Jump to content

Ventilacija malo radi - malo ne


laguna22

Recommended Posts

Zadnjih par dana ujutro kad upalim auto ne puše ventilacija. Nakon što auto odradi malo, ugasim i ponovno upalim sve je ok. Brzina, smjer i jačina. Tokom dana sve normalno funkcionira, dok se preko noći ponovno ne " smrzne".

To mi se događa već par dana i počelo me nervirati.

Možda joj je hladno po noći, ili je mući vlaga. Auto je suh i stakla su iznutra suha.

Radi se o laguni 2 ph 2,  automatska klima 

Što mi je činiti osim da joj kupim dekicu i utoplim je.:smije:

Link to comment
Share on other sites

Ja imam lagunu isto mi se počelo dešavati samo ja pojačam ventilator i nakon 10- sekundi počne puhati.

Pa ću ovih dana skidat ventilator pa ću vidit što je. Mogu ti javit vjerovatno vlaga pa se smrzne kao što si napisao.

A jesi li upoznat gdje stoji filter klime?

Poslano sa mog VIVAX_Fly_V550 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je to sigurnosna postavka. Kad je vani jako hladno onda on kratko vrijeme potiho odradi da probudi cijeli sustav i onda počne puhat jako. Kad je na "AUTO" postavci

Koliko se sječam tako je i kod mene na laguni radila.

Kad je jako hladno bilo onda prvih par trenutaka nije puhalo jako, a kad bi ugrijalo radila je normalno.

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Kad ujutro upalim auto odmah stavim na odmrzavanje i počne puhati skoro odmah. Nakon što odradi stavim na auto i onda mi jedno vrijeme drži tri-četiri crtice ventilator i nakon toga mi konstantno drži ventilator na maksimumu. Nekad tako drži dosta vremena, a nekada smanji na prihvatljivu razinu. To me počelo iritirati u zadnje vrijeme.

Link to comment
Share on other sites

Ak je automatska klima onda je reostat ne ventilator

Poslano sa mog LG-H815 koristeći Tapatalk

Ja nisam imao automatsku klimu, a otisao je reostat.

Nekad bi radio nekad ne. Kad je bila velika zima, otisao je skroz i vise nikad nije dosa sebi. Kupio reostat sa instalacijama i zena razbila auto. Tako da ga nisam ni minjat

Link to comment
Share on other sites

Kad ujutro upalim auto odmah stavim na odmrzavanje i počne puhati skoro odmah. Nakon što odradi stavim na auto i onda mi jedno vrijeme drži tri-četiri crtice ventilator i nakon toga mi konstantno drži ventilator na maksimumu. Nekad tako drži dosta vremena, a nekada smanji na prihvatljivu razinu. To me počelo iritirati u zadnje vrijeme.

mene je oduvijek iritirao taj auto način rada pa ga i ne koristim, jedino odmrzavanje/odmagljivanje
i opet su i tu funkciju loše isprogramirali - bilo bi logično da kad ju ugasiš da sve bude na onim postavkama prije nego što si ju upalio. ali ne.

Link to comment
Share on other sites

Auto mod slabo koristim. Jedino na duzim relacijama. Klima mi stalno radi i puse na tri crtce kad odmagli sajbu. Ali ujutro kad mi najvise treba onda me zeza. To me ljuti. Vidjet cu jos par dana. Ventilator je ok. Ne dobiva impuls a na displeju se crtice normalno pojavljuju.

Poslano sa mog SM-J510FN koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma nema veze sa auto modom nego sa digitalnim odabirom puhanja,to im je mana ili je reostat ili su pregorile zice kod ulaza u reostat.Prvi simptomi su da kad se zagrije prestane radit .Pogledaj nalazi se ispod suvozacevih nogu.Nije ni skup ako je reostat ako su instalacije njih je teze pronac

Poslano sa mog SM-T705 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

moje iskustvo od proslog ljeta.. scenic 2.. upalim ventilaciju i krenem, i na usponima se ugasi i cuje se pssssss i onda se nekad zna upalit i radit pa opet nakon zavoja crkne i tako..

na kraju sam raskopao sve naprijed i imao sta za vidjet.. pravi mali bazen.. odvodi potpuno zastopani, imao sam sigurno 5l tekucine a vjerujem i vise.. po cijeloj sirini automobila.. od kako sam ocistio odvode i ispustio vodu nema problema.. imam negdje i slike pa cak i video toga, ako koga zanima mogu okacit ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja nemam problema s ručnim postavkama, samo s automatikom. Ako uključim odmrzavanje ona radi dobro, također kad namjestim smjer puhanja u ručnom modu. Ali ako nakon rada u ručnom modu uključim "auto" onda ventilator nekada radi na maksimumu cijelo vrijeme (uz pravi odabir smjera puhanja).

Link to comment
Share on other sites

Nije ni skup ako je reostat ako su instalacije njih je teze pronac

Ja sam 100€ platija reostat valeo u tokica i instalacije u gašperova (samo su kod njih bile dobavljive)

Link to comment
Share on other sites

Ja nemam problema s ručnim postavkama, samo s automatikom. Ako uključim odmrzavanje ona radi dobro, također kad namjestim smjer puhanja u ručnom modu. Ali ako nakon rada u ručnom modu uključim "auto" onda ventilator nekada radi na maksimumu cijelo vrijeme (uz pravi odabir smjera puhanja).

mene je mucila i automatika i rucne postavke.. nije bilo pravila.. :nezna: 

Link to comment
Share on other sites

Mene muči automatika, ručne postavke ne. Kad pregledam podsustav klimatizacije CLIP-om sve u redu i nema nikakvih grešaka.

Link to comment
Share on other sites

Neka se malo smiri vrijeme pa ću pogledati reostat.

Kako sam otvorio topic, šljaka normalno.

Možda se boji da ću je raskopati pa se popravila - nije vjerojatno ali nada postoji

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

sličan problem imam, naime jutros se vozim prema poslu cca 30-ak minuta i sve super i fino toplo puše, najednom u zavoju osjetim da puše hladno kao da je otvoren prozor, ja pokušavam vrata, prozore, sve zatvoreno. Onda sam stavio ruku na dio gdje ventilacija puše i stvarno hladno puše. Tad mi se i malo temperatura motora mrvicu digla i upalio se vanjski ventilator. 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam svoga jucer servisirao :)

ima repair kit za kupit 2 3 £ i zamjenio sam taj osigurac temperaturni na vrhu. Pa da imam za rezervu :) .

 

20180221_143309.jpg

Link to comment
Share on other sites

kod mene puklo crijevo od vode, tamo iza motora, jedna od onih što idu iz malog kilera..Jel ima netko ideju kako izvaditi to crijevo?

Link to comment
Share on other sites

Prosto. Otpustis selnu i svuces. Crijevo je prekinuto prije ulaska u kabinu tako da ga se moze mijenjat neovisno od onogdijela ukabini.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

kod motora je nedostupno jako, a na ulasku u kabinu ima neki kao konektor koji ne znam kako se skida

Link to comment
Share on other sites

promijenio crijevo, sve je više manje ok, no temperatura mi se ne diže od motora, a ventilator na kileru se uključuje odmah kad i auto. Moguće da je termostat riknuo?

Link to comment
Share on other sites

puhanje nije okrenutona stakla i klima je ugašena. termoprekidač ventilatora...hm, vidiš na to uopće nisam posumnjao, a u svakom slučaju je puno dostupniji nego termostat. Probam pa javim :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.