Jump to content

Što trebam znati kod kupnje Megane III


Managarium

Recommended Posts

Pozdrav
U potrazi sam za novim autom. Naletio sam na ovo https://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-1.5-dci-carminat-oglas-23974112

Zanimaju me sad neke stvari. 

Kaj treba provjeriti na njemu prilikom kupnje?

Jel ima to godište DPF?

Jel ima dvostruki zamašnjak?
Kolko motoru treba da se zagrije na radnu temperaturu?
Kako se ažurira navigacija?

To ja zsad to hvala

Link to comment
Share on other sites

Pitanje za vlasnike Megana 3, dali se može prigušiti svetlo onog ekrana u sredini kaj svetli belo ko betlehem? Mislim na ekran koji pokaziva km/h.

Link to comment
Share on other sites

Pitanje za vlasnike Megana 3, dali se može prigušiti svetlo onog ekrana u sredini kaj svetli belo ko betlehem? Mislim na ekran koji pokaziva km/h.

Može, sa kotačićem lijevo od volana.

Link to comment
Share on other sites

Vecina ovih capucino(zbog sivog interijera) je za francusko trziste, vjerovatno je uvoz francuska...osobno bi gledao nesto sa vecom opremom dinamique recimo....ovaj mislim da ima DPF...sjedala u navedenom meganu su puno tvrđa i kruća nego na verziji dinamiq..i 1.9 dci za moj ukus

Link to comment
Share on other sites

Pitanje za vlasnike Megana 3, dali se može prigušiti svetlo onog ekrana u sredini kaj svetli belo ko betlehem? Mislim na ekran koji pokaziva km/h.

jel se ti to šališ? 

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav
U potrazi sam za novim autom. Naletio sam na ovo https://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-1.5-dci-carminat-oglas-23974112

Zanimaju me sad neke stvari. 

Kaj treba provjeriti na njemu prilikom kupnje?

Jel ima to godište DPF?

Jel ima dvostruki zamašnjak?
Kolko motoru treba da se zagrije na radnu temperaturu?
Kako se ažurira navigacija?

To ja zsad to hvala

Kao prvo, trazi broj sasije. Ovaj je vjerojatno presao daleko vise od ovih 100 tkm.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

jel se ti to šališ? 

Ispalo je glupo pitanje a ustvari to je bila ljenost. Vozil sam Meg 3 u posudbi kratko i nisam valda zbog posla i hitroće pogledal malo stvari.

Ono kaj sam primetil da mi smeta to belo svetlo na km/h više bi volio da nema tog beloga ali drugi put bum smanjil to.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Kao prvo, trazi broj sasije. Ovaj je vjerojatno presao daleko vise od ovih 100 tkm.

Bas sam htio napisati, mani se tih autokuca, trazi privatnog vlasnika!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bas sam htio napisati, mani se tih autokuca, trazi privatnog vlasnika!

Zakaj? Ima privatnih koji su banana ima i hendlera koji su super i obrnuto. Onaj koji tera posel da je na glasu se nebu zajebaval.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Ja sam u prosincu obišao par trojki kod autokuća i svaki je bio:

Fino ulickan i opran

Ljetne ćelave gume

Ne može test vožnja jer nije regan

Više manje daju broj šasije za pogledati povijest servisa, al obično ta povijest ne ispadne bogzna kaj (ili ti se skuži da su skidani masovno km)

Najčešće su živčani kaj uopće zoveš a nisi se pojavio kod njih kad im paše i iskrcao lovu bez pitanja.

Znači, tu se radi o manjim autokućama tipa one kojih ima na Oranicama.

S druge strane, gospodin otac je kupio svog Meganea u Auto Hrvatska, i to je druga priča. Od odnosa, ozbiljnosti....

Isto tako mogu pohvaliti i AK Kramar. To nema veze sa klasičnim šoderašima. Ljubazni, može test vožnja čak i nedjelju ako treba, garancija godina dana, garancija na servisnu povijest i km. Znam nekoliko ljudi koji su kod njih uzeli auto i nemaju zamjerki.

Također, imao sam iskustva s privatnim prodavačima za koje doslovno nisam siguran dal' žele prodati auto.

U oglasu ne piše ništa bitno. Kad ih zoveš, ne mogu usta otvoriti da bi izrekli koju riječ, na hrpu pitanja ne znaju odgovor, za doći pogledati im od 7 dana u tjednu paše samo utorak u 12:34 (karikiram), pregled u servisu nebi jer su to nesposobni lopovi koji samo nabrajaju da auto ne valja.

Na kraju, čovjek od kojeg sam kupio je pristao da se nađemo u Rijeci, a inače je iz Senja. Došao sa familijom, dao ključeve i papire od auta i veli - gledaj kaj hoćeš idem sa obitelji na kavu i shopping pa javi kad si gotov.

Brat me odmah pita hoću uopće ići na servis. Naravno, išao sam i pokazalo se da je čovjek samouvjeren s razlogom.

Uglavnom, ima svega. Jedan Megane čak i kod švercera mi je dugo ostao u kombinaciji jer mi se činio skroz ok, unatoč prodavaču debilu. Neki privatni su bili takvi da sam bio ljut na potrošeno vrijeme. Strpljenja, lagano znati, informirati se, gledati i uzeti najbolje.

I svakako ostaviti novaca sa strane za pošten servis nakon kupnje.

Link to comment
Share on other sites

Kod nas ima hrpa predrasuda. Auti iz uvoza ne valjaju, auti od hendlera ne valjaju. Njuškalo bude propal nakon naplate i sl fantasije. Za neke ljude je najbolje kupiti novi auto i to je fakat. Dobiš garanciju 5 let i vozi domeka.

Imal sam u njemačkoj npr najgore iskustvo kad sam probal kupiti auto od privatnog prodavaća e to je bilo da neznaš dal bi se smijal ili plakal. Neki neznaju jezik osim ruskog neki članovi obitelji neznaju kad je tata doma jer on je vlasnik. Ma kaos. 

Nema puno filozofije, ako se neko bavi s autima i želi od tog živjeti i želi da ga se preporući i da u tom poslu bude zamječen i dobar....mora imati najmanje solidne aute ak ne odlične...pa tak je u bavarskoj tj to je 'filozofija' večine poduzetnika tamo. Samo na balkanu vlada neki drugi red i 'fantaziranja'.

Dečki nema puno filozofije u dobrom i dugoročnom biznisu bili to auti, guske, pajceki, stolarija ili kaj ja znam...

Link to comment
Share on other sites

Isto tako mogu pohvaliti i AK Kramar. To nema veze sa klasičnim šoderašima. Ljubazni, može test vožnja čak i nedjelju ako treba, garancija godina dana, garancija na servisnu povijest i km. Znam nekoliko ljudi koji su kod njih uzeli auto i nemaju zamjerki.

 

 

S AK Kramar treba biti iznimno oprezan, imaju jako uhodanu masineriju i zaradjuju jako puno po vozilu. Zabiljezeni su slucajevi vracanja kilometara i to i preko 200.000 km. Povijest vozila je takodjer upitna kod vozila skinutih s leasinga i rent-a-cara. 

Link to comment
Share on other sites

Ne znam, ja sam čuo samo pozitivne stvari. Svakako ne jamčim ništa, jer nemam nikakve konkretnije informacije osim onih gore napisanh

Link to comment
Share on other sites

imam prijatelja u Auto Hrvatskoj na prodaji polovnih, meni je prodao svog Scenica 2. Sada vozi Scenica 3, ako vam bude trebala veza javite. Mada, čovjek je ok i dat će vam sve informacije i bez da ga ja nazovem.

Što se tiče Kramara ima jedan zanimljiv blog nezadovoljnog kupca, ne mogu ga sada naći...No na onu količinu vozila koju prodaju zalomi se i takvih. Inače što se ljubaznosti tiče (dok vam ne prodaju auto) nema im ravnih, zaista su susretljivi i dat će vam i broj šasije i probnu vožnju (imaju PP pločice pa mogu)

Link to comment
Share on other sites

Kramar ima jako dobro razradjen sistem, i mnogo ulaze u reklamu, vidio sam negdje i taj blog, ali to je neki nezadovoljni kupac koliko sam uspio shvatiti. Medjutim, kramar radi masu stvari za uljepsavanje i usminkavanje koje nisu bas najbolja i najpostenija praksa za prodavce. O skidanju km da ne govorim.

Link to comment
Share on other sites

Auto kada dođe skine se sa šlepe i temeljito pere izvana kao i motor. Zatim se popisuju oštećenja vanjska i unutarnja. Imaju ljude za izvlačenje udubina od tuče, limare i lakirere. Branici se u 90% slučajeva lakiraju. Ostalo ne ako nije nužno, lakira se na fleku. Iznutra se mijenja lijeva bočnica vozačkog sica ako je poderana, farba volan ako je plastični i oguljen, mijenjaju se izlizani prekidači prozora, ručke mjenjača, papučice na pedalama, temeljito dubinsko pranje, nova 4 tipska tepiha od tkanine. Original tapiserija farba se običnim mat auto lakom u sprayu ako ima promjena u boji ili prljavštine koja se neda oprati. Ako je bio teretni ide na ugradnju zadnjih siceva i pojaseva. Mijenjaju se napuknute šajbe ili se ostavljaju kupcu na uvid s besplatnim mijenjanjem nakon kupnje (da vide da nije bio jači karambol nego kamenčić). Od zaliha povađenih rezervnih kotača po potrebi se mijenjaju dvije ili 4, često se pobrusi dot broj ako je guma starija, a dobre šare.  Za rezervnu se ulicka i opere neka od ćelavih. Zove se dijagnostičar da pobriše sve moguće greške, promijeni jezik (obično na njemački, psihologije radi). Auto ne smije nitko od kupaca vidjeti dok ne bude gotovo sređivanje. Za takav auto kažu da uskoro dolazi i da se može vidjeti čim dođe (čitaj čim završi uljepšavanje). Nakon fotografiranja, fotoshopom se dotjeraju sitna oštećenja i auto može u oglasnik i na plac.

Link to comment
Share on other sites

To je SOP. Za to bi se moglo naci opravdanje, ali za vracanje km ne. Takodjer se radi i ravnanje diskova (da se ne bi na osnovu zuba na disku moglo odrediti stanje potrosenosti) i farbanje klijesta. Presvlace se kozni volani. Itd.

Link to comment
Share on other sites

Malo olako ih optužuješ za te km, imaš kaj konkretno?

Ovo kaj piše french je jasno ko dan. Gledao sam aute u njihovom salonu u DE, i hrpa ih je N1. Ovdje niti jedan. Jasno je ko dan da tamo uzmu kamion tih N1 povrata s lizinga taman pred veliki servis, ovdje srede i prodaju. Al za koji god sam ja auto pitao davali su broj šasije da se provjeri u ovlaštenom.

Kažem, ne znam ništa više, al sve u svemu mi se to sve činilo ok.

Link to comment
Share on other sites

Bio je blog na forum.hr kaj kak operiraju u bosni, a sumnjam da se opoštenu kad predu onaj prelaz kod velike kladuse

Ono kaj je na tom blogu je doslovno horor , ovo kaj je gore napisao frenchkey je uljepsavanje koje moze napraviti svaki prodavac, ovi u bosni skidaju kilometre brutalno a garanciju ne uvazavaju nikakvu tj garancija ti je koja je vec navedena 6mj ili godinu dana u teoriji , u praksi se to ne odnosi na potrosne dijelove a za njih je potrosno sve osim bloka motora

Sto se tice konkretnog megana sa linka, po slikama ne vidim nista alarmantno, ali mi je blagi sajns fiksn da bi ga soderas dopeljal 8 godina starog sa 100 000, znaci 12ak tisuca po godini iz uvoza , blago je.

ako ga ides gledat probaj kuplung , mora  bit mekan.Ovaj koji ja vozim svakodnevno ima 130 i kuplung je dosta mekan.

 

Link to comment
Share on other sites

Brutalno skidanje km je najčešće jer je to najlakše a već imaju svoje ljude za to na mjesečnoj plaći koji se samo tim bave. Kupe gore karikiram neki Clio ili Megane sa 300.000 km i to ide na 150000 ili manje. Takvi auti još ak su oštećeni su bagatela u evropi radi se o ciframa od 1000 do plafon 2000 eur (dizeli 10ak god stari) još kupuju na veliko pa ide na šleper i takvi grobovi nažalost dovode na loš glas one poštene ljude koji samo žele raditi na pozitivan način. Ali ima ljeka...ak se neko imalo kuži u aute i ima osječaj u sebi takav auto se skuži, uvijek djeluje pomalo ofucano jer njima se ne isplati baš sve promjeniti niti žele trošiti novce na to niti imaju vremena. Može se otkriti dobar auto kao i onaj loš. Dobar auto već na prvu ostavlja dobar dojam. Nažalost ima jelena koji puno filozofiraju a malo znaju pa kupe takav primjerak i naravno završe na nekom forumu i onda krenu priče.

Vjerovali ili ne dobar ili loš auto otkriva prvo cijena za koju se prodaje. Čim je nešto ispod cijene ili mu se lako skida cijena često tu neš smrdi jer dobar do odličan auto drži cijenu u velikom broju slučajeva. Malo da po književni pišem hehe.

Link to comment
Share on other sites

Ljudi, pišete malo napamet.

Opet ću se ograditi, ne branim ih po pitanju koje ne znam.

3 auta od njih za koje sam ja provjeravao u ovlaštenom je km bila uredna. Jedino ako ste uvjereni da Švabo korisnik lizinga skida pred svaki servis, onda nije uredna.

Garancija - uvjete garancije imam doma, ima nekih 5 stranica. Pročitao sam ih komplet jer sam očekivao da je to neka navlakuša, al sam se ugodno iznenadio da pokrivaju širok spektar.

Nisam kupio auto tamo, nit poznam koga tamo, nit me boli jedna stvar hoće propasti ili neće. Auti koje sam ja gledao su uredni, uvjeti garancije su fer, kilometri koliko sam mogao provjeriti su ok. Kome to nije plus kod kupnje rabljenog, ne znam kaj vi očekujete.

Link to comment
Share on other sites

u oglasu je švercer naveo da kupac ne plaća 5% poreza.. pa to se više ionako na plaća jel tak?

mislim auto vredi tih para ali da ima samo 105000km već bi bio rezerviran za nekog poznanika ili prodan..

osobno znam jednog lika koji radi u autokući koja prodaje svašta..

uvijek postoji izraz ne, ne ovo nije auto za tebe.. to bu neko drugi kupil. bum ti javil kad dođe nekaj pošteno.

svaki trgovac ima 1000 poznanika koji traže auto za frenda, rodbinu itd.. da ovaj auto ima 100000km, već bi bio bezeciran i sa strane, vjerujem..

mislim da je uvoz i ima 200000 km.. eto.

Link to comment
Share on other sites

Naletil na fejsu, frend objavil... gospoda se nisu udostojila ni svoje il fejkane fotke stavit... Valjda vec neko gore ceka zeleno svjetlo, skida km i voza pilu na jug, strava

 

 

 

FB_IMG_1515485750180.thumb.jpg.3320633adFB_IMG_1515485761250.thumb.jpg.0fd44e380FB_IMG_1515485771520.thumb.jpg.37e3695ce

FB_IMG_1515486468613.jpg

Edited by pere
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.