Jump to content

Megane II ph2 1.9 dCi - Problem sa kočnicom (čudan osjećaj na papučici)


Milentije

Recommended Posts

^^ponavljamo se..

Link to comment
Share on other sites

Na znam da smo na oba megana ozracivali ispravno kako treba, ali kocnica bude u banani...kod mene recimo je tvrda i malo pipnem vec hvata, a tada je bila ajmo rec mekana jako i nekad ide mekano i vise od 50% dok počne hvatati...osjecaj uzasan nemozes ocjeniti koliko stisnut i kako ce se zaustaviti...normalnim ozracivanjem zraka nije bilo ni najmanji bloncic..nako toga smo ozracivali uz tuckanje po cijevi kod klijesta a onda i po samim kocnicama i tada je izaslo dosta zraka...vecina zraka ostane upravo u zadnjim kočnicama. Nakon toga kočnica kao i prije tvrda i super hvata @laci i neznam kome si ovo oznacio "ponavlja se" 

Link to comment
Share on other sites

Brzi mene je vjerojatno.

Jer ovo kuckanje sto si naveo nije nista cudno. Za zadnje celjusti mnogi cak otpuste s jednog nosaca i izdignu tako da je odusnik stvarno najvislja tacka. Itd itd.. Znaci kad ti se neko vraca s istim problemom onda pogledas i to.. A ne samo odradis bez razmisljanja.. Kako ste vi tako su mogli i ovome..

A ako je mehuric u obe zadnje celjusti bas ce se tako ponasat i imat simptome koje je naveo. Kako raste temp tako raste taj mehuric i dok kocis iza kocis preko jastucica a prednja kocnica vec stiska punom silom..

Sva sreca nije bilo naglog kocenja kod kojeg bi se najvjerojatnije izvrteo samo..

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nama trojici je bilo namijenjeno.

I dalje tvrdimo da je problem u odzracivanju tj u nedobro odradenom poslu.

Ali najbolje je sve izmijeniti(module, pumpe, cilindre..) pa onda zadnji kad odzraci kako treba ce biti sve kako treba

Link to comment
Share on other sites

Prvi smo martky112 mjenjali plocice i reparirali klijesta...sve vraceno po PS-u i njemu je prvom bio taj problem...vozio je tako kratko vrijeme i onda smo opet ozracivali i svaki put samo ulje samo ulje van ide..onda se je sjetio da tuckamo po dovodnoj cijevi u klijesta i samim klijestina...mislim na dui cijevi gdje je savinuta i nismo mogli vjerovat koliko je zraka baloncica izasto i sa L i sa D strane...nakon toga kada sam ja isao mjenjat plocice na svojem vidio sam da su gumice lose i ista stvar ozraceno...ali kocnica neznas ni kad ni kako ce uhavatit...i onda smo i kod mene par puta bez tuckanja ozracivali i izlazi stalno samo ulje...tek prilikom tuckanja su krenuli baloncici van..sad sam sebe ponavljam haha

Link to comment
Share on other sites

Na znam da smo na oba megana ozracivali ispravno kako treba, ali kocnica bude u banani...kod mene recimo je tvrda i malo pipnem vec hvata, a tada je bila ajmo rec mekana jako i nekad ide mekano i vise od 50% dok počne hvatati...osjecaj uzasan nemozes ocjeniti koliko stisnut i kako ce se zaustaviti...normalnim ozracivanjem zraka nije bilo ni najmanji bloncic..nako toga smo ozracivali uz tuckanje po cijevi kod klijesta a onda i po samim kocnicama i tada je izaslo dosta zraka...vecina zraka ostane upravo u zadnjim kočnicama. Nakon toga kočnica kao i prije tvrda i super hvata @laci i neznam kome si ovo oznacio "ponavlja se" 

To je taj problem. Vozim ko po jajima više od godinu dana i držim znatno veće odstojanje. Problem je kad mi neko izleti sa strane pa moram neplanirano kočiti, samo me oblije hladan znoj i već mi kroz glavu ide matematika koliko košta popravak limarije...

Ja stvarno ne vjerujem da u tri servisa nisu napravili odzračivanje kako treba. Ja jednostavno od posla ne stižem to sam napraviti, ovako im ostavim auto na servisu i idem nazad na posao. Ali, kako se čini, moraću odvojiti vremena i sam ovo napraviti.

Bem ti servise više, samo mi piče po živcima.

Link to comment
Share on other sites

Isteklo mi vrijeme za edit pa moram u novom postu.

Kojim redoslijedom da odzračujem? Na ferodo sajtu piše ZD, PL, ZL, PD. Igra li raspored veliku ulogu uopšte?

Link to comment
Share on other sites

Ne

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Prvi smo martky112 mjenjali plocice i reparirali klijesta...sve vraceno po PS-u i njemu je prvom bio taj problem...vozio je tako kratko vrijeme i onda smo opet ozracivali i svaki put samo ulje samo ulje van ide..onda se je sjetio da tuckamo po dovodnoj cijevi u klijesta i samim klijestina...mislim na dui cijevi gdje je savinuta i nismo mogli vjerovat koliko je zraka baloncica izasto i sa L i sa D strane...nakon toga kada sam ja isao mjenjat plocice na svojem vidio sam da su gumice lose i ista stvar ozraceno...ali kocnica neznas ni kad ni kako ce uhavatit...i onda smo i kod mene par puta bez tuckanja ozracivali i izlazi stalno samo ulje...tek prilikom tuckanja su krenuli baloncici van..sad sam sebe ponavljam haha

Zaboravio si napomenut da smo to radili dok čeljust nije bila pričvršćena na nosač,klip blokiran i čeljust u poziciji da je odzračnik na najvišoj točki...tek tada smo odzračili kako treba...

Link to comment
Share on other sites

Kad smo radili moj auto nismo skidali klijesta kasnije samo smo tuckali

Link to comment
Share on other sites

Zaboravio si napomenut da smo to radili dok čeljust nije bila pričvršćena na nosač,klip blokiran i čeljust u poziciji da je odzračnik na najvišoj točki...tek tada smo odzračili kako treba...

Baš ovo mi je palo na pamet da uradim kad sam skinuo točak i vidio kako to sve stoji. Strašno glupa stvar je što je jedan od cilindara najviša tačka u sistemu umjesto one bradavice za ispuštanje. Valjda je to renaultovim inženjerima normalno i prirodno, ko će ga znati.

Uspio sam uraditi zam zadnje kočnice, neko se nevrijeme spremalo pa sam se pokupio prije nego pokisnem. Na zadnjem desnom je bilo nekih mjehurića. Kuckao sam dok nije krenulo ulje bez i najmanjeg mjehurića vani. Na lijevoj strani nije bilo ama baš ni najsitnijeg mjehurića vazduha. Ali sam prilikom otvaranja ventila na lijevoj strani čuo neki čudan zvuk. Svaki put kada sam odvrnuo ventil čuo sam nekakvo šištanje ili krkljanje (kao kad neko pije kroz slamku pa dodje do dna čaše i čuje se ono krkljanje).

Da napomenem sve je radjeno uz pomoć još jednog koji je bio u vozilu i držao stisnutu kočnicu (nisam radio sam po opisu CrisFixa).

Poslije egzibicije sam probao malo po gradu i po autoputu. Nema neke spektakularne promjene, možda je to više placebo. I dalje se prednje kočnice griju značajno više nego zadnje. Parkirao sam ga i pipnuo, prednje felge vrele, zadnje nisu ni mlake. Pipnuo sam zadnje diskove prstom po kočionoj površini i jesu vrući, ali ni blizu kao prednji (pednje ne smijem ni pupnuti jer momentalno ostaju opekotine na prstima).

Situacija je vidljiva i na felgama (slika u prilogu). Prednje su mnogo tamnije zbog prašine sa pločica nego zadnje.

 

Čini mi se da ću na kraju morati skinuti čeljusti i okrenuti ih tako da mi ventil bude najviša tačka pa onda ispuštati vazduh. Samo ne znam kako ću naći vremena za to. I za ova zadnja dva točka sm jedva odvojio vrijeme.

IMG_20170617_180238.jpg

Edited by Milentije
Link to comment
Share on other sites

Kako izgledaju felge to mi dijeluje normalno. Znam sigurno da nije raspodijela kocenja 50:50 rije 70:30 ako ne i 80:20. Puno vise koce prednji tockovi nego zadnji. 

Link to comment
Share on other sites

Da, jasno da raspodjela nije 50:50, ali ne bi trebala biti ni 95:5. :)

Link to comment
Share on other sites

Meni na zadnjim felgama nikada nije bilo prašine od kočenja za razliku od prednjih a nemam nikakvih problema sa kočnicama.

Link to comment
Share on other sites

Baš ovo mi je palo na pamet da uradim kad sam skinuo točak i vidio kako to sve stoji. Strašno glupa stvar je što je jedan od cilindara najviša tačka u sistemu umjesto one bradavice za ispuštanje. Valjda je to renaultovim inženjerima normalno i prirodno, ko će ga znati.

Uspio sam uraditi zam zadnje kočnice, neko se nevrijeme spremalo pa sam se pokupio prije nego pokisnem. Na zadnjem desnom je bilo nekih mjehurića. Kuckao sam dok nije krenulo ulje bez i najmanjeg mjehurića vani. Na lijevoj strani nije bilo ama baš ni najsitnijeg mjehurića vazduha. Ali sam prilikom otvaranja ventila na lijevoj strani čuo neki čudan zvuk. Svaki put kada sam odvrnuo ventil čuo sam nekakvo šištanje ili krkljanje (kao kad neko pije kroz slamku pa dodje do dna čaše i čuje se ono krkljanje).

Da napomenem sve je radjeno uz pomoć još jednog koji je bio u vozilu i držao stisnutu kočnicu (nisam radio sam po opisu CrisFixa).

Poslije egzibicije sam probao malo po gradu i po autoputu. Nema neke spektakularne promjene, možda je to više placebo. I dalje se prednje kočnice griju značajno više nego zadnje. Parkirao sam ga i pipnuo, prednje felge vrele, zadnje nisu ni mlake. Pipnuo sam zadnje diskove prstom po kočionoj površini i jesu vrući, ali ni blizu kao prednji (pednje ne smijem ni pupnuti jer momentalno ostaju opekotine na prstima).

Situacija je vidljiva i na felgama (slika u prilogu). Prednje su mnogo tamnije zbog prašine sa pločica nego zadnje.

 

Čini mi se da ću na kraju morati skinuti čeljusti i okrenuti ih tako da mi ventil bude najviša tačka pa onda ispuštati vazduh. Samo ne znam kako ću naći vremena za to. I za ova zadnja dva točka sm jedva odvojio vrijeme.

 

Zasto ne probas parkirati negdje na nagibu i odzraciti, ako mislis da imas zraka u straznjem kocionom cilindru? Ili skini komplet klijesta, kao sto su kolege radili, zablokiraj klip komadom drveta i udri. Prednji diskovi ce uvijek biti drasticno topliji od straznjih, poglavito zbog mase, a onda i zbog poniranja vozila prilikom kocenja. Jos jedna bitna stvar, kocnice nakon zamjene ne treba pregrijavati, to sto si ti uradio sa svojima, nije dobro. Gore si napisao da si ih toliko zagrijao da je metal dobio plavicastu boju. To treba izbjegavati kod novih kocionih elemenata. Te kocnice vise nikad nece kociti kako treba.

Vrijedi jos napomenuti da kod nekih vozila majstori zamijene klijesta, pa lijeva klijesta dodju na desnu strane, a vijak za odzraku onda ide na donju stranu, isto tako s desnim klijestima na lijevoj strani. Tako montirana klijesta je nemoguce odzraciti na vozilu.

Inace, klijesta koja imas na meganu pravi TRW, i taj tip klijesta se ugradjuje na veliki broj vozila, tako da nije greska u dizajnu.

Link to comment
Share on other sites

Taj plavicasti rub je bio na prošlom setu diskova koji je reklamiran. Naravno da nisam kočio odmah do daske u prvih par stotina kilometara. Najveći problem se javio nakon nekih 6000 km na autoputu. Imao sam dva jaka kočenja (do poda) u nekih 20 km (svakakve budale voze). I od tada su diskovi neupotrebljivi. Ako nisu bili razdrađeni nakon 6000 km i tada nisu mogli podnijeti dva takva kočenja onda ipak nije do moje vožnje nego do samog proizvoda.

A ovo da ga hvatam na nagibu i odzracujem stvarno nije normalno. :D Vidjecemo kako ce se sada ponasati dok se slozi novi set prednjih diskova i plocica pa onda dalje razmisljati.

Hvala svima na predlozima i pomoci. Nadam se da cu ovo rijesiti uskoro, jer ako jos potraje zapalicu ga.

Link to comment
Share on other sites

Inace abs glava se moze eliminirat prostim iskopcavanjem iste pomocu osiguraca... Onda sve radi kao da nje ni nema

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Izvadio osigurac. Promjene sa kocenjem nema.

Volan je znatno tezi sto znaci da je i servo na istom osiguracu?

 

Cemu sluzi ovaj osigurac na kojem je plasticna vezina? Na naljepnici na vratancima imaju tabela za neke osigurace, ali za ovaj sa vezicom nema.

 

IMG_20170618_130552.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vezicu je neko stavio radi lakšeg vađenja. Samo ne znam za šta je ovaj osigurač, nema ga na onoj tabeli na naljepnici na vratancima.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je to osigurač od unutarnje rasvjete (3A) a za lakše vađenje osigurača postoji alatka za vađenje koja bi trebala biti na poklopcu zajedno sa rezervnim osiguračima.

Link to comment
Share on other sites

Očito je isti pregarao često pa je bivši vlasnik napravio izum kako da ga lakše izvadi.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Stvarno više ne znam šta da radim.

U međuvremenu je auto bio u još dva servisa.

 

U prvom servisu:

- odzračene kočnice - bio malo bolji nego prije intervencije par kilometara i poslije toga opet isto

 

U drugom servisu:

- zamjenjeni zadnji diskovi i pločice (Ferodo i i pločice i diskovi). Sad imam nove diskove i pločice i naprijed i nazad. Stvar je bila mnogo bolja nego prije intervencije  ali je potrajalo samo part stotina kilometara. Opet se sve vratilo na staro.

 

Juče sam uzeo sam da odzračim još jednom (radio sam sa crijevom i bočicom kao na videu sa prethodne stranice). Kočnica bila odlična manje od 50 kilometara i onda opet sve po starom.

 

Stvarno ću uzeti 5 litara benzina i kutiju šibica i ritualno spaliti ovo smeće.

 

Da rezimiramo još jednom:

- Novi diskovi i pločice i naprije i nazad

- Promjenjen glavni kočioni

- Odzračivano bezbroj puta (kroz sistem je prošlo malo manje od 6 litara ulja, vozim u autu još nekih 2 decilitra što je ostalo od šeste flaše)

 

Zadnje kočnice i dalje nekada hvataju, nekada ne. Nema pravila (uzbrdo, nizbrdo, nakoso, na krovu, toplo, hladno). Papučica je nekada tvrda odmah na samom početku kako bi i trebala biti, a nekada je mekada do ispod polovine hoda i onda se osjeća nekakav mlitav otpor. Zna se desiti da nrapravim turu od 200-250 km i kad stanem mogu držati ruku na zadnjim diskovima (jedva mlaki).

 

Mislim da je ukupno 5 ili 6 mehaničara/servisa pokušavalo da riješi ovu budalaštinu odzračivanjem, a i ja sam pokušavao u dva navrata. Ovo je treći glavni kočioni cilindar koji vozim (ako se nisam zabrojao).

Ima li neko nekakav drugi savjet osim odzračivanja?

Da li kvačilo i kočnice imaju neku zajedničku komponentu? Čini mi se da se dešava da papučica nekada više potone i bude mekša dok držim kvačilo.

Na koji način utiče ručna kočnica na zadnje kočnice (osim normalno što steže pločice na diskove kada se zategne)?

 

Ako ste toliko uvjereni da je do vazduha koji je zaglavljen u kočionim crijevima molim vas za preporuku nekog mehaničara za kojeg mi možete garantovati da će to uraditi kako treba. U obzir dolazi okolina Gradiške, Šamca, Slavonskog Broda i Zagreb (i sve na potezu Gradiška - Zagreb).

Link to comment
Share on other sites

Kvačilo koristi istu tekućinu, ali je na posudi postavljeno iznad kočnice, pa ne može utjecati. Ja bih skinuo kliješta, isprao, provjerio ispravnost mehanizma za kompenzaciju, montirao i odzračio tako da eliminiraš zrak u kočnicama. Provjerio bih i motor vakuuma, mehanička oštećenja na njemu i oko njega. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.