Jump to content

Megane III 1.5 dci leteći ležaji


tomek@vz

Recommended Posts

Meganček radi besprijekorno no bliži mi se za 2 mjeseca mali servis (170000km). Par ljudi mi je preporučilo izmjenu letećih lagera na tom motoru jer je znalo biti problema s tim pa me zanima dali je to tako te kolika je cijena istih u slučaju da se odlučim na zamjenu? Također neznam dali bih povezao to s tim no primjetio sam u par navrata da se na hladno (nakon cca 1 minute rada u leru) auto kao pomalo guši par sekundi kod da mu fali goriva al nakon toga normalno radi. Bilo kakav savjet dobro dođe.

Link to comment
Share on other sites

To nije povezano. Ja bi preventivno zamijenio leteće pogotovo ako je ulje mijenjano svakih 30000km.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pa na toj kilometraži je ok zamjeniti leteće, mislim nisu skupi jedino malo više posla jer treba karter dole i brtve nove i to počistiti ali nije neki ulog a dobitak je potencijalno velik.

Mi smo na Modusu baš na toj kilometraži mjenjali leteće, nesjećam se cijene ali su bili stvarno povoljno. Kad smo skinuli stare leteće na jednom se pojavio onaj mesingani trag i započelo mu je habanje e sad koliko bi tog habanja trebalo još biti i kad bi postalo kritično pitanje je...ali svakako ih promjenite pa ste mirni i nije skupo. Ako se vozite većinom po gradu onda skratite interval ulja na pola a ak ste na otvorenoj cesti stalno onda ne brinite.

Link to comment
Share on other sites

Kakve su cijene originala i zamjenskih ležajeva te dali uopće da razmišljam o zamjenskim?

Link to comment
Share on other sites

ja na cliu 1.5 dci (100tka) uz servisene intervale 20-30 tis km mjenjal skupa s kuplung setom na 230tak tis km... bili su malo potroseni al daleko od nuzne zamjene. Po meni mores jos malo pricekat. Tu budes vise platil poso nek lezajeve. Pricekaj da skuris malo lamelu pa dok si blizu 300 mahnes oboje. Moji leteci su bili par sto kuna.

Link to comment
Share on other sites

Za vikend sam odradio zamjenu prednjih diskova kod svog majstora pa je na stolu imao 1.5 dci 78kw (identičan mome)  koji je bio u Scenicu i na 180kkm mu se razletio jedan leteći a ni drugi nisu bili u neš boljem stanju.

Imam redovni servis za 4kkm i ozbiljno razmišljam da ih zamijenim. Mehaničar je rekao da su leteći 600kn + ruke (taj dio nisam saznao :D).

Link to comment
Share on other sites

hahah, dobro pitanje :D

Bem ti, 600 kn za tih par limica?? Moji su bili mozda 200 kn... Auto danas kod novog vlasnika na oko 300 i dalje ko raketa.

 

Link to comment
Share on other sites

U ovlastenom su 600-700 a po trgovinama  oko 300 +brtva kartera, ulje, filter, neko sredstvo za ciscenje i ruke.

Ako ti to nije veliko financijsko opterecenje odradi to pa si na miru

Link to comment
Share on other sites

Ti limici su klizni lezajevi koji su od posebnog materijala. Ne mogu biti bas jeftini no 8 polumjeseca 300 kn nije puno. 600 kn je malo puno. Koji brend su OEM?

Link to comment
Share on other sites

Mahle glyco king.. sve moze biti oem zbog trzisnih zakona tako da..ako netko bas zeli da su mu oem ode u renault i kupi ih za 600-700kn u renault kutiji i dobit ce opet nesto od poznatih i brendiranih prizvodaca a platiti ce marzu zastupniku.

Link to comment
Share on other sites

Preko 300tkm, original leteći veselo vrte, 1.5 dCi K9K782.

A ti kolega bice si svoju kupija polovnu i bice si minja ule u njoj na 30000 Posto znamo kako ti odrzavas auto.Nisi mjerodavan nikako.

A ljudi koji imaju taj motor mislim da im je pametnije ulozit cca 1000kn i bit mirni.

 

 

 

 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Yup. sjebu ih neredovite izmjene ulje, tj tandrkanje 30 000s istim, jos ak je gradska .. a to ako je auto polovan kupljen se nemoze znati.

Netko tko za sebe kupi po meni bilo bi dobro to napraviti.Bilo bi dobro ipromjeniti i zupcasti i kocionu tekucinu just for safe.I poneku sitnicu koja je pri kraju.

Na kraju se to nakupi lagano..

Link to comment
Share on other sites

Svaki auto nakon 150 tkm traži ulaganje, krenu barem sitnice, ali u pravilu između 150 i 200 tkm sigurno treba nešto mijenjati. Zato i većina rabljenih u oglasima ima tu kilometražu. Ako se auto namjerava nakon 150 tkm još duže voziti onda to treba i popravljati, rješavati, inače kad se nakupi više stvari zbog neodržavanja, obično se auto zapusti. Cca 1000 kuna, zamijeni leteće i miran si. Navodno su to riješili nakon 2012 (redizajn) - navodno, ali kad je Renault u pitanju ne vjerujem baš previše.

Link to comment
Share on other sites

Leteci se cuju, preventivno samo njih mjenjati na 150tak tisuca km je po mojem misljenju nepotrebno i jako prerano. Naglasavam, ovo je samo moje misljenje na temelju stecenog iskustva. Svaki sljedeci put bi napravil isto. Takodjer ako mi megane ostane kod mene do 250-300 kad bi recimo mogo biti zreli za kuplung set vjerojatno budem zamjenil i letece cak i ak se ne bi ne znam kak culi. Ja sam jedan od onih "ne bas normalnih" koji mjenja ulje svakih 20-30 tis km, al jako pazim na to kak ga tretiram. Vec cetvrti auto, od cega drugi Renault diesel, voza glatko bez ikakvih kvarova (kvrckanja, skakavce i zrikavce naravno ne racunam iako su i oni sezonski i rijetki) i skupih popravaka.

Ak neko svako jutro pali i vozi u strahu od letecih onda je 1000 kn malo za mir koji kupuje tom investicijom. Kome je to samo neka sumnja, trac s foruma il ideja u sivoj tvari, preporucam da 1000kn iskoristi na nest pametnije :plazi:... ne znam, kupi zeni nakaj i imas dva jokera za dva debela za*eba LOL, to je nekad vrednije i od zaribane masine :zubo:

Link to comment
Share on other sites

inače btw ležajevi na radilici ne spadaju potrošni materijal nniti pod veliki servis nego pod generalku..

mislim da nikad nisam čuo  da se mijenjaju na tipa 100 ili 150k km..

ako se oni izližu na toj kilometraži onda nešto nije štimalo s uljem ili su sami ležaji konstrukcijski poddimenzionirani ili od neadekvatnog materijala.

najvjerojatnije su poddimenzinirani (premala površina obzirom na moment i snagu motora te broj okretaja.)..

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Mislim da ću izdvojiti tih par sto kuna za to da se odradi kak spada , ipak ga ne planiramo tako skoro mijenjat pa bolje da se stvari naprave kako treba. Dali imate kakvu preporuku za servis na području Varaždina ili okolice Marije Bistrice?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ponukan pisanjima i iskustvima s foruma i raznih mehaničara danas sam odradio "preventivnu" zamjenu letećih ležajeva na svom Meganu 1.5 dci 78kw.

Auto je u mom vlasništvu od samog početka te je ulje mijenjano redovno svakih 15kkm.

Okrenuo sam 165kkm te sam odradio redovni servis + izmjenu letećih ležajeva.

Stari izgledaju ovako:IMG_20180111_204005.thumb.jpg.a0ab2bae1aIMG_20180111_204013.thumb.jpg.518c9beddbIMG_20180111_204026.thumb.jpg.c943ee7912IMG_20180111_204059.thumb.jpg.ea217491a4IMG_20180111_204112.thumb.jpg.1b4c0d7cc6IMG_20180111_204123.thumb.jpg.3b6602d18eIMG_20180111_204240.thumb.jpg.3bc1dbb747IMG_20180111_204250.thumb.jpg.6768a8b76e

 

Sad vi meni recite jel bilo potrebno :D

Dakle, auto je 2009 godina, navodno je Renault od 2012 ili koje već stavljao jače ležajeve, al eto kod mene barem ovako na oko izgledaju čisto ok.

Prema tome moje iskustvo je da se leteći nemaju potrebe mijenjati tako rano te da bi vjerojatno sigurno izdurali do 250kkm uz redovne izmjene ulja, a možda je i tih 250kkm prerano...

 

Edited by Matt
Link to comment
Share on other sites

Realno, ovi lezajevi okrecu jos ovoliko bez problema. Sad kad bi skinuo ove sto si stavio nakon tisucu km bi izgledali veoma slicno.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.