Jump to content

Info o malom benzin renaultu


Fredy

Recommended Posts

Navlake na sicevima i karnister ulja u prtljažniku. Da nema taj auto još koju nulu na kilometraži? [emoji4]

Link to comment
Share on other sites

U cemu je razlika izmedju clia 2 i clia 3? I jednom i drugom je potrebno normalno parking mesto, sa tim sto je clio 3 veci, sigurniji, i sto je najbitnije, visi, tako da je lakse staviti dete u sediste na zadnju klupu.

Ja se ne bih dvoumio ni milisekunda izmedju dvojke i trojke, imao dvojku, imam trojku, tako da znas sta pricam :D

 

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, Brainmind said:

U cemu je razlika izmedju clia 2 i clia 3? I jednom i drugom je potrebno normalno parking mesto, sa tim sto je clio 3 veci, sigurniji, i sto je najbitnije, visi, tako da je lakse staviti dete u sediste na zadnju klupu.

Ja se ne bih dvoumio ni milisekunda izmedju dvojke i trojke, imao dvojku, imam trojku, tako da znas sta pricam :D

 

Ovisi na kakva mjesta ides, ja znam da negdje gdje sam se gurao s p206, s Cliom 3 nisam mogao.

Link to comment
Share on other sites

Clio (ako pricas o tvom) je karavan, on je duzi preko 22 cm od obicnog. Tako da to moze dosta da utice, slazem se. 

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, Brainmind said:

Clio (ako pricas o tvom) je karavan, on je duzi preko 22 cm od obicnog. Tako da to moze dosta da utice, slazem se. 

Moj nije bio karavan, vec obicni hatch, 3 vrata. Ali i takav je od 206ice duzi 20cm, a 206ica je od novog Twinga opet duza 20cm. Znaci izmedu Twinga III i Clia III 40ak cm razlike sto nikako nije zanemarivo,a da ne spominjem da je i dosta uzi.

Tako da, prvo odlucit koja klasa, a onda gledat koji tocno model.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ne zivimo u malom gradicu na jugu Italije  gdje je svaki milimetar sirine i duzine bitan. Clio 3 je ipak kompletniji auto od dvojke. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Max said:

Ne zivimo u malom gradicu na jugu Italije  gdje je svaki milimetar sirine i duzine bitan. Clio 3 je ipak kompletniji auto od dvojke. 

Parking mjesta se ne bih slozila s time.

Al da je Clio III daleko najkompletniji auto od sveg dosad navedenog nije uopce sporno.

Link to comment
Share on other sites

On 10. 11. 2018. at 9:41, frenchkey said:

Hm, tako lako se vrijeđaš? Šta je moj odgovor bahato zvučao?

Ignore još ne postoji na forumu, ali možeš kao GTT što je lajkao tvoj post jednostavno ne reagirati na moje upise, a ni ja ne reagiram na njegove i mir u kući

Hm ne želi te staviti na ignore, vjerovatno zato što si mod. Evo prijedloga za forumsko vodstvo - pls osposobite tu funkciju

 

 

 

Počeli smo gledati i u smjeru 107, Aygo stari itd. šteta što twingo 2 nema 4 vrata... okvirni plan je prodati lagunu, uzeti ženi nešto manje iz opisanog a ja ću neki na firmu hybrid/ PHEV najvjerovatnije ako se matematika posloži. Nemremo više sa jednim autom funkcionirati

On 10. 11. 2018. at 11:05, direstraits said:

Evo storije iz prahistorije 2012, malo km, bijela boja, gorenje edišn

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-clio-1.2-storia-oglas-26701793

 

 

Pa di nam je Toca SB ako se dobro sječam nicka?!??! 

Edited by Fredy
Link to comment
Share on other sites

On 10. 11. 2018. at 13:44, Ico_Zg said:

Jel samo meni cijena malo prevelika?

Apsolutno suluda cijena za auto koji je bio u razvoju tamo oko srednjih devedesetih, neovisno o godištu ovog primjerka. Clio 3 je svemirski brod za dvojku/Storiu. Prije svega u sigurnosti, a onda u svemu ostalome.

 

A ovo oko gurkanja po malim parkinzima, izgleda da je jako subjektivno, jer osobno u Laguni dugoj 4.64m nisam nikad imao problema. U Talismanu karavanu 4.86m i Opelu Insigniji 4.91m je već zanimljivije, ali opet, daleko od problema.

 

Kaj se tiče hybrida/PHEV-a, po novom poticaji od države idu samo za PHEV, a na hybrid bez mogućnosti punjenja ne. Vjerojatno znaš, ali kažem za svaki slučaj. U slučaju kupnje preko firme, treba imat jako brzi prst kad će se dijeliti poticaji, početkom sljedeće godine.

 

(sorry za multipost, trebalo bi staviti dulje vrijeme edita posta ili da se nadoštuka na zadnji post, kao što je bilo prije)

Edited by IcyTexx
Link to comment
Share on other sites

Mi smo zeni uzeli bas clia 2 za do posla, dizel , 5 vrata. Ne znam koliko trosi jer nema BC :) racunam negdje 5-6 njenom voznjom.

Klima, podizaci, nista ne klapa nista ne lupa, to je to. Do 3000€ ih se da naci sigurno

Link to comment
Share on other sites

Apsolutno suluda cijena za auto koji je bio u razvoju tamo oko srednjih devedesetih, neovisno o godištu ovog primjerka. Clio 3 je svemirski brod za dvojku/Storiu. Prije svega u sigurnosti, a onda u svemu ostalome.
 
A ovo oko gurkanja po malim parkinzima, izgleda da je jako subjektivno, jer osobno u Laguni dugoj 4.64m nisam nikad imao problema. U Talismanu karavanu 4.86m i Opelu Insigniji 4.91m je već zanimljivije, ali opet, daleko od problema.
 
Kaj se tiče hybrida/PHEV-a, po novom poticaji od države idu samo za PHEV, a na hybrid bez mogućnosti punjenja ne. Vjerojatno znaš, ali kažem za svaki slučaj. U slučaju kupnje preko firme, treba imat jako brzi prst kad će se dijeliti poticaji, početkom sljedeće godine.
 
(sorry za multipost, trebalo bi staviti dulje vrijeme edita posta ili da se nadoštuka na zadnji post, kao što je bilo prije)
Uzeo bi rabljeni iz vana, tko zna kad ce poticaji opet a i zadnji su razgrabljeni u danu
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.