Jump to content

Apsurd EU normi


hans

Recommended Posts

Ok ali nemas brod u centru stuttgarta. Ono cega su se oni uhvatili su dizeli u centrima napucenih gradova.. gdje ima puno ljudi, pjesaka, biciklista, djece..
Inace nemam nista protiv toga da passati, mercedesi i ostale krasne krstarice po autoputu budu sve dizeli. Ali u gradu u guzvi i koloni to je problem.

Link to comment
Share on other sites

Ok. Ako gledamo tako onda ograničiš vožnju tim autima u takvim područjima a ne da uvedeš norme tako da svi auti budu "eko prihvatljivi" , hibridni, električni...itd...poboljšaš javni prevoz itd..

TURBO TERROR

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa kada se regenerira izbaci tonu čađe u more, spali par tona nafte da obavi regeneraciju i ubije barem 10t ribe ... Imam osjecaj da je za vecinu starih brodova i lokomotiva (koji i dan danas voze) golf 2 1.6D ekoloski napredno vozilo...

 

Harmony of the seas:

Installed power:

  • 4 × 13,860 kW (18,590 hp) Wärtsilä 12V46D[2]
  • 2 × 18,480 kW (24,780 hp) Wärtsilä 16V46D[2]

Propulsion:

Edited by Chorka
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

DPF, EGR, eko 7 normu.
Na kruzere u teretani pedale za proizvodnju struje.
A lokomotiva se ne dotiče nitko a u biti one mazutarke vrte generator koji pogoni osovine.
Bitno da peglaju po autima.

Link to comment
Share on other sites

Ok. Ako gledamo tako onda ograničiš vožnju tim autima u takvim područjima a ne da uvedeš norme tako da svi auti budu "eko prihvatljivi" , hibridni, električni...itd...poboljšaš javni prevoz itd..

TURBO TERROR


Tak je i pocelo. Prvo su bile zabrane dizela u njemackim gradovima. Da nije bilo fauve dizelgejta i muljanja, vjerojatno se nista nebi promjenilo ni danas. Ali odredjeni lobiji iskoristili su taj vw fail da bace ljagu na sve proizvodjace i na dizele opcenito.
Jednom kad se kotac zakovitla, tesko se zaustavi. Svima osim vozacima cilj je samo i iskljucivo zarada. Gotova je jeftina voznja.. svima.
Link to comment
Share on other sites

EUropa se sama sebi usrala u gaće s normama, a za sve su krivi švabi, koji manipuliraju cijelom eu industrijom i pišu norme za sve države članice.. 

mislim norme se donose u eu regulativi ali osmišljavaju ih isključivo švabi..

a najlegendarniji su Detroit 2t dizel motori..

 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Chorka said:

Pa kada se regenerira izbaci tonu čađe u more, spali par tona nafte da obavi regeneraciju i ubije barem 10t ribe ... Imam osjecaj da je za vecinu starih brodova i lokomotiva (koji i dan danas voze) golf 2 1.6D ekoloski napredno vozilo...

 

Harmony of the seas:

Installed power:

  • 4 × 13,860 kW (18,590 hp) Wärtsilä 12V46D[2]
  • 2 × 18,480 kW (24,780 hp) Wärtsilä 16V46D[2]

Propulsion:

Dzabe da je i najnoviji brod kad svi voze na tesko gorivo osim tamo di je zabranjeno. 

Zato i kopaju manovi serviseri non stop po nasim makinama kad se lozi samo najjeftinije

Link to comment
Share on other sites

bio sam prošle godine u stuttgartu i po njihovim autobahnovima je 80% auta velikih auta, tipa od passata , BMW 5 i na veće, nema baš golfova, polo, po gradu da, al na autocesti ne i slično. imaju jako puno Mercedesa, općenito velikih auta i to karavana često i 4x4.. često malo imućniji njemci imaju po 2 ili čak 3 auta, jedan za putovanja a jedan za po gradu, manji, itd.. kod nas je premija imat jedan dobar auto, iako je nerijetko slučaj da obitelj ima više auta, bila bogata ili ne, što je kod nas prije 20 godina ili više bilo nezamislio.. sad il ljudi imaju više novaca nego prije ili slijede trendove pa žive kao pravi europljani.

kad smo došli na konferenciju u predgrađu grada bilo je oko 500 auta na par ogromnih parkinga i kažem, većina auta su bili veliki auti, od audija 6, gore navedenih passat, itd.. (Renoa sam vidio mislim 2 hehe)

takvi putničko-teretni auti od 2 tone jednostavno moraju bit dizel i to podržavam jer rade stotine km u komadu po autocestama i nebi se isplatili da su benzinci, pogotovo jer je u njemačkoj dizel dosta jeftiniji od benzina.. naša autocesta je smijeh za njemačke autoceste, ne samo smijeh nego ono ironija..

a i VAG je njihov domaći brend, iako mu švabi zamjeraju zbog prevare, brzo će oprostiti jer je sigurno jeftiniji nego kod nas i ljudi si gore mogu priuštiti svašta o čem mi mnogi tu samo sanjamo.. nešto kao Iphone u americi.

gore dođe čovjek sa prosječnim primanjem u salon, odabere auto i odveze se s njim, kod nas se Dacia  sandero čeka 3 mjeseca, koješta.. ko u jugoslaviji kak se čekalo na juga.

kod nas je sad realnost ili dacia ili polovnjak sa nešto preko 100000km, jer smo jadna državica u kojoj je prosječna plaća (izuzmemo li političare i managere) kakvih 700€

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ja. ja, naturlich....

to je otprilike šta razumijem njemački, a c/p iz slike u prevoditelj ne ide...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mda, ako oni diktiraju norme, a onda je Dieselgate vrlo ironična posljedica :D:D

Dizlima će sve više zabranjivati ulazak u šire gradske jezgre i gusto naseljena prometna mjesta slično kao što su LPG-ovci dobili ban na podzemne garaže. Štogod bilo i kakve god norme bile osobno bi uveo velike kazne za one koji ne održavaju svoje (stare) dizle, pa se jeftino voze na račun našeg zdravlja, a novac od tih kazni preusmjerio na plućne klinike i sl.

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče LPG u garažama to je u HR zabranjeno. U Njemačkoj recimo sve ok. Provjereno jel sam imao LPG u Njemačkoj i parkirao u nekoliko garaža.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

europska unija diktira norme, a tko je zadnjih 10 godina diktirao unijom, Merkel.. Deutschland uber alles.. a sad kad je nebu bumo vidli ko bu tolko jak..

Link to comment
Share on other sites

A koliko tek dima i otrovnih plinova se izbaci u atmosferu zbog namjernog paljenja šuma kako bi se radile nove plantaže kukuruza, soje, palminog ulja i sl.

 

Link to comment
Share on other sites



Što se tiče LPG u garažama to je u HR zabranjeno. U Njemačkoj recimo sve ok. Provjereno jel sam imao LPG u Njemačkoj i parkirao u nekoliko garaža.


To nema veze sa zagađenjem nego iz sigurnosnih razloga.
Mogu i kod nas LPG u podzemnu garažu ako ventilacija zadovoljava uvjete.

TURBO TERROR

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, hans said:


 

 


To nema veze sa zagađenjem nego iz sigurnosnih razloga.
Mogu i kod nas LPG u podzemnu garažu ako ventilacija zadovoljava uvjete.

TURBO TERROR
 

 

Koji je problem s LPG-om u odnosu na benzin/dizel?

 

Link to comment
Share on other sites

Koji je problem s LPG-om u odnosu na benzin/dizel?
 
Ako iscuri iz spremnika skuplja se na dnu garaže jer je teži od zraka

TURBO TERROR

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, hans said:

Ako iscuri iz spremnika skuplja se na dnu garaže jer je teži od zraka

TURBO TERROR
 

Razumljivo. Ja sam mislio da ima veze s ispuhom sto mi nije imalo smisla.

Link to comment
Share on other sites

Mene su u Osijeku jednom zaustavili u Portanovoj. Vani nije bilo mjesto i ja ulazim i vidio je LPG naljepnicu na staklu...

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.