Jump to content

Propala kočnica na cliu 197


Zrmi RS

Recommended Posts

Danas sam dozivjeo jako neugodno iskustvo, no na svu srecu bez posljedica. Da skratim upalim auto i potjeram ga momacki kroz prve tri brzine. No kad sam nagazio na pedalu kocnice ista je PROPALA bez kocenja! Znaci ne tvrda, nego kao da sam nagazio u prazno. Brzo sam opalio po pedali drugi put i tu sam dobio kocnice ali je pedala bila mekana onako na pola. Trece kocenje, tj. gazenje pedale kocnice ista se normalizirala kao da nista nije bilo. Cesta je bila pusta na svu srecu. Nezelim si ni zamislit sto se moglo desit. Od cega poceti tj na sto da sumnjam? Ovo su neke stvari da znate:

1. Nakon toga sam isprobavao iste, kocio kao lud i sva 4 kotaca kao i rucna koce jednako, isto su zagrijana i jednak trag ostavljaju zadnji kotaci

2. Nigdje nista ne curi kod kotaca. Nema masnog, nema tragova curenja igdje

3. Ulje od kocnica je na vrhu posude, ne fali ga.

4. Kocnie su servisirane sve prije cca 5000km, zamjenjeno sve i nikad nikakvih problema s njima.

5. Kvacilo je mjenjano nedavno no tu neznam sta i ako a veze s ovim. Sve je ozraceno pri tome.

Sumnjati na glavni kocioni cilindar( suh ko barut) ili nesto drugo, trece, peto??

Link to comment
Share on other sites

Glavni kocioni, cijev od vakuma, nepovratni ventil, servo bubanj.

Vidi kad odstoji do ujutro recimo, da li ce opet kocnica ostati bez snage, ne moras se zaletiti, mozes i u mjestu.

Da li šušti kad stisnes kocnicu? 

Malo promotri poslusaj obrati paznju

Link to comment
Share on other sites

Nista ne susti sve normalno. Probao sam u mjestu stisnuri ju i drzati ali nista ne propada. Sacekam do sutra pa vidim opet

Link to comment
Share on other sites

Glavni kocioni, cijev od vakuma, nepovratni ventil, servo bubanj.

Vidi kad odstoji do ujutro recimo, da li ce opet kocnica ostati bez snage, ne moras se zaletiti, mozes i u mjestu.

Da li šušti kad stisnes kocnicu? 

Malo promotri poslusaj obrati paznju

A nije li ako ode glavni kocioni da onda neradi nikako? Mislim moze li on uzrokovati problem tako odjednom i vratit se kaonda nist nije bilo? Za nepovratni ventil ibservo bubanj sam cuo da kocnica bude tvrda a meni je propalo u pod pa sad nisam pametan.

Link to comment
Share on other sites

Ako ode glavni kocioni, pedala propada ali si ju mogao napumpati da uhvati kocnica. Moze biti i do celjusti

Edited by f7p
Link to comment
Share on other sites

Ako ode glavni kocioni, pedala propada ali si ju mogao napumpati da uhvati kocnica

pa propala mi je samo taj put, a onda kad sam stisnuo brzo pedalu malo se napumpala i uhvatila na pola. Trece pumpanje je uhvatilo i sad sve ok. A jel ako ode taj glavni kocioni jel nebi trebao onda stalno imat problem? Mislim tamo je sve suho pa ni me curi....

Link to comment
Share on other sites

Ako ode glavni kocioni, pedala propada ali si ju mogao napumpati da uhvati kocnica. Moze biti i do celjusti

sto na celjustima? Mislim novo je sve na njima. I vozio sam na more i kocio i bilo je sve u redu. 

Link to comment
Share on other sites

nigdje ne može tlak nestati ako ga glavni kočioni nadruka. znači on ti propada..

il je jedna gumica trula ili feder ne vraća klip itd..

sad jednom si se izvuko  a drugi put budeš se negdje zabio.. mijenjaj..

Link to comment
Share on other sites

nigdje ne može tlak nestati ako ga glavni kočioni nadruka. znači on ti propada..

il je jedna gumica trula ili feder ne vraća klip itd..

sad jednom si se izvuko  a drugi put budeš se negdje zabio.. mijenjaj..

A jel taj glavni kocioni moze tak konsad meni najedanput neradit i dalje sve normalno do opet?

Link to comment
Share on other sites

vidjao sam da malo propada, pa ne propada, doduše on kad propadne, nikad ne propadne skroz. uvijek ostane kočiti bar jedna osovina, to je zato i dvokružni sistem kočnica da ako negdje nešto propusti da ne ostaneš full bez ikakve  kočnice nego ostanu prednje ili zadnje.. jesi siguran da si ostao bez svih kotača?

Link to comment
Share on other sites

vidjao sam da malo propada, pa ne propada, doduše on kad propadne, nikad ne propadne skroz. uvijek ostane kočiti bar jedna osovina, to je zato i dvokružni sistem kočnica da ako negdje nešto propusti da ne ostaneš full bez ikakve  kočnice nego ostanu prednje ili zadnje.. jesi siguran da si ostao bez svih kotača?

Nemogu ti reci 100% da jesam jel sam bio u trecoj negdje iznad 110km/h i kad sam stisnuo nista se nije desilo. Sad dal je ista kocilo ili ne, neznam no bio sam malo i u soku pa je svasta moguce. Prije bih rekao da nije. 

Link to comment
Share on other sites

Ili glavni kocioni ili zrak u sistemu.

Link to comment
Share on other sites

A abs jedinica centrala? I to sam cuo da moze bit? Nekakvi ventili u njoj da su zastekali. 

Link to comment
Share on other sites

Auto je pregledan kod mehanicara. Nikakvih gresaka na dijagnostici. Nista ne curi nigdje. Ozracen je nanovo, ali zraka nije bilo. Da mjenjam taj cilindar glavni preventivno?

Link to comment
Share on other sites

to je ozbiljan problem.. koliko je auto star? koliko ima km?

računaj da je na jurilicama kočioni cilindar jače opterećen neg na npr cliu 1.2..

ja bi ga zamijenio zbog straha ak nije skup i ak je dostupan neki brend.. TRW i slično..

Link to comment
Share on other sites

2007/12mjesec. Ima 201000km. Kosta 1000kn s popustom nekim. Samo oem ide nema zamjensko. Pa cuj problem je vrlo ozbiljan. Zato me i strah, al opet nadam se da nije abs jedinica. Davat lovu napamet mi nije solucija, a kod ovakvih problema neznam tko moze rec 100%

Link to comment
Share on other sites

Mene sam zanima jer on moze napravit takav problem eto ajmo tak reci periodicno?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Danas Zrmi skoro poginuo. Opet isto s**nje s tim da sam vozio dosta brze. Stisnuo i propala ali sam pri kraju imao malo kocnice i uspio se zaustavit. I nakon 200m kocnica proradila. Onak koji k....sad sam vec jako zabrinut.

Link to comment
Share on other sites

Zadnji put nisi imao nikakve intervencije?
Pokušao u ovlaštenom, možda znaju nešto?

Nije to zafrkancija! U najboljem slučaju, razbit ćeš samo auto... Parkiraj ga i ne vozi dok ne središ.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, borny said:

Zadnji put nisi imao nikakve intervencije?
Pokušao u ovlaštenom, možda znaju nešto?

Nije to zafrkancija! U najboljem slučaju, razbit ćeš samo auto... Parkiraj ga i ne vozi dok ne središ.

Iskreno nisam imao nista osim mjenjanja gumica. E sad cu morat nesto napravit. Svi kazu da je vjerojatno glavni kocioni zakazao, no moj mehanicar tvrdi suprotno. Da auto stavim na uzbrdicu i ugasim gate drzim 10-tak min kocnicu. Ako propadne da je on, ali po tom testu nije jer se nista nije dogodilo i kocnica nije popustila. Nadalje kaze mi i da zbog selena na vilici koji su mi losi, da abs moze uocit neku razliku u vrtnji kotaca i da on moze u tom trenutku napravit problem. Ovo mi je tek neshvatljivo i to nisam ni uzeo u obzir. Jedino sto mi kad u mjestu kocim cujem skripanje klipa na plocici, kao da je suho sve. Ne pomaze nikakva mast na plocicu, samo pomaze da klipice izbacim, namazem ih onom ate masti okolo i gumice vratim naravno nove. No to nema veze s ovim. 

Link to comment
Share on other sites

Nes ti promjenit kocnicu il kuplung?

Nekaj ode zamjeni i vozi.  Ne tu trazit mudrost babe vange????

Edited by zeko
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.