Jump to content

Megane 3 stao, check injection, antipollution


Stiniva

Recommended Posts

Pozdrav,

eto danas je i moj Megane odlučio otići na bolovanje. Nadam se da neće biti preskupo.

U vožnji kada sam stisnuo malo gas na Branimirovoj auto odjenom izgubio snagu okretaji pali na 0 i upali se  check injection ako sam dobro primjetio. Sve svijetli kao na bozicnoj lampi kljuc pa crveni display. Ne znam jel trebam iskočiti iz auta i spasiti život prije nego eksplodira. Uglavnom ugasim ga. I opet upalim ista greška ali snaga se vratila i vozim do prve ulice.

parkam se na jedino prazno mjeso nažalost invalidsko i smirim se. Baterija naravno na 2%kao za inat. Zovem Oryx kazem adresu i da je baterija prazna i mob crkne.

Kad te krene krene. Uglavnom nije mi vrag dao mira pokušavam upaliti opet auto ali to izgleda ovako.

Palim auto a on 5-6 sekudni vrengla vrengla i upali ali ono kao na samrti. javlja se check Antipollution...

Auto je sada kod doktora.

Da li nekome pada napamet sta bi moglo biti. Kolegica koja ima lagunu kaže hihihihih kud baš najskuplju kaže (injektori možda u parovima 12k kn :aua:)

Mislim bu doktor dao dijagnozu ali nekako mi u glavi da sam znao čuti za renault ovakve greške.

 

Kratka verzija:

Vozim noramano oko 16 sati sa posla

Auto gubi snagu u vožnji počinje javljat check injection svijetli ključ.

Stajem palim opet 5-6 sekudni vrengla vrengla i upali ali ono kao na samrti. javlja se check Antipollution.

Auto odveo u servis.

Help

Lp,

 

 

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

odakle ti ta cijena injektora isuse :D
takodjer moze biti i senzor tlaka na railu itd... 

Link to comment
Share on other sites

Koliko km ima auto pređenih? Ovi simptomi se javljaju kad auto pređe 150.000 km ili više.

Moj savjet ti je, nemoj se toliko fokusirati na online rješenja nego odi ODMAH kod Purića u Samobor. Ja sam išao okolo kod raznoraznih prevaranata i nesposobnih ljudi pa me koštalo i novaca i izgubljenog vremena. Servis Balog izbjegavaj u najširem luku.

Vjeruj mi.

Link to comment
Share on other sites

Sustav ubrizgavanja odlazi na autima oko 200.000 km manje/više. Nekom može biti ok i na 250.000 km ali kužimo se. 

Nažalost mnogo je auta došlo u HR sa skinutim km pa i tu treba paziti, nemislim na vaš auto nego opčenito govorim.

Svakak odite k Puriću super su dečki 

Link to comment
Share on other sites

ima i drugih a da nisu "puric" 

Naravno da ima ali on nam je jedini rješio problem. Mislim da je kod ubrizgavanja stvarno bitno ne štediti na majstoru nego prvenstveno otići kod nekog ko je na glasu. 

G. Belinić koji radi Renaulte nam je rekao da gotovo svi šalju aute kod Purića kad treba rješiti ubrizgavanje.

Link to comment
Share on other sites

I meni smrdi na to jer sam slično imao nekad na svojem 1.5 dci-u, samo što je on još najnormalnije išao. Prvo sam probao riješiti problem sa vožnjom na višljim okretajima nekih 50km, ali nije pomoglo, pa sam na kraju napravio prisilnu regeneraciju. Tada su mi spominjali da bi možda trebalo napraviti update softvera jer je trenutni softver bio podešen tako da je javljao alarme na nekim nižim razinama zasićenosti, a kao na novijem je to pomaknuto. Nakon tog problema sam promjenio stil vožnje i nisam se više kilavio na niskim okretajima, nego ga fino malo bolje razvrtio i problema više nije bilo. Ne znam što je kasnije bilo sa njim jer sam ga prodao.

Po meni te mašine ne bi trebalo mučiti na niskim okretajima kao prema onome kako strelica sugerira da se prebaci u višu brzinu. Možda se uštedi koji decilitar, ali to samo radi probleme DPF-u.

Link to comment
Share on other sites

i odvratan ispuh koji meni ulazi u kabinu kad on da gas ispred mene..

popravite aute a ne režite auspuhe, bokte..

Link to comment
Share on other sites

i odvratan ispuh koji meni ulazi u kabinu kad on da gas ispred mene..

popravite aute a ne režite auspuhe, bokte..

slazem se.  Ja sam to napiso jel to vecina tako radi. Ja osobno nebi.

 

Link to comment
Share on other sites

i odvratan ispuh koji meni ulazi u kabinu kad on da gas ispred mene..

popravite aute a ne režite auspuhe, bokte..

Dpf ti apsolutno nista ne znaci za miris. On je tu da zaustavi krupne cestice..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

slazem se.  Ja sam to napiso jel to vecina tako radi. Ja osobno nebi.

 

Ja bi, da nam auto nema dpf motor bi nam pošteno prodisao, a i inače sva ta eko sranja u današnjim novim autima su baš to, sranja. 

Link to comment
Share on other sites

Ja bi, da nam auto nema dpf motor bi nam pošteno prodisao, a i inače sva ta eko sranja u današnjim novim autima su baš to, sranja. 

Kako mislis prodisao? 

Ako je dpf ispravan nebi smio osjetiti nikakvu razliku, s njim ili bez. Druga stvar je kad je on ostecen ili "zaprljan".

Link to comment
Share on other sites

Kako mislis prodisao? 

Ako je dpf ispravan nebi smio osjetiti nikakvu razliku, s njim ili bez. Druga stvar je kad je on ostecen ili "zaprljan".

Nije mi dpf ni motor sa 36 tkm neispravn, ako hoćeš radi ko urica, ali ja osjetim pred regeneraciju kad je dpf zapunjen da motor ipak malo slabije vuče i bučniji je mrvicu, a nakon regeneracije bolje ide i tiši je. Nema neke filozofije, ali osjeti se. Isto sam osjetio i na capturu dci 90 ks kojeg sam vozio kao zamjensko vozilo, ovdje se pad snage pred regeneraciju osjetio još više nego na meganu dci 110. Samu regeneraciju je teško skužit na Renaultu, ali ja sam je nekoliko puta skužio i točno znam kako se motor ponašao prije i poslije. Inače svi koji su skinuli dpf na drugim motorima će ti reć da poslije skidanja auto bolje ide i manje troši, ja im vjerujem, a i logično je.

Link to comment
Share on other sites

Dpf off i remap i gas. Za sve ostalo je mastercard

Da ako te nije briga za onog iza tebe što se vozi + obitelj s djecom u autu. Treba misliti ne samo na sebe. Inače u ZG je grozno to da svaki treći dizel auto pristojno dimi doduše dosta su starih krama ali nije fora voziti iza dimljačara. EUR 5 i EUR 6 norme ak je sve ok s autom dima nesmije biti iza. Da ne govorim da je taj dim iz dizela jako kancerogen ali to mora ući u svijest naših ljudi.

Link to comment
Share on other sites

pa baš to.. od dima se ne umire ali od čestica čađe da, zato su to i izmislili, a ne da uspore automobile..

Link to comment
Share on other sites

Prilikom vožnje iza dimljačara obavezno palim recirkulaciju zraka. Da sad kupujem novi auto neki skuplji tipa BMW i sl pod mus bi mi bila dodatna oprema tipa automatske recirkulacije kad senzor 'snimi' da je zrak opasan. Iako volim dizel auta pozdravljam odluku njemaca da izbace iz gradova sve ispod EUR 6 norme. Naše vlasti su trebale odavno izbaciti ne samo iz gradova nego opčenito sve ispod EUR4 norme a dimljačare odmah isključiti iz prometa kad ih snimi policija.

Link to comment
Share on other sites

a sta je s silnim benzinjarama koje trose ulje pa smrde gore nego neispravni dizel, ili pak dizeli koji trose ulje (nakon procesa izgaranja) ili pak benzinci koji voze na 100 oktaja i s 100m prepoznam takav auto... to je sve OK samo se sere po cadjarama jer vidis da je crno.. a to da ti to crno NIJE opasno jer je izuzetno tesko i radi se o krupnim cesticama koje jako brzo padaju na tlo e pa bas oni smetaju... prestani mijesat neispravne aute s dizelima... u ostalom Alpina, svoju djecu onda ne vodis u zadimljen prostor, sam ne obitavas u istima, nisi pasivan, ili pak aktivni pušač pa ti je bas samo taj dizelski smrad ostao da ga eliminiras i on ti je najveci problem danasnjice i moto industrije...

inace jako krivu informaciju imas za "progon" dizela, dizel je jeidni koji ce ostat u buducnosti u kombinaciji s elektricnim motorom.. pogledaj u sta se ulazu ogromna redstva i sta se razvija... benzinci sigurno ne.. nema napretka zadnjih 10 godina ako izuzmemo DI motore koji su od identicnog Port Injected motor 1 euro normu losiji... 

 

Link to comment
Share on other sites

ostati će dizeli ali za kamione, brodove, i industrijska vozila itd.. ali u autekima ne. zato ih u europi ukidaju u gradovima, jer je i najnoviji dizel sa svim dpf filterima i pišalinom u rezevoaru još je uvijek najveći trovač..

benzinjara ak je poštelana i ne troši ulje, ako ima ispravan katalizator, šteti zdravlju puno manje nego dizelana. to već svi znaju, neznam čemu ovakva pitanja i komentari..

Link to comment
Share on other sites

Jer nepratis onda sta se desava u auto industriji. I gledas samo sta nam sveinformirani mediji prenose.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

dobro, pusti budućnost, tko zna šta će biti sutra u auto industriji..

ja ti kažem da kad stisneš gas a ja iza tebe na semaforu, ja se gušim a da sam ja ispred tebe, ti nebi osjetio ništa.. 

vrlo jednostavno..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.