Jump to content

Renault Megane 2006 1.5 d kupnja 300.000 km


sasabcp

Recommended Posts

U Hrvacama imas lika koji reparira dizne. Prijatelj neki dan vodio Clia iz uvoza. Ista greska kad stisnes gas. Rijesi to obavezno

Papatalk via iphone 10

Link to comment
Share on other sites

Pa tek par godina baca gresku, kaj bi sad odmah to rjesavao ?

Link to comment
Share on other sites

da je odmah isao to raditi, vjerovatno bi se trebalo reparirati samo 1 diznu, a sad nakon par godina, mozes si misliti kakve su ostale.

inace je lova mala a km u skladu sa stvarnom na dobrom dijelu tog godista ,tak da cak i da repariras 2 dizne sto je po meni neka realnost, si dobro prosao.

Ok aftersale ti je 0 ali su i novci mali.

nije napisao koliko je kw ali vjerovatno 63, to je dobar motor, isto ko i 78, a ima prednost kaj ima jednomaseni zamasnjak, problem manje.

Link to comment
Share on other sites

Ovaj moj s Cliom 3 je dvaput išao reparirat dizne. Plus nabavio novu delphi pumpu iz bih, plus skinuo rezervoar i pokupio magnetom pregršt spene, isprao rezervar i vodove i stavio treci filter nafte u 7 dana

Poslano sa mog LG-D855 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

da je odmah isao to raditi, vjerovatno bi se trebalo reparirati samo 1 diznu, a sad nakon par godina, mozes si misliti kakve su ostale.

inace je lova mala a km u skladu sa stvarnom na dobrom dijelu tog godista ,tak da cak i da repariras 2 dizne sto je po meni neka realnost, si dobro prosao.

Ok aftersale ti je 0 ali su i novci mali.

nije napisao koliko je kw ali vjerovatno 63, to je dobar motor, isto ko i 78, a ima prednost kaj ima jednomaseni zamasnjak, problem manje.

i 63kw ima dvomaseni, isto kao i 76kw i 78kw.

Jedino 63kw ima delphi ubrizgavanje a 78kw ima siemens. A siemens ubrizhavanje je mnogo bolje od delphija i nisu imali problema s pumpama kao delphi.

 

 

Ovaj moj s Cliom 3 je dvaput išao reparirat dizne. Plus nabavio novu delphi pumpu iz bih, plus skinuo rezervoar i pokupio magnetom pregršt spene, isprao rezervar i vodove i stavio treci filter nafte u 7 dana

 

Poslano sa mog LG-D855 koristeći Tapatalk

 

 

 

 

To je standarna procedura na delphiju kad se pumpa pocne ljustiti, jedino mi nije jasno zasto je 2 puta reparirao dizne i 3 filtera promjenio.

Kad se oljusti pumpa, ide druga pumpa, novi zubcasti (ili kompletan set, ako je vrijeme) repariranje injektora(ili ciscenje, ovisno o ostecenju), ciscenje i pranje svih vodova kuda prolazi nafta, novi filter goriva....

Iako na 63kw to nije cest slucaj zna se desiti, 78kw nisam to jos dozivio, al zato 60kw skoro svaki....

Link to comment
Share on other sites

da uloži i 1000 eura bar zna kaj vozi..

ako ga nastavi održavati kak spada i ne gazit ga, može još ohoho...

za 2000 e sa novim gumama i regan još servvis rađen, pa di to možeš nać.. samo od poznatog.

tak je moj kolega za 800 eura kupio od ženine kolegice  fiata bravo 1998, 1.6 16v, izvana je boja dost loša, onak se ljušti na nekim mjestima, izgleda koma ali mehanički super stanje,ni ne dimi, ne lupa ni ne fućka, mašina i getriba suhi ko barut, nigdje lufta na ovjesu, 240000km, sad je bio na regi, sve 5 prošo iz prve..

najbolje je kupit auto od poznatog..

 

Link to comment
Share on other sites

Nije znao da se oljustila. Kupljen je sa 25 litbenzina u rezervoaru pa se sumnjalo da je samo to uzrok. Na pumpi i i filteru nije bilo vidljive spene.

Trebam li reci da je lik trgovac uvoznih drloga i da je htio sto jeftinije popraviti pa prodati?

Poslano sa mog ajfon 10 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evo epiloga, ipak ne . Presudila je visoka kilometraža . Mislim da se ne bi isplatila reparatura i relativno visoka investicija u toliko puno kilometara . Ipak ću pričekat malo i pokušat naći vozilo koje ću skuplje platiti ali da ne gubim vrijeme po servisima . Hvala na savjetima i sugestijama , mislim da sam pametno odlučio , a vi ste mi puno pomogli .

Link to comment
Share on other sites

a što je sve trebalo napraviti?

jel trošio ulje, jel dimio, jel gubio antifriz, jel previše trošio goriva?

šteta. to se uzima.. da si uložio još 1000e isplatilo bi se. sad moraš za takav auto dat duplo novaca za duplo manje km..

Link to comment
Share on other sites

Daj info malo više i ponudi kontakt tu na forumu. Ima sigurno zainteresiranih . Ako se ne voziš reviše uzmi si u obzir benzina. Motori dobro idu a praktično uz minimum održavanja neuništivi. 

Edited by dado_sk
Link to comment
Share on other sites

Kompa moj, ako mislis da dizeli tog godista imaju manje u prosjeku, grdno se varas.Zanimljivo je da ces kupiti vrlo vjerovatno nekog sa slicnim brojem km realnih, za 50% vise novaca , mozda i u gorem stanju.

Ono sto bi mene odbilo od ovog konkretnog je ta greska koju baca, jer ipak ak ih treba raditi 2-3 + da je pumpa losa, to je vec ozbiljniji ceh.

Link to comment
Share on other sites

Sve se sredi ako ima finansijskog interesa. Ako mislis da ces kupiti auto sa manje km, ili da se ispravim, sa mnogo manje km, srecno, Ovde je sve bar transparentno

inace, sticem utisak da se mnogo plasite kilomteraze. Nije ona jedini parametar. Evo vam ova Pandica, 397.800 km, pali, radi ide, bez gresaka na dijagnostici. Jos uvek originalni motor.

01.thumb.jpg.26f5c88189f74a95e1e3b2029b7

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Ja sam prije cca godinu dana platio reparaciju 2 dizne +skidanje i montaža 2900 kn. Moram napomenuti da su sve četiri dizne ispitane, jedna je mehanički reparirana dok je na drugoj uz mehaničku reparaciju izmijenjen i elektromagnet. Mislim da to nije puno, također mislim da je kolega pogriješio što nije uzeo taj auto jer je cijena bila povoljna bez obzira na potencijalne kvarove.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Baš zanimljiva tema. Pametno da si odustao. U njemačkoj ima krasnih Megana 2 za smiješne novce. Uglavnom, ovih dana naš kućni prijatelj ima lijepu zanimaciju, dogovara uvoz krasnog metalik plavog (ona lepa Renault plava ak znate) Megana 2, 5 vrata, 1.5 dCi 86ks 2008 god. 130.000 km za 2000 eur, naravno puna dokumentacija i servisna knjiga, davanja su neš sitno oko 250 eur trošarine.

Uh da sam ga barem ja prije vidio, fakat lepi autek za te novce.

Link to comment
Share on other sites

63kw i 78kw nemaju sta raditi uopce u istom kosu.

Imali smo i jednog i drugog. Nijedan od njih nije za utrke s time da je ovaj od 63 kw bio daleko ugodniji u gradu i kraćim relacijama. Za prosječnog vozača čisto ok motor.

Recimo da je u pitanju 2.0 dCi kojih je bilo u Megane 2 e onda bi rekao da su to dva svijeta.

Link to comment
Share on other sites

Relativno stara tema, ali uvijek aktualna.

Ja nebi nuzno bjezao od auta takve kilometraze jer mnogi auti sa 250-300tkm Km imaju masu novih dijelova koje oni sa 200 000 uglavnom nemaju i kojima lagano dolazi na red zamjena dosta toga.

Recimo malo koji auto na 300 tkm ima original kvacilo, zamajac, termostate, vodenu pumpu, dijelove ovjesa i cesto su auti sa 250 000 km u boljem stanju nego oni sa 150 000 km...sa 250 000 Km je tek na pola zivotnog vijeka tako da to nije neka kilometraza od koje treba "bjezati".

Edited by Dule
Link to comment
Share on other sites

Ja bi prije kupio provjereni auto, koji znam da ima 300k km, nego nešto što je nemoguće provjeriti, pa makar i iz Njemačke sa samo 150k km. Gotovo sam uvjeren da vani, pogotovo u Njemačkoj 99.8% dizela radi 50 000+ km godišnje. A i kod njih ima manipulacije sa km.

Link to comment
Share on other sites

Danas vidio kod jednog šoderaša Scenic 1.9dCi, 2009 sa 572.000 km, sad vozi ga njegova žena, prije je on lutao okolo i tražio aute s nijim.

Rekao bi na prvu da ima 250.000 km. Veli on da su Scenici 2x kvalitetniji od C max-a.

Link to comment
Share on other sites

facelift , s tim motorom, vjerovatno ima i kuku za prikolicu, sigurno nije los izbor.

BTW sa preko nekoliko 63 i 78kw isprobanih, pouzdaniji se pokazao 63 od 78. 78kw u meganu vuce 6 brzina sto ako se ne vozi iskljucivo autoput, daje prednost slabijem.

 

 

Link to comment
Share on other sites

facelift , s tim motorom, vjerovatno ima i kuku za prikolicu, sigurno nije los izbor.

BTW sa preko nekoliko 63 i 78kw isprobanih, pouzdaniji se pokazao 63 od 78. 78kw u meganu vuce 6 brzina sto ako se ne vozi iskljucivo autoput, daje prednost slabijem.

 

 

Identično iskustvo. 78 kw mi se po gradu davio u drugoj kao da ima turbo rupu izraženu dok mi je 63 kw bio nekak startniji i bolje prihvačao drugu brzinu. Naravno na AC je bio bolji 78 kw ali sve drugo baš i ne. Zaključak: oni koji ne vise doslovno na AC bolje im je imati 63 kw.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.