Jump to content

Megane 3 - klima


Sinisha

Recommended Posts

On 02. 08. 2018. at 20:11, Sinisha said:

bio danas kod majstora... nakon par provjera sve ukazivalo na manjak plina...

spojili na uređaj, reciklirali postojeći plin i ulje... bilo ga je 270 g. od 500 g koliko ide u Megana
vakumiran sustav, provjereno da ne curi nigdje, napunjeno novim plinom i uljem...

sad će to bit valjda to...

i ovo ljeto opet ista priča... nakon 2.5 sata vožnje opet se smanjla brzina ventilatora i hlađenja..
ugasio sam klimu na 10 minuta, ponovo upalio i šljaka normalno do mora...

Link to comment
Share on other sites

I meni se to događa na mom Megane-u. Radi normalno i onda nakon nekog vremena prestane puhati. Morat ću i ja otići na dopunjavanje onda. Nekada mi zna i neki bijeli dim izaći iz ventilacije na kratko :D

Edited by sule99
Link to comment
Share on other sites

negdje gubi plin.. makar i kod mene  prije mjesec dana friško napunjen stavim da hladi i nakon nekog vremena ne puše više hladno nego manje hladno. tak radi automatika valjda.. ili se mi naviknemo na temperaturu pa nam se čini da ne puše hladno..

bijeli dim ne upućuje na nešto dobro.

Link to comment
Share on other sites

To se i kod mene dešava. Zagreb-Zadar, nakon kojih 3 sata vožnje , vani 30, u autu 21, stavim ruku na klimu, i slabo mi hladi....

Spustio temperaturu, isto.... Dali je to neki "sigurnosni mehanizam" da malo ugasi klimu, ili šta neznam... Ili smo se mi navikli na temperaturu unutra, pa sad nije više dosta ni tih 21. 

Pogasim auto, auto odstoji sat dva kako smo stigli, upalim, klima ledi, doslovce...

Na 21 u autu, ne možeš držati ruku dulje od dvije minute na ventilaciji.... Utrne ruka od hladnoće.

Što se tiče "bijelog dima" , to nije dim nego, kao kondenzat, nešto slično kao kad otvoriš u vrućem stanu frižider, pa ona izmaglica izađe iz frižidera.... 

Tako mi je bar objašnjeno... 

Otkad mi se to desilo, oko mjesec dana je prošlo, i dalje klima radi, bez problema. Izuzev ovo s slabijim hlađenjem nakon 3 sata u autu... Ako se to može nazvati problemom

Edited by mirda13
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, mirda13 said:

To se i kod mene dešava. Zagreb-Zadar, nakon kojih 3 sata vožnje , vani 30, u autu 21, stavim ruku na klimu, i slabo mi hladi....

Spustio temperaturu, isto.... Dali je to neki "sigurnosni mehanizam" da malo ugasi klimu, ili šta neznam... Ili smo se mi navikli na temperaturu unutra, pa sad nije više dosta ni tih 21. 

Pogasim auto, auto odstoji sat dva kako smo stigli, upalim, klima ledi, doslovce...

Na 21 u autu, ne možeš držati ruku dulje od dvije minute na ventilaciji.... Utrne ruka od hladnoće.

Što se tiče "bijelog dima" , to nije dim nego, kao kondenzat, nešto slično kao kad otvoriš u vrućem stanu frižider, pa ona izmaglica izađe iz frižidera.... 

Tako mi je bar objašnjeno... 

Otkad mi se to desilo, oko mjesec dana je prošlo, i dalje klima radi, bez problema. Izuzev ovo s slabijim hlađenjem nakon 3 sata u autu... Ako se to može nazvati problemom

da... to je to... ista stvar i kod mene.. (btw. za post prije, klima mi je manualna, tako da ne regulira automatika ništa)

Link to comment
Share on other sites




nakon cca sat vremena rada, klima prestaje hladit i jačina puhanja je ko da netko dahće a ne da puše...



Isparivač se zaledi, to jest voda koja se kondenzira iz atmosfere se zaledi sa vanjske strane isparivača.



TURBO TERROR

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, Sinisha said:

da... to je to... ista stvar i kod mene.. (btw. za post prije, klima mi je manualna, tako da ne regulira automatika ništa)

Ako je automatska klima u pitanju, da to je to. I ne samo nakon 2-3 sata vožnje, ona već nakon 10-15-20 minuta vožnje kada ohladi kabinu smanjuje kako brzinu vetilacije tako i "hladnoću" kojom puše. Meni to iskreno paše i mislim da to sve odrađuje neka automatika/senzori. Ono što sam ja primjetio kao neki bug je da kada je vani jako vruće sa temp 30 + i auto stoji cijeli dan na suncu, kada upalim klimu na AUTO FAST ona sve super hladi dok ne stanem i ne krenem voziti narikverc. Tada bez obzira što nije ohladila kabinu odjenom zrak koji ispuhuje postane topliji (kao da je netko napravio AC off na par sekundi) i onda opet prohladi čak i ako nastaviš ići na rikverc. Kad stojim na mjestu hladi ok. Možda to mogu prpipisati da prestane hladiti dok se ne zavrti onaj ventilator hladnjjaka klime na punu (drugu brzinu). Znači u vožnji sa taj ventilator drži u prvoj brzini pa ako staneš nema dovoljni prtok zraka i onda se pali taj ventilator na ful nakon čega klima poče bolje hladit, ali dok se ne upali kao da klima nema dovoljno snage kad kreneš narikverc. Inače jako je učinkovita i jako brzo ohladi kabinu - puno brže nego u drugim autima. Ovo je sada već 4. ljeto pa možda bi ipak trebao provjerit plin.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mirda13 said:

To se i kod mene dešava. Zagreb-Zadar, nakon kojih 3 sata vožnje , vani 30, u autu 21, stavim ruku na klimu, i slabo mi hladi....

Na 21 u autu, ne možeš držati ruku dulje od dvije minute na ventilaciji.... Utrne ruka od hladnoće.
 

Ovo definitivno nije dobro za zdravlje, kad sa 21 izadjes na vanjsku temperaturu od 30 stupnjeva, bude te strefilo.

Kazu da klima moze raditi razliku od 7 stupnjeva znaci ako je vani 30 stupnjeva ocito nebi trebala ici ispod 23 stupnja to jest trebalo bi ju namjestiti na 23 stupnja, mozda je u tome neki problem da klima stane.

Link to comment
Share on other sites

Ako je auto klima u pitanju normalno je da regulira brzinu ventilacije i hladnoću zraka. Jas sam isto primjetio da kada ohladi kabinu smanji brzinu ventilacije i hladnoću puhanja, ali ako tada npr na vozačkoj sstrani postavim 16 stupnjeva, a na suvozačkoj ostavim 21 točno osjetim kako na lijevoj strani puše hladniji zrak nego na desnoj.. To je to  i po meni tako mora biti ako je auto dvozonska klima u pitanju, na jednoj strani može grijatm, a na drugoj hladit što zanči da sama regulra tem hladnog zraka na obje strane. Za ručnu klimu i nisam baš siguran

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, Fernand said:

Ovo definitivno nije dobro za zdravlje, kad sa 21 izadjes na vanjsku temperaturu od 30 stupnjeva, bude te strefilo.

Kazu da klima moze raditi razliku od 7 stupnjeva znaci ako je vani 30 stupnjeva ocito nebi trebala ici ispod 23 stupnja to jest trebalo bi ju namjestiti na 23 stupnja, mozda je u tome neki problem da klima stane.

Ma znam da nije dobro....

I kad je vani 35 ja stavim na 27.... Na 28 se već pali grijanje....

Nego mi je tako ostalo od kad smo krenuli iz Zagreba, kad je tamo bilo 24.... Do Zadra se temperatura popela do 30 a ja nisam proporcionalno dizao temperaturu u autu jer je bilo ugodno...

A onda i kad smo se približili Zadru, ugasio sam klimu i spustio prozore dok smo se vozili.... Tako da smo polako "izjednačili" temperaturu...

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, mirda13 said:

Ma znam da nije dobro....

I kad je vani 35 ja stavim na 27.... Na 28 se već pali grijanje....

Nego mi je tako ostalo od kad smo krenuli iz Zagreba, kad je tamo bilo 24.... Do Zadra se temperatura popela do 30 a ja nisam proporcionalno dizao temperaturu u autu jer je bilo ugodno...

A onda i kad smo se približili Zadru, ugasio sam klimu i spustio prozore dok smo se vozili.... Tako da smo polako "izjednačili" temperaturu...

?, pozeljno je cca 10 - 15 minuta prije nego znate da cete stati, iskljuciti klimu i ostaviti samo ventilator da ispuse-osusi klimu (izbaci vlagu) kako se nebi na tu vlagu u isparivacu lovile grinje, bakterije i ostali smrad.

Edited by Fernand
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Meni do mora na 19.5-21 C drzi bez problema aut. klima. No puno je toga tu u igri. Jel ima dovoljno plina, jel filter ok, jel isparivac ok, jel presostat ok. Naravno ako je sauna unutra da ce na automatici odmah puhati najjace, i onda postepeno se smanjivati. No temp koju namjestite mora drzati. Meni barem na mom drzi 600km u komadu. Na cliu, sad kak je na ostalima nznm. Vise me brine sto kad je extra vruce i klima radi u leru, ako se auto zagrio ne spusta drugu brzinu dugoooo. No cim krenem ugasi drugu.

Link to comment
Share on other sites

Ocito se smanji intenzitet hladjenja da se isparivac odmrzne.. kod automstske.
Uglavnom drzim na 21 i ok je i po putu i po gradu..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mislim da ima dvije, minimalno prva radi uvijek kad je klima upaljena, a druga kad je potrebno, obično dok stojiš na mjestu zna zavrtit na ful u drugoj pa iskljjučuje / uključuje po potrebi ovisno o svim mogućim parametrima... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mislim da je mislio na brzine ventilatora kabine na aut klimi. Mislim da je na displayu podijeljeno na 8 brzina vrtnje ventilatora kabine.

Link to comment
Share on other sites

Nisam se bio fino izrazio, ja imam rucnu klimu. Nego me zanimao taj vanjski ventilator. Hvala na odgovoru. Tako i kod mene kad stojim stalno pali/gasi ?. Cuje se ko kamion, ali ne smeta samo neka radi kako treba.

 

Link to comment
Share on other sites

Imam pitanje, čim upalim auto pali se i klima koja je namještena na AUTO. Oni što mi je čudno je to što se ventilator u motornom prostoru pali i gasi iz sekundu u sekundu. Znači upali se, niti se ne zavrti kako treba već se ugasi i tako nekoliko puta. U vožnji neznam jer ne čujem. Klima hladi i sve ali to na hladnom paljenju auta taj ventilator kao da uzima snagu autu koliko se uključuje i isključuje. Negdje sam čitao da on radi po potrebi pa neznam.

Na Laguni II mi radi stalno.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.