Jump to content

Čišćenje/reparacija dizni


olympya

Recommended Posts

Eto 205.000 km je tu. Dali netko od vas to radi preventivno? Svakih 100.000 km ili barem nakon 200.000?

Link to comment
Share on other sites

Radio to kad su dvije pustile, bilo prije nekakvih 1,5 godinu odnosno na cca 220 tkm.

Link to comment
Share on other sites

Sta ti je pa na balkanu si, dok ide ide :yeah:.

Nis ne diraj dok vozi.

Salim se ali tako je kod nas. Uostalom niti ja ne mislim raditi dokle je sve ok. A i mislim da to ne mozes raditi koliko puta zelis.

Edited by Darkside
Link to comment
Share on other sites

Ja sam mislio to napraviti preventivno na 220tkm, imam 1.9 dci 88kW.

Ali me majstor odgovorio, u smislu, ako ne baca nikakvu gresku, ne diraj.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Vec na 100ooo su vjerijatno zasrane zahvaljujuci dobrom gorivu. A ne na 200ooo. A kod mene je rezultiralo 2L manjom potrosnjom u prosjeku a 4-5L manjoj potrosnjom u gradu... Po radu motora i po ostalom se nije moglo zakljuciti da ista nevalja.. Sem povecana potrosnja... Tak da...

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meni troši 6,1 u prosjeku, 4.5-5 na otvorenoj, oko 7-7.5 u gradu. Mislim da ne može bolje od toga nikako.

Link to comment
Share on other sites

Jednom sam prilikom prije par mjeseci isao na dijagnostiku tek tako i onda mi je mehanicar rekao da prva radi malo slabije pa je cetvrta nadoknaduje. Ali kaže da je to sve u normali pa se nisam ni zamarao previse. 

Inače radim firmi autodijelova pa se svega naslušam. Znam da nitko to ne dira dok sve radi, a mehanicari to uvijek preporucuju ali eto..

Meni troši 7.5 litara, gume 225/45r17 i ne stedim je nimalo. Tako da mislim da je potrosnja opravdana 

Link to comment
Share on other sites

Meni troši 6,1 u prosjeku, 4.5-5 na otvorenoj, oko 7-7.5 u gradu. Mislim da ne može bolje od toga nikako.

Tu je i moja a ima stvarnih 137 000.

Znači sve ok.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

iskoristiti cu ovu temu ...

 

di reparirati dizne za 1.5dci-a , 60kw onaj velebni motor .  Poznanika traze 1200kn po dizni negdje  na Voltinom, cini nam se to puno za 1 diznu, 2 treba reparirati.

Ima netko friskih iskustavca di bi bilo jeftinije ? Cuo sam za Ivanusa u Zapresicu moram njih nazvat.

Link to comment
Share on other sites

Cijena je ok, ja sam isto toliko plaćao za 2.2 dCi i isto trebalo 2 reparirati. S tim da sam ja još morao mijenjati i elektromagnet na jednoj.

Link to comment
Share on other sites

Jednom sam prilikom prije par mjeseci isao na dijagnostiku tek tako i onda mi je mehanicar rekao da prva radi malo slabije pa je cetvrta nadoknaduje. Ali kaže da je to sve u normali pa se nisam ni zamarao previse. 

Inače radim firmi autodijelova pa se svega naslušam. Znam da nitko to ne dira dok sve radi, a mehanicari to uvijek preporucuju ali eto..

Meni troši 7.5 litara, gume 225/45r17 i ne stedim je nimalo. Tako da mislim da je potrosnja opravdana 

 

Tu je i moja a ima stvarnih 137 000.

Znači sve ok.

tto je vec puno, meni je ispod 7L po Rijeci... i nisam nimalo njezan s gasom a i daleko je od stock snage.. otvoreno 90 - 110 je ispod 4L na 130 je na 5, na 150 s 4 osobe i nakrcan je na 6... i 235/40/18 gume/felge

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Ne znam, sve laguna iste kao moja troše 6,2 u prosjeku na spritmonitoru.

A inace, tvoj meg je laksi i manji auto, a i moze biti da si sa mapom nesto dobio.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

iskoristiti cu ovu temu ...

 

di reparirati dizne za 1.5dci-a , 60kw onaj velebni motor .  Poznanika traze 1200kn po dizni negdje  na Voltinom, cini nam se to puno za 1 diznu, 2 treba reparirati.

Ima netko friskih iskustavca di bi bilo jeftinije ? Cuo sam za Ivanusa u Zapresicu moram njih nazvat.

Ja sam kod Ivanusa u Zapresicu repariro na svom 1.9dCi, mislim da je bilo 800 ili 900kn tako nesto. Inace decki su jako dobri, za svaku pohvalu.
Link to comment
Share on other sites

Ti imas Bosch injektore, a gore je prica o delphi injektorima. Ako je kompletno repariranje injektora cijena je uredu.

Btw. obavezno provjeriti dal ima spene u sistemu.

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

Ne znam, sve laguna iste kao moja troše 6,2 u prosjeku na spritmonitoru.

A inace, tvoj meg je laksi i manji auto, a i moze biti da si sa mapom nesto dobio.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatallak

nije laksi :) i 6.2 nije puno, ali 7.5 je, to je  20% veca potrosnja. 

Link to comment
Share on other sites

Kako ne, autodata kaže da je lag 1425, a meg 1250 kila. A i brkaš prosječnu i gradsku potrošnju.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

vagano megane 1450kg :) s 1/4 rezervoara

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

E to sad moraš vidjeti, što njima ulazi u tu masu, koje (i koliko) tekućine, rezervna guma. Uglavnom, sumnjam da je ijedna laguna sa istim motorom ispod 150kg viška u odnosu na megane.

Link to comment
Share on other sites

Nije tezak svaki model isto. Za mog sam konkretno nasao da je sa svim tekucinama 1155 kg. Benzinac 1.4 hatchaback. Naravno da 1.9 dci tezi bar 80 kg vise na me pogona i ovjesa. Jos ak je karavan 1.9dci ili 2.0 dci taj je najtezi. Valjda 1350 kg. Nisam proucavao..

WEIGHT SPECIFICATIONS

Unladen Weight 2513.3 lbs OR 1140 kg

Link to comment
Share on other sites

Ti imas Bosch injektore, a gore je prica o delphi injektorima. Ako je kompletno repariranje injektora cijena je uredu.

Btw. obavezno provjeriti dal ima spene u sistemu.

tako je , delphi su moji.

Nemrem vjerovat da su ti tak skupi, spominjao mi je da je to komplet repariranje s ventilima drugim, tak nesto.

Veli da nema speni u sistemu.

 

A nis, mislil sam da ima jeftinija varijanta..

Link to comment
Share on other sites

tako je , delphi su moji.

Nemrem vjerovat da su ti tak skupi, spominjao mi je da je to komplet repariranje s ventilima drugim, tak nesto.

Veli da nema speni u sistemu.

 

A nis, mislil sam da ima jeftinija varijanta..

Da. Kompletno repariranje ukljucuje ventil, ulozak i kodiranje injektora. I to je ta cijena s org delphi dijelovima.

Link to comment
Share on other sites

Common rail je odlicna i efikasna ali skupa prica. Cemu cuđenje? Odrzavanje modernog dizela je skupa igra. Bit ce i skuplja.

Koliko kostaju nove dizne? Kolko se placaju u ovlastenom?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.