Jump to content

Upalila se lampica ulja


logan

Recommended Posts

Danas sam doživio prvu neugodnost od kada imam Twinga. Stao sam na benzinsku pumpu kod Stona da natočim gorivo jer se upravo upalila rezerva. I tako krenem dalje i divim se prosječnoj potrošnji od 5,15 l/100 km kad odjednom primjetim da mi svijetli lampica ulja. Odmah stanem u kraj puta, ugasim motor i naravno provjera razine ulja. Twingo pomalo gubi ulje i prvo jutarnje   paljenje je često popraćeno oblakom plavičastog dima ... Međutim razina ulja je iznad polovice na šipci. Za svaki slučaj dolijem par dcl ulja. Upalim motor a lampica ponovno gori i ne reagira na davanje gasa ni ti na nikakve podražaje.

Ponovno ugasim motor i bespomoćno piljim ispod haube nadajući se da ću primjetiti nešto iako znam da tu nemam vidjeti ništa što bi bilo vezano za taj problem...

Nakon par minuta, ponovno pokušam upalit motor i lampica se odmah ugasi več nakon prvih okretaja motora kao što je i uobičajeno. Nastavim vožnju s pozornim i čestim pogledima na lampicu ulja ali u sljedećih 80-tak km motor je radio savršeno a lampica se više nije upalila ni jednom iako sam za to vrijeme imao nekoliko puta start/stop motora.

Nemam ni približno objašnjenje što se dogodilo i zašto se lampica ulja upalila ali sad mi to unosi nemir i sumnju u svaku sljedeću vožnju... :conf:

Link to comment
Share on other sites

Mozda je samo indikator ili kabel koji ide na njega los spoj pa je upalilo sumnjam da je neki veci kvar

Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ako nije gasio lampicu kad si ga turirao ja bi isto rekao da je do senzora. Ali bi sa sigurnost izmjerio i pritisak ulja.

Link to comment
Share on other sites

Slazem se, to sam htio napisati jos sinoc.

Koliko znam velikoj vecini ta indikacijska lampica za ulje je ustvari vezana za pritisak ulja, jako rijetko i za sam nivo.

Mislim da mora biti bas veliki manjak ulja da utjece i na protisak, pa da ustvari bude povezano i sa time.

Ja bi svejedno prvo probao iskljuciti mogucnost da je situacija povezana sa pritiskom ulja.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

da se tolko voziš bez pritiska ulja, motor bi ružio.. ležajevi na radilici bi počeli zveckati.. 

samo ti je senzor otišo.. on kad se spoji na masu svijetli.. vidi prvo dal ti žica negdje ne dodiruje masu.. a onda ga zamijeni..

Link to comment
Share on other sites

I meni je na umu bio jedino indikator. Nisam 100 % siguran ali mislim da se on nalazi na bloku motora ispod usisne grane.

Provjerio sam konektor na njemu i čvrst je. Razmišljao sam čak i o tome što sam nakon točenja goriva dao kontakt i odmah zaverglao a nisam sačekao tren da se pogase kontrolne lampice koje inače gase nakon par sekundi pa je to možda "zbunulo" ECU...

Uglavnom od tada sam prešao oko 200 km i motor radi sasvim normalno . 

Link to comment
Share on other sites

Onda vozi dok se opet ne upali. To je bug. Voznja 200 km sa nedovoljnim tlakom ulja vec bi zavrsila zablokiravanjem motora..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Sinoć mi se ponovno upalila lampica ulja ali zbog noći  i kiše nisam imao vremena tražiti uzrok. dogodilo se to upravo kad sam trebao parkirati blizu zgrade gdje živim pa sam samo parkirao Twinga i čekam malo slobodnog vremena da pokušam detektirati razlog. Sada nakon što se to ponovilo neće mi biti ni zadovoljstvo ni utjeha ako se lampica sama ugasi kao prvi put.  Teško je voziti se neizvjesno i stalno čekati kad će se ponovno upaliti. 

 

Link to comment
Share on other sites

Lupam bzvz. Ako se upalila po kiši moguće da se voda uvukla u konektor senzora pritiska ulja? Mislim ako se po suhom ugasi ja bi to pogledao.

Link to comment
Share on other sites

Twingo pomalo gubi ulje i prvo jutarnje   paljenje je često popraćeno oblakom plavičastog dima ...

Gumice ventila treba mijenjati? Ulje se kroz potrošene gumice spusti iz glave motora preko ventila u cilindar, pa prvo paljenje spali to ulje.

Ono o čemu svi pričaju je prekidač koji reagira kada tlak ulja padne ispod neke razine. S obzirom na starost auta za očekivati je takve sitne kvarove.

Link to comment
Share on other sites

Jutros je Twingo odmah ugasio lampicu ali nakon 20-minutne vožnje i sljedećeg ponovnog pokretanja motora lampica se nije ugasila pa sam iako sumnjičav nastavio do par stotina metara udaljene firme u kojoj imam auto dizalicu. Kontaktirao sam i servisera iz Autokuće Jerković koji je sumnjamo na uljnu pumpu ili indikator tlaka ulja.

Tu sam primjetio lokvicu ulja ispod motora s desne strane, otprilike ispod uljnog filtera.

Digao sa auto na dizalicu i zaključio da ulje curi negdje oko indikatora koji je smješten iznad uljnog filtera.

Demontirao sam ideikator iako se prije toga lampica ulja ponovno ugasila.

Na indikatoru nisam primjetio nikakva oštećenja niti mjesto kuda ulje prodire van. Bio je prilično tvrdo zavijen tako da ni sada ne znam otkuda lokva ulja promjera cca 20 cm koja je nastala nakon što je motor nekoliko minuta radio u mjestu!?

Sve sam očistio i obrisao tragove ulja te vratio natrag indikator pošto je subota popodne i nemam gdje kupiti novi.

Nakon toga sam odvezao još nekih 25 km s nekoliko zaustavljanja i startanja motora ali sve radi savršeno pa čak više nisam primjetio ni curenje ulja.

Tek sad mi ništa nije jasno [emoji848]52cdcd744661590a417fad8fd28d4307.jpgdf417184e870cf36ae5b9749c23e3c18.jpge54424c6851b1c12c72b224ff3ea5501.jpg

Poslano sa mog Redmi 3S koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Negdje ti iscuri ulje. Onda pumpi duze treba da nadruka tlak. Kad je hladan ulje je gusto ni kad se ugrije rjedje je i lakse se spusti u karter ili ti negdje iscuri. Mozda i na filteru. Operi sve i ocisti pa prati malo. Ne mijenjaj olako pumpu ulja jer su te masine takve da traju i traju. Pumpa ulja nije potrosni materijal. Kad je karter dolje zamijene se i leteci lezaji i brtva naravno.

Link to comment
Share on other sites

Možda curi na filteru ulja pogotovo ako nije brtva podmazana prije montaže. Loš filter ulja može napraviti svašta. Pri tome ne mislim da to da mu još nije vrijeme za zamjenu nego da je jednostavno loše kvalitete od prvog dana.

Osobno koristim Mann filtere ulja. Mann i Purflux su prva ugradnja u Clio i Twingo.

Link to comment
Share on other sites

Purflux i Fram su ista firma. Zapravo Fram kao mega kompanija posjeduje purflux. Cak ista ambalaza.

Ja imam sve fram osim naravno filter zraka K&N [emoji23]

Mann neznam. Nikad imao nijedan. Svapski, mislim da idu u mečke itd..

Moraju valjat!!

Link to comment
Share on other sites

Jesi siguran da je lokvica ulja bila iz tvog auta?

Da, cijedila se sa plastičnog štitnika ispod motora a umazan uljem je bio filter i indikator koji se nalazi nekoliko cm iznad njega. Nema sumnje da je tuda curilo ulje ali to nikad do danas nisam primjetio a pazim na to i uvijek bacim oko ispod svih mojih vozila tako da mi kapanje bilo kakve tekućine rijetko promakne.

Možda curi na filteru ulja pogotovo ako nije brtva podmazana prije montaže. Loš filter ulja može napraviti svašta. Pri tome ne mislim da to da mu još nije vrijeme za zamjenu nego da je jednostavno loše kvalitete od prvog dana.

Osobno koristim Mann filtere ulja. Mann i Purflux su prva ugradnja u Clio i Twingo.

Twingo ima uložak uljnog filtera u kućištu. Ulje sam mijenjao prije par mjeseci i zamijenio uložak. prema zatečenom stanju bi se dalo zaključiti da ulje curi negdje oko indikatora.

Da sam imao novi bio bih ga zamijenio jer sumnjam na njega. Moguće da je negdje propušta tlak ulja na spoju plastičnog i metalnog dijela indikatora ali mi je zato čudnije što se to nije nastavilo nakon što sam vratio stari indikator. Svakako namjeravam kupiti novi indikator tlaka ulja pa stoga nisam ni vratio na mjesto plastični štitnik ispod motora 

Link to comment
Share on other sites

Meni se s Mann filterom manje zacrnjuje ulje. U početku sam mislio da mi se pričinjava ili da imam drugačiji stil vožnje možda više po zimi, ali sam u zadnjih 6-7god kako stavljam Shell 5W40 nekoliko puta promijenio Mann i Purflux, pa sam pratio. S Mann filterom prođe više vremena prije nego počne tamniti (recimo 5-6kkm) i nakon 10.000km ne bude crno već smeđe.

Edited by Med0
Link to comment
Share on other sites

Aha imas ulozak to je vece, da.. Ak je onaj mali filter to je renoovo s**nje. Ko na R4. I jos kad mi stave interval 30000 km heheh.. inace karton je karton. Jedino ak stavljaju dupli al onda se zastopa pa ulje ide alternativnim pravcem mimo filtera.

Bitnije je da je nepovratni ventil kvalitetan da sa vremenom ne popusti. A inace na ostale renole treba staviti veci filter od dci-ja. Fala bogu pa svi pasu, M20x1.5, brtva je fi 66-68 mm il tako nesto, mislim..

4bfb9bbad26f5a608c41ec3757f0f48e.jpg15a5e6bffebeff3c6b49ec34ba886f50.jpg

Link to comment
Share on other sites

 Ivane  :doh:

Link to comment
Share on other sites

Kaj sam krivo reko?

Da reno ima premali filter? Heheh pa skoro je od gilere vxr 200 veci.

Ja sam imao slucaj da filter nakon nekog vremena pocne vracati ulje u karter. Jer nepovratni ventil popusti. To se ocituje tak da lampica ulja svjetli 7-8 sekundi dok ne nadruka tlak. Stavim drugi filter i gasi se odmah. Zato sam to spomenuo..

Btw u moj motor stane skoro 5 litara ulja a u filter ide valjda 1 deci..

Link to comment
Share on other sites

50godina prizvode taj mali filter, da nije dovoljan vec bi oni stavili veci. I sa velikim filterima ima takvih slucajeva da nepovratni ventil ne drzi, sta onda na te aute treba staviti filter od autobusa?

Link to comment
Share on other sites

Najviše iz tog razloga bi radije češće mijenjao mali filter svakih 10.000km nego veliki "longlife" filter svakih 20 ili nebajbože 30 soma km.

Link to comment
Share on other sites

Ls933 je od 1.9dci i on je malo veci od obicnog za benzince, kojeg zapravo jako cesto stavljaju u ovlastenom i na dizle jer im se neda provlaciti veci.

Onaj tko hoce jos vexi tu je ls571 purflux. Ja da mogu bi stavio i kamionski i menjao skupa s uljem. Nekako mi draze znati da imam vecu povrsinu filtriranja. Pogotovo kod mojeg koji u 1000km zaprlja ulje. I ako je karter cist ko suza bio pre 5 mjeseci kad sam ga razbio..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ma ima i fram veći filter, taj je navodno sa sve dizele i za 1.4 tce motor.. dolje je slika..

ak projektiraju filter ziher ga nebudu nakon 40 godina povećavali neg smanjivali radi uštede. isti filter ko na R4 i R5 onim 1.1.. visina 53mm..

taj filter ide i na 1.2, 1.4, 1.6, 2.0 16v,  itd. ali filtrirajuća površina nije ista ko na filteru koji je duplo veći. zato na dizel ide ipak veći jer je ulje zasićeno sa čađi i produktima izgaranja više neg na benzincu..

recimo za usporedbu na punto 1.2 od 60ks u koji ide manje od 3 litre ulja, filter je dimenzijama duplo veći nego za megane.. širina 69 a visina 85mm..

i na suzukiju swiftu je širina 68 a visina 86mm

tak da zapravo ovaj renoov ispada smiješno malen.. treba to zamijeniti naravno 15000 km max, ako je samo grad i manje km..

 

oil-filter-renault-dacia-927-oryginal-renault.jpg

71lnQ-uMeZL._SL1112_.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ls933 je od 1.9dci i on je malo veci od obicnog za benzince, kojeg zapravo jako cesto stavljaju u ovlastenom i na dizle jer im se neda provlaciti veci.

Onaj tko hoce jos vexi tu je ls571 purflux. Ja da mogu bi stavio i kamionski i menjao skupa s uljem. Nekako mi draze znati da imam vecu povrsinu filtriranja. Pogotovo kod mojeg koji u 1000km zaprlja ulje. I ako je karter cist ko suza bio pre 5 mjeseci kad sam ga razbio..

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

Ili, kad je MANN u pitanju, postoji manji W75/3 i veći W79.
U MANN-ovom online katalogu stoji da se ovaj manji na moj motor preporuča do datuma 03/05, a veći od 04/05, ali činjenica je da kod mene oba stanu iako je auto 2002. godište.

Sve je isto, dakako osim visine i tlaka na kojem se otvara by-pass

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.