Jump to content

Clio 2 1.5DCi/1.9DCi


kristijan1710

Recommended Posts

Pa krenimo nekim redom. :)

Vec dugo mastam o ovome projektu, neke stvari se poslozile, uletila jako dobra prilika i kupljen clio. :hop:

20170426_152225.thumb.jpg.26252dd26685fb

Prvi update su bili xenon farovi.

18110659_1301268926617967_1820218442_n.t

18052949_1301272623284264_38532107_n.thu

 

Koristio sam se jedno vrijeme s njime jer trosi manje od megana, dok nisam prodao motor i ostatak, nakon toga sam opet cekao dobru priliku za megana, pa je jedno vrijeme clio stajao.

Napokon je i on dosao, pa je bilo vrijeme krenuti.

Motor nisam htio otvarati, ali samo promjenio letece lezajeve, brtvu kartera, zubcasti, bla bla....

20170528_223647.thumb.jpg.e88b20d8829167

20170530_233400.thumb.jpg.c741a6a1ee0f0a

20170531_012326.thumb.jpg.241da74b64e701

20170531_115133.thumb.jpg.760c3f4157606f

20170531_115854.thumb.jpg.7cae3913aab003

20170601_211242.thumb.jpg.294e1a747a01c2

20170602_213642.thumb.jpg.8264d40b1264c9

20170603_102417.thumb.jpg.62b2a0f9137860

 

I spremno za u clia:piju:

20170603_151300.thumb.jpg.67ffeedd74f3e1

 

 

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Vec je usao :)

Imas u temi sta smo danas napravili

Link to comment
Share on other sites

I sad krece najzanimljiviji dio :tulum:

20170603_202850.thumb.jpg.590dfde373f840

Doslovno ce se mravi morati provlaciti ako misle proci.

20170603_203751.thumb.jpg.201f6c26d27e00

Nosac klime je smetao, taman lupa u most.

20170604_124703.thumb.jpg.92a92703be3064

20170604_134045.thumb.jpg.b8e689ea9f1cc1

I evo ga napokon na glavnim nosacima, bilo je tu jos dosta kemijanja al nisam slikao. Glavno da je napokon unutra.

20170604_182951.thumb.jpg.55879ad7380243

Namontiranje i sajle :yeah:

20170604_204004.thumb.jpg.020c3ddfcdedf820170604_204004.thumb.jpg.020c3ddfcdedf8

20170604_210353.thumb.jpg.aeed990a29a6d7

Kasnije nastavak :trk:

20170605_172121.thumb.jpg.b57aee0592f24e

 

 

 

20170605_172121.jpg

Link to comment
Share on other sites

Plan je po zavrsetku 250-300ks. Trenutno sam u potrazi za turbom od 3.0tdi ili 350cdi....

Al prvo je u planu sloziti sve orginal kako treba biti pa na atest. A nakon atesta slaganje ostatka :zacugu:

Link to comment
Share on other sites

Ojojoj, bice vraga... ide i 4x4? kak bus taj Moment prenesel na cestu? Clio V6 ce ostajat u oblaku prasine hehe.

Link to comment
Share on other sites

Nadam se da ce sve dobro zavrsit i da na  kraju izade na cestu..trebalo bi to onda i predstavit al uzivo da se sve vidi iz prve ruke..

Link to comment
Share on other sites

Ojojoj, bice vraga... ide i 4x4? kak bus taj Moment prenesel na cestu? Clio V6 ce ostajat u oblaku prasine hehe.

za sada ne, treba ga prvo osposobiti za cestu, atestirat. Al po nekom planu bi sljedeci vikend trebala biti probna voznja. Pa ako ce sve sljakat nazad u radionu pa ovjes, kocnice bla bla bla.....

A najveci mi je problem vrijeme, jer vecinom to sve radim od 9-10h navecer pa u kasne sate....

Nadam se da ce sve dobro zavrsit i da na  kraju izade na cestu..trebalo bi to onda i predstavit al uzivo da se sve vidi iz prve ruke..

kad bude gotov, nije problem nikakav :wavey:

Link to comment
Share on other sites

Moze takav tehnicki proc?  Kakva je procedura kod takvih prenaika i zakonom. 

Auto bu zvijer, definitivno najbolji projekt u zadnjih par godina.

Link to comment
Share on other sites

Moze takav tehnicki proc?  Kakva je procedura kod takvih prenaika i zakonom. 

Auto bu zvijer, definitivno najbolji projekt u zadnjih par godina.

Proci ce nakon sto obavim atest. Vec sam se raspitivao okolo prije nego sam krenuo. Bilo bi malo glupo ici s ovim na slijepo, jedino ako sam dobio krive, e ondaaa....

Dokumentaciju skoro svu sam prikupio, sad moram samo ovo dovrsiti. Kasnije objavim novi update :yeah:

Link to comment
Share on other sites

Doslo je vrijeme i za ovaj slatki dio posla :hahahe:

Instalacija skoro kompletna preslozena, polemljeno, stavljen termobuzir, bla bla bla.

Jedino potenciometar gasa nisam spojio i nisam rijesio imobilizator, to cu sad kroz koji dan.

Spojio ga na dijagnostiku, komunikacija obd-om s ecu motora je uredu, i sve ostalo je dobro.

20170608_005852.thumb.jpg.227fef402acd7e

20170607_210354.thumb.jpg.9bbf4e870fcb2f

20170608_162216.thumb.jpg.a073132b80924f

 

Rijesen doljni nosac motora.

20170607_184404.thumb.jpg.f6e3957053c983

 

Dodatno sam jos stavi prednji nosac.

20170611_133705.thumb.jpg.4b3c985c8d5543

20170611_184327.thumb.jpg.17bfaa8429647c

 

 

Eeprom je iscitan, jos sad samo moram naci virgin dump i imobilizator je rijesen.

20170608_173918.thumb.jpg.e14792ad2d6c0e

I uglavio sam meganov filter goriva, sjeo je ko u kuminu :hop:

20170611_154127.thumb.jpg.615f5e7dfbac16

 

Link to comment
Share on other sites

a nes se pohvaliti jucerasnjim poslom.... to samo preskocio... neka neka

Link to comment
Share on other sites

a nes se pohvaliti jucerasnjim poslom.... to samo preskocio... neka neka

Ima tu jos dosta sta je napravljeno u prosla 2 tjedna odkad sam zapoceo, ali polako. Idemo redom, malo po malo. :)  Napisat cu i to nebrini. :piju:

Link to comment
Share on other sites

 250-300ks.

onda ce meni leon 700ks...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

onda ce meni leon 700ks...

zelis reci da je nemoguce dobiti iz ovoga motora 250ks?

imas neke informacije ili?

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

Svaka cast, jako zanimljiv projekt, pratim i dalje

Poslano sa mog FRD-L09 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

onda ce meni leon 700ks...

zas nisi stao s Djukom na crtu (1.9tdi ibica) :) tj sad nemozes al dok je vozio

Link to comment
Share on other sites

Ak stavi 1.5dci poklopac motora trebalo bi bit dosta.... kod mnogih bi proslo, nazalost, il na srecu? :D

Veli co´ek da bu radil atest, dakle more probat amfibiju napravit pa ak ne valja ne bu dobil atest. Nek rade CVH-ovci nekaj. Al ak bu sve funkcioniralo... :dobroje:

 

Link to comment
Share on other sites

Uuuu, jako zanimljiv projekt, to se cijeni. Samo polako.. Znam da je za atest najbitnija papirologija motora kojeg ugradjujes, jer je kolega slozio TT-a TDI-a i da su mu iz CVH-a rekli da ne smije prepravljati nosace i to. (Njemu je sve na saraf pasalo). Jer u slucaju da prepravlja nosace treba varioca sa atestima, pa te varove treba testirati na naprezanje itd.. to je bilo prije 3 god..

Uglavnom, sretno sa projektom i ne stedi na slikama i opisu :D

Poslano sa mog GT-I8190 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ahahahaha, tesko da bi proslo, ali nikad se nezna. Ali ako postoji mogucnost da sve rijesim, necu se uopce zezati.

 

Napokon skoro rijeseno i kvacilo. Clio ima kvacilo na sajlu, a megan hidraulicno. Probao sam naci od clia dci 100ks kompletne papuce i cilindar, ali je to skoro pa nemoguca misija, tesko je nabaviti kompletan ispravan auto, a jos teze u dijelovima. A on jedini ima hidraulicno kvacilo. Pa je krenulo kemijanje. Ugl to je uspijesno rijeseno. Jos je potrebno staviti posudu za ulje i ozraciti kvacilo i taj dio je zavrsen.

20170612_142619.thumb.jpg.67c1e0e82ed69f

19198434_1344985155579677_673232723_n.th

20170612_211050.thumb.jpg.4b09a0fc6a4f51

20170612_214022.thumb.jpg.c0179e263c8974

Zahvaljujuci @MilosB rijesen je i short shift.

20170612_214031.thumb.jpg.835fd89ac2eff7

Trenutno to ovako izgleda.

20170613_165211.thumb.jpg.9d26c1040a7e3f

Sljedece u planu mi je:
-posuda za kvacilo i ozraciti kvacilo

-smjestiti negdje IC od megana i postaviti crijeva

-prilagoditi crijeva od rashladne tekucine

-rijesiti imobilizator

-spojiti potenciometar gasa

-spojiti ventilator preko termoprekidaca, posto na cliu je to odradivao ecu, a na meganu je islo preko upc-a, upc je izbacen, pa jedino ovo preostaje kao rjesenje.

-rijesiti ovjes(kocnice, poluosovine, itd...)

-napraviti kompletan ispuh

I to je to sta mi trenutno pada na pamet, al vjv ima jos toga :kava:

 

 

 

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.