Jump to content

Megan III, ABS se pokvario


capy

Recommended Posts

Da li se nekom pokvario modul ABS, i da li je netko to ikad mjenjao?

Meni se upalila lampica "chek abs i esp", pa mi se nakon nekog vremena ugasilo i sve normalno radilo, poslije mi se opet upalio i opet mi nije radio abs. Isao sam kod nekog meh. i on mi spoji komp. te mu ocita da mi je otisao ABS.. i on ko iz puske kaze 5500 kn plus pdv...

Meni to nekako sve cudno...ja sumnjam na neki kontakt a oni odmah mjenjaju modul ABS.

Jel netko imao kad takav problem.?

Poslano sa mog HTC Desire 10 lifestyle koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meni su ga mjenjali, ali je auto bio pod garancijom, tako da neznam koliko...

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Interesantna dijagnostika. Potraži drugo mišljenje. Možda je samo prljav senzor. Ili kabl.

A vidjet cu jos u servisu, sta njihova dijagnistika kaze...i kod elektricara da mi vidi sve kontakte i zice do ABS-a....

Tako su mi rekli i za ventilator kabine da treba mjenjat jer je crko, a elektricar otkrije da je problem zica od mase ventilatora, rijesio kontakt i 50 kn za kavu...i dan danas radi normalno.

Poslano sa mog HTC Desire 10 lifestyle koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meni se palilo par puta, senzor ocito zezao jer se na kraju uvijek ugasilo. Kad gori lampica, ne radi ni abs ni esp, pa pripazi. Ja bih prvo to provjerio, ako se ne ugasi u meduvremenu. Inace i mene su uplasili s tim modulom, kad je rekao frajer u servisu da se nada da nije to. Spominjao je cifru od oko 8tkn..

Link to comment
Share on other sites

kod mene na RS-u je palilo tu grešku samo kad bi smotalo volan skoro do kraja ulijevo. Znači na križanjima ili kod parkiranja. Kabel prednjeg desnog senzora je zezao. Kupio novi senzor na ebayu i od tada više nije bilo problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Evo samo da javim rezultat...ipak je otisao ABS , uspijeli smo ga dobit na 2 sekunde kocenja a onda opet izbaci gresku..... tako da sad trazim polovni modul..

Poslano sa mog HTC Desire 10 lifestyle koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Evo vise savjet drugima...

moj mehnicar si dao truda...skinuo je modul a unutra sve oksidirano, razlog, voda koja kaplje iz odvoda ispod vjetro.stakla a iznad modula... (Sumnjao sam na vodu jer sam jednom opipao da je sve bilo mokro pogotovo onaj dzek sa kablom, mislim unutra dzeka di su oni pinovi ).

Eto, zasto moduli odlaze na Renaultu..pa ako mozete zastite si to nekako...

Poslano sa mog LG-M700 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

https://www.chipoteka.hr/search?q=samovulkanizirajuća

S time zaštitiš kontakt i kabel od prodora vode. Odrežeš komad gume, rastegneš i omotaš slično kao izolir traku. Rastegnuta guma se čvrsto stisne oko konektora i polako vulkanizira.

Prednost toga može ujedno biti i problem kada to odlučiš skinuti jer omotano mjesto postane zapravo jedan komad gume koji jako čvrsto drži i ne ide dolje, pa treba lagano skalpelom zarezati i pri tome paziti ga se ne ošteti kabel koji je ispod gume.

Link to comment
Share on other sites

Zgodno. Poput termo buzira..

Zapravo ovo još bolje stisne.

a da je čistiti redovno odvode ispod brisača?

 Vlaga bi učinila svoje samo sporije.

Link to comment
Share on other sites

To se samo od sebe na zraku vulkanizira i koliko mu vremena treba do pune čvrstoće?

Link to comment
Share on other sites

Vulkanizira se samo i što je toplije to će prije biti, do 72 h je odradilo svoje.

Bez problema pokrpa manje puknuto crijevo, ali treba odpustiti čep na spremniku tekućine.

Link to comment
Share on other sites

To se samo od sebe na zraku vulkanizira i koliko mu vremena treba do pune čvrstoće?

Ako pravilno namotaš drži odmah i već nakon par minuta se teško razmotava bez trganja i rezanja. Do pune čvrstoće kako je Mata napisao do tri dana iako po ljetnim temepraturama bude već sutradan.

Link to comment
Share on other sites

Vulkanizira se samo i što je toplije to će prije biti, do 72 h je odradilo svoje.

Bez problema pokrpa manje puknuto crijevo, ali treba odpustiti čep na spremniku tekućine.

Od čega si to krpao crijevo, nisi napisao?

Link to comment
Share on other sites

Probali smo obično crijevo za vodu (kućni priključak) po dužini zarezano 15 mm, tlak 2 bara. Dok nismo zagrijali fenom nije držalo.

Imao sam video i ne mogu naći.

Link to comment
Share on other sites

a da je čistiti redovno odvode ispod brisača?

Je li negdje propisano u kakvom manualu? Vozačkom, servisnom, bilo kakvom?

Link to comment
Share on other sites

Onda je greška do proizvođača tj proizvoda, ne do vozača niti do servisa. Amen.

Link to comment
Share on other sites

Jel igdje piše u manualu da auto treba redovno prati? Jel igdje piše da ga treba usisati tu i tamo?

Pa na svim autima treba čistiti lišće i pšizdarije koji napadaju na odvod ispod brisača. Ne samo radi otjecanja vode nego i zato što lišće strune unutra i onda ti počne smrdit u kabini. Ja recimo jednom mjesečno nakon pranja auta dignem haubu i počistim sve šta se nakrcalo na tim odvodima

Link to comment
Share on other sites

Može se zaštopati, svakako. Ali na ozbiljnim autima zbog zaštopanih odvoda neće biti poplava u kabini a pogotovo neće stradavati moduli od nekoliko tisuća kuna. Loše napravljeno i točka. A ovo za pranje i usisavanje nisam skužio :/ što će se pokidati na autu ako ne opereš i ne usisaš auto?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Konektori i kabeli na autima su dosta skupi jer moraju biti kvalitetni. Još da budu vodootporni i da to drži 20god je jako skupo. Siguran sam da se na tome štedi u proizvodnji.

Link to comment
Share on other sites

Koji su to ozbiljni auti? Iz prve ruke znam za BMW X1 sa zaštopanim odvodima šibera i par tisuća eura štete zbog potopljene elektronike.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.