Jump to content

Renault Kangoo Kamper


thl

Recommended Posts

Dakle, kao što piše u naslovu, radi se o vozilu koje je preuređeno u mini kamper. Ima 18 godina, a pokreće ga svima dobro poznati 1.2 benzinac. Imam dosta od opreme, uključujuči krevet, tuš, wc, plinsko kuhalo, toplozračni grijač, itd... Pa idemo redom

Ovako je izgledao kada je tek došao

IMG_20170129_152335.thumb.jpg.a44544d42a

A onda su krenuli radovi

Untitled.thumb.jpg.691e914959889f2ca4c41

IMG_20170226_171113.thumb.jpg.6dc8d1340f

IMG_20170130_155143.thumb.jpg.bd8148a374

Puna 3 mjeseca u razmacima sam tijekom 2017. živio na kotačima, kampirao u primorju i u unutrašnjosti, testirao i odlučio da projekt ide dalje te uredio vozilo po svom

Neke slike sa putovanja
IMG_20170314_161603.thumb.jpg.cece044ef3
IMG_20170331_133737.thumb.jpg.7dcabc234b

IMG_20170419_103849.thumb.jpg.8072f4f17b
IMG_20170420_092907.thumb.jpg.6fe22697e4

IMG_20170712_093338.thumb.jpg.02a1c0e93a

Ovako to sada izgleda. Sa desne strane sam napravio da se može objesiti neka odjeća kao npr. jakne, trenerke i sl. dok s lijeve strane imaju police i tu stoje svi manji predmeti i stvari koje svakodnevno koristim i naravno ispod kreveta ima dosta mjesta za pohranu. Najbitnije mi je da se može normalno ležati i sjediti. Između kreveta i lijeve strane se nalazi tuš.

image.thumb.jpg.1363b8318687490c19f73af8

Krevet se izvlači sa strane tako da imam priličan komfor, ali i dvoje bi moglo bez problema da spava.

image_(1).thumb.jpg.94bc3d24c7e106c18c3a

image_(2).thumb.jpg.f64b7220fdfb6d797dc4

Tu je i mrežica protiv komaraca i razno-raznih letećih stvorenja.

image_(3).thumb.jpg.4ee191abf0cedc2efbba

Tu je i "tuš". Budući da se nemože stajati, tušira se sjedeći i takav mu je i oblik. Napravio sam ga od vodootpornih šperploča, a odvod ide kroz originalne rupe i radi savršeno. Tu je naravno i zavjesa za tuš, nigdje se ništa ne prolijeva i sve je suho. Znam da će me neki kritizirati zbog toga što nemam tank za sivu vodu, ali što je tu je, ne živimo u idealnom svijetu. Za polijevanje vodom koristim kamperski tlačni tuš.

image_(4).thumb.jpg.5ca9052e89e939d81143

image_(5).thumb.jpg.e743b6d8d45e4bf27a66

higijena-pri-pjesacenju-prijenosni-tus-s

image_(6).thumb.jpg.a00b44540cbdd3824c53

Tu je i toplozračni grijač na naftu, odlična jeftina alternativa webastu. Naručio preko ebaya i sve me koštalo 270 € sa carinom. Jako jednostavno za ugraditi, a radi savršeno.

image_(7).thumb.jpg.8fbf63abf4038dbcd34b

image_(8).thumb.jpg.14bb38b5999d55d55c38

Izvana izgleda kao najobičniji Renault Kangoo tako da sam zadovoljan dok sam parkiran u gradu pa nitko i ne obraća pažnju na mene. Mrežice na prednjim staklima su se pokazale odlične, štite od komaraca, imam i neku privatnost, a bočni vjetrobrani su fantastična stvar jer su oba prozora spuštena nekoliko cm i uvijek cirkulira svježi zrak i znatno manje kondezacije ima.

image_(9).thumb.jpg.e12f8a1eaac8a6a4523e

image_(10).thumb.jpg.5d4e10f9560c5b77ed9

 

Od ostale opreme koristim:

Plinsko kuhalo

71zT8nv9kfL._SY355_.thumb.jpg.76744bde0c

Perilica rublja koja radi bez struje

31valjx5fVL.thumb.jpg.19e3c0c850079e773f

Untitfdfdfdled.thumb.jpg.cd0bfad2e393b5d

Za sušenje odjeće sam naručio ovo, a kao izvor topline umjesto fena ću koristiti toplozračni grijač

Vapper2.thumb.png.fbb40a240cba5a2736deca

I na kraju jedno pitanje (a bit će ih još kasnije)...

Htio bi da povisim Kangooa jer vozim i po nepristupačnim terenima, odnosno da mu stavim veće gume i felge pa me zanima koji bi profil max. išao, a da se može normalno i dalje voziti. Na tehnički pregled ne gledajte jer pred registraciju vratim sve u originalno stanje. I kako se kod renaulta može podignuti ovjes?


 

Edited by thl
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

U Bosni je selo, auto digni preko opruga, ja sam tako napravio i trenutno sam zadovoljan, mozes malo dobiti i gumama vecim profilom, al to ti ne treba. Vidio sam ovaj auto na kamperskom forumu i drago mi je da projekt ide dalje, ja sam tako putovao u 20-tima i imao slozen krevet u autu.

Edited by CRN11
Link to comment
Share on other sites

Super ti je kangoo.

Tuš mi je fenomenalan. Nevjerojatno je kako ljudi imaju različite ideje i riješenja za istu stvar. 

Daj mi reci kolika je duljina kreveta.

Pregrada iza prednjih sjedala je fiksna?

Putuješ sam ili u društvu?

Razlog putovanjima, posao ili gušt?

 

Sličnu ideju imam ali za kangooovog djeda R4 F4. Samo realizacija neide u planiranom smjeru....Tih F4 nema za nabaviti kod nas. Treba ih izvana nabaviti.

 

Sretne kilometre ti želim i nebi bilo loše da odtvoriš temu sa svojih putovanja!

Ja bi ju rado čitao ( igledao slike), a vjerujem da bi se i još poneko našao 

7549593444_34d8ef5f70_o.jpg

7549592862_25b255d186_o.jpg

Link to comment
Share on other sites

Još su mi neka pitanja sinula u glavi............:bigl:.....kasno paljenje imam.....

 

Čime si ono izolirao prostor.....ono srebrno? Pomaže li uopće 

 

Kako te gledaju na tehničkom sa svim ovim?

Link to comment
Share on other sites

Veliki like za ovakav projekt :)

Jesi imao kakvih problema sa instirucijama po pitanju registracije, a i kod samih kampiranja na lokacijama.

Jer mi se cini da nije dopusteno kampiranje na divlje, ili se varam?

Link to comment
Share on other sites

Napisao je da kod registracije sve vraća na original.

Super složeno samo komplicirano.

Ja često koristim karavana za prespavati na planinama.Imam zračni madrac,jastuk,plahtu,vreću za spavanje i time se koristim od kasnog proljeća do rane jeseni po prirodi.

Mogu i dvoje prespavati.

 

Jer mi se cini da nije dopusteno kampiranje na divlje, ili se varam?

Nije dopušteno ali ne mogu mu ništa.Nema šator ili kamp kućicu ili kamper vozilo pa u stvari ne kampira.

Link to comment
Share on other sites

mega lajk! :)

kaj nije ovo produzeni kangoo?

fali ti sad jos gepek na krovu ;)

Edited by dolac
Link to comment
Share on other sites

U Bosni je selo, auto digni preko opruga, ja sam tako napravio i trenutno sam zadovoljan, mozes malo dobiti i gumama vecim profilom, al to ti ne treba. Vidio sam ovaj auto na kamperskom forumu i drago mi je da projekt ide dalje, ja sam tako putovao u 20-tima i imao slozen krevet u autu.

Može li više informacija o tome kako bi mogao podignuti kangooa? Što sve treba da se kupi? Nisam mehaničar, razumijem se u dosta stvari, ali ovo nisam nikada radio, pogotovo ne kužim kako podignuti zadnji trap kod Renaulta. Ako bi ga podigao i stavio veće gume, onda bi to bio Cross Kamper :)


 

Super ti je kangoo.

Tuš mi je fenomenalan. Nevjerojatno je kako ljudi imaju različite ideje i riješenja za istu stvar. 

Daj mi reci kolika je duljina kreveta.

Pregrada iza prednjih sjedala je fiksna?

Putuješ sam ili u društvu?

Razlog putovanjima, posao ili gušt?

 

Sličnu ideju imam ali za kangooovog djeda R4 F4. Samo realizacija neide u planiranom smjeru....Tih F4 nema za nabaviti kod nas. Treba ih izvana nabaviti.

 

Sretne kilometre ti želim i nebi bilo loše da odtvoriš temu sa svojih putovanja!

Ja bi ju rado čitao ( igledao slike), a vjerujem da bi se i još poneko našao 

7549593444_34d8ef5f70_o.jpg

7549592862_25b255d186_o.jpg

Duljina kreveta je podesiva. Krevet se izvlači i po duljini, pa ako imam i suvozača, jednostavno malo vratim taj dio prema nazad i suvozač može normalno sjediti. Max kada se izvuče krevet je 195 cm.

To nije pregrada, nego zavjesa i to zavjesa za zamračivanje :)

Uglavnom putujem sam.


Primarni razlog zašto sam krenuo u mini kamper projekt nije putovanje, nego način života. Oduvijek sam ja bio u tome, a inspiraciju sam dobio od ovih turista što dolaze u primorje sa svim mogućim vozilima te kampiraju u njima, ali i sa youtube-a gdje sam pogledao tisuće video clipova na temu "van life". Trenutno sam ono što se zove na engleskom "part time van life" odnosno povremeno živim u vozilu, a u bližoj budućnosti planiram za stalno biti na kotačima. Naravno putovanje je sekundarni razlog, ljubitelj sam prirode i nepristupačnih terena, a vozim i off road sa starim autima.

IMG_20160111_130025.thumb.jpg.40fe63a63d

IMG_20160321_134242.thumb.jpg.e1a0963dd7

IMG_20160624_155056.thumb.jpg.8b2de6cf1a

IMG_20161103_112415.thumb.jpg.a6003dba7d

Trenutno imam Renault 19 iz 1996 (1.4 obični karburator :D ) i spremio bi ga za off road, a kao što sam već postavio pitanje a tiče se podizanja Renaulta, mislim da vrijedi isto i za ovu 19-ku jer imaju sličnu ako ne i istu platformu.


 

zasto nisi isao na produljenog kangooa?


Trebam biti sretan da sam uopće našao i ovoga u normalnom stanju. Ipak je ovo low-budget projekt. Svi znamo da se Kangooi, ali i druga vozila ove vrste koriste za terete i posao, a o truleži i neurednosti da i ne goivorim. U primorju se može pronaći zdravih auta, a nema veze koji je motor i oprema, samo da je OK stanje. Nema veze, zato na ovom planiram uraditi jednu malo žešću modifikaciju, ali o tome kada dođe vrijeme.

Još su mi neka pitanja sinula u glavi............:bigl:.....kasno paljenje imam.....

 

Čime si ono izolirao prostor.....ono srebrno? Pomaže li uopće 

 

Kako te gledaju na tehničkom sa svim ovim?


Najobičnija izolacija, možeš je pronaći u svim većim trgovačkim centrima. Ima ih raznih, a kako je meni ovo prvi projekt, sada znam kako stvari stoje i kada budem radio nešto drugo, biti će to malo drugačije. A pomaže li? Pa pomaže, nije bog zna što, ali bolje išta nego ništa. Po meni je najbitnije dobro obložiti pod, jer s poda najviše vuče hladnoća. Uzmi u obzir da sam cijelo to vrijeme u 2017. proveo bez toplozračnog grijača, a sada kada imam grijanje, više ne razmišljam o tome :)

Na tehničkom se pojavim kao obični kangoo, sat-dva posla i bude originalno stanje i dok vratim, dakle uzme jedan cijeli dan, ali to je odlična prilika da se komplet opere unutrašnjost. Urednost je važna, pogotvo u malim prostorima jer tako održavam i neutralni miris unutar vozila, a uz redovito pranje nema nikakvih problema.

mega lajk! :)

kaj nije ovo produzeni kangoo?

fali ti sad jos gepek na krovu ;)


Na krovu će ići jedna modifikacija, a to uključuje i rad na limariji i još štošta, ali kao što rekoh, o tome kada dođe vrijeme :)


 

 

Edited by thl
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam dao izraditi opruge, a oprugar je ne temelju orginalnih dimenzija koje je potrazio u nekoj svojoj knjizi za moj model auta napravio tvrđe i višlje opruge. Auto na standardne amortizere se preporuca dizati +-3-4 cm kod mene je skocio 5.

Zanemari ovog stajlera s bijelim felgama :D

 

image.jpg.62f36b168fcf8e2c2a3375f91ffbab32.jpg

image.jpg.9b63eecdb6a49fd9bb6d5d9bd8ca34b6.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kako se taj povišeni ponaša u normalnoj vožnji ?

Kako po neravnoj cesti ili bržim zavojima ?

Stabilnost,ljuljanje ?

Link to comment
Share on other sites

Ne mogu se pozaliti da je bilo neugodnih iznenađenja u odnosu na normalnu visinu ni u kojem rezimu voznje. Jedino zadnji kraj zna recimo na onim betonskim lezecima dosta lupit jer su opruge tvrđe, recimo ko kad vozis kombi.

 

 

Edited by CRN11
Link to comment
Share on other sites

Ja sam dao izraditi opruge, a oprugar je ne temelju orginalnih dimenzija koje je potrazio u nekoj svojoj knjizi za moj model auta napravio tvrđe i višlje opruge. Auto na standardne amortizere se preporuca dizati +-3-4 cm kod mene je skocio 5.

Zanemari ovog stajlera s bijelim felgama :D

 

Hvala, shvatio sam ovo sa prednjim dijelom, a kako si podigao zadnji trap? Koliko je meni poznato, on nazad nema opruge?

Link to comment
Share on other sites

Hvala, shvatio sam ovo sa prednjim dijelom, a kako si podigao zadnji trap? Koliko je meni poznato, on nazad nema opruge?

Nemogu editovati, mislio na to da nema klasične opruge na zadnjem trapu kao kod drugih vozila. Pa me zanima na koji si način riješio zadnji trap.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene su opruge i iza, a kod tebe torzije?, to bi valjao pitati mehanicare jel se moze torzija okretati i na taj nacin dizati.

Jedino tko mi pada na pamet su lix i laci tu na forumu koji bi mogli dati odgovor.

Edited by CRN11
Link to comment
Share on other sites

Jesu i na kangoo i na renaultu 19. A nista, idem na veci profil guma, a na pogonske kotace bi stavio cross gume, pa ako treba i odrezao rubove i instalirao neke plasticne rubnjake samo da se ne vidi da je rezano. To naravno govorim za ovu 19-ku, ona se vise nece registrirati niti ici na tehnicki. Kangoo najbolje da ostane u originalnom stanju, a kada dodje vrijeme da promjenu guma, staviti mu 15-ke, sada su 13-ke.

Link to comment
Share on other sites

Bravo za projekt, užitak za pratiti!

Poslano sa mog ALE-L21 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ako su torzije u pitanju. onda ih treba izbiti i okrenuti.

Na R4 i R5 se to radi tako da izbiješ torzije (zna biti najteži dio posla jer zapeku), namjestiš visinu ramena (kotača) koju želiš i vratiš torziju tako da ju okrečeš dok ne upadne u zube.

Prije nego izbiješ torzije označi markerom ili kakvom bojom njihov početni položaj. I nemoj zamjeniti njihov položaj, lijevu za desnu naprimjer. 

Isto tako izmjeri visinu ramena kad je auto na dizalici odnosno zadnji kraj slobodan. Visinu je najbolje mjeriti od ruba blatobrana do osi kotača - te točke su uvijek iste i najmjerodavnije. 

Legenda kaže da na R5GTT zakret za "jedan zub" spušta ili diže auto za 3 cm. Nisam nikad okretao torziju na R5, ali jesam na R4. Na R4 sam napravio ovako kako sam ti napisao.

I obavezno kad vračaš torzije nazad namaži ih sa nekom mašću, teflonska ili grafitna,a može i najobičnija tovatna da slijedeći put lakše izbiješ torzije van.

 

Sretno!

Link to comment
Share on other sites

Sve si mu rekao, moja preporuka je to napraviti taman sve podmaze i miran je, naprijed opruge, terensku gumu i biti ces zadovoljan za one terene koje mozes savladati, a za ostalo ti ni ne treba jer nemas pogon na 4 kotaca, a i onda ide ozbiljan lift kit za puno para.

Pleh ispod kartera i ispred hladnjaka i deri miško izvan civilizacije.

Edited by CRN11
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.