Jump to content

Clio III problem s 1.,2., i 3. brzinom ventilacije


blackoz

Recommended Posts

Ekipo, pozdrav.

Na Cliu 3 (1.4 16V, 2006. godina) su mi najednom riknule prve tri brzine ventilacije. Radi samo 4. jer je ona navodno direktno spojena na akumulator. Googlao sam i ljudi svašta pišu što je mogući kvar, od prekidača za paljenje do termičkog osigurača i nekih otpornika. Ujedno, ne radi mi ni klima i duboko se nadam da je to povezano jer znam koliko koštaju popravci klime. Prošle godine sam testirao kompletni sustav klime i imao je savršenu kompresiju bez nadopunjavanja. Ima tko kakva slična islustva i/ili savjet što napraviti?

P.S. Ventilator je malo škripao kod vrtnje (vjerojatno ležaj) pa je moguće da je stvarao veći otpor i, samim time, spalio termo osigurač.

Please pomagajte, hvala svima unaprijed!

Link to comment
Share on other sites

Reostat ili njegovi kontakti

Ajfon 10 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ekipo, pozdrav.

Hvala na savjetima, riješio sam problem, ali kratkoročno. Danas mi se dogodila ponovno ista stvar, opet prve tri brzine ne rade. Lud sam tim više što sam kupio čitavi novi Valeov reostat koji je očito ponovno pregorio.

Jel se to događa zbog ventilatora koji povremeno "škripi" pa mu pruža veći otpor?

Ne namjeravam sad ponovno kupovati novi reostat u kompletu, kupio bih samo osigurač. Može li mi netko pomoći koji tražim u Chipoteci da ne raskapam auto prije slaganja? Ima li smisla tražiti nešto jači osigurač ili se s tim nije za igrati? Baš mi se ne mijenja ventilator trenutno ako baš ne moram...

Ljubazno molim pomoć ako je netko imao iskustva s ovime...

Hvala svima unaprijed.

Link to comment
Share on other sites

Sam si dao odgovor na sva pitanja.

Jači osigurač može ti donjeti zapalenje što sigurno ne želiš.

Većina ventilatora ima plastične pixe koje se potroše. Kod nekih ih možeš rastaviti, dok kod drugih nije slučaj.

Link to comment
Share on other sites

Meni se na CLIU prošlo ljeto dogodilo isto (tema) , otpelao auto kod Kajfeša na Staru samoborsku i riješili su problem. Kod mene konkretno se nakupilo prljavštine i hrđe na ležaju i prve tri brzine nisu imale dovoljno snage da zavrte ventilator.

Podmazano i razrađeno radi i danas :)

 

Link to comment
Share on other sites

Dkolar, koliko te koštala ta priča kod Kajfeša ako nije tajna?

Tebi nije pregorio onaj termo osigurač na reostatu? Samo je ležaj ventilatora bio problem?

Hvala na odgovorima.

Link to comment
Share on other sites

Tako je, samo ležaj.

Iskreno, ne sjećam se točnog iznosa, ali sigurno nije bilo više od pol sata posla tako da računaj oko 100kn. Ono kaj se sjećam je da su mi potegnuli šarafcigerom crtu od 15 cm po ukrasnoj lajsni iznad pretinca kod suvozača :D

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dečki u Kajfešu rekli da je motor ventilatora nepopravljiv. Morao sam kuptiti novi motor/ventilator i reparirati reostat kojemu je izgorio termo osigurač. Ovo za lajsnu je grdo, ja nisam našao novosti tog tipa po unutrašnjosti (hvala Bogu).

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ja nisam stigao promjenit reostat sa instalacijama (zena razbila auto) pa ako nekom treba, nek se javi porukom. Valeo reostat i instalacije kupljene u gašperova, placeno 700+kn

Link to comment
Share on other sites

pročitaj kataloški broj, slikaj i stavi u oglase, možda vrijedi za još koji model, ne samo za clio. Nadam se da nije bilo posljedica po zdravlje

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.