Jump to content

Renault Laguna III 2.0 t


Robert_01

Recommended Posts

Ja imam dizela, onda mozda benzinac ima drugacije amortizere, jer je covjek isto stavio na dizela GT i lupali mu amortizeri do kraja. Eibach pro kit

Imas mozda kutiju od opruga?

E10-75-010-04-22 bi trebalo pisati za karavana, 02-22 za limuzinu

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja imam dizela, onda mozda benzinac ima drugacije amortizere, jer je covjek isto stavio na dizela GT i lupali mu amortizeri do kraja. Eibach pro kit

Da ja imam za benzinca Eibach pro kit...sve pet kod mene...

Link to comment
Share on other sites

 

Imas mozda kutiju od opruga?

E10-75-010-04-22 bi trebalo pisati za karavana, 02-22 za limuzinu

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 

 

 

 

imam kutiju ali su brojevi izbljedili od sunca. Gotovo sam siguran da amortizeri nemaju dosta prostora za normalan rad. Ja sam prvo samo skratio odbojne gume, o onda je poceo lupati, a kad su serijske odbojne gume onda ne lupa ali amortizer nema dosta hoda za normalan rad, kao naprijed, tako i nazad. Laguna ima jako velike odbojne gume, pogotovo na zadnjem kraju.

Link to comment
Share on other sites

Ja bas nikada nisam volio kombinaciju oem amortizera i opruga. Ako mogucnosti dozvoljavaju b6/b8/b12 komba je 10x bolja.

Link to comment
Share on other sites

Ja bas nikada nisam volio kombinaciju oem amortizera i opruga. Ako mogucnosti dozvoljavaju b6/b8/b12 komba je 10x bolja.

Slažem se...ali za Lagunu 3 nije baš neki izbor...gledao sam i gewinde i zračni ovjes..nema baš..

Link to comment
Share on other sites

Slažem se...ali za Lagunu 3 nije baš neki izbor...gledao sam i gewinde i zračni ovjes..nema baš..

Pa kaj billstein nema bas nis u ponudi. Jer oni vise manje za sve aute imaju?

Link to comment
Share on other sites

Ja za svoju nisam nasao nista osim KYB...koji mi i nisu neka sreća. 

Kad sam metnuo H&R opruge i nove KYB amortizere, bilo je okej 10-ak tisuća kilometara, i sad opet nekako skakuće kad se zareda hrpa manjih neravnina i lupi kod većih rupa, ne znam koja je alternativa - znam samo da ne bih vraćao OEM opruge jer je auto visok kao koza i previše se naginje.

Naprijed je motor jako težak, a iza ima taj prokleti polukruti most kojeg mrzim mrzim mrzim.

Ali opet, kod kupnje auta se pod opciju moglo uzet Eibach opruge, tako da...

77 11 454 223 za dCi
77 11 454 222 za benzin

Također, kroz godine i kroz modele Laguna je bilo toliko različitih kombinacija opruga i amortizera da glava zaboli.

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

Ja za svoju nisam nasao nista osim KYB...koji mi i nisu neka sreća. 

Kad sam metnuo H&R opruge i nove KYB amortizere, bilo je okej 10-ak tisuća kilometara, i sad opet nekako skakuće kad se zareda hrpa manjih neravnina i lupi kod većih rupa, ne znam koja je alternativa - znam samo da ne bih vraćao OEM opruge jer je auto visok kao koza i previše se naginje.

Naprijed je motor jako težak, a iza ima taj prokleti polukruti most kojeg mrzim mrzim mrzim.

Ali opet, kod kupnje auta se pod opciju moglo uzet Eibach opruge, tako da...

77 11 454 223 za dCi
77 11 454 222 za benzin

Također, kroz godine i kroz modele Laguna je bilo toliko različitih kombinacija opruga i amortizera da glava zaboli.

Most je zakon na rsu. Guzu namjestis kak oces ?

Link to comment
Share on other sites

Ja za svoju nisam nasao nista osim KYB...koji mi i nisu neka sreća. 

Kad sam metnuo H&R opruge i nove KYB amortizere, bilo je okej 10-ak tisuća kilometara, i sad opet nekako skakuće kad se zareda hrpa manjih neravnina i lupi kod većih rupa, ne znam koja je alternativa - znam samo da ne bih vraćao OEM opruge jer je auto visok kao koza i previše se naginje.

Naprijed je motor jako težak, a iza ima taj prokleti polukruti most kojeg mrzim mrzim mrzim.

Ali opet, kod kupnje auta se pod opciju moglo uzet Eibach opruge, tako da...

77 11 454 223 za dCi
77 11 454 222 za benzin

Također, kroz godine i kroz modele Laguna je bilo toliko različitih kombinacija opruga i amortizera da glava zaboli.

Sad sam i ja u drami jer cu si uzet lag coupe i taman sam mislio neke b6 b8 stavit i sad vidim da nemaju nis ???

Link to comment
Share on other sites

Sad sam i ja u drami jer cu si uzet lag coupe i taman sam mislio neke b6 b8 stavit i sad vidim da nemaju nis ???

Javi ako nađeš. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Evo da malo osvježim temu... promjenjene prednje vilice na autu,promjenjen prednji lijevi homokinetički, prelakirana hauba jer je bila potuckana od kamenčića. Auto se nakon promjenog vozi kao nov..iuzuetno zadovoljan sa rezultatom. Ženi ne govorim više da išta mjenjam jer ću spavat na cesti.. Do tipkanja..:)

E da i klješta su ošla u Lambo zelenu... ja i moje zajebancije... :)

IMG_20181027_123937.jpg

IMG_20181027_190818.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Izuzetno...prije useljenja su nam popravili šta je trebalo popraviti i to je to..bez greške.. :)

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Fredy said:

Kad ces prodavati daj javi molim te

Stan ili auto? :) Hahahahah... :)

Link to comment
Share on other sites

Hahahah...ma nikakav to sam se nadovezao na komentar od kolege forumaša iznad... :) Za auto javim...auto je nov skoro... toliko sam novaca utukao u njega da ga ne mislim sad uskoro prodavati.. 

Link to comment
Share on other sites

Možda Fredy uzme auto u paketu sa stanom. [emoji3]
To bi morao biti jako dobar paket
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zanimljiva kombinacija :) 

Gdje si felge radio i koliko te izašlo to zadovoljstvo? Moje su još u original boji, ali prethodni vlasnik ih je na dva tri mjesta malo nažuljao pa planiram to srediti ako nije jako skupo. Možda onda i boju promijeniti.

EDIT: pronašao na prethodnim stranicama sve što me zanima.

Edited by sule99
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nisam dugo ništa uložio u auto pa se pobunio...:) uglavnom...pukla mi je sajla od mjenjača..i ostao sam na cesti (skoro).. Rima se našao slučajno u bircu pokraj kojega sam stao pa je izašao van me pogurat...ista naručena istu večer i došla iz Francuske sutra navečer za iznos od 1100 kn..ne loše sa obzirom da su me u ovlaštenom tražili 2800 kn...ispod sam stavio par slika šta je ošlo i šta se rastavljalo da se promjeni sajla...iako sada šalta kao beba.....Također mi je majstor skužio da mi ima malo ulja u posudi od antifriza....što bi značiloooooo da je dihtung glave otišao..ovaj motor neću slagat već ću uzeti drugi..pa ako netko zna da netko prodaje nek se javi...inače uvozim iz Francuske...kad stavim novi motor,plin ide van...idu veći injektori,usisna i ispušna, te downpipe i auspuh protočni...i još par sitnica...pucam na oko 300 ks,što će za daily biti više nego dosta... i tako do tipkanja...

IMG-20181221-WA0007.jpg

IMG-20181220-WA0009.jpeg

IMG-20181221-WA0003.jpg

IMG-20181221-WA0005.jpg

IMG-20181220-WA0003.jpg

IMG-20181221-WA0004.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Za 300ks ti min treba td04l 15t, od megana 250. I pozeljno je kovat taj motor jer pucaju i na manjoj konjazi od te. Cisto za primjer dvojci frendova pukla dva r26 u mjesec dana. Jedan na valjcima na mapiranju, drugi na cesti sa stock snagom.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.