Jump to content

Twingo dCi - Twilight of the thunder God


Black.Tip

Recommended Posts

 

Postoji naljepnica kod rerodo racinga New brake pads, koja se ljepi trkaćima na armaturu negdje, tako da vozač zna kad sjedne voziti da mora napraviti 'bedding pločica' prije full vožnje, i ako se to ne napravi, dzaba jače pločice, normalno i diskovi moraju biti optimalni za to

Fora je u tome da se diskovi doslovce postepeno moraju zagrijavati/uzariti, tako da materikal sa pločice pređe na disk i ostavi tanki film tog materijala, i tek onda je to to

Edited by cardak
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nove distance s prijelazom straga. Sa dosadašnjih 5 na 15 mm. Dalo bi se debatirati da je potrebno još 2 mm da izvadi kotač da je rub felge u istoj ravnini kao i blatobran, to možda dođe na red u proljeće ako se odlučim postojeće distance sprijeda zamjeniti ovima od 15 mm koje su trenutno straga. Šerafi su produženi, 45 mm dužine.

IMG_20200823_053027.jpg

Link to comment
Share on other sites

We are officialy back on business... Osjećaj na pedali fantastičan, vrlo malo je potrebno pritisnuti i koči. Detaljnije iskustvo napišem nakon razrade...

IMG_20200824_190209.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, direstraits said:

Koje gume su montirane, proizvođači model?

Po ripnama bi reko Uniroyal Rainsport 3

Link to comment
Share on other sites

Ne znam koliko su te gume dobre za neka snažna kočenja, ovako gledajući gazni sloj ne bih rekao da je nešto specijalno. 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, direstraits said:

Koje gume su montirane, proizvođači model?

Uniroyal Rainsport 5 195/45R16 84V XL. Gume su u toj dimenziji osim Michelina PS 4 i Dunlopa SportMaxx RT2 najbolje što se moglo kupiti. Ne troše se neravnomjerno kao Rainsport 3, niti imaju mekane bočnice. Za njegovu masu i teret koji vozi staju puno prije nego Dunlop Sport Bluresponse koje sam vozio lani.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ndaaa, SNR stavljen s novim amortizerima i oprugama pred godinu i pol...gume bile skraćene koliko je i opruga kraća... Lijepo je kad ideš staviti nove Eibach opruge da ne budeš tvrd kao kamen i onda pješaka malo malo po dijelove 

IMG-68279c7667b99bbf43d4bf4ee1506f0c-V.jpg

Edited by Black.Tip
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nekakav rezime, kratki update, kako to već nazvati...prije nepunih mjesec dana se napunilo 2 godine koliko sam vlasnik Twinga...bilo je perioda kada sam kombinirao da se auto zbog potreba obitelji proda/zamjeni za nešto drugo...bio je onaj jedan veći kvar s diznama i skupi popravak...probao sam na njemu kombinacije ovjesa, guma, felgi, chipa...pojačao sam kočnice, odradio sve preventivne izmjene potrošnih dijelova, doradio neke nedostatke koji su bili, pojavili su se neki novi pa krenimo redom.

1. limarija - piknjice od kamenčića po prednjem braniku su se umnožile, ponešto istih ima na haubi, rubnom dijelu krova iznad prednje šajbe... imao sam par susreta na parkingu gdje su me malo ogrebli, hvala Bogu bez udubljenja. 

2. klima mi pušta negdje već drugu godinu za redom, bio sam u dva različita servisa, puštali su mi plin kroz sistem, nigdje nije puštalo, a auto bi početkom sezone hlađenja dogodine bio bez plina

3. jedna od trombli mi je u mom skromnom mišljenju izobličena pa mi jede već drugi set pakni, cvili, itd.

Trenutno sam na okruglo 183500 km, auto sam uzeo sa okruglo 139000 km, dosta se vozim. Da li da lagano počnem razmišljati u smjeru da se držim samo redovnog servisa, riješim klimu i vozim još iduće godinu nakon registracije do okvirno 200 tkm i onda prodam ili da i dalje ulažem i rješavam te sitnice... bojim se da bi mi s vremenom mogla i turbina krenuti otkazivati, zamašnjak nije nikada mjenjan...kugle, spone, stabilizatori, seleni, prednje glavčine...sve je to original gore, nikada mjenjano...od ovjesa sam mjenjao samo prednje šerafe balans štange sa selenima, gume amortizera, amortizere...iza ležajeve kotača i donje selene mosta i amortizere...

Realne vrijednosti, što odvagati, puno sam uložio, previše, a potrebite stvari bi kroz još dvogodišnji eksplataciju dovele do još značajnih troškova...

Zimske gume su također sjele danas, sada im je treća sezona...mislim da i kad odvozim do proljeća, da će biti definitivno sve 4 za izmjenu, što je samo po sebi opet jedan dodatni značajni trošak. Jedino što ne moram je servis, koji mi slijedi tek za 11000 km i to samo filter ulja i ulje pošto sam pred par mjeseci mjenjao komplet sve filtere i ulje...remenje za izmjenu s vodenom pumpom i ostalim dolazi tek na 220 tkm ili čak kasnije...

 

 

IMG_20201101_120636.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.