovo pa ono... Tu se priča kao da svima crkavaju kočnice na cesti i da je to normalna pojava zbog toga što nisu promijenili ulje u kočnicama ili još bolje u čeljustima. Stvarno znam puno ljudi  a ne znam baš nikoga da je mijenjao to ulje onako preventivno. Onda ste se pokušali izvlačiti da je to održavanje a kada vam se spomenu i svi gumeni dijelovi oko vrata i nešto onda opet počinjete da je to izmišljanje. Budite bar malo dosljedni.

Link to comment
Share on other sites

Baš to,jebala ih crijeva,nek zakuha,bolje nek da bez bremzi ostanem..

Hajde da pitam i tebe. Koliko si vidio ljudi na cesti da su im prokuhale kočnice? Pričam o vremenu od 1995 na dalje. Izbaci Fičeke iz uzorka. 

Link to comment
Share on other sites

Takve se ne može vidjeti na cesti, nego negdje niz Velebit u kakvoj grabi ;)

Link to comment
Share on other sites

Hajde da pitam i tebe. Koliko si vidio ljudi na cesti da su im prokuhale kočnice? Pričam o vremenu od 1995 na dalje. Izbaci Fičeke iz uzorka. 

Pa kakve to veze ima,počelo se pričat o kočnicama,s ulja smo došli na crijeva od tekučine koja spadaju pod cijeli sustav kočenja,kao i čeljusti,a crijeva hlađenja niko nije dotaknul,to je već druga tema.Kočnice nemogu prokuhat,mogu se jedino pregrijat ili nedaj bože da pukne ranije spomenuto crijevo...

Link to comment
Share on other sites

Takve se ne može vidjeti na cesti, nego negdje niz Velebit u kakvoj grabi ;)

A je svi voze super sportske aute pa uzare kocnice.A koliko ih je obracalo paznju na tekucinu u kocnicama dok nisu poceli mjerit na tehnickom.

Link to comment
Share on other sites

Takve se ne može vidjeti na cesti, nego negdje niz Velebit u kakvoj grabi ;)

 

A kada ideš prema Dalmaciji ili Rijeci nema nekakvih nizbrdica?

 

Pa kakve to veze ima,počelo se pričat o kočnicama,s ulja smo došli na crijeva od tekučine koja spadaju pod cijeli sustav kočenja,kao i čeljusti,a crijeva hlađenja niko nije dotaknul,to je već druga tema.Kočnice nemogu prokuhat,mogu se jedino pregrijat ili nedaj bože da pukne ranije spomenuto crijevo...

Kako nitko nije dotaknuo crijeva hlađenja kada sam ih ja dotaknuo da vam jasni prikažem kako se može krenuti dalje s izmišljanjima, sigurnosti, bla, bla... 

Kod kočnica kakti može prokuhati ulje koje se nikada ne mijenja pa onda ostaneš bez kočnica iliti propadnu. Čudi me da to ne znaš a kuneš se u promjenu tog ulja svake dvije godine. Što nam to dokazuje??? Hm. Kao što Macak lijepo piše, tko je znao za to prije negoli su to počeli kontrolirati na tehničkom? Čak i danas nakon toliko godina kontroliranja ljudi nemaju blage veze šta im gledaju i šta kuda guraju na tehničkom. Plus što svi voze super sportske aute, imaju super brzu reakciju (brže nego sprinter na startu) a ustvari nemaju za pivu u trgovini ali će bolje biti gladni i mijenjati ulje u kočnicama svake dvije godine da se mogu kurčiti u birtiji kako su svi blesavi a samo oni pametni jer to rade. 

Edited by Hrc555
Link to comment
Share on other sites

No,veliš "kakti može prokuhat"..Ma ne može..Mjenjaj redovito ulje pa nebu ni blizu kakti može..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.