Jump to content

Renault Megane 2006 1.5 d kupnja 300.000 km


sasabcp

Recommended Posts

Pozdrav, kupio bi Megane diesel od prijatelja . 300.000 km odvoženo velika većina duge ture po otvorenoj cesti-autoputu. 2/3 vijeka je odvozio u firmi a vožen od tog istog vlasnika i redovito je servisiran. Kilometri su realni , očuvanost odlična . Kaže mi da je dijagnosticiran prolem sa jednom "špricom" mada nije popravljeno jer sve radi ok za sada. Friško registriran i nove gume , traži mi 2000 eur . Šta mislite o cijeni i koliko taj motor može proći kilometara . Lp Sasa

Link to comment
Share on other sites

Sprica kao dizna? Puno je to vec kilometara, po meni malo previse novaca pogotovo ako je problem u diznama. 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Makar su kilometri stvarni a ne da ga kupis iz uvoza sa 170tkm a stvarno skoro 400..

Sta znaci redovno servis? Svakih 30tkm ili 10-15tkm?

Nezahvalno je ovako prognozirati na nevideno..

S druge strane gume su cca1500-2000kn rega cca2500 tako da u biti auto dobijas za oko 10tkn, popravak jedne dizne ti je oko 1000kn i ako je samo to potrebno nije tako lose.

Link to comment
Share on other sites

Hvala na komentarima , slažem se sa opaskom oko uvoznih auta , to mi je prvo palo na pamet , svima su kilometri vraćeni  .Redoviti servis kod ovog auta znači po servisnoj knjižici onda kad se mora . Znali smo da nam auti ostaju pa smo ga i servisirali po preporučenim intervalima . Sutra ću ga pogledadat na što liči pa ga možda i uzmem , ako bi mi odvozio jiš 50000 bilo bi super . Ako ima još komentara samo naprijed :)

 

Link to comment
Share on other sites

Preporučeni intervali su predugi. Kod takvog auta je uvijek problem kada nastaviti ulagati u njega, a kada to postaje neisplativo. Ne može ti se ništa pametno savjetovati, ovisi i sreći i što očekuješ od auta.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kako rekoše kolege redovni intervali od 30.000km su predugi. Na službenim autima koje vozim prepolovim intervale na 15.000 km iz razloga što je motor i turbina u znatno boljem stanju i nakon 250.000 km, a ako se i odlučim isti kupiti za daljnju prodaju bit će u dobrom stanju. Oni koji su servisirani na 30.000 km nemam baš primjer niti jednoga da je turbina izdržala više od 250.000 km.

Link to comment
Share on other sites

Neki dan razgovaram sa dostavljačem pizze tu kod mene, oni su Clio II dci rashodovali kad je imao oko 600.000 km. I to kakvih 600.000 km. Istina, bilo je kvarova na autu, ali taj auto se doslovce ne gasi, osim valjda od ponoći do 8 ujutro. Prije toga isto su imali Clio dci koji je prošao 400.000 km prije nego se je motor raspao. Tako da, ako je ovih 300.000 napravljenona dugim turama, ne vidim razloga da motor ne odvrti bar još 100.000 km 

Link to comment
Share on other sites

Ja bi prije uzeo taj za te novce nego neki istog godišta sa 120 000km za više novaca...

Provjeriti sve dizne ako ga se planira voziti, veliki servis, sve tekućine i teraj dalje.

Brze svojim očima sam vidio aute koji su sličnih godišta i imaju 120k km na satu a da se iskopati greške na 140 150 160k km i to godinu dana stare ili starije u recimo klimi radiju ili takvim nekim "pomoćnim" sustavima...

Link to comment
Share on other sites

Može taj auto još 300.000 km ako ćeš se naulagati novaca na popravke i održavanje.  A što se tiče sljedećih 50.000 km, možeš proći bez kvara, a možeš svaki tjedan biti u radionici. Nije auto samo motor i sve zavisi kako i gdje je vožen.  Ako je ovaj uglavnom na otvorenoj/autocesti bio, to je ok.

Link to comment
Share on other sites

Ja bi to uzeo. Auto ima servisnu i lako se provjeri gdje što. Nisu neki novci ionako. Provjeriti turbinu da ulje ne troši i što Bog donese. Ovi od šoderaša ionako imaju puno više a ne možeš u većini auta ni provjeriti

Link to comment
Share on other sites

Hvala , pomogli ste mi, pridvečer ,a za dana ću bacit oko na Voiture d'occasion :geek:. 100% imam povjerenje u kolegicu . Ponit ću malu OBD dijagnostiku koju sam nabavio nedavno iščitat ima li greška ili nešto u history -u pa navjerojatnije pazarit.Ove zime je u ST bilo zima , pitam kako je palio hladan , troši li ulja i kupujem. BTW javim epilog . 

Link to comment
Share on other sites

odlična prilika za 15000kn, nemožeš kupiti ništa za te novce.. možeš punto 1.2 2006

Link to comment
Share on other sites

neboj se moj ima 400.000 km i radi savršeno, ako je servis rađen konstantno i bez preskakanja vozi

Link to comment
Share on other sites

neboj se moj ima 400.000 km i radi savršeno, ako je servis rađen konstantno i bez preskakanja vozi

Ajde slikaj tablu i auto, da vidimo to, zanima me

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

Kao prvo ne vidmi da si napisao koji je motor i koliko je auto star, ali to je manje bitno. Reparacija "šprice" (hrv. dizne) ti je u prosjeku oko 2,500kn s time da nikad nije problem samo u jednoj. Kada baci grešku obično su toliko zaštopane da im treba reparacija i ujednačavanje što znači da auto sigurno ne ide kako treba. Reparaciju malo tko zna napraviti kako treba. Čak veliki servisi to outsource-aju.

Osim što je bitno koliko često je auto servisiran jako je bitno kako je vožen po autoputu. Mali 1.5 dCi motori ne vole da ih se gazi preko 130km/h i ako je stiskan 2/3 kilometraže preko 140-150km/h (a kamoli ako je stiskan koliko ide) i to još ako je s polusintetikom koja se mijenjala svakih 20-30 soma km bježi od toga k'o vrag od tamjana.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

samo neznamo jel 1.5 sa 80ks ili 1,9 sa 130ks

Link to comment
Share on other sites

Imaš kakvu fotku? Možda broj šasije pa ti izlistaju u servisu svu povijest? Ako je motor suh ne dimi i turbina dobra uzeti. To je bar lako provjeriti. Imamo mi u firmi kombije koji su natukli po 400 tkm divljanja po cesti i ac i super rade

Link to comment
Share on other sites

samo neznamo jel 1.5 sa 80ks ili 1,9 sa 130ks

pise da je 1.5

znaci ili 63kw ili 76kw(jako tesko) ili 78kw.

Ako je 78kw nebi uopce razmisljao, nego bi otisao odma pogledat auto.

 

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

Ljudi se boje km koda je bolest. Ako je auto propisno odrzavan, pa bilo to i svakih 30.000km, ja sam uvjeren da odveze jos 300.000km. Taxisti odvoze po 800.000km u gradu. Moje osobno iskustvo govori da je vaznije gledat limariju i ostale vitalne dijelove.  U svakom slucaju sretno. Tu ljudi pricaju o mjenjamju ulja svakih 10.000km il 15.000km a to radi mozda 10%njih.  Govorim opcenito ne o ljudima na forumu.

Edited by zeko
Link to comment
Share on other sites

Koji motor, 60, 63, 74 ili 78 kW? To je jako bitno.

Ako je bilo koji osim ovog prvog, i ako je sa autom sve ok, za 2000 evra isplati se uzeti ga.
Autoput kilometri u odnosu na gradske kilometre stoje u odnosu 5:1 - 5 km odvozenih na autoputu je kao 1 u gradu, bar sto se tice motora.

Ako nema ulaganja u prenos i trap, i ako auto nije kriv, isplati se uzeti ga.

Link to comment
Share on other sites

Pogledao sam ga popodne i sutra ću ga uzet . Školjka dobra , iznutra solidno 4 .Ne dimi , dobro vuče i pali . Ne troši ulje . Donio mi je snop računa Renault Gašperova , prije tri mjeseca je dosta toga promjenio , sve kod ovlaštenog servisera   .Kočione obloge diskove  ulja itd. Test vožnjaod ubrzanja se upali crvena lampice i obavijest "injection problem" ili sl.kaže da je to tako par godina. Nisam ga uspio iščitat sa OBD-om , nije se uspostavila komunikacija. Mala je lova pa šta bude .Nisam pogledao snagu u KW  odnosno koji je tip motora .

Edited by sasabcp
Link to comment
Share on other sites

Mene bi brinulo ovo s diznom, ako piša po klipu može bit svašta. Ja bi to odveo nekam na provjeru tko se razumije... Mislim da su tu kilometri i za turbinu ako dosad nije bila mijenjana...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.