Jump to content

kupnja 2-3godine starog Talismana


Athila

Recommended Posts

 

Samo ti sebe tjesi...ja bi da sutra kupujem opet bi izabrao nesto iz premium segmenta (ili japanski) sa 150 000 Km nego neki puno mladji auto sa malo km i puno potencijalnih problema...ja vec 2 godine imam auto koji sam kupio sa pravih 200 tkm (od poznatog vlasnika) i u 60 000 Km sam od izvanrednih stvari promjenio samo jedno crijevo povratnog voda antifriza i to me kostalo oko 500 Kn...potrosne stvari nisam racunao jer je normalno i ocekivano da odu (1 set stabilizatora na ovjesu-300 Kn, prednje diskove i set plocica-oko 1800 Kn i ostalo se svelo na redovno odrzavanje vezano za motor...)...poanta je da dobar auto sa 150 000 km je jos daleko od neke potrosenosti.

Problem je sto je nase trziste puno uvoznih auta kojima pise na satu 150 000 Km, a zapravo imaju 250 ili preko 300 tkm...

 

Ako gledaš auto sa 200k km nije potrošen pogotovo auti više klase, ali recimo tvoj BMW nema adaptivni tempomat, lane Assistent, kočenje u slučaj opasnosti, prepoznavanje znakova i jos neke stvari koje mi na autoputu jako puno znače, pogotovo kada u što kraćem vremena pokušava preci 1200km. I samo zbog takvih stvari bi se opet odlučio za noviji auto, jel pretpostavljam da će novi imati još više driver aid stvari.

da bbi nakon svih postopostova uzeo tlismana i vvidea na netu nebi, jel bi mi smetalo sve.

Link to comment
Share on other sites

Da, stariji auti nemaju ove nove điđe na koje smo se naviknuli i onda normalno da nam to fali. Gledao sam i ja godišnjake trojkice i A4 ali sam došao do zaključka da im dosta toga fali (unatoč jako dobroj vožnji i kod audija jako kvalitetno složenoj unutrašnjosti ...). Ne znam, vjerojatno kao i začetnik teme ni sam ne znam kuda bi pa razmišljam o svemu ... na žalost pričamo o poprilično velikoj lovi i jednostavno mi je nevjerojatno da za tu lovu auti imaju takve mane ... pitanje - koji auto u D segmentu kupiti da je star godinu-dvije (passat izbacimo) ...

 

Link to comment
Share on other sites

Kolko got da ne volim Fordove, rado bi si jednog priustil! Fina vozilica! S boka vuce na A5-icu.

Vec se malo sjasilo s teme pa da nastavim oftopicarit... kod nas 26-27 tis... a u njemackoj 20-21 tis. Ogromna razlika u cijeni!

Link to comment
Share on other sites

Bez problema i više. Ja mislio od šogija iz DE uzeti BMW 530D F10, pa kad sam pitao koliko bi bilo davanja hladan tuš, oko 70.000 kn. Eee, reko to nećete gledati.

Link to comment
Share on other sites

 pitanje - koji auto u D segmentu kupiti da je star godinu-dvije (passat izbacimo) ...

Hondu Accord

Toyota Avensis

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Hondu Accord

Toyota Avensis

Honda Accord se ne prodaje na nasem trzistu do 2016 sigurno ako ne i duze. 

Mislim da je problem u tome sta se dosta ljudi javlja na forum samo onda kad ima neki problem i onda kad se netko jos krene raspisivat o svojim problemima na veliko onda ispada odma taj model auta loš. Po meni danas svaki ali svaki auto mozes dobit sa problemima. Tim vise kod autiju vise klase za ocekivat je i više problema radi više dodatne opreme jer onog cega nema ne moze se pokvarit. 

Link to comment
Share on other sites

Za višu klasu je teško reći jer ih kod nas nema puno i vrlo su različito konfigurirani, pa nemaš dobar uzorak. Neki paketi opreme i neki motori sigurno prave više problema nego neki drugi.

Manje opreme ne znači nužno pouzdaniji auto jer nekada kvalitetniji dio plaćen malo više traje puno dulje. Ovjes i kočnice su dobar primjer.

Budući da se auti prave da izdrže otplatu leasinga onda je dobro da postoje ovakve ekipe kao što su ovakvi forumi da si ljudi znaju, mogu i žele pomoći. Točan savjet kojeg je netko pravilno prepoznao može kratkoročno/dugoročno uštedjeti novca, krvi, znoja i živaca...

Link to comment
Share on other sites

Mene smeta kada vidim da jedan ozbiljan i Renomirani proizvođač ima npr ovakve standarde kvalitete. 

https://m.youtube.com/watch?v=IFRKQYq5unY

 

Sigurno da to većina ljudi neće skužiti, ali ovi klimavi prozori su izgleda jedan takav Reno standard jer su tako napravljeni i na Talismanu, a bome i na Meg 3. Pitam se zašto toga nema na npr vw polo? Ma koliko Renaulti pouzdani bili, nekvalitetni su, ovaj video je čisti dokaz... ima ih još...

Nije bezveze VAG drugi svjetski proizvodjac po broju proizvedenih i prodanih automobila. Toyota je prvi.

U SVIJETU, ne europi..

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

pa ako gledas samo Aziju, onda se smrznes koliko japanaca ima jer je uvoz na EU aute izrazito skup.. jedan clio sport 2 rabljeni u aziji kosta 6500+ eur a megane sport iz 2005 8500+ eur....
kolicina automobila u aziji je u troznamenkastim brojevima puta veci nego u europi tako da se tu nabere ta statistika.. jer dijelova ima u svakom "konzumu" za toyotu, nissan, hondu te koreance..... 

tako da treba i tu stranu medalje malo pogledati :)

Link to comment
Share on other sites

Kad citam vecinu postova o talismanu ja sam blazen sa svojom lagunom 3 :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mene smeta kada vidim da jedan ozbiljan i Renomirani proizvođač ima npr ovakve standarde kvalitete. 

https://m.youtube.com/watch?v=IFRKQYq5unY

 

Sigurno da to većina ljudi neće skužiti, ali ovi klimavi prozori su izgleda jedan takav Reno standard jer su tako napravljeni i na Talismanu, a bome i na Meg 3. Pitam se zašto toga nema na npr vw polo? Ma koliko Renaulti pouzdani bili, nekvalitetni su, ovaj video je čisti dokaz... ima ih još...

Osvježi podatke i uključi laka gospodarska vozila možda dođeš do zanimljivih podataka.

Kad citam vecinu postova o talismanu ja sam blazen sa svojom lagunom 3 :)

Uspoređuješ auto koji je na tržištu 11 godina (u tom razdoblju su izašle tri faze istog) i auto koji je na tržištu nepune 2 godine. Mislim da nije baš za usporedbu.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
On 23. 05. 2018. at 8:13, usrmaatre said:

Osvježi podatke i uključi laka gospodarska vozila možda dođeš do zanimljivih podataka.

Uspoređuješ auto koji je na tržištu 11 godina (u tom razdoblju su izašle tri faze istog) i auto koji je na tržištu nepune 2 godine. Mislim da nije baš za usporedbu.

uporedjujem auto od 50 000 kn i 250 000 kn sa 11 godina vise iskustva u nogama, da usporedba nije bas na mjestu :D

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 16. 05. 2018. at 21:28, Brainmind said:

Svako za svoje novce kupuje ono sto misli da mu najbolje odgovara - lezi.

Kako god neko gledao na stvari, auto je u razvijenom svetu druga investicija po velicini - odmah nakon stana/kuce..

Meni je stoga bitno koliko cu izgubiti na automobilu jer ne kupujem Ferrari ili Lambo, koji i mogu da probude neku emociju u meni, nego vozilo koje ce da me sluzi i koje cu da prodam lako, brzo i dobro. Po navici i pozitivnom iskustvu sam vozio Renaulte, jer su mi odgovarali po svemu, uz neke mane na koje sam nailazio i koje sam mogao racionalizacijom da prihvatim.

Zahvaljujuci svom "sporednom" poslu, pre bih rekao, hobiju, u poslednjih desetak godina sam izvezao sigurno preko 300 automobila. Sa tri Talismana sam presao oko 1000 km, i svoje utiske o njemu temeljim na osnovu licnih utisaka. Probao sam sve kombinacije motora i menjaca, jedino nisam vozio 1.5 dCi i 1.8 TCe, koji je tek predstavljen. 

Svi znamo cenu Talismana (i novog i polovnog) i misljenja sam da za te pare postoji bolji izbor. Automobili se kvare, avioni padaju - nastavite sami niz. Bezgresan auto ne postoji, treba samo naci najmanje los kompromis, a opet kazem, mislim da je Talisman daleko od toga. Nazalost, deluje kao jedna propustena prilika...

 

Baš sam dobro pročitao i slažem se. Dodaobi još da su trebali bolji dizajn napravit manje kičast i iznutra da je malo skuplji isječaj ona tabla s instrumentima mi je više za neki kompakt klasu auto. Propustili su priliku ali to znači da će poput Lagune i Talisman biti jeftini kao rabljeni u DE pa ko voli...ogroman gubitak vrijednosti imaju veliki francuski auti u njemačkoj. Baš me zanima kako se pokazao Latitude on je navodno sklapan u koreji ne?

Link to comment
Share on other sites

Evo čitajući ovo sve ipak odustao od Talismana i uzeo Mondeo 2.0 tdci 180ks vrijeme ve pokazat ako bude služio ko Laguna ja ću biti prezadovoljan

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

I par slika unutrasnjosti koje nisu mutne ?

Edited by Max
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Izzy- ajd predstavi auto. Zanima me jel uvoz i ostale sitnice
Je iz uvoza je preko frenda sam uzeo evo tek je stigao u zg na carini cim ga dovedem kući bacit ću koju slikicu ukratko motor 2.0 180 ks powershift aut.od opreme full i više od tog 120000km 2015 god

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

U zadnje vrijeme moj sused Brko ne dolazi u Taljismanu i sav je nasmješen :D

 

Link to comment
Share on other sites

Što je sa Brkom i njegovom vozilicom, već se dugo javio nije... ?

Link to comment
Share on other sites

I ja cekam, sumljam da je ono cim dolazi doma zamjenski auto, al nisam jos naletio na njega u zivo da ga pitam.

Link to comment
Share on other sites

On 24. 02. 2019. at 9:42, Alpina said:

Baš sam dobro pročitao i slažem se. Dodaobi još da su trebali bolji dizajn napravit manje kičast i iznutra da je malo skuplji isječaj ona tabla s instrumentima mi je više za neki kompakt klasu auto. Propustili su priliku ali to znači da će poput Lagune i Talisman biti jeftini kao rabljeni u DE pa ko voli...ogroman gubitak vrijednosti imaju veliki francuski auti u njemačkoj. Baš me zanima kako se pokazao Latitude on je navodno sklapan u koreji ne?

Problem latitudea je kaj izgleda ko frizider izvana. A iznutra je kombinacija nekoliko renoa.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.