Jump to content

Putešestvije "malog diva"


petak

Recommended Posts

Mislim da čak i imam jedan taj set. Možda i dva. Sutra prekopam kutiju sa blagom. Impex auto definitivno. 

 

Ti kažeš da te vodilice ne bi smjele lagano ići unutra/van i ne bi smjele imati lufta?!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, petak said:

Mislim da čak i imam jedan taj set. Možda i dva. Sutra prekopam kutiju sa blagom. Impex auto definitivno. 

Ma to ti je pis of kejk za napraviti. Zamijeniš gumice, natrpaš mašćurike, vratiš gdje je bilo i prst u uho. Čudi me da uopće postavljaš pitanje. Eh da, crijeva? Nešto se ne mogu sjetiti kakvi su navoji jer sam dobio nova sa donorom pa nisam morao tražiti okolo.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, ivan08 said:

Ma to ti je pis of kejk za napraviti. Zamijeniš gumice, natrpaš mašćurike, vratiš gdje je bilo i prst u uho. Čudi me da uopće postavljaš pitanje. Eh da, crijeva? Nešto se ne mogu sjetiti kakvi su navoji jer sam dobio nova sa donorom pa nisam morao tražiti okolo.

Postavljam pitanje jer sam već jednom mijenjao te vodilice. Ne sječam se da sam promjenom dobio išta. Pa sad više nisam siguran. 

Mislim da sam i nosač čeljusti mijenjao i da je situacija bila ista. 

Vodilice mogu staviti nove i to je par minuta posla, ali ako je problem u širini rupe na nosači onda to i ne mogu riješiti osim zamjenom nosača. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Čeljusti na vulgaris modelima su plivajuće i MORA biti luft u vodilicama (minimalan, ali osjetan), u suprotnom imaš pulsiranje kočnice. Klip MORA biti potpuno bez oštećenja i 100% glatke površine, a kvadratna brtva klipa i klip se montiraju u POTPUNO čista kliješta uz upotrebu male količine silikonske masti koja dođe u setu za reparaciju i koja također ide u nosač kliješta u koji ulaze vodilice. Sve komplet mora biti lagano pokretljivo, uključujući klip, vodilice i pločice na nosaču kliješta. 

Pjeskarenje, lakiranje, poliranje, i na kraju keramički premaz sasvim ok rješenje, ali nakon svega toga detaljno čišćenje sprejem za kočnice i ispuhivanje zrakom. Naravno, na ruke nitrilne rukavice. 

Ako je nosač kliješta toliko istrošen da je hrđa napravila rupe i izbočine unutar nosača na dijelu gdje idu vodilice, onda je nosač kliješta za zamjenu. Prevelik luft proizvodi lupkanje. Jeftine pločice bez anti-squeak naljepnice također proizvode lupkanje. 

  • Thanks 3
Link to comment
Share on other sites

Kad sam reparirao čeljusti na Meganeu koristio sam Ate 03.9902-0517.2 mast.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

 

30 minutes ago, direstraits said:

Čeljusti na vulgaris modelima su plivajuće i MORA biti luft u vodilicama (minimalan, ali osjetan), u suprotnom imaš pulsiranje kočnice. Klip MORA biti potpuno bez oštećenja i 100% glatke površine, a kvadratna brtva klipa i klip se montiraju u POTPUNO čista kliješta uz upotrebu male količine silikonske masti koja dođe u setu za reparaciju i koja također ide u nosač kliješta u koji ulaze vodilice. Sve komplet mora biti lagano pokretljivo, uključujući klip, vodilice i pločice na nosaču kliješta. 

Pjeskarenje, lakiranje, poliranje, i na kraju keramički premaz sasvim ok rješenje, ali nakon svega toga detaljno čišćenje sprejem za kočnice i ispuhivanje zrakom. Naravno, na ruke nitrilne rukavice. 

Ako je nosač kliješta toliko istrošen da je hrđa napravila rupe i izbočine unutar nosača na dijelu gdje idu vodilice, onda je nosač kliješta za zamjenu. Prevelik luft proizvodi lupkanje. Jeftine pločice bez anti-squeak naljepnice također proizvode lupkanje. 

Zahvaljujem.

postavio sam film lufta. Možda s njega možete procijeniti da li je luft u dozvoljenim granicama

Reparacija je napravljena od strane obrtnika. brtve su nove, a masti nemam, moram ju nabaviti

Klip je gladak iznutra. Kućište klipa ima lagane rupice od ruzine na dnu.

Rupe za vodilice mi izgledaju glatke.

Pločice su ATE (dok je još vrijedio) bez ikakve naljepnice. Samo lisnate opruge koje drže pločice

21 minutes ago, filiplolic said:

Kad sam reparirao čeljusti na Meganeu koristio sam Ate 03.9902-0517.2 mast.

TX.

Viditi ću šta je dobavljivo. pa prema tome odlučiti.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Stavi u vodilice mast koju imaš u tom setu za reparaciju. Nije to ništa pretjerano lufta. 

  • Thanks 3
Link to comment
Share on other sites

Hvala dire!

Sad imam orijentir za te vodilice

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Suhe su ti vodilice.

Možeš i grafitne masti staviti. I svinjske za prvu ruku u nedostatku bilo čega drugog. Bitno da ne rade na suho. 
Jako rijetko je da treba drugi nosac kljesta zbog potrošenosti. A klizač ćeš viditi kad ga izvadiš, odmastiš i posmirglaš do sjaja ako je oštećen. Pokusaj označiti gornji donji za slučaj da nisu isti, ja imam potrebu vraćati stvari/vijke gdje su i bili.. 

Pošmirglas klizač i vodilicu, vodobrusnim 200/400 štogod samo da je na lagano, najbolje uz dodatak vd-a.
Kad ocistis opet namastiš vodilicu i klizač, bez manžete ga zaguraš unutra da izbaci višak masti. Obrišeš višak, staviš manžetu i onda opet sve spojiš. Kad je sve kako treba morao bi nastati “vakum” i klizač bi se trebao nabijati do kraja sam od sebe u vodilicu kad ga potegneš van.

Hm, ovo sad zvuci kao uputstvo za nešto drugo ali tako se i ovo radi..

Mali savjet za kljesta ako budes mijenjao gumicu i manžetu, znaci na kraju kad ideš klip vraćati, navučeš manžetu do dna klipa pa ih skupa stavljaš u kljesta. Namjestiš manzetu da sjedne u kljesta kako treba i klip samo klizne.

Pjeskarenje kljesta je po meni nepotrebno, na rucnu četku ili na busilicu četku ih dobro ocistis, zaštitiš otvore i pošpricaš bojom otpornom na temp. U vise slojeva. 

Vise ni sam neznam da li sam htio još šta rec..

 

Jesam!

Nasao sam nekakve repsetove za zadnje cilindre, možda platine i možda još kakvih sitnica. Novo a staro. 

Edited by laci
  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Te vodilice i onako samo drze celjusti da ne padnu s plocica. Sila kocenja se s plocice prenosi na nosac celjusti. Bolje da ima lufta nego da zulja :D

 

Link to comment
Share on other sites

Malo sam se zaigrao danas

Isprobao novi pištolj za pjeskarenje

Prije

IMG_20240204_160334.thumb.jpg.04383eeda1f1f392f953daf4698311d0.jpg

IMG_20240204_160326_edit_248283705940721.thumb.jpg.6dfcf807196b4242fa13a0e1dc5ecaa9.jpg

IMG_20240204_171234.thumb.jpg.281c235d07bd2c02cdc355bb672294d6.jpg

Poslije

IMG_20240204_173307.thumb.jpg.84283704baa7c9f8826e24214cde92a8.jpg

IMG_20240204_173314.thumb.jpg.de64685c8020d5308a35c2829b4f1f48.jpg

IMG_20240204_173320.thumb.jpg.d6ae64dac97e3344ce1945ff08b1a387.jpg

Ispuhao pijesak koji je ušao.

Sutra moram kupiti brake cleaner i dobro još isprati.

I onda farbati. Boja će biti maštovito crna. 

Hvala Laci na uputama i silnim slovima koje si napisao. Znam da ti nije bilo lako :bigl:

Grafitne masti imam. Kupio kartušu prije jedno 20 godina kad sam počeo šarafiti na R5 i još imam 2/3 tube 

Istina je da klizači nisu identični. Jedan ima gumeni prsten na sebi. A drugi nema. 

I ja imam OKP da sve vraćam kako je bilo. 

Sve dijelove rado udomljujem. Ako neće meni trebati prije ću naći kome hoće. Možda me put nanese u Rijeku pa napravimo robnu razmjenu. Kutija dijelova za karton sladoleda. MRZLOG

 

Razmišljao sam da možda taj luft ne radi probleme kod kočenja i lupkanje. 

Ali očito je zvuk radi selena gornje vilice. Oni su uništeni. 

Čak li se čini da bi i vilica mogla biti malko kriva, ali to ću sutra ispitati i pregledati

  • Like 11
Link to comment
Share on other sites

Diskovi su na 9,4-9,45mm debljine. novi su 10mm a minimum je 9mm

Pločice su na 7,5-8,0mm debljine. Novi su 15,5, a minimum nije definiran.

Idu nazad na auto.

Čim čeljusti složim 

Mislio sam ih "ofarbati" cink sprejem i ostaviti takve. Jer su mi baš lijepe ovako friško ispjeskarene čeljusti

Ima li tko kakvo mišljenje o cinku kao završnom sloju?

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Imam ja naravno 😃

Cink sprej prelakiraj bezbojnim lakom 2x inaće uzalud ti trud....

Cink je hrapav i nećistoće se lako hvataju pa će ruziina probiti za 6 mj.

  • Like 4
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ajde, probati ću tako. da vidim kako će ispasti i kako se ponašati

Link to comment
Share on other sites

Malo sam i ovdje radio. 

Odmastio čeljusti, zaštitio

IMG_20240209_201155.thumb.jpg.63073e3689d8992dcbf49cdc557cd526.jpg

bacio jedan sloj cink spreja

Odma nakon farbanja

IMG_20240209_202501.thumb.jpg.f2bc99147ac55fa13dbe3b5381798b6c.jpg

IMG_20240209_202509.thumb.jpg.d5c20aa24990770989c4cc55b50425a5.jpg

IMG_20240209_202532.thumb.jpg.14b131a82f1de8d7f8af136023675126.jpg

Kad se malo osušilo

IMG_20240209_204118.thumb.jpg.ca303e4e16a870fae5f787dfd880a0ee.jpg

IMG_20240209_204135.thumb.jpg.ad61a13bbf032688e655bb1bca9a3369.jpg

Ujutro još jedan sloj

I onda crna temperaturna boja jer bezbojni temperaturni lak nisam uspio pronaći. 

 

Da ne bi sve bilo crno, jedna od vilica je iskrivljenja kod uške za montažu

IMG_20240209_202440.thumb.jpg.838c316c34b271b2e86af3e1f59daa5e.jpg

IMG_20240209_202414.thumb.jpg.15489252d7f749a361daabdee3bfec45.jpg

IMG_20240209_202429.thumb.jpg.e6b9204523417b5b44cf7b0364fffe93.jpg

IMG_20240209_202405.thumb.jpg.6ac294e80e5d7cd939f14e6fa2f4a0cd.jpg

 

A na drugoj su čahure za selene puknute

IMG_20240209_202352.thumb.jpg.8bb60fd63435ba6993f04ff76e2d398f.jpg

IMG_20240209_202357.thumb.jpg.3152cd871baff4c75fe6ff9d93f1de3e.jpg

Sad idu one na auto, a druge, pojačane sam već naručio. 50ojra komad plus poštarina. Ali dolaze sa kuglama i uprešanim selen ima. 

Samo će ih trebati montirati

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Super, ja nebi pjeskario jer nemam novi pištolj pa ga nebi morao isprobati :gun:

Nosače kljesta ćeš isto okrečiti? 

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, laci said:

Super, ja nebi pjeskario jer nemam novi pištolj pa ga nebi morao isprobati :gun:

Nosače kljesta ćeš isto okrečiti? 

Posuditi ću ti svoj pištolj (za pjeskarenje) pa da probaš. 

Zaljubiti ćeš se koliko je lipo. 

I zarazno. 

Sad bi sve pjeakario. 

 

Nosači su već davno pjeskareni i obojani, a vijci pocinčani.........u žuto......čisti Zex.... 

  • Thanks 1
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Ja imam onaj pistolj iz Lidla i vise zuji nego sto meda daje al nije nesto ni kostao. 

Trebalo bi napravit komoru kao sto si ti pa bi i imalo nekog smisla jer trosi pijeska abnormalno puno. 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

I ja sam koristio Lidlov pištolj za pjeskarenje i ovo je preporod. TOP ALATI, nekih 15tak eutića.

Crijevo zabiješ u kantu s pijeskom i on povlači koliko mu treba.

Puno bolja varijanta nego sa posudom. Posudu jako brzo ispraznih i onda treba puniti.

Komora je obavezna inače potrošiš pijeska na tone. 

Moja komora je od drvenih letvica i lesonita. 

Svjetlo je obavezno unutra jer se slabo vidi pogotovo kad pijesak krene prašiti. 

Ventilator je poželjan, ali moj je slab pa nema neki učinak na izvlačenje prašine iz kabine. Trebao bi puno jači ventilator, a to onda više nije budget projekt

Nabavio sam finog grita (vrsta pijeska za pjeskarenje - jako tvrd) nekih 20kg i to mi traje godinu dana za povremeno pjeskarenje. 

Nakon nekog vremena se pijesak razbije i krene prašiti, a nema snagu za očistiti. 

Link to comment
Share on other sites

Iskreno se nadam da koristite izuzetno jaku resporatornu zastitu...

Za one koji ne znaju, silikoza -> https://hr.m.wikipedia.org/wiki/Silikoza

Pjeskarenje je najgori izvor te prasine koju pluca NE mogu izbaciti...

Ovako izgleda oprema za pjeskarenje u industriji

sandblasting-protective-gear-sandblasting-worker-wearing-full-coverage-protective-gear-140317944-3759609229.thumb.jpg.4ae2ea9297fd5812301da998cc487d90.jpg

cisti zrak se upuhuje iznad lica i odijelo se stalno istim "ispire" prasinu iz okoline koja svejedno udje i u gave... 

Za domace uvjete nikako ne koristiti nikakvu izvedbu pijeska ili stakla ako se radi na suho... Mokro pjeskarenje prolazi jer ta izuzetno sitna prasina brzo bude absorbovana od strane vode (npr nastavak za pjeskarenje visokotlacnim peracem)

Ako bas Morate pjeskarit minimum bi bio full face gas maska s dovoljno finim filtrom.. No kroz to je muka disati...

Link to comment
Share on other sites

Pjeskarim jedino u komori pa je većina prašine unutar komore (dok ne otvorim poklopac) i opet koristim 3M zaštitnu masku sa filterima za plinove i prašinu. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

MAlo igre od danas

Priprema za slaganje čeljusti

IMG_20240211_104517.thumb.jpg.f24f9b8ef86f873a408537b6ccaea461.jpg

Namazana maščurikai ubačena kvadratna brtva

IMG_20240211_110019.thumb.jpg.511287dd37229337e5f7a3d735cf8c25.jpg

 

Namazan klip i manžeta,

IMG_20240211_110004.thumb.jpg.17846ba074b01c6f3232a7af8a9f3c67.jpg

Laci hvala za upute. išlo je jako glatko i jednostavno. 

IMG_20240211_111354.thumb.jpg.6f98428de145dc4d9d3ae3825cd7cba0.jpg

 

Nosači čeljusuti sa svojim vidama i klizačima

IMG_20240211_113326_edit_111580716402188.thumb.jpg.09775cfaaf79a16fec18e85b7213cb9e.jpg

Klizači su u super stanju.

IMG_20240211_113350_edit_111592901269035.thumb.jpg.f1962af53d936d6ab9bd6ee66aeb33c0.jpg

Rupe je trebalo malo očistiti, ali nije bilo nekog posebnog problema 

IMG_20240211_115041.thumb.jpg.700c6db9a9e8e2b336b1be938ff20bec.jpg

Sad u klizačima ima samo malo lufta, onog neophodnog, razlika od ranije usudio bi se reči, drastična. Klizači lagano putuju

IMG_20240211_115041.thumb.jpg.700c6db9a9e8e2b336b1be938ff20bec.jpg

Montirane nove fleksibile sa novim bakrenim brtvama. 

IMG_20240211_120851_edit_111549266044648.thumb.jpg.6aaf49452ecaf9ca24c7dd4bbec49cc0.jpg

Lijeva montirana na auto

IMG_20240211_125044_edit_111612851416652.thumb.jpg.377a62a1afa4c37575eb2bf39bc55a64.jpg

Čini mi se da bi fleksibila mogla biti jedno 2 cm dulja nego šta je. Duljina je identična starima pa se ne zabrinjavam, samo u nekom krajnjem položaju mi izgleda previše "slomljena na krajevima. Pretpostavljam da je drugačiji položaj kad se spusti na zemlju

Stari seleni iz vilica su jako lagano izašli i novi bez puno muke ušli. nekako mislim da to baš i nije dobro, ali izdržati će dok ne dođu nove vilice. Pretpostavljam da su se čahure malo izlizale i raširile

Lijeva strana gotova

IMG_20240211_135727.thumb.jpg.98fd65a2505981af1711e06a0cbabd30.jpg

Desna strana gotova

IMG_20240211_135747.thumb.jpg.dbe70669d030c83b3ae132c0419fc7ea.jpg

Još je ostalo stegnuti poluosovinu (kad spustim auto na kotače), ozračiti kočnice (kad riješim i stražnju stranu) i nabaviti jednu novu veliku šelnu za manžetu jer sam uspio slomiti postojeću kad sam mijenjao manžetu. Sreća da sam samo nju slomio ovaj put:hahahe:

 

  • Like 7
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, petak said:

ozračiti kočnice

Čime to radiš i koliko bekerela?

  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

Imam poseban uređaj. 

Kad odradim, ništa više ne raste oko auta. 

Tehnički je drugi ponedjeljak pa da ispitivač ne gleda previše

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Prednji kraj na ketačima

Stražnji u zraku. 

Skinuo kotače, otpustio sajle ručne i skinuo doboše. 

IMG_20240212_193019.thumb.jpg.3290d643c104b7519f46ecc61e2b3f12.jpg

IMG_20240212_193813.thumb.jpg.e7e258ba77c2d15424e64b21d0448618.jpg

Prašnjavo da, ali po meni se tu nema šta raditi. 

Pakne na 5mm debljine.

IMG_20240212_193031.thumb.jpg.5b27facfd592f977d5229325789ca3ed.jpgIMG_20240212_193036.thumb.jpg.81774db9f3203870c573464b90c745b5.jpg

IMG_20240212_193708.thumb.jpg.3b0bf622495623bfd3d4b5a2fcdda5ea.jpg

IMG_20240212_193713.thumb.jpg.c94e0231154501630921d238802288db.jpg

Sve izgleda skoro kao i prije 9 godina kad sam montirao. 

Sutra očistim dobro brake cleanerom i vratim sve nazad. Danas već debelo mrak bio pa mi se više nije dalo

 

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.