Jump to content

Potrošnja goriva zimi!?


hood034

Recommended Posts

Mogu se.ubaciti da moj 1.5, znaci pola pola...grad - obilaznica, 5.4l

S time da na AC nije ispod 130kmh, zagrijem ga po psu i vozi

Dnevno radim 100km

?

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

evo da se pohvalim od kad sam vratio lagunu u full snagu (citaj promjenio stop prekidac koji mi redovito micao gas u voznji) potrosnja se smanjila za litru? ugl nije mi jasno, jedino objasnjenje je da kad bi ostao bez gasa, bi digo nogu s gasa i poklopio ponovno gas da pocne ic i cesto bi opleo tu brzinu do barem 3000-3500 onako frustriran - pa mozda je to razlog vece potrosnje)

ovaj i prosli tank 7,2

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Nakon koliko km gradske vožnje se zagrije motor 1.5 dci (scenic 3), obzirom da je moja gradska vožnja u prosjeku 1,5 do 2 km meni se ne uspije motor zagrijati. Možda nekom čudno pitanje, ali meni je ovo prvi dizel u životu.

Link to comment
Share on other sites

Otvorene ceste treba mu 15-ak km i isto toliko minuta.
U gradu ovisi koliko stajanja ima na semaforima i isto koliko km napravis u tih 15 min.

Link to comment
Share on other sites

Nije grad nego Zadar, ni na nebu ni na zemlji, svakih 100 mtr semafor, a moja gradska otprilike 3 do 5 min, cca 1.5 do 2 km, potrošnja cca 8 do 8,5. Ali kad se izađe na neku zaobilaznicu, potrošnja rapidno pada.

Link to comment
Share on other sites

To ti je tako kak treba, nemaš tu šta. I ja imam zimi relacije u krugu 2-5 km, auto se ni ne prigrije. Potrošnja 10, 11 litara, jednostavno nemoguće drugačije.
Ovako okvirno u tvojim uvjetima bi eventualno nakon 5 minuta eventualno mogao vidjeti da se tek počela dizati kazaljka temp. Bez brige.

Link to comment
Share on other sites

Treba u zimi barem 10 min da se motor počne grijati i da dolazi na radnu temp., a grijanje na max. mislim da nema veze, kada počne puhati toplo tek tada možeš regulirati brzinu, potrošnja čisti grad semafori stani kreni 8-9 lit. kada kombiniraš obolaznica - grad  7-7,5 lit, a otvorena cesta oko 4,5 lit. Zadnjih 5000 km prosjek mi je 5,8 lit., recimo pola je gradska vožnja ( VŽ ) pola je otvorena  i auto cesta.

Link to comment
Share on other sites

ima veze ako imaš dodatni električni grijač. Zato te i pita grije li na max jer se isti aktivira samo u tom položaju

Link to comment
Share on other sites

Većina (ili svi?)  scenica 1.5dci trebal bi imati grijače antifriza ili thermoplunger kak oveli french (4 komada ustvari) + grijač kabine. Auti za hladnije podneblje imaju navodno 2x u kabini,  1kW svaki. Grijači antifriza ga drže na radnoj temperaturi i zagriju vrlo brzo, a grijač kabine mislim da se aktivira samo ako je vani <5°C, tako nekako i ne vjerujem da ima veze jel na max grijanje. Grijanje na max će samo bolje puhati, neće uzrokovati da se generira više topline. To je moje opažanje, ali možda nije relevantno jer ipak tu dolje na moru imamo malo više temp. preko zime :)

Veli mi frend da mu se čini da i na scenicu 2 dci 78kW ima grijač kabine, ali da je proradio tek kad je stavio novi akumulator :)

Evo jedan zanimljiv filmić od 1.5 dci K9K 836 (taj je malo stariji) motora na -20°C, vidi se lijepo kako se pale grijači antifriza  i kako dižu temp, auto je u leru :)

Grijači antifriza bi trebali biti T1-T3 (glupi renaul ima 3 kontrole, a 4 grijača), a kabine ovi Ten1-Ten2. Vidi se i kako gorivu raste temp jer ima grijač u filteru.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Teško ćeš naći scenica 3 s ručnom klimom ako si na to mislio. Na automatskoj ako digneš temp do max., samo ti puše jače, a motor i grijač kabine rade koliko stignu.

Link to comment
Share on other sites

Evo kako ovaj moj meg radi... Prvo meni se potrošnja nije pomjerila sa 5.1 l bez obzira na hladnije dane... probat cu resetirat... Grijac kabine se pali kad je vani 10 stupnjeva pa na niže... Tocno se cuje relej.... no jako slabo grije vodu u sistemu... 10 km prodjem jedva do pola radne temperature dojde... Neznam jel to normalno...

 

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Grad guzva lose vrijeme 10.5-11 litara.
Otvorena cesta 7 litata ko i ljeti..

Evo kako ovaj moj meg radi... Prvo meni se potrošnja nije pomjerila sa 5.1 l bez obzira na hladnije dane... probat cu resetirat... Grijac kabine se pali kad je vani 10 stupnjeva pa na niže... Tocno se cuje relej.... no jako slabo grije vodu u sistemu... 10 km prodjem jedva do pola radne temperature dojde... Neznam jel to normalno...
 

Cuj to je stedljivi dizel, nema s cim ugrijati antifriz. Sa malo goriva uz maksimalnu kineticku iskoristivost malo temperature ostaje za grijanje kabine.
A mozda ti i termostat pusta prerano antifriz u kiler. To svakako provjeri. Ali da, mali dizeli se tesko griju zimi..
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, macan said:

Evo kako ovaj moj meg radi... Prvo meni se potrošnja nije pomjerila sa 5.1 l bez obzira na hladnije dane... probat cu resetirat... Grijac kabine se pali kad je vani 10 stupnjeva pa na niže... Tocno se cuje relej.... no jako slabo grije vodu u sistemu... 10 km prodjem jedva do pola radne temperature dojde... Neznam jel to normalno...

 

Kod mene nakon 8min voznje je na radnoj temp. 1.5dci

Link to comment
Share on other sites

A jos je novi auto, bila bi tragedija da ne radi.. Termostat sljeka 101%.
Ali kolega treba novi termostat.
Trebam i ja ali budem u proljece zajedno sa razvodom, antifrizom, itd..

Link to comment
Share on other sites

2 termostata su mi riknula u mom jadnom životu 😁 na dvije vectre... Specifično za dijagnozu izganjaš auto i onda ga baciš u full laganu vožnju kad je vani zima... samo pada temperatura... To se doduše tu ne dešava... Možda je i normalno... Možda 😁

Link to comment
Share on other sites

On 23. 11. 2019. at 21:38, Alen said:

Teško ćeš naći scenica 3 s ručnom klimom ako si na to mislio. Na automatskoj ako digneš temp do max., samo ti puše jače, a motor i grijač kabine rade koliko stignu.

A točno sam znao ako ne spomenem automatsku klimu da će se netko za nju uhvatiti.

Ne mislim na grijač antifriza nego na grijač zraka koji stoji kod malog kilera i koji ima spirale koje se zažare i dodatno griju zrak koji prolazi preko malog kilera pa u kanale za ventilaciju. Kad se kontakti na tom električnom grijaču olabave počnu se topiti žice pa dodatno dobiješ još bolje grijanje kad se sve zapali

758600801510928984.jpg

ako još nije jasno proguglati  ''Electric heating radiator for Renault''

Link to comment
Share on other sites

Spomenuo si plavo-crveni kotačić na scenicu 3. Ajd pojasni kako si to povezao s geijačem kabine?
Što ručna klima ima ručno paljenje tog grijača?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.