Jump to content

Megan III, ABS se pokvario


capy

Recommended Posts

Dakle, nije ozbiljan auto taj konkretni BMW X1. Evo ti iz prve ruke W123 i W124, svaki smo po 7-8 godina imali, nikakvih čišćenja odvoda, nikakvih mazanja gumenih brtvi vrata glicerinom itd itd. Niti se ikada zaštopalo što niti je ikada procurilo išta a oba su '85 godište.
Znam ja da je ljepše ispod šajbe napraviti utor pa u njega sakriti brisače što je moguće više, ali nemoj to raditi ako ne znaš kvalitetno odvod riješiti. I nemoj ispod bazena s vodom stavljati osjetljivu elektroniku, pobogu.

Edited by filipbabok
Link to comment
Share on other sites

Brisače skrivaju zbog NCAP testa, aerodinamike i na kraju ljepote.

123 i 124 su bili pravi Mercedesi i takvi dugovječni se ne proizvode jer se ne isplati.

Ne znam ni jednog proizvođača auta koji nema problem s time ako se auto parkira ispod drveća.

Link to comment
Share on other sites

Čuj MB123...

Ford T takoder nije imao tih problema.

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meni se na fiatu puntu 2 nikad nije nist zastopalo dok iz mega2 redovito vadim lišće. I to u otvoru gdje ide filter peludi. Mislim cemu sluzi filter peludi ak ga zastopa lisce? Gore bi trebala biti neka gusta predresetka da zaustavi krupno smece. Do filtera sa aktivnim ugljenom trebaju moci dospjeti samo plinovi i prasine ...

Link to comment
Share on other sites

Nego što nego MB123? I on i 124 su bili pod brezom (tko zna - zna) i crnogoricom vječito parikirani i nikad ništa...

To i ja razmišljam, nekakvo sito, predrešetka, bilo što pa kad se zaštopa, neka se voda jednostavno van prelijeva... Ne vjerujem da ovakve stvari danas nisu rješive.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Brisače skrivaju zbog NCAP testa, aerodinamike i na kraju ljepote.

123 i 124 su bili pravi Mercedesi i takvi dugovječni se ne proizvode jer se ne isplati.

Ne znam ni jednog proizvođača auta koji nema problem s time ako se auto parkira ispod drveća.

Nema me dugo na forumu i onda se moram zakačiti na ove pizdarije. U mojoj ulici svi au parkirani ispod istog drvoreda kao i moj megane, ženin getz i 20+ godina stari foat puntači. Nikome ne treba čistiti te odvode osim Renfaultu i to je gola činjenica. Evo još jedne, dođeš sa Renaultom u garanciji u servis i kažeš imam poplavu u autu, nitko te neće ništa pitati ni gledati nego čiste odvode. To tvoje obrazloženje sa lišćem i parkiranjem ispod stabla je meni jednako kao da kažeš kako graničnici na vratima krckaju jer se vrata otvaraju, tj da ne otvaraš vrata ne bi krckali. Ili imate poplavu u meganu jer pada kiša. Ili parkirajte auto u garaži a ne pod stablo i na kiši... Dakle svi znamo šta je, fuš riješenja i ništa drugo..

Link to comment
Share on other sites

Ima toga na sivm autima, prijatelju na bmw.u 1 zadnje generacije voda ispod straznjeg sica, od kud jos uvijek nije saznao, a kaze da je primjetio tek kad je cuo vodu. Mami na peugeoteu 307 voda u ljevom pragu. Obzirom da auto ima 300 000 km i 2001 godiste nisam ni trazio od kuda nego sam uzeo busilicu izbusio prag odispod i zavrsio tako pricu. Primjetio sam da nesto ne stima kad sam provozao auto i cuo vodu a ona naravno nije ni primjetila jer joj je totalno svejedno.

 

Ford Focus mk2 1.6 benzinac koji trenutno vozim. Voda po kisi kaplje kroz spricaljke za prat stakla i pada ravno u utor na motoru gdje su svijecice. Ja nisam imao problema ali vidim da voda tamo dode.

Link to comment
Share on other sites

Na BMW-u F serije curi na kederu zadnjih vrata. Pa se slijeva pod noge putnika u zadnjem redu.

Ako me sjecanje dobro sluzi.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ford focus karavan 2009, curi u gepek ispod zadnjih štopova, curi na spoju šarki i šasije

Nema me dugo na forumu i onda se moram zakačiti na ove pizdarije. U mojoj ulici svi au parkirani ispod istog drvoreda kao i moj megane, ženin getz i 20+ godina stari foat puntači. Nikome ne treba čistiti te odvode osim Renfaultu i to je gola činjenica. Evo još jedne, dođeš sa Renaultom u garanciji u servis i kažeš imam poplavu u autu, nitko te neće ništa pitati ni gledati nego čiste odvode. To tvoje obrazloženje sa lišćem i parkiranjem ispod stabla je meni jednako kao da kažeš kako graničnici na vratima krckaju jer se vrata otvaraju, tj da ne otvaraš vrata ne bi krckali. Ili imate poplavu u meganu jer pada kiša. Ili parkirajte auto u garaži a ne pod stablo i na kiši... Dakle svi znamo šta je, fuš riješenja i ništa drugo.. 

U velikim gradovima gdje se čak ni susjedi iz iste zgrade niti znaju niti pozdravljaju, kako znaš da je tih 10ak automobila bez ikakvih problema glede odvoda? Malo mi nerealno zvuči da je svatko od njih došao i pohvalio ti se kako nema problema. 

Ne sporim da je tehničko rješenje loše kod Renaulta, ali svaka marka ima svoje mane. Netko će biti sretan što mora očistiti odvode jednom godišnje, odrezati završetke ispusta u blatobran, a netko će biti sretan što mora promijeniti lanac na BMW-u

Link to comment
Share on other sites

Svaki auto ima neke tvorničke nedostatke u SVIM cjenovnim razredima. Mogu živjeti s mušicama koje ima moj auto, ali ne bi mogao živjeti s mušicama koje imaju neki drugi auti.

Link to comment
Share on other sites

Meni se na fiatu puntu 2 nikad nije nist zastopalo dok iz mega2 redovito vadim lišće. I to u otvoru gdje ide filter peludi. Mislim cemu sluzi filter peludi ak ga zastopa lisce? Gore bi trebala biti neka gusta predresetka da zaustavi krupno smece. Do filtera sa aktivnim ugljenom trebaju moci dospjeti samo plinovi i prasine ...

Gdje se nalazi filter peludi na meg2?
Link to comment
Share on other sites

Kod suvozačevih nogu. Trebaš skinudi ladicu da bi došao do filtera, cca 10 min.

Link to comment
Share on other sites

Kod suvozačevih nogu. Trebaš skinudi ladicu da bi došao do filtera, cca 10 min.

 

Ne treba skidati ladicu, samo skinuti mali komad plastične obloge blizu filtera a filter se "raskomada" u segmente i tako se (de)montira.

Kad usisavam unutarnjost auta često skinem filter te usisam filter i unutar ležišta filtera.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ne ne ne i ne!!!

Ne lomiti jer ne filtrira kak spada i vremenom puca jer u njega udara zrak. Pocne vibriati i pustati zvukove ko da je nesto zapelo za ventilator..

Uzas!

 

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Nije mi opcija lomiti filter. Zato sam i napisao da treba skinuti ladicu.

Naravno, onome kome nije opcija lomiti filter taj mora skidati ladicu....ali postoji opcija ugradnje filtera bez skidanja ladice koju sam u prethodnom postu opisao...:smile:

Link to comment
Share on other sites

Znam za taj filter, zar se ne zove filter kabine? Ja sam mislio da je taj za pelud neki posebni. Filter peludi i kabine je onda jedno te isto... Moram si to zamjeniti pod hitno jer sam uzasno alergican na tu sugavu pelud i ovih dana umirem pa da mi bar to malo smanji muke dok sam u autu. Ako se ne varam najbolja opcija je onaj sa ugljenom?

Naravno, onome kome nije opcija lomiti filter taj mora skidati ladicu....ali postoji opcija ugradnje filtera bez skidanja ladice koju sam u prethodnom postu opisao...[emoji2]

Trigi lomljenje filtera ne dolazi u obzir. Ne znam tko se uopce sjetio takvih carolija...
Link to comment
Share on other sites

Trigi lomljenje filtera ne dolazi u obzir. Ne znam tko se uopce sjetio takvih carolija...

Ovlašteni Renault servisi.

Ne ne ne i ne!!!

Ne lomiti jer ne filtrira kak spada i vremenom puca jer u njega udara zrak. Pocne vibriati i pustati zvukove ko da je nesto zapelo za ventilator..

Uzas!

U 11 godina to nisam doživio a svaki je bio razlomljen.Čak ima namjerno oslabljene dijelove na kućištu da se može lakše razlomiti.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Istina no to je lose odradjen posao uz vec x spomenutih razloga. Uz jedan torx kljuc ladica je vani za 5 minuta i manje. Sramota da se nov filter trga jer trganjem plastike drapa se i papir filtera. Jer ga treba junacki ukositi u vise smjerova da bi sjeo u dosjed.

Neisplativo.

Link to comment
Share on other sites

Mozda su u Renaultu to zamislili da se tak radi zbog lakseg pristupa. Ne znam, meni je to blesavo.

Link to comment
Share on other sites

Konstrukcijska glupost na koju smo navikli na renoima. Ali to je teski fail. Jednom sam izlomio filter i nikad vise..

S vremenom vibracije, losija filtracija itd. Za izbjeci. Ladica ide doslovce za max 5 minuta van i onda ga samo izvuces.

Link to comment
Share on other sites

Samo nekome nupućenom kada izvadiš ladicu to izgleda kao da si rastavio pola konzole i djeluje (tipično francuski) komplicirano. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.