Jump to content

Čišćenje/reparacija dizni


olympya

Recommended Posts

nije laksi :) i 6.2 nije puno, ali 7.5 je, to je  20% veca potrosnja. 

6 je prosjek laguni.

meni je zima 6.2 a ljeto 5.7. 

65/45 otvoreno/grad

Edited by Darkside
Link to comment
Share on other sites

Evo danas 4 osobe pun gepek. Od Ri tempomat na 130, preticanja do 140 oko ZG uletio u guzvu i onda od ZG do OS 150-170 prosjek sve ukupnu 5.8

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evo danas 4 osobe pun gepek. Od Ri tempomat na 130, preticanja do 140 oko ZG uletio u guzvu i onda od ZG do OS 150-170 prosjek sve ukupnu 5.8

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

tako je i meni na autobanu

Link to comment
Share on other sites

I onda kazu dizel nije stedljiv :D

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

I onda kazu dizel nije stedljiv :D

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

ali u odnosu na danasnje moderne benzinske motore i nije kao sto je bilo prije 10+ godina.

danas diesel srkne 2.5 litre manje, a realno ima puno skuplje kvarove.

tako da tko radi ispod 20 000km nema racunicu kupit diesel.

Link to comment
Share on other sites

Nemoj tako. Za hrvate je i bit ce uvijek najisplativiji izraubani turbo-dizel iz njemacke, 160000 km, ako nije skinuto sa 240000 i to se najvise uvozi. Jucer bilo na tv. Rekordna godina po unosu raubanih auta iz europe..

Jesmo europsko smetliste, kak je predviđano ranije..

Poslano sa mog MI PAD 2 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ali u odnosu na danasnje moderne benzinske motore i nije kao sto je bilo prije 10+ godina.

danas diesel srkne 2.5 litre manje, a realno ima puno skuplje kvarove.

tako da tko radi ispod 20 000km nema racunicu kupit diesel.

Cuj pricamo autu 15 godina starijem a trosi minimum 3L manje od danasnjeg benzinca. Slicne snage. Do god je i gorivo jeftinije i manja potrosnji usteda je ogromna, i mnogo veca u npr njemackoj di je diesel gorivo skuplje. Pa kupnja (skuplje u nabavi) + gorivo + odrzavanje dodje isto kao i benzinac.

Skuplje odrzavanje opet upitno. DI benzinci ili ovi ultramoderni s masu sustava + turbo + dvomaseni tako da vise nije ni benzinac jednostavni stroj pa da kazes nema skupih kvarova. Takodjer DI benzinci imaju visokotlacne benz pumpe koje su itekako komplikovane + potreba ciscenjem usisnih ventila jer nema injektora koji ih ciste nego se nagomila pun kuki garezi... Itd itd... Nemojte porediti babe i zabe..

A ovo za skidanje kilometara. Pa onda krepavaju kao. Da diesel odvozi 400ooo i onda vrate na 200 se kvari, a benzinci se manje voze a i to jedva doguraju kilometrazu i onda su dizeli smece... I skupi su kvarovi.. Pa naravno kad si 4 puta ustedeo za servis...

Evo SuperB diesel vs benz isto godiste (2017) tempo 170-200 Ri-St-Ri diesel 1.5 rezervara, benzinac 2.5.. Tj 70L vise potriseno na istoj dionici. To je 700kn cca i tako u mjesec dana 6 puta i eto ustede od 500€ u mjesec dana.. Sto pokriva servis svih dizni ako se ne varam. Jos 2 mjeseca i imam turbo ustedjen.. Da nabrajam i dalje ?

Ja bi volio da imam za tankat benzinca i da mi to nista ne znaci al sam daleko od toga..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

istina, dizel je ekonomičan, i vuče od nule voziš se na 1000 okr, kreće bez gasa itd..ali ja si nemrem pomoć..

susjed koji vozi 15 godina staru hondu accord nedavno kupio novijeg polovnjaka ali dobrog, nova linija mislim 2015 megane 3, 1.5 dci sportline.. 110 ks itd, super oprema, malo km, iz DE od poznatog švercera, vozio ga tjedan dana i vratio ga..hahah.. pitam zakaj jer je auto bio bomba.. ma veli nemrem slušat taj zvuk ko traktor.

inače lik vozi hondu horneta 600 i kad se navikneš na zvuk navrtavanja okretaja tak adrenalin nemože ništa zamijeniti. 

Link to comment
Share on other sites

jel normalno za lagunu karavan 1.9 dci 88 kw da trosi 7.5 litara...dnevno se radi 10 km,235000kn

Edited by maracmarta
Link to comment
Share on other sites

A gdje se vozi? Grad? Autocesta? Ak se laguna vozi po gradu onda je dobra potrosnja.

Link to comment
Share on other sites

Ako je zimski period i krace relacije i je

Cuj pricamo autu 15 godina starijem a trosi minimum 3L manje od danasnjeg benzinca. Slicne snage. Do god je i gorivo jeftinije i manja potrosnji usteda je ogromna, i mnogo veca u npr njemackoj di je diesel gorivo skuplje. Pa kupnja (skuplje u nabavi) + gorivo + odrzavanje dodje isto kao i benzinac.

 

 

Skuplje odrzavanje opet upitno. DI benzinci ili ovi ultramoderni s masu sustava + turbo + dvomaseni tako da vise nije ni benzinac jednostavni stroj pa da kazes nema skupih kvarova. Takodjer DI benzinci imaju visokotlacne benz pumpe koje su itekako komplikovane + potreba ciscenjem usisnih ventila jer nema injektora koji ih ciste nego se nagomila pun kuki garezi... Itd itd... Nemojte porediti babe i zabe..

 

A ovo za skidanje kilometara. Pa onda krepavaju kao. Da diesel odvozi 400ooo i onda vrate na 200 se kvari, a benzinci se manje voze a i to jedva doguraju kilometrazu i onda su dizeli smece... I skupi su kvarovi.. Pa naravno kad si 4 puta ustedeo za servis...

 

Evo SuperB diesel vs benz isto godiste (2017) tempo 170-200 Ri-St-Ri diesel 1.5 rezervara, benzinac 2.5.. Tj 70L vise potriseno na istoj dionici. To je 700kn cca i tako u mjesec dana 6 puta i eto ustede od 500€ u mjesec dana.. Sto pokriva servis svih dizni ako se ne varam. Jos 2 mjeseca i imam turbo ustedjen.. Da nabrajam i dalje ?

 

Ja bi volio da imam za tankat benzinca i da mi to nista ne znaci al sam daleko od toga..

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

uredu je ali kad prosjecan stanovnik hr radi 12000 god onda mi nemozes rec da je jeftinije. 

jeftinije je ako uzmes novo vozilo.

moderan benzinac ima skoro iste komponenete aliiiii sa egerom niko nema problema, ni sa dvomasenim, ni sa diznama, grijacima, smrzavanjem nafte zimi.

kad uzmes prosjecnog vozaca u hr koji uzme polovno vozilo 8-10 god starosti i planira ga voziti 5 god, sa prosjecnom km od 12000km nema sanse da je sta povoljnije prosao kupnjom dizela.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

jel normalno za lagunu karavan 1.9 dci 88 kw da trosi 7.5 litara...dnevno se radi 10 km,235000kn

Potpisao bi to odmah za 96KW PH2 u Zagrebu.

U biti jos jucer. XD

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

prosjecna brzina koju mjeri je 32.5

To je taman to.

Meni na 22 km/h znala bit i 10 sad po mrtvoj zimi. Bile su relacije cesto unutar 5 km uglavnom.

Sad je to vec 9.

Ako je malo veci prosjek ide oko 8.

Al da je ne znam kako osim da se pootvaraju svi semafori u 2 ujutro i da ga koljem na 1500 okretaja, nemrem ispod 7.5.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meni je na mom meganeu 1.9dCi 88kW prosjek na 600km po Zagrebu u ovim zimskim danima bio 8.1L, prosjecna brzina 23km/h, cijelo vrijeme se vozim na 2000okr, obicno sa 2 do 3 osobe u autu.

Link to comment
Share on other sites

Ivan slazem se za zvuk.. Apsolitno.

O isplativosti necemo pogotovo za one kojima auto sluzi iskljicivo posao kuca u duzino 2-3 km.. Jos ako je ravbica za njih je 0.7 motor dosta i ako ne zele divljat najekonomicnije.. Ali ne svodi se voznja na tako nesto pa..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Meni je na mom meganeu 1.9dCi 88kW prosjek na 600km po Zagrebu u ovim zimskim danima bio 8.1L, prosjecna brzina 23km/h, cijelo vrijeme se vozim na 2000okr, obicno sa 2 do 3 osobe u autu.

Malo mi se puno cini :( i ja sam mislio da je to ok al sam reparirao dizne ipak pa sam video kolko utice na postosnju :(

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

A je malo je previse, sve znam... al se ne sekiram zbog toga kad znam da cu to rjesiti uskoro [emoji4]

Jedna dizna mi je bila neispravna pa sam je morao reparirati pred pola godine. Ocito da i ove ostale 3 nisu u bas bog zna kakvom stanju tak da cu i njih morat u svakom slucaju. A morat cu i novi turbo uzet jer ovog cujem kak fucka, sve se bojim da ne profucka skroz pa da ne ode u iber turazu kak je tebi, a i znam da im je taj nesretni turbo velika mana [emoji20]

Link to comment
Share on other sites

Čišćenje, reparacija i ujednačavanje su tri različite stvari. Kvalitetno srediti dizne da budu praktički kao nove prilično boli za novčanik.

Link to comment
Share on other sites

Nista se na njima ne ujednacava. Dizel dizne imaju kodove i oni daju izuzrtno precizni podatak ECU kako tacno koja radi. Nije to benzinska dizna.

Kodovi se moraju generirat nakon svakog rastavljanja/ciscenja.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meni se na Laguni s pravim i krivim kodovima uopće ništa nije promijenilo, od potrošnje do rada motora. Namjerno sam promijenio kodove da vidim koliko to utječe na potrošnju i rad motora, razlike uopće nije bilo.

Link to comment
Share on other sites

Niste mi puno pomogli oko servisa za reparaciju dizni, opet stare price kak se dizel ne isplati dezurnih benzinoljubaca.

NE brinem se ja oko reparacije te dizne, nebih ja sebi ni kupio megana za koji znam da ima te problematicne dizne.

Makar, dosad se on debelo isplatio i preplatio (da se repariraju sve 4 dizne po toj skupoj cijeni od 1200kn to je 5000kn, a ustedio je do sad goriva u odnosu na benzinca tanker cijeli).

Link to comment
Share on other sites

Nista se na njima ne ujednacava. Dizel dizne imaju kodove i oni daju izuzrtno precizni podatak ECU kako tacno koja radi. Nije to benzinska dizna.

Kodovi se moraju generirat nakon svakog rastavljanja/ciscenja.

A nego što je to nego ujednačavanje? :roll:

Link to comment
Share on other sites

Niste mi puno pomogli oko servisa za reparaciju dizni, opet stare price kak se dizel ne isplati dezurnih benzinoljubaca.

NE brinem se ja oko reparacije te dizne, nebih ja sebi ni kupio megana za koji znam da ima te problematicne dizne.

Makar, dosad se on debelo isplatio i preplatio (da se repariraju sve 4 dizne po toj skupoj cijeni od 1200kn to je 5000kn, a ustedio je do sad goriva u odnosu na benzinca tanker cijeli).

Auto Tonkovic, Greda (Sisak)

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.