Jump to content

Megane III 1.5 dci leteći ležaji


tomek@vz

Recommended Posts

To ti je tako kad se stvori kolektivna psihoza. 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ponukan pisanjima i iskustvima s foruma i raznih mehaničara danas sam odradio "preventivnu" zamjenu letećih ležajeva na svom Meganu 1.5 dci 78kw.

Auto je u mom vlasništvu od samog početka te je ulje mijenjano redovno svakih 15kkm.

Okrenuo sam 165kkm te sam odradio redovni servis + izmjenu letećih ležajeva.

Stari izgledaju ovako:

Dakle, auto je 2009 godina, navodno je Renault od 2012 ili koje već stavljao jače ležajeve, al eto kod mene barem ovako na oko izgledaju čisto ok.

Prema tome moje iskustvo je da se leteći nemaju potrebe mijenjati tako rano te da bi vjerojatno sigurno izdurali do 250kkm uz redovne izmjene ulja, a možda je i tih 250kkm prerano...

 

Svaka čast kolega, u sličnoj sam situaciji kao ti (2009., 78 kW, 185 tkm), i kopkalo me da ih mjenjam iako sam načelno protivnik toga. Definitivno ne diram.

Link to comment
Share on other sites

Evo nadam se da je ovime konacno razbijen mit o preventivnoj zamjeni letecih, bravo Matt! :dobroje:

 

Edited by pere
Link to comment
Share on other sites

Matt je dokazao da mnogo vozača samo misli da voze auteke sa 150hiljadoffffffff

Leteće sam kak i Matt menjal jednom na nekih 170tkom cca, više nikad to nebum radil. Pogotovo jer brzo menjam aute svaki mi dosadi za pol godine. 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

da je moj auto ja bi stare vratio nazad :p 

Teško, mehaničar nije zapisao redosljed skidanja :D Vjerujem da ipak ima nekih mikro-milimetarskih znakova habanja. :D

Nadam se da sam nekome pomogao. Ali, uvijek ima ali. Smatram i dalje da sve ovisi o načinu vožnje te održavanju. Kad sam vidio kod mehaničara na stolu istu mašinu istu snagu i da ima 180kkm nije mi bilo svejedno. Međutim, Scenic je veći i teži auto i naravno pitanje je kako je auto održavan, da li je mijenjao na 15kkm ili se držao tvorničkih 30kkm.

Link to comment
Share on other sites

Tko je kod tebe proizvodac letecih?

Kakve si stavio?

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

jedan uredno održavam motor s redovnim izmjenama ulja i poznatom kilometražom ne može biti svima referenca. Isto tako ni onaj kojemu je održavanje nepoznat pojam kao i km prevaljeni u obećanoj zemlji prije uvoza. Svatko treba odlučiti prema svojim sumnjama i očekivanjima

Link to comment
Share on other sites

Normalno, slažem se u potpunosti s tobom. Ovo je više kao neka smjernica za prve vlasnike automobila. ;)

Link to comment
Share on other sites

Pocetni preduvjet je da se tu ZNA 100% kad su radjenenizmjene ulja.. Nemozete to porediti s polovnim gde se nema blage o tome ko je kolko vozio na kojem ulju.. I prestanite vise s time kako svi mi s polovnim vozimo krame od 500oookm jer da je tako bi bilo i drugih simptoma od letecih!

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kolko te kostala izmjena letecih? 

Frend mi je mehaničar pa ne znam koliko je mjerodavna cifa. 400kn sam platio redovni servis i izmjenu letećih.

Link to comment
Share on other sites

Ko nema tak dobrog frenda, fali mu jos bar tolko u djepu... do leteceih treba doci... kod mene je isla zamjena samo zato jer sam mjenjal kuplung set pa je svakak sve islo dole... sami leteci su 200-400kn. Meni su jos onda bili nekih 160tak, glyco.

Milos, moj mapirani clio je dobival frisko ulje svakih cca 25 tis km ili jednom godisnje, na sto se mnogima dize u zelucu. lezeci su mogli jos jaaaako puno odvrtit prije opasne zone. Mjenjani su na oko 230 i koju tisucu. Ne znam koja budala ceka duze od mene :zubo: i to jos s extra opterecenim motorom. Tak da heb ja zamjenu letecih na ispod 300 il neke preventivne. Fala Matt-u da nam je konkretno na to ukazal :dobroje: 

Link to comment
Share on other sites

Puno ovisi redovni servisi na max 15.000 km kao i često stiskanje iz malog broja okretaja kad ležajevi najviše trpe.

Link to comment
Share on other sites

ja na plinu računam svakih 15 tkm. Gledam neki dan šipku, ulje kao novo i po boji i po mirisu. Izlaz iz zadnjeg lonca, cijev unutra kao da nikad nije korištena, sjaji se inox

Možda bi mogao i više držati ulje, ne znam još. Mada nije neki izdatak

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

to sto se ulje ne prlja ne znaci da nije istroseno, na tome su se najcesce zajebali mnogi

Link to comment
Share on other sites

Na dizelu je odmah crno cim stavis novo i prodjes par km heheh..

Ne nuzno.

Na zadnjoj izmjeni mi je skidan karter, jer ga ke trebalo ponovno zabrtviti. Prije vracanja je naravno „opran“.

Ulje mi je nakon toga bilo zuto dobrih 4-5.000 km. Dok se nakon normalne zamjene zacrni nakon 2-3 voznje.

Link to comment
Share on other sites

Zato sto u radilici i kanalima ostaje pola litre starog ulja koje ne mozes ispustiti. Na svim autima je tako.

Link to comment
Share on other sites

onda pitanje, dali kada je auto na plinu interval zamjene može biti dulji koju tisućicu?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.