Jump to content

dodatni grijač kabine 1000W


frenchkey

Recommended Posts

Ako sam dobro shvatio, priprema za ovo bi trebala biti u svakom scenicu? Osim ovog grijaca, da li je potrebno ubaciti i osigurace kad se ovo trošilo ubaci u auto?

Link to comment
Share on other sites

pogledaj moj tutorijal za svjetla dnevna sto sam stavio, pa vidi tamo da ima opcija odabira grijaca, ima 0, 1kW i 2kW

Link to comment
Share on other sites

Imam to na Citroenu i odlična je stvar. Počne grijati za 15-20 s, bez obzira koliki je minus i deaktivira se kad je temp motora 70°C. Aktivira se samo kad je grijanje na max, ako je manje od max ne aktivira se.

Link to comment
Share on other sites

Imam to na Citroenu i odlična je stvar. Počne grijati za 15-20 s, bez obzira koliki je minus i deaktivira se kad je temp motora 70°C. Aktivira se samo kad je grijanje na max, ako je manje od max ne aktivira se.

Nije valjda da Laguna nema PTC?

Link to comment
Share on other sites

Meni grije i kad nije temp na max. Zapravo grije dok motor nije u stanju grijati.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

možda se i kod tebe da lako ugraditi kao i u Scenic 2?

Nisam uspio naći kad sam tražio prije nekoliko godina.

Link to comment
Share on other sites

Jel moze netko potvrdit treba li CLIP za ovo? Gledam da si uzmem polovno pa ugradim sad pred zimu.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

uzmi i ugradi, neš ti problema radi clipa, a ako radi i bez njega tim bolje

Link to comment
Share on other sites

za diesele super stvar, benzinci dosta rano počnu grijati

Moj benzinčić nažalost ne pogotovo ako sam na aveniji gdje je sve ledeno i hladno po zimi.

Link to comment
Share on other sites

otkad sam promijenio mali kiler, grijanje počinje nakon 700 m vožnje, a prije sam cvokotao sve do  sedmog, osmog kilometra

Link to comment
Share on other sites

Moj Clio počne grijati nakon 1km bez obzira na minus.

Laguni treba 5-6 km da počne nešto mlačkasto puhati, za grijanje treba 12-15 km.

Mercedes sa uključenim webastom nakon 1.5 km grije ko mutav.

Link to comment
Share on other sites

auu, to bi meni trebalo. Meni nažalost auto stoji vani ,a krećem u 5:10 na posao ,pa bi moglo biti zanimljivo sad preko zime. Meni počne mlako puhati nakon 3-4 km ,a pravo grijanje je tek nakon 8 km, al zagrijem se do posla na 33 km :D

googlam i koliko vidim na ebayu skupi su u pm. Ja sam prije neka 2 tjedna naručio onaj kineski grijać s ebaya , nadam se da će puhati tek toliko da mi drži šajbu čistu dok grijanje ne počne. Naime ako auto stoji vani i temp je ispod 0 kao prošle zime ,makar je šajba pokrivena ,kad počneš voziti prima se inje na nju i ledi se. 

Link to comment
Share on other sites

e ovo je stvarno zanimljivo, postoji li to za Megane 3? meni bi dobro došlo za dCi...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Naletio na renault forum srbija (mislim da je tamo bio thread) - ukratko, ako se postavi grijanje na max (kod auto klime je to 27 stupnjeva), u vanjska temperatura je ispod 4 ili 5 stupnjeva, auto vrlo brzo pocinje puhati toplo. Jedan od simptoma ovoga je zvuk releja koji se skljoca kad je motor hladan i kad je vani hladno, pri tom svjetla smanje intezitet, Po ovome sam skuzio, jer se meni to dogadja. Vec sam mislio sta sad prdnulo... Probao danas, zaista je tako. Nisam provjeravao imam li ovaj pomocni grijac kabine, ali dvije su mogucnosti: 1. Imam ovaj grijac, 2. postoje grijaci rashladne tekucine koji relativno brzo zagriju mali killer. 

Uglavnom, nakon samo par min upaljenog motora, i vrlo kratke gradske voznje gdje nisam presao brzinu od 50 km/h i par krizanja i semafora, puse solidno topal zrak a vani 2 stupnja.

Tako da, opalite na maks grijanje sad kad je hladno i provjerite da li je kod vas tako i ne smrzavajte se vise u svom renaultu. Mnogi su na RFS rekli kako se godinama smrzavaju a nisu znali za ovo.

Edited by IvanOS
Link to comment
Share on other sites

Imao to na L3 i sada na cliu 3. Vrlo dobra stvar.

Grejac rashladne tecnosti (thermoplunger unit) imao je jos i Clio 2 dCi.

Link to comment
Share on other sites

Naletio na renault forum srbija (mislim da je tamo bio thread) - ukratko, ako se postavi grijanje na max (kod auto klime je to 27 stupnjeva), u vanjska temperatura je ispod 4 ili 5 stupnjeva, auto vrlo brzo pocinje puhati toplo. Jedan od simptoma ovoga je zvuk releja koji se skljoca kad je motor hladan i kad je vani hladno, pri tom svjetla smanje intezitet, Po ovome sam skuzio, jer se meni to dogadja. Vec sam mislio sta sad prdnulo... Probao danas, zaista je tako. Nisam provjeravao imam li ovaj pomocni grijac kabine, ali dvije su mogucnosti: 1. Imam ovaj grijac, 2. postoje grijaci rashladne tekucine koji relativno brzo zagriju mali killer. 

Uglavnom, nakon samo par min upaljenog motora, i vrlo kratke gradske voznje gdje nisam presao brzinu od 50 km/h i par krizanja i semafora, puse solidno topal zrak a vani 2 stupnja.

Tako da, opalite na maks grijanje sad kad je hladno i provjerite da li je kod vas tako i ne smrzavajte se vise u svom renaultu. Mnogi su na RFS rekli kako se godinama smrzavaju a nisu znali za ovo.

I ja sam jedan od tih (clio 2, 2004 god, 1.5 dci) i stvarno radi!!!! Hvala na ovome, spasio si me! Ugl, grijanje na 4. I u roku petstotinjak metara krene puhati toplo!! Ne vruce, nego toplo! A inace treba 2-3km da se zgrije! Ako se ikad sretnemo, imas pivu!

Poslano sa mog GT-I8190 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Morat cu i ja probat moj klio ima one grijace rashladne tekucine a kako su dosli hladni dani i kratke relacije jedva se ugrije

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.