Jump to content

Clio II gubi antifriz i drugi problemi


Alen

Recommended Posts

Eto clio počeo priređiivati vesele stvari, valjda sam ga previše hvalio :)

Simptomi:

- unatrag par mjeseci gubi antifriz, od max do min za cca 2 mjeseca

- u motornom prostoru ne vidim tragove curenja antifriza

- tepih kod suvozača, na lijevoj strani kod centralne konzole je mokar. Krisanja toga radi sapunica!? i na opip je lagano masno. Znači da nije čista voda. Tekućina je bistra,  lagano žućkasta ako obrišem papirnatom maramicom.

- nekog posebnog mirisa u unutrašnjosti nema. Isparivač klime i kanali su čišćeni i sprejani dezinficijensom ovo ljeto, povremeno još uvijek zamiriši po tom sredstvu :)

- čini mi se da se šoferšajba češće  magli iznutra, valjda zbog vlage, a i teško se čistiPaljenje klime odmagli odmah.

 

Sva 3 odvoda za vodu ispod haube su čisti, vizualno pregledano, za test nalijevao vodu odozgora, odmah izlazi dolje.  Filter klime mijenjan ovo ljeto, provjeren i odvod klime i sve je čisto.

Antifriz je mijenjan 2015.g. kad je rađen veliki servis, Anđelko isporučio neki plavi, piše na računu "antifriz G11", proizvođač Cartechnic.

Ako curi voda dolje kod suvozača, onda stvarno ne kužim otkuda.

Sapunica mi nije jasna na podu kod suvozača, antifriz se ne bi trebao pjeniti. Auto je bio na kemijskom u ljetu 2017., nije valjda još odonda :)

 

Možda curi negdje iz malog "kilera"?

Ili imam dva odvojena problema: negdje gubi antifriz + prodor vode u kabinu?

Ako je mali kiler procurio, to mi se čini kao dosta posla, nažalost u dialogysu nisam našao konkretne upute.

 

clio_sapunica_na_podu.jpg

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

Mislim da neće biti potrebno proučavati organoleptička svojstva nepoznate tekućine.

Počupao sam dio tepiha na tom mjestu, ispod je ona žuta izolacijska spužva koja je promijenila boju kao na slici što potvrđuje moje pesimistične prognoze ?

Kroz one rešetke ventilacije koje se vide lijevo gore na slici kad posvijelim vidi se lagani trag curenja tekućine iz onih plastika iznad gje su klapne i cijevi ventilacije.

Jbg, toga sam se bojao, slijedi rastavljanje unutrašnjosti. Sad se traži tutorial za raskopavanje clia u cilju pronalaženja kilera od grijanja.

 

clio_mokro_ispod_tepiha_plavo.jpg

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

Na ph1 je kiler točno na sredini i vidi se kada se demontira ventilator ispod brisača. E sad, bokte pitaj kako se dođe do njega iz motornog prostora jer ga od tamo nisam uspio vidjeti. Kiler je na strani motornog prostora, a kroz rupu nasuprot njega zrak ide prema kabini.

20180908_105925.thumb.jpg.03b1dec9034f6846216227475baf12be.jpg

Edited by borny
Link to comment
Share on other sites

@borny

Nisam baš siguran da kod mene tako izgleda.

Na fotki, lijevo do žute žice je kućište s ventilatorom, poluokrugli komad, ide van točno do te žice, nakon toga ukoso stoji filter zraka, a paralelno s njim, ovaj komad s naljepnicom di piše DENSO je isparivač klime. Mijenjao sam filter klime x puta i  ventilator jednom i ne sjećam se da sam vidio nšeto kao na tvojoj fotki,

Selection_2018_11_04_01.png.8c12286989185d948a50fcf65864ff37.png

Ne izgleda baš jednostavno, ovaj je mijenjao kiler:

https://renerento.wordpress.com/2012/10/18/changing-2001-clio-cabin-heater-radioator/

Iako je ovo Ph 1. U svakom slučaju, za biti siguran trebalo bi prvo raskopati sve. Možda ne curi kiler nego na nekom spoju, može biti svašta.

 

Link to comment
Share on other sites

Jedan dan sjednem u Clia i okupam noge. (Nakon kišnog dana, i na autu su prozori bili zatvoreni).

Ovo sam slikao nakon što sam izvukao nekih 7 litara vode iz kabine. Nisam uspio pronači kako je voda dospijela unutra.

Clio je trošio i ulje i vodu i benzin, sve šta je mogao. Nije dimio!! Isto tako kad sam izvadio tepihe i tapicirung kod suvozača sam našao zelenkastu fleku ali nisam mogao otkriti odakle dolazi. 

Zaljevao sam auto naprijed s vodom i u autopraoni sam gledao, nigdje voda nije curila a tepih je opet bio lagano vlažan. 

IMG_20170903_150954.jpg

IMG_20170903_150958.jpg

IMG_20170903_151016.jpg

Link to comment
Share on other sites

@MP3

Vidi ispod zadnjeg sica da li imaš vode?

Cliu 2 je bolna točka curenje vode na spoju karoserije otraga, iznad zadnjeg prozora, spoj blatobrana i krova. To ti je desetak cm dugački spoj, ništa se posebno ne vidi izvana, malo lak ispuca, a curi ispod zadnjeg sica i nešto manje u prtljažnik. Ako jače procuri, može se i na pod slijevati. Iako mi ovo tvoje izgleda malo pretjerano, to je dugo morala biti kiša da toliko nacuri. Ako ti clio nije zakrpan na tom mjestu, riješi nekim silikonom za aute :)

 

 

Edited by Alen
Link to comment
Share on other sites

Ovo je coupe. I negdje je naprijed curilo a pošto je iza niže sve se sljevalo. Jedan pljusak od 2-3 sata vjeruj mi.

Riješio sam se ja Clia. To s vodom bi još i nekako uspio sanirati, ali 3l ulja na 1000km je stvarno previše bilo.

Link to comment
Share on other sites

Veli lokalni meho da je to 1000 kn posla i cijeli dan da se zamijeni mali "kiler" od grijanja. Plus da se klima mora prazniti i ponovno puniti još 500 kn.
Ovo za klimu mi je čudno, ima netko da je to mijenjao na cliu?

Link to comment
Share on other sites

Ne vidim zbog čega bi se morala prazniti klima.
Evo ovako je to izgledalo kod mene kad sam mijenjao mali kiler kabine :Dd18c804372c099ee566bc6edb3afb476.jpg

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Istraživao sam malo po netu i našao neke fotke i sl. ekipe koja je to radila, zato me i zbunilo kad je naveo da se klima otvara. Isparivač klime je u motornom prostoru, a grijač kabine je unutra, samo cijevi od antifriza idu do motornog prostora.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da klimu ne treba prazniti. A ako treba onda se plin "uhvati" i opet vrati pa je cijena od 500 kn neprihvatljiva.

Link to comment
Share on other sites

@mata73

Po onome što ja vidim u dokumentaciji iz dialogysa, ne izgleda mi uopće da ima veze s klimom. Crveno je grijač kabine, a plavo sam označio poziciju isparivača. Nisu ni blizu, između je pregrada koja odvaja motorni prostor od kabine. Osim ako  za odšarafiti ovaj veliki komad gdje su klapne ventilacije i grijač ne treba sprijeda nešto.

Kontaktirao sam danas 4 mehaničara, jedan veli da obavezno se prazni klima, dvojica su mišljenja da ovisi o modelu i ne znaju dok ne otvore. Treći veli da mu dovezem auto da pogleda u kompjuteru :??:

@filiplolic

Po fotkama, tvoj je bio Clio Ph.1, da li je imao klimu i jel otvarana ista?

 

Ne bi mi uopće bilo drago da prčkaju po klimi, servisana je prošlo ljeto i radi super, a takve stvari se ne otvaraju bez potrebe.

Lokalni autodijelovi mi nude Nissens radijator za 280kn što mi se čini fer cijena, za kvalitetu ne znam.

Anđelko se nažalost ne javlja niti na mail niti na PM niti na mobač ?

E kad popizdim i raskopam to sam... da imam garažu ne bi uopće bilo upitno, a vani ispred zgrade je već malo zeznuto, pogotovo što je prognoza skoro svaki dan kiša narednih 5 dana :)

 

forum.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 05. 11. 2018. at 7:51, Alen said:

Veli lokalni meho da je to 1000 kn posla i cijeli dan da se zamijeni mali "kiler" od grijanja. Plus da se klima mora prazniti i ponovno puniti još 500 kn.
Ovo za klimu mi je čudno, ima netko da je to mijenjao na cliu?

Ja sam prije 2 tjedna mijenjao kuciste kabine na Scenicu. 800kn su me koštale ruke i iz mog iskustva ne treba dirati klimu niti išta vezano uz nju. Vjerujem da da može zamijeniti taj hladnjak kabine bez da se baš cijeli auto raskopa.

14 hours ago, Alen said:

E kad popizdim i raskopam to sam... da imam garažu ne bi uopće bilo upitno, a vani ispred zgrade je već malo zeznuto, pogotovo što je prognoza skoro svaki dan kiša narednih 5 dana :)

 

Ista stvar je i kod mene. Večinu toga bih si sam napravio ali ne mogu ispred zgrade + sve je puno "kamera"...

Link to comment
Share on other sites

ako cockpit ima imalo veze i sličnosti s Thaliom, čeka te .ebeni posao

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Vidio sam taj video. Šteta da se ne vidi što lik radi ispod haube, ali pretpostavljam da je samo odspojio cijevi od antifriza.

 I dalje ne vidim vezu grijača kabine s klimom.

Danas je opet kišno tu kod mene, prijepodne još kako tako, popodne poškropila kiša. Mislim da ću pregisti lovu i odvesti meštru, jednostavno nemam to di raditi. Rekao mi je jedan već da je rizik da auto ima više cvrčaka nego prije i da popucaju kakve plastike. O tome ćemo poslije razmišljati.

Treba razmisliti i kako očistiti i osušiti antifriz ispod tepiha dolje. Zavukao se ispod one žute spužvaste izolacije. Trebati će to sve počupati van, oprati i zatim sušiti jer je masno od antifriza. Bemti sreću, ali opet prvi veći problem s cliom u 14 godina ako izuzmemo zaribavanje VT pumpe u garanciji.

Kad već raskopavam, promijenio bi i antifriz, ovaj je 3.5 godine već unutra.

Prije je bio origigi renault neki tamni plavozeleni. Na zadnjoj promjeni 2015. stavljen neki plavi Cartechnic iz lagerosa nepoznatih karakteristika, ne piše ništa posebno na boci osim da sadrži glikol. Trebam li to ispirati i koji sad da kupim?

 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Alen said:

Vidio sam taj video. Šteta da se ne vidi što lik radi ispod haube, ali pretpostavljam da je samo odspojio cijevi od antifriza.

 I dalje ne vidim vezu grijača kabine s klimom.

Pa kažem ti da nema veze to dvoje. Naprijed se odspoje cijevi i ispusti se dio antifriza.

11 hours ago, Alen said:

Treba razmisliti i kako očistiti i osušiti antifriz ispod tepiha dolje. Zavukao se ispod one žute spužvaste izolacije. Trebati će to sve počupati van, oprati i zatim sušiti jer je masno od antifriza. 

Ja sam na Cliu izvadio dio tapicirunga i tu žutu spužvu i sušio sa fenom dobrih 2 sata dva dana za redom a u međuvremenu se vani sušilo. Prvo kad izvadiš to van, dobro ocijedi i uzmi papirnate ručnike da ih utisneš u spužvu da oni izvuku što više vlage.

Link to comment
Share on other sites

onaj lik s videa dvaput je mijenjao mali kiler jer je i novi procurio. Kaže glava otišla, nabijalo kompresiju u sistem. Vidi komentare

Link to comment
Share on other sites

French, ta Thalia nema klimu. Komentare ne kužim jer su na stranim jezicima, a ne da mi se prevoditi. Mislim da kod mene ne nabija kompresiju, ne vidim promjene u spremniku antifriza, osim što ga fali.

Našao sam konačno dialogys s potpunom dokumentacijom. Nažalost, tamo stoji da se odspaja klima i skida apsolutno sve od ventilacije: brisači, plastike ispod njih, ventilator, kućište s isparivačem,... i onda tek iznutra armatura. Koliko sam skužio, a vidi se i na slici gore, ova "truba" na poziciji (3) koja spaja kućište isparivača zašarafljena je s unutrašnjim kućištem (1) šarafima (12,18) iz motornog prostora i skida se tim redom: 4,3,1. Izgleda da se grijač ne može samo izvući na stranu van dok se ne odvoji skroz pozicija 1. Smetaju cijevi koje vire u motorni prostor.

Jbg, najgora kombinacija. Idem kupiti taj grijač i vozim majstoru ovih dana, možda uspije nešto izmajmunirati, ali sumnjam.

 

Link to comment
Share on other sites

nisam se referirao na klimu nego na to da moraš rastaviti čitav cockpit da dođeš do malog kilera. Ja sam sam mijenjao na meganeu i nešto je manje posla jer se u jednom trenutku može odmaknuti cijeli cockpit natrag i kod pedale gasa izvući mali kiler, pa je lakše nego kod clia. Kiler sam uzeo marku Nissens

Link to comment
Share on other sites

Drugi lokalni dijelovi:
Nissens 260 kn
Hella 300+
Valeo 500 kn
Jel se isplati ići na ove skuplje?
Nissens mogu odmah dobiti, a ove druge čekati par dana.
Anđelka nikako dočekati za ponudu...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Alen said:

Drugi lokalni dijelovi:
Nissens 260 kn
Hella 300+
Valeo 500 kn
Jel se isplati ići na ove skuplje?
Nissens mogu odmah dobiti, a ove druge čekati par dana.
Anđelka nikako dočekati za ponudu...

Nissens bi trebao biti dobar, ali ja npr. imam lose iskustvo s kilerom motora. Hladenje, kvaliteta izrade puno puno losiji od originalnog. Prije su mi temp motora normalno isle izmedu 85-90c, s Nissensom je vise u rangu 90-95c, donja strana vec nakon godinu dana puna povrsinske hrde, ovako na dodir izrada 3 puta losija od originala Valeo. Eto, to je moje osobno iskustvo, mozda drugi imaju bolje.

Link to comment
Share on other sites

meni je izgledao ovaj mali nissens sasvim ok, imaju tu na forumu slike. Veliki sam bio stavio Valeov prije 7,8 godina, također bez primjedbi.

Ovo mu je druga zima i mogu reći da grije ko lud. Prije sam se nasmrzhavao samo tako

Link to comment
Share on other sites

Uzeo sam Nissens danas popodne, dok ja dočekam Anđelka..... ok za veći, planirani shopping, tu mogu pričekati, ali ovo mi je pomalo hitno.

Ja nisam imao problem s grijanjem. Dobro, clio dizel se ne može mjeriti s time kako grije mali benzinac. Twingo npr. je stvarno brzo počeo grijati. Za scenica tek treba vidjeti, ovi novi dizeli imaju dodatni električni grijač zraka za kabinu, ali to se usključuje čini mi se tek ako je vani <5°C, a unutra <10.

Javim kako je prošlo kod majstora, ali kako je krenulo, izgleda tek negdje oko pon-uto ide auto na rastavljanje na proste faktore :)

Link to comment
Share on other sites

Jutros pokupio auto kod mehaničara.
260 kn dijelovi i 1300 posao.
Kasnije još moram pregledati da li je sve ok.
Sad preostaje čišćenje auta iznutra.
Prijedlozi?
Jel se može na cliu skinuti prednje sjedalo odozgora?
Htio bi dignuti što je više moguće tepiha i oprati ispod pa osušiti ovih dana dok je lagana bura vani.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.