Jump to content

Clio 2 1.5DCi/1.9DCi


kristijan1710

Recommended Posts

14 hours ago, laci said:

Omp je jako dobar.  A sutra mogu malo pojasniti o ovoj strutu optimisticnom.. popio 2niksica i 3 laske..jači sam @GTT :piju:

Kad će to predavanje meštre?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Optimista said:

Kad će to predavanje meštre?

Nabijem te na predavanje :cice:

To ti isto kao sto netko voli markice a netko no name sijalice..

Ti si za najk a ja za abidas :laugh:

U selu popularno zvana “štufštanga” (strut bar, pojačanje na muldama..) je odlična stvar za auto i vozača kojem to treba. 
Vi mlađe generacije niste imale tu privilegiju jurenja sa jugicima, stojadinima, unicima, golfovima1 i ostalim inženjerskim čudima pa ni neznate koliko je ovo pojačanje vazno ako se voziš malo življe i ili imas 1.6 u stojadinu, 1.3t u jugu, 1.8u golfu kecu, una turba.. stojadin-jugo sa gornjim pojačanjem i dole sa gradelama se već dao upravljati i sa ozbiljnim motorom za tu karoseriju.. da ne pilim sad okolonaokolo, zapamti pa kad dođeš sljedeci put do zaraste možemo nastaviti ako te zanima..

Ugl postoje cool pojačanja i ona koja koriste svrsi. Ovaj omp mi se iskreno ne sviđa kao ni onaj tvoj plavi sa slike jer ima 2vijka viska za moj pojam. Znaci dio koji se zavida u mulde pa spoj sa šipkom na vidu sa obje strane bi bilo bolje da je zavaren i da ima samo na šipki “vijak” za stelanje. 
Ugradnja se vrši kad je auto u zraku tj kotači odvojeni od podloge(bar sam ja to tako radio i pokazalo mi se bolje nego obrnuto) i onda napnes mulde na van. Poslje toga centriranje trapa.

Zadnji strut ako ide na gume od amortizera onda je samo cool kao sto je bio ALU omp rollbar u mojoj petici..

Ovo sto je Kristian kupio ne smatram bačenim novcima, makar prednje :fucka:

Probaj sa fićota naći H pojačanje(iako ja to nisam sreo nigdje već sigurno 15-17godina) 

A jesam nadrobio ni neda mi se pregledati ima li smisla tekst..valjda će biti razumljivo :laugh:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Kako sam i mislio, stvar osobnog izbora. 

Vidio sam H pojačanje za fiću još pred par godina, ali to neću ni spominjati sad jer se ti stari auto ni pod razno ne mogu usporedit s novijima, i da, znam koliko takvo nešto znači na kutiji šibica poput fiće, keca, yuga itd.

Razlog što sam napisao da na CLIU 2 jedino priznajem PMS strut bar je taj što ga ne možeš imati s normalnim kapama amortizera, koje su po meni teška frulica i uvijaju se ko sajla od gasa, nego te uvjetuje da kupiš ( naravno njihove ) tvrde kape koje se šrafaju u muldu i na njih onda šrafaš povezivač. Već ako želiš ukrutiti taj prednji kraj, da udarih 2 muhe jednim udarcem.

Nisam nigdje napisao da je s OMP omašio, dapače, ako se ugradi kako spada, bit će bolje nego bez njega.

A u vezi zadnjeg i dalje tvrdim da je ugodan oku, i ništa osim toga :)

A ove nebuloze od markiranim dijelovima itd, suzdržat ću se :) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ja ću se sad ubaciti sa Hondom, jelte :D npr OEM strut bar koji dolazi na EK4, EK9 i sličnim modelima se šarafi direkt na muldu sa 2 šarafa, pored amortizera.. dok većinom aftermarket strut barovi se šarafe direkt na kapu amortizera, odnosno na ta 2 šarafa koji povezuju amortizer i muldu. I naravno da će biti više gibanja na oem baru naspram aftermarket, da ne pričam o 3 point ili 4 point strutovima koji se vežu još za firewall...neda mi se kačiti slike, guglajte ak vam se da :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 25. 11. 2017. at 23:35, kristijan1710 said:

Evo napokon uhvatio vremena namontirati sve.

Ukratko. Kupio prednje i zadnje TRW pločice, držače zadnjih plocica, reparirao sve čeljusti, pripasao lajtunge s megana, stavljenje glavcine s novim ležajevima od megana 1, prilikom montaže zadnjih glavcina sam stavio i duze sarafe jer ce u neko bolje vrijeme ici distance izmedu glavcine i mosta.

I sad par slikica. :zacugu:

24098969_1496362193775305_638621666_n.th

20171105_164833.thumb.jpg.9d134337880053

20171119_190107.thumb.jpg.98c078bae251d8

20171125_135849.thumb.jpg.fc584e23f1293c

20171125_135901.thumb.jpg.3e290f4381b3c7

20171125_141119.thumb.jpg.1b2cb2b8f78ac4

20171125_155213.thumb.jpg.89e3426d238cd0

 

@direstraits

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Glavninu od m1 si stavljao zbog kljesta? 

Jel odg rupe amortizer i dolje vilica? 

Link to comment
Share on other sites

@margax stavljao sam jer tad nije bilo nista u ponudi osim tog seta.

Dolje na vilice pase, a gore ne. Zato sad imam jedan M10, a drugi M12 vijak, odma tu malo mogu podesiti nagib kotaca. 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, kristijan1710 said:

@margax stavljao sam jer tad nije bilo nista u ponudi osim tog seta.

Dolje na vilice pase, a gore ne. Zato sad imam jedan M10, a drugi M12 vijak, odma tu malo mogu podesiti nagib kotaca. 

Krivo sam napisao, m12 i m14

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, kristijan1710 said:

@margax stavljao sam jer tad nije bilo nista u ponudi osim tog seta.

Dolje na vilice pase, a gore ne. Zato sad imam jedan M10, a drugi M12 vijak, odma tu malo mogu podesiti nagib kotaca. 

Bitno da nije velika komplikacija. 

Imam jedan kpl kovnica viska pa me sad "svrbi" 

Link to comment
Share on other sites

napokon prave felge sjele! zasto malo zijeva branik?

Link to comment
Share on other sites

To je Renault, mora tako. :D 

Link to comment
Share on other sites

Ti Ruske imas neki fetis na branike… boje, razmaci i to… malo te to hebe jel?

11 minutes ago, Ruske said:

napokon prave felge sjele! zasto malo zijeva branik?

Ti Ruske imas neki fetis na branike… boje, razmaci i to… malo te to hebe jel?

 

  • Haha 2
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

napokon prave felge sjele! zasto malo zijeva branik?
Ja sam mu zabio drvenu kajlu na jednu stranu dok nije gledao. Mislim da nije ni skužio do sad.
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ruske said:

napokon prave felge sjele! zasto malo zijeva branik?

Prednji branik trenutno drze 4 vijka, i to su vijci od oplate blatobrana. (nikad neznam kad ce na slepu, pa mora biti dostupno brzinsko skidanje :rotfl:

Sto se felgi tice, razmisljam o farbanju u neku tamno crvenu, mislim da bi super pasale... 

 

2 hours ago, grgaph2 said:

To je Renault, mora tako. :D 

Sve znas, kod tebe je samo druga strana

 

2 hours ago, pere said:

Ti Ruske imas neki fetis na branike… boje, razmaci i to… malo te to hebe jel?

Ti Ruske imas neki fetis na branike… boje, razmaci i to… malo te to hebe jel?

 

:rotfl: hahahahahah, ajd barem znas da svaku sliku dobro pregleda

1 hour ago, mario #8 said:
3 hours ago, Ruske said:

 

Ja sam mu zabio drvenu kajlu na jednu stranu dok nije gledao. Mislim da nije ni skužio do sad.

Kaj sad? Samo kajlu vadim i zabijam na drugu strani ili? :vrit:

Link to comment
Share on other sites

I kratak osvrt. 

Odkad je sve slozeno, odvezao cca 1500km. Auto je trenutno na bilstein b8+eibach sportline. Ponasa se dobro, al ne kako bi trebao. Buraz je imao taj ovjes na cliu 2 74kw i auto se ponasao perfektno, mali karting, nakretanje u zavoju minimalno. Dok recimo kod mene se osjeti da se malo vise nakrene u stranu, al tome su zaslužni 1.9 motor i 6 brzina getriba(tezak nos). Nesta ozbiljnije trenutno nemam gdje testirat.

Kad prode korona groznica, ujedno i atest, idu gore GAZ gewinde pa budemo usporedili. 

U 1500km imao jedan kvar, i to sad neki dan. Sjednem u auto, stisnem start, sve odradi na tabli al ne alnasuje. Na dijagnostici nema nijedne greske(pobuda ne dolazi do alnasera). Probamo ga upaliti direkt na alnaser i radi. I ajmo opet mozgat.... 

Ukratko, izgorio osigurac ventilatora motora, provjerili instalaciju i nademo da se dio zice kraj ventilatora poderao na jedan limeni nosac i spojio na masu, koliko sam samo pazio na tu instalaciju, pregledao, poslozio, itd, i eto, omaklo mi se nekako. Al najzanimljivije mi je sta radi ventilatora auto ne zeli alnasovat. 

A sad idemo dalje, nadam se da se vise nece naci takvih gluposti, al u ovakvom slucaju ne mozes znati.

 

 

 

 

 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites



Kaj sad? Samo kajlu vadim i zabijam na drugu strani ili? :vrit:


E jbg, ak vadiš i zabiš na drugu, visi na drugu. Il vadi pa ostavi bez, il i drugu potkajlaj. Jebemu miša... XD
Link to comment
Share on other sites

Prosao sam malo temu jer sam zaboravio koji je motor (konkretno) unutra, citam i mislim si pa kaj nije odmah stavio bolji , i onda na kraju .... ispadne tak :)

sto se pripasavanja 1.9 u karoseriju clia prvo samo po sebi je to zajebancija, ali super ste napravili i ovo unutar auta. Obicno "tuneri" naprave od auta karting iznutra, samo da auto ide a sve ostalo zanemare.

Getribu si stavio isto od megana logično  , zamasnjak isto ? Trebalo je to sve pripasat, pa i nosaci su na drugim mjestima za motor.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, kristijan1710 said:

felgi tice,

Temeljnom crvenom preći tri ruke. Pravo bi se slagalo s autom. 👍

Link to comment
Share on other sites

@hrvojexyz Je, sve je to od megana. Nebi vjerovao al glavni nosaci su na istim mjestima, i koristeni su svi org nosaci.

A sve ti ovisi kakav auto žele/slažu. Ako slaze za rejs, ogule ga do kraja, itd. Meni je ovo doslovno gust, zato sam se i trudio da skoro sve bude funkcionalno.


 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

jbg, upadne mi u oko, cak ni ne izanaliziram to kako spada, nego upadne odmah u oko...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.