Jump to content

Megane 3 - radio


Sinisha

Recommended Posts

Pozdrav,

primjetio sam da mi se u zadnje vrijeme par puta "resetirao radio" kod paljenja auta...
Dakle, mislim na to da se kompletno izbriše sva memorija, tj. memorirane stanice i sl... kao da je netko odštekao akumulator...

jel imao ko sličnih problema??

Link to comment
Share on other sites

u kakvom je stanju akumulator? možda je star i na izdisaju? ima li ostalih električnih problema?

Link to comment
Share on other sites

u kakvom je stanju akumulator? možda je star i na izdisaju? ima li ostalih električnih problema?

a nisam provjeravao akumulator... ovak uslijed samog korištenja auta, nisam primjetio da nešto drugo trokira sa elektronikom...

samo taj radio nešto zajebava... i još sam primjetio, kak imam stalno povezan mobitel preko bluetootha, kad upalim auto (ne svaki puta, 1 u 3 pokušaja), i onda kad se upali radio i poveže sa mobitelom u trenu konekcije onak zakrči zvučnik, ko kad spajaš na zvučnike na živo na izvor zvuka, pa zakrči... nadam se da sam uspješno objasnio :)

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav,

primjetio sam da mi se u zadnje vrijeme par puta "resetirao radio" kod paljenja auta...
Dakle, mislim na to da se kompletno izbriše sva memorija, tj. memorirane stanice i sl... kao da je netko odštekao akumulator...

jel imao ko sličnih problema??

99% akumulator

Link to comment
Share on other sites

99% akumulator

koliko bi trebao biti napon na njemu ak je ispravan, tj. neispravan...
da ga probam napunit sa punjačem?

Link to comment
Share on other sites

badava, možeš ga puniti i opet će biti za par dana isto ako mu je kraj blizu. Napon malo toga pokazuje, ali ako nemaš ništa bolje od instrumenata, jutarnji napon nakon noći i svih trošila iskljulčenih ne bi trebao biti ispod 12,6. Mada, ponavljam, to je grubi pokazatelj. Prelistaj malo temu naši akumulatori, pitaj Aquariusa za detaljnije savjete

Link to comment
Share on other sites

Komšija mehaničar mi je pričao da mu je prije par godina došao vlasnik Audija sa zahtjevom da mu se radi glava motora. Tako su mu rekli. Auto nije palio. Odradi mu komšo glavu, ista priča. Ne pali. Ispostavi se da je do neodgovarajućeg akumulatora. Normalno je verglao, auto nije uspjevao upaliti. Zamjenili akumulator, auto "ozdravio".

Link to comment
Share on other sites

Možda i nije aku,ne bi mogao motor zaverglati da je aku tako loš.

ne pričam na pamet, isti simptomi na materinom cliu bili. Anlaser bi povukao svu moguću struju prilikom paljenja tako da bi se radio resetirao, izgubio memoriju, a isto i sat na cockpitu

Link to comment
Share on other sites

Ovdje se radi o Megane 3 koji je ipak puno moderniji od materinog Clia (ako sam dobro upamtio,radi se o starijem autu).

Kod mene na Meganu 2 kada se proljetos aku ispraznio (ne do kraja) automat od anlasera je ubacio/kliknuo i tako se ponavljalo unedogled ali od verglanja ništa.

Sve memorije su ostale...radio,sat i podizači prozora.Auto je normalno zaverglao i normalno upalio odmah tek kada je HAK priključio svoj uređaj sa palac debelim kablovima.Prethodni pokušaj sa tankim kablovima nije uspio.Nakon 260 km vožnje i punjenja akua dalje je sve bilo normalno.Aku ću ipak preventivno mijenjati pred zimu jer je star 5 godina.

Link to comment
Share on other sites

badava, možeš ga puniti i opet će biti za par dana isto ako mu je kraj blizu. Napon malo toga pokazuje, ali ako nemaš ništa bolje od instrumenata, jutarnji napon nakon noći i svih trošila iskljulčenih ne bi trebao biti ispod 12,6. Mada, ponavljam, to je grubi pokazatelj. Prelistaj malo temu naši akumulatori, pitaj Aquariusa za detaljnije savjete

11,43 V je bio napon akumulatora 3 sata nakon vožnje...

Link to comment
Share on other sites

11,43 V je bio napon akumulatora 3 sata nakon vožnje...

Jesi siguran u točnost mjerenja ?

Možda je bilo 12,43 V ?

Edited by trigi
Link to comment
Share on other sites

Ovdje se radi o Megane 3 koji je ipak puno moderniji od materinog Clia (ako sam dobro upamtio,radi se o starijem autu).

Kod mene na Meganu 2 kada se proljetos aku ispraznio (ne do kraja) automat od anlasera je ubacio/kliknuo i tako se ponavljalo unedogled ali od verglanja ništa.

Sve memorije su ostale...radio,sat i podizači prozora.Auto je normalno zaverglao i normalno upalio odmah tek kada je HAK priključio svoj uređaj sa palac debelim kablovima.Prethodni pokušaj sa tankim kablovima nije uspio.Nakon 260 km vožnje i punjenja akua dalje je sve bilo normalno.Aku ću ipak preventivno mijenjati pred zimu jer je star 5 godina.

Anlaser i akumulator se nisu mnogo, da ne kažem nimalo, promijenili u tih 20 godina razlike između clia 2 i meganea 3. Ako zanemarimo mučenje istih sa SS sustavima i slično.

Tvoji simptomi na meganeu 2 su simptomi potpuno onemočalog akumulatora i ne daju se uspoređivati s njegovim koji je još uvijek nešto bolji, ali svakako zreo za otpad. Tvoj nije mogao ubvaciti bendix da bi zaverglao i povukao veliku struju pa nije ni dolazilo do gašenja lampica na tabli, gubljenja memorija. Njima je bilo dosta i onih desetak volti i 1A struje.

Naravno treba vidjeti i struju punjenja. ako je već mogao izmjeriti stanje akumulatora nakon 3h. Čisto da ne zanemarimo i alternator. Mnoge pizdarije se znaju događati sa raznim, naoko nepovezanim, simptomima i lampicama na tabli kad akumulator da svoje kod Renaulta.

Ako je baš toliko teško kupiti novi aku, nek se spoji dobrim debelim kablovima na drugi zdrav akumulator i vidi hoće li radio izgubiti memoriju dok vergla

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Jesi siguran u točnost mjerenja ?

Možda je bilo 12,43 V ?

da, dobro sam napisao... evo i slike niže...
inače nisam ni obračao pažnju na akumulator jer sve druge elektro funkcije šljakaju najnormalnije, i Start&Stop i svjetla, lampice, verglanja nema, auto pali najnormalnije...
I to kažem iz iskustva jer sam u bivšoj firmi vozio barem 10-15 takvih Megana u starosti od 0-3 godine, znači i ovaj moj se ponaša isto kao i ti iz firme...

Naravno ovo je sad i meni čudno da je takav nizak napon akumulatora...
Inače, kad se auto upali, na 2.500 okretaja napon se digne na 13.43V

Link to comment
Share on other sites

dali si mjerio sa svime ugašenim? Dakle zatvorena vrata da ne gori svjetlo u kabini, izvađena kartica, bla, bla?

btw, provjeri čistoću i stegnutost klema na aku, nivo elektrolita ako se da

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Anlaser i akumulator se nisu mnogo, da ne kažem nimalo, promijenili u tih 20 godina razlike između clia 2 i meganea 3. Ako zanemarimo mučenje istih sa SS sustavima i slično.

Tvoji simptomi na meganeu 2 su simptomi potpuno onemočalog akumulatora i ne daju se uspoređivati s njegovim koji je još uvijek nešto bolji, ali svakako zreo za otpad. Tvoj nije mogao ubvaciti bendix da bi zaverglao i povukao veliku struju pa nije ni dolazilo do gašenja lampica na tabli, gubljenja memorija. Njima je bilo dosta i onih desetak volti i 1A struje.

Naravno treba vidjeti i struju punjenja. ako je već mogao izmjeriti stanje akumulatora nakon 3h. Čisto da ne zanemarimo i alternator. Mnoge pizdarije se znaju događati sa raznim, naoko nepovezanim, simptomima i lampicama na tabli kad akumulator da svoje kod Renaulta.

Ako je baš toliko teško kupiti novi aku, nek se spoji dobrim debelim kablovima na drugi zdrav akumulator i vidi hoće li radio izgubiti memoriju dok vergla

Ne,oni se nisu promijenili...ali elektronika i kontroleri jesu..i to drastično a oni upravljaju svime pa i time hoće li anlaser uopće krenuti u pokretanje motora.

Meni su se lampice i cijela tabla kompletno ugasili i opet upalili u narednim pokušajima a memorije su ostale.Aku nije bio potpuno onemoćao jer su svi drugi potrošači uredno radili.Čak i kratko svjetlo i sirena.Tako da je elektronika i kontroler odlučio hoće li biti verglanja ili ne.

Kod Clia tvoje mame kontroler ipak nije bio tako strog i pametan...:smile:

da, dobro sam napisao... evo i slike niže...
inače nisam ni obračao pažnju na akumulator jer sve druge elektro funkcije šljakaju najnormalnije, i Start&Stop i svjetla, lampice, verglanja nema, auto pali najnormalnije...
I to kažem iz iskustva jer sam u bivšoj firmi vozio barem 10-15 takvih Megana u starosti od 0-3 godine, znači i ovaj moj se ponaša isto kao i ti iz firme...

Naravno ovo je sad i meni čudno da je takav nizak napon akumulatora...
Inače, kad se auto upali, na 2.500 okretaja napon se digne na 13.43V

 

Ne vidim slike.Jesi siguran u ispravnost voltmetra ?

Po meni radio ne bi smio gubiti memoriju ni na tom smanjenom naponu.

Link to comment
Share on other sites

I rest my case, a kad promijeni akumulator vidjet ćemo tko je bio u pravu ;)

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

da... kužim... u fazi sam traženja akumulatora... :) tj. povoljne cijene...
EFB su poprilično skupi... stavio sam upit i na forumu pod akumulatore...

 


 

Link to comment
Share on other sites

vozio sam svakojakih autiju, najvise renaulta, s njih bar 8 se dogodilo da ne zele upaliti a vezan problem sa strujom.

Jos se niti jednom ne sjecam (a bio je bas megane 3 jedan) da bi se dogodilo da bi auto palio, a da bi pritom ponistio sve stanice na radiju i/ili sat.

NA tom konkretnom meganu 3 je ocito bio nesto slabiji akku.. ugasio sam auto, vrata su ostala otvorena, i nakon nekog vremena se pojavila poruka nesto kao "low battery check battery" tak nesto.

Brzo sam pozatvarao vrata, i nakon nekog vremena kad sam trebao upaliti auto, upalio je. Jos neko vrijeme je svijetlila ta poruka, onda se maknula.

Kao sto je receno, struja koju treba za paljenje auta je daleko veca od sata i radio memorije.

Da ne pricam da dobar dio radija pamti sve stanice i kad se iskopca/promjeni akumulator, evo zadnji slucaj od neki dan i moj megane 2 i originalni Cabasse auditorium.Cak mi je i sat ostao neponisten!

 

Ja mislim da ti je problem negdje u radiju, iako je to tesko za povjerovat kad se radi o originalnom radiu, a ne aftermarketu.Kod aftermarketa zna bit da su krivo zice spojene pa nepamti uopce memoriju ili povremeno se zblesira iako je i to rijetko.

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

...inače nisam ni obračao pažnju na akumulator jer sve druge elektro funkcije šljakaju najnormalnije, i Start&Stop i svjetla, lampice, verglanja nema, auto pali najnormalnije..

Po meni aku je ispravan ako pokreće motor najnormalnije.

Ja mislim da ti je problem negdje u radiju...

I ja isto mislim...

I rest my case, a kad promijeni akumulator vidjet ćemo tko je bio u pravu ;)

Ovo je najskuplji način i pokušaj otklanjanja kvara...

Link to comment
Share on other sites

nije, ako uz pomoć kablova i donora upali par puta auto i stanice se ne zblesiraju. Onda je najjeftinije. Uostalom akumulator nije baš najnormalniji s 11,43V napona u mirovanju par sati nakon vožnje.

Vrijeme će pokazati, a ja ću se posuti pepelom budem li u krivu. 

Link to comment
Share on other sites

Pa ako promijeni akumulator,kako si ranije naveo,onda je to najskupli način dijagnostike.

Ovo drugo je,slažem se, najjeftinije, posuditi struju sa drugog aku i nakon toga će biti pametniji za 0 kn.

U vezi 11,43V ne znamo je li voltmetar ispravan,da li je izmjereno sa još nekim instrumentom da možemo biti sigurni u tih 11,43V ??

 

Edited by trigi
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

...danas ujutro mi je glupi radio dva puta resetiao cijelu memoriju (radijske stanice i mobiteli)... ali znači nije se sam radio "odspojio" jer u protivnom bi me tražio kod za radio

Akumulator ću vjerojatno uzet Vartin AGM model 70Ah, 760A

Ako netko ima još kakavu ideju do čega bi mogao biti problem sa radijom... please...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.