Jump to content

Clio 2 1.5DCi/1.9DCi


kristijan1710

Recommended Posts

Ma ispasti ću stalker ali ne mogu si pomoći. Čak sam mislio dvije niže spustiti na Fordu s tri cilindra pa ga probati uloviti ali sam odustao. Da nije bilo supruge samnom,ulovio bih ga sigurno 😅

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 05. 11. 2021. at 18:09, dado_sk said:

Ma ispasti ću stalker ali ne mogu si pomoći. Čak sam mislio dvije niže spustiti na Fordu s tri cilindra pa ga probati uloviti ali sam odustao. Da nije bilo supruge samnom,ulovio bih ga sigurno 😅

Slobodno ti možeš i blicnut pa popijemo brzinsku kavu na ini ili negdje 😁

Jučer bio dan za pranje. Za crvenog došla narančasta zamjena 😊😊

20211113_175753.jpg

 

20211113_172228.jpg

20211113_172214.jpg

Edited by kristijan1710
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 1 year later...

Zadnji update ovdje.
 

Clio prodan, novi vlasnik ga je zavrtio na valjcima. Izbacio je 200ks/400nM, čak nije ni loše posto mapa nikad nije bila napravljena do kraja. 
 

 

 

729AB0C3-4F9F-482F-868F-C4C3186A9B87.jpeg

  • Like 7
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Sad kad imas i rezultate, vidi se da sam bio u pravu za velicinu turba. 2056 ili max 2060 je savrseni match za snagu (s jos dosta lufta) 

No i ovo je zapravo super jer sevidi da je moment tu na 2200 okretaja. Oni manji bi dozvolili da taj moment mekse stigne.. 

Oce sl vlasnik srediti usis da ne dise na slamku ?

I jel to snaga na kotacima? Ako je to je lijepih 230-250 na radilici. 

Link to comment
Share on other sites

Neznam sto će raditi, uzeo ga je za daily auto. Velika hrabrost, ali ako je preživio moju torturu, mislim da svakog može onda 😂

 

 

Edited by kristijan1710
  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ako ovog divljaka preživi onda se 1.9 dci pod normalno može slagat na 200+ bez pre velike sekiracije 🤣

 

Kiki ako nije tajna šta si na kraju riješio sa kvačilom, bili smo se čuli za neke opcije sa sinterom ali nismo nikad ćakulu završili 

Link to comment
Share on other sites

vozim taj motor u svom, a dodatno vozim povremeno zenin clio 2 s obicnim 48kw 1.5de-ce-mi.

Sexo me pas auto je startniji i vozljiviji od vecine benzinaca do 110 konja koje vouzim povremeno, a i dosta dizelasa. Ne znam jel do male mase il ceg al ak je ispravan motor, clio bas ide dobro za tu konjazu.

Mogu si misliti kak je sa 1.9 svetim gralom 96kw

Kristijan jel se sjecam, jel imao DPF taj motor ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Isao bi taj clio mnogo bolje da me poslusao i slozio novu usisnu granu jer je to limit tom dciu.. Runner je ore malog presjeka i tlak pada i pol bara pri otvaranju ventila (nit ima dovoljni volumen za rezervu nit presjek za protok)..

Uz to da se slozi voda zrak intercooler u grani i skrate cijevi usisa umjesto fmic bi bio pravi posao. 

Link to comment
Share on other sites

Voda zrak igra i "dužina" usisnih cijevi igraju puno manju ulogu po mojem mišljenju nego sama usisna grana, pogotovo ako je tako kako kažeš, šta vjerujem da je jer ne vjerujem da bis ti lupao iz glave bez izračuna/proračuna 👌 

Čak doduše možda bi bio jedva primjetno veći lag nego sa voda zrak setupom ali sa usisnom većeg volumena i samim većim volumenom u cijevima imao bi na kraju više zraka pa bi to iskompenzirlo ajmo reć dužinu samih cijevi i potencijali "lag"

Btw prije spomenuti sadašnji vlasnik auta kupuje na oglasniku 2060 turbo, e sad šta se zbilo 😬 

Imho 2052 je sasvim dosta za gađat 200 konja, (na motoru, ne kotačima);ako je već za više usisna (očito) bila limit 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Za cijevi ne mislim zbog laga nego zbog toga sta je zbog prostora limitirana velicina IC-a (pad tlaka na njemu) te kapacitet hladjenja. I za 200ks bi trebalo 2.5" usisne cijevi od turba pa dalje sta se ne sjecam dal je stalo, a od filtera do turba bar 3" a pozeljno 4. S voda zrak ic moze dic iz turba ravno gore i na usis slozit. Jezgre su 100-200€ kolko i IC. 

Na zalost usisne grane nisu mijenjane 88/96kW tako da je to i iz mog iskustva.. Pisao sam u mojoj temi i pokazao sta bi bio minimum za napraviti. 

Ja sam mjerio na 2.7 bara boosta 0.7bara oscilacije na 50 cm od usisnih ventila (na oem MAP senzoru). 

2052 je vjerojatno dosta za ovu snagu koju sad ima, ali to bi bio limit bez da dimi (malo pricam napamet, morao bih pogledati mape kompresora). 2060 je novije generacije / kuglicni i po meni pravi pogodat na 1.9dci. 

S boljim usisom bi dobio dosta vise zraka u cilindar jer bi se izgubio pad tlaka, te silovanje turba za taj pad tlaka (jer turbo druka pad tlaka + boost mjeren) a to kuha zrak.. 

Kod mene je tolko grijalo usisni zrak da je boja na IC "zakuhala".. Kiki je imao bolji IC i nizi boost (i ja sam kasnije smanjio kad sam primjetio da kuha i dobio dosta na snazi)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 16. 12. 2023. at 10:35, hrvojexyz said:

vozim taj motor u svom, a dodatno vozim povremeno zenin clio 2 s obicnim 48kw 1.5de-ce-mi.

Sexo me pas auto je startniji i vozljiviji od vecine benzinaca do 110 konja koje vouzim povremeno, a i dosta dizelasa. Ne znam jel do male mase il ceg al ak je ispravan motor, clio bas ide dobro za tu konjazu.

Mogu si misliti kak je sa 1.9 svetim gralom 96kw

Kristijan jel se sjecam, jel imao DPF taj motor ?

Je, u originalu je imao DPF.

On 16. 12. 2023. at 7:58, Lix said:

Ako ovog divljaka preživi onda se 1.9 dci pod normalno može slagat na 200+ bez pre velike sekiracije 🤣

 

Kiki ako nije tajna šta si na kraju riješio sa kvačilom, bili smo se čuli za neke opcije sa sinterom ali nismo nikad ćakulu završili 

Dao sam nakraju napraviti sinter lamelu.
Prvo sam stavio novi jednomaseni set i to je stalno klizalo i to novo, onda sam našao dobru lamelu i vratio dvomaseni nazad i to je bilo oke, ali u planu je bilo ići još gore pa sam dao napraviti sinter. Sinter je stavljen ali sam odustao od svega. 
 

 

5 hours ago, Lix said:

Voda zrak igra i "dužina" usisnih cijevi igraju puno manju ulogu po mojem mišljenju nego sama usisna grana, pogotovo ako je tako kako kažeš, šta vjerujem da je jer ne vjerujem da bis ti lupao iz glave bez izračuna/proračuna 👌 

Čak doduše možda bi bio jedva primjetno veći lag nego sa voda zrak setupom ali sa usisnom većeg volumena i samim većim volumenom u cijevima imao bi na kraju više zraka pa bi to iskompenzirlo ajmo reć dužinu samih cijevi i potencijali "lag"

Btw prije spomenuti sadašnji vlasnik auta kupuje na oglasniku 2060 turbo, e sad šta se zbilo 😬 

Imho 2052 je sasvim dosta za gađat 200 konja, (na motoru, ne kotačima);ako je već za više usisna (očito) bila limit 

Kaže da se je raspao MAF senzor i uletio u turbinu. Sad odma nek slozi hibrida najbolje.

Link to comment
Share on other sites

On 17. 12. 2023. at 17:35, MilosB said:

Za cijevi ne mislim zbog laga nego zbog toga sta je zbog prostora limitirana velicina IC-a (pad tlaka na njemu) te kapacitet hladjenja. I za 200ks bi trebalo 2.5" usisne cijevi od turba pa dalje sta se ne sjecam dal je stalo, a od filtera do turba bar 3" a pozeljno 4. S voda zrak ic moze dic iz turba ravno gore i na usis slozit. Jezgre su 100-200€ kolko i IC. 

Na zalost usisne grane nisu mijenjane 88/96kW tako da je to i iz mog iskustva.. Pisao sam u mojoj temi i pokazao sta bi bio minimum za napraviti. 

Ja sam mjerio na 2.7 bara boosta 0.7bara oscilacije na 50 cm od usisnih ventila (na oem MAP senzoru). 

2052 je vjerojatno dosta za ovu snagu koju sad ima, ali to bi bio limit bez da dimi (malo pricam napamet, morao bih pogledati mape kompresora). 2060 je novije generacije / kuglicni i po meni pravi pogodat na 1.9dci. 

S boljim usisom bi dobio dosta vise zraka u cilindar jer bi se izgubio pad tlaka, te silovanje turba za taj pad tlaka (jer turbo druka pad tlaka + boost mjeren) a to kuha zrak.. 

Kod mene je tolko grijalo usisni zrak da je boja na IC "zakuhala".. Kiki je imao bolji IC i nizi boost (i ja sam kasnije smanjio kad sam primjetio da kuha i dobio dosta na snazi)

Vidiš ni na kraj pameti mi "pakiranje" svega nije bilo, ima smisla, pogotovo ako se nova usisna radi, ukomponirat voda/zrak u novi setup bi bilo vrhunsko riješenje sa minimalnim zauzimanjem prostora

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

previse sam gledao i u njegov i u svoj :D tu je velika prednost Vag-a da su im usisna i ispusna nasuprot i ima prostora za razne gimnastike. a ovde kamasutra :D 

Link to comment
Share on other sites

@Lix tu imas slike razrezane usisne grane.. Slinuto je cca na pola. A dovod u usisnu je tocno na sredini fi 35-40mm

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.