Jump to content

Megane 3 - klima


Sinisha

Recommended Posts

Dakle... megane 3, 1.5dci, 2015. godina... kupljen kao rabljen auto nakon isteka leasinga pa nemam ranije informacije  o niže navedenom problemu....
Klima je manualna...

Prvo kaj sam primjetio pojava maglice na prednjim bočnim ventilacijskim izlazima (prema prozorima).
Navedeno se dešava nakon cca 15ak minuta vožnje, kad se podigne broj okretaja motora (nakon starta na semaforu)
Maglica izlazi nekih 10ak sekundi i nakon toga više ne...

Nakon toga sam primjetio da mi se kod dužih vožnji, npr sat vremena i više...
Dešava da kompresor prestane puhat, tj. puše jako slabo, i prestane hladit...
Nakon 2 sata što je bio ugašen auto, ponovo klima radi normalno...

Sad kad sam prije par dana putovao na more, desilo se isto...
Ali sam onda ugasio klimu, a ostavio puhanje na prvoj brzini...
i nakon cca 20 minuta sam probao upalit klimu i dignuo na drugu brzinu i počelo je normalno puhat i hladit...

Link to comment
Share on other sites

mozda fali plina u sistemu klime... kad je punjena?

a s obzirom da je bio u leasingu... vjerojatno ga nisu ni punili nikad...
jer ni ja nisam primjetio da slabo radi na kratkim relacijama...

Link to comment
Share on other sites

ja bi pocel od toga... odes kod klimasa na punjenje klime pa ce ti oni sve rec nakon punjenja...

sad vidim da je auto 2015 godiste, jos je mlad da zgubi plin...

daj malo bolje opisi "maglicu"... jel prednja sajba bude orosena kad klima lupa po njoj? ako da mozda je dosla voda do filtera kabine

Edited by zac7654321
Link to comment
Share on other sites

prednja šajba mi se prije i na Cilu znala rosit kad bude vlage puno u zraku, isto tak i na Meganu...

A ova maglica ko da neko uključi lagano dim mašinu na te bočne ventilacijske izlaze... ii nakon nekoliko sekundi prestane...

Na kratkim relacijama klima radi ok... sljedeći vikend se vraćam sa mora pa ću opet moći testirati kak se ponaša klima...

Link to comment
Share on other sites

novi je filter kabine... prije soma dva km stavljen... al nije toliko stvar u toj maglici koliko u tome što sama klima prestane radit na neko vrijeme...
kao što sam napisao u prvom postu...

ovo s maglicom sam više spomenuo radi eventualne lakše detekcije problema s klimom...

Link to comment
Share on other sites

Može klima biti i prepunjena pa zbog porasta tlaka jednostavno prestane raditi. Ako su je nestrucno punili. U svakom slučaju je treba dati nekom majstoru da je stavi na aparat i vidi kakvo je stanje.

Edited by ibirkic
Link to comment
Share on other sites

provjeri jel ti radi ventilator kad klimu upališ...

 

jer ako ne radi ...klima prestane raditi kad tlak previše poraste .......zbog sigurnosti

 

ako to sve radi.... onda operi hladnjak klime miniwashem

Edited by živac
Link to comment
Share on other sites

Rad klime je povezan sa radom ventilatora,ako ventilator isključiš i klima prestaje sa radom.

Link to comment
Share on other sites

Gore se prica o ventilatoru u motornom prostoru, njega nemozes iskljuciti a on se treba paliti kada upalis klimu.

@živac je napisao tocno.

Link to comment
Share on other sites

Da,sad vidim da je točno napisao.

Može provjeriti i rad ventilatora kabine jer je i on vezan uz rad klime.

Link to comment
Share on other sites

nisam baš sa najbolje sve shvatio... pa da još jednom ponovim...
kad upalim auto (klima se automatski sama pali) a jačinu ventilatora (puhanja) ručno podesim, prva, druga, šoferšajba, ventilator na max (kak je na slici)

recimo, stavim na prvu ili drugu brzinu i upalim klimu (svijetli AC)...
smjer puhanja stavim u položaj šoferšajbe ili u glavu

nakon cca sat vremena rada, klima prestaje hladit i jačina puhanja je ko da netko dahće a ne da puše...

prije tjedan dana kad smo putovali na more, ostavio sam brzinu na poziciji 1, ali sam ugasio klimu (AC)... i nakon cca 15-20 min se ponovo upalilo puhanje kako treba i počelo je hlađenje prostora...

 

o kojem sad ventilatoru ste vi pričali, i kaj treba oprat s miniwashem i gdje se to nalazi...
može malo više informacija??

tnx!

Link to comment
Share on other sites

Imas pod haubom, pored hladnjaka vode i hladnjak od klime. Izmedu ta dva hladnjaka se nakupi smeca i to moze biti problem prestanka rada klime. Uzmi miniwash i probaj oprati ako ima necistoca izmedu. I ventilator koji je u sklopu toga treba se ukljuciti cim ukljucis klimu, bez obzira na temperaturu motora.

Poslano sa mog Lenovo P1a42 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ok... budem pogledao... ako u medjuvremenu tko može ostavit i koju gorku navedenog bilo bi super... :) tnx

Javim povratne informacije...

Link to comment
Share on other sites

Provjeri si stanje klime i nadopuni ako treba jer sumnjam da je hladnjak bas toliko prljav za to godiste auta. Kad to napravis provjeri si presostat klime i sam steker koji se na njega kopca. Zna oksidirat od vlage, a sam presostat zna biti neispravan. 

Link to comment
Share on other sites

Trenutno sam primjetio da je antifriz gotovo na MIN oznaci...

Da li mu to možda uzrokuje što s klimom? S obzirom da se možda slabije hladi mašina...
Gdje se nalazi presostat da vidim u kakvom je on stanju?

Link to comment
Share on other sites

Presostat ti je na hladnjaku, kod mene ga dohvatis kad skines oplatu lijevog tocka i onda se vidi onako valjkasti metalni dio u kojega ide steker. Mislim da su dvije ili tri zice. Mene je klima zezala jer mi je steker oksidirao. Mislim da ti antifriz nema nikakve veze s klimom. ali nadopuni ga i provjeri stanje plina prije svega. ako ikad budes branik skidao onda sa miniwashem mozes temeljito rijesiti oba hladnjaka jer ovako kroz branik je to k.... od posla.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

dakle, pri povratku sa mora opet isto... nakon cca 20 - 30 min klima prestala hladit i ventilator usporio sa puhanjem bez obzira kaj je ostala druga brzina puhanja...

isključio sam klimu i ostavio puhanje na brzini 2, nakon par minuta opet je počelo puhati sukladno postavljenoj brzini, te nekon par minuta probam upalit klimu i ona opet normalno hladi...

Navedeno ponavljao par puta do Zagreba...

Link to comment
Share on other sites

bio danas kod majstora... nakon par provjera sve ukazivalo na manjak plina...

spojili na uređaj, reciklirali postojeći plin i ulje... bilo ga je 270 g. od 500 g koliko ide u Megana
vakumiran sustav, provjereno da ne curi nigdje, napunjeno novim plinom i uljem...

sad će to bit valjda to...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

svaki proizvodjac ima deklarirano kolko plina gubis godisnje zbog "nicega"... tak je meni klimas iz neke knjizice procital za twinga kad sam mu postavil isto pitanje...

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

isti slučaj kod mene sve identično...

Megane 3 2013.g. BOSE Edition.

Sutra idem kod majstora.....i još sam primjetio da se nenormalno puno kondenzata vidi na podu nakon što ugasim auto.

Link to comment
Share on other sites

Kondenzat je normalan.. najcesce plin pusta na samim prikljuccima za punjenje..
A i na dleksifilnim cijevima, posto je tlak 15 bara, plin nadje put..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.