Jump to content

Renault Clio 172 ph1


Optimista

Recommended Posts

Ajde da predstavim novi bolid. Riječ je o Cliu Sportu od milja zvan 169. 2001 godište, na satu 125 000 km. Nisam ciljao kupiti ikakav auto ali kad je iskočio oglas znao sam da je to to. Kupljen na forumu rekordnom brzinom i tom istom brzinom preskočen zupčasti :jez:. Brat je išao po auto, poklopio par puta i pukao je klizač zupčastog. 

Auto je završio kod @cardak te je on napravio sve što je trebalo i što je bilo planirano za promjenu. Novi usisni ventili, obrada glave, gumice ventila, dihtung usisne grane, set zupčastog, mikro remen, remenica radilice, semerinzi bregastih, svjećice, natezač mikro remena, varijabilna remenica. termostat, antifriz i ulje + filter. Generalno stanje auta je ok, iznimno prljav te malo zapušten izvana ( par ogrebotina itd ) i naravno rejsing lajne koje su lakirane.. :banana:. Od kupovine do sad napravljeno 5 t km bez problema, osim što na hladno ne želi upalit bez gasa, moram to detaljnije pogledat. Stavljenje nove lambde, fitler kabine, k&n filter zraka te kupljen strongflex nosač motora ( dog bone ) koji čeka svoju ugradnju. Na autu ima još dosta posla oko čišćenja unutrašnjosti a što se tiče mehanike, još par sitnica fali da bi stavio kpl druge bremze. U planu su 16 oz f1 koje su bile namijenjene Meganu te sportline opruge + amortizeri kod lučana. Ali do toga ima još.. 

Auto se s lošim amortizerima i zimskim Nokian gumama ( veoma iznenađen s gumama, drže jako dobro s obzirom da su zimske ) vozi strašno dobro.. Mislim da je ovo najbolja kupovina sporta ikad :laugh:

IMG-2a00ca83ecb5adff514afbee8b9f9200-V.thumb.jpg.59e9df6dac93ae2bf6c62f1d89c604d9.jpg

IMG-c3dafb98a4c0789692f2e8d05e6b1bf8-V.thumb.jpg.ededc32f32229a79925b0d1555160366.jpg

received_1958263777621522.thumb.jpeg.4da263e863d19612bea016b6103cf47c.jpeg

IMG-66a5de6b9ea0a108272ff2c3fb742fb8-V.thumb.jpg.8bc3e6748825bd7cf61402b587bfd146.jpg

IMG-f46f14d08d98bf437305a9cae5970b92-V.thumb.jpg.3ceed9f914e0c8bab1587c484aeb6824.jpg

IMG-c99e3a0233c9cb2f008e86dde8f81069-V.thumb.jpg.6074b536fdb7d8ad0047c8c952c59158.jpg

IMG-caaa9999d1595165989f935a1818d245-V.thumb.jpg.aa8812523b7ea6923f88f31146f3f06c.jpg

IMG_20190315_164937.thumb.jpg.88468341a41bb55679ad1dc1861bfee6.jpg

IMG_20190315_170248.thumb.jpg.5e04882318bea8445e8278d22daef248.jpg

IMG_20190315_163158.thumb.jpg.19a79c6c3844fb749bfc0727aafeeeff.jpg

IMG_20190316_180951.thumb.jpg.850313208475bb04540845b650501923.jpg

IMG_20190319_181015.thumb.jpg.8b4464ad9c00452b5f3ab109d1079ed3.jpg

IMG_20190319_180958.thumb.jpg.d3f8ba5b610d205da9888bde4fbb8234.jpg

IMG_20190319_180914.thumb.jpg.2001a90c7d434e7f3655bc44967a2a58.jpg

IMG_20190319_181028.thumb.jpg.ca4a53b2d8829cd92f5a24d473ae645a.jpg

IMG_20190319_181030.thumb.jpg.74ea41a63672992f2844d3ed83469e0d.jpg

IMG_20190319_181039.thumb.jpg.0f28e7d0ce1603449687837dfd2eafb1.jpg

IMG_20190319_181104.thumb.jpg.301b62c3ef34303cb05ec6f1f5c31d70.jpg

IMG_20190318_214953.thumb.jpg.e74863754973aa20ba50ef1686601981.jpg

IMG_20190318_214957.thumb.jpg.21893906adaff42cd03daeaff9101edf.jpg

IMG_20190318_221702.thumb.jpg.feb6d4ee2ee5e9f3a49284fc3dd9d6ef.jpg

 

 

Te malo čišćenja

IMG_20190316_134246.thumb.jpg.119fe2212fab1625bd79a00a11c1fbb4.jpg

IMG_20190316_150227.thumb.jpg.52ccc65672c7a5c0489ab51af160e175.jpg

IMG_20190316_140258.thumb.jpg.0ee0aeed4750b5a152ddacda89c1b283.jpg

IMG_20190316_144811.thumb.jpg.7b80c62e0476a6558f0057b10ec6d869.jpg

IMG_20190316_140251.thumb.jpg.513234577adb6a9e6b2e44143abc38ba.jpg

IMG_20190316_141859.thumb.jpg.ff791f71d445250767216518c6e453a7.jpg

20181030_110451 (2).jpg

  • Like 11
Link to comment
Share on other sites

sramoto jedna, zapustiti megana ? slozi ga i furaj oba!!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Još jedan topic od kolege koji je melem za moje oči ❤️

Nek je sa srećom frende, 169 je meni osobno najpoželjniji CS. Jel ima aluminijsku haubu?

Link to comment
Share on other sites

Taman s obzirom da su ti gotovi amortizeri pikni gewinde neke pa da vidis lezanja.
"Neke gewinde" obično završava kupovinom kineskih jeftilena zvučnog imena po cijeni 1499,00 kn za set na akciji u nekom web shopu,auto se zakuca u pod jer to je najbitnije.....handling 2x lošiji od početnog na serijala ovjesu sa amortizerima iz kraja prošlog stoljeća [emoji23]

TURBO TERROR

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, hans said:

"Neke gewinde" obično završava kupovinom kineskih jeftilena zvučnog imena po cijeni 1499,00 kn za set na akciji u nekom web shopu,auto se zakuca u pod jer to je najbitnije.....handling 2x lošiji od početnog na serijala ovjesu sa amortizerima iz kraja prošlog stoljeća emoji23.png

TURBO TERROR
 

Imas pravo, trebao sam napomenuti neke normalne gewinde tipa billstein ili kw ili nesto trece ali od solidnih brendova. 

Link to comment
Share on other sites

uvijek se da naći polovnih gewindi za normalne novce...u dobrom stanju naravno...

btw, imaš projekt auto i onda kupiš još jedan projekt auto i na kraju bankrotiraš ahahaha

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Haha, ne pada mi na pamet čačkat po njemu s nekim većim zahvatima.. samo toči i vozi :D

Na žalost hauba nije aluminijska, a što se tiče ovjesa, gewinde mi nisu privlačne, a amortizere će riješit lučano. Mislim da nema boljeg majstora za iste :D

Link to comment
Share on other sites

Vidio i vozio auto, jako jako dobar primjerak, cak bi se usudio rec u rangu sa bivsim cliom od Vrhara (dok je jos bio dobar...), naravno po pitanju same očuvanosti, ne po pitanju performansa, na temu bacam instant follow da uhvatim ikakav update ako mi slucajno promakne ili ne budem sudjelovao u istom :D

inače presretan sam zbog Ivana na ubodu, necu rec da napokon ima auto jer je ipak kupio francusku kurabicu ali nek mu je sa srecom

(Lagano suze idu jer megs nece dozivjet finalnu formu, al šta je tu je...)

Inače, bolesti nikad kraja, ova slika je negdje oko ponoći - jedan... Nemaju dica ca delat a strankinje nisu jos tu, jel tako @laci

IMG_20190307_221846.thumb.jpg.f20120bf898adba58cccf62d12608166.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Tako je :deda:

Bas mi je drago za clia, a megan..formu..koji ono megan?

 

Link to comment
Share on other sites

Zaboravio sa napisati i nosac motora.

Btw, bilo je jako zanimljivo voziti potpuno stock auto, i priznajem da je super........... ah, te godine

Link to comment
Share on other sites

E da, bilo je na forumu žustre rasprave stock 172 vs stock 197.. pa eto, ako je netko iz Ri voljan možemo probat :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

197 je puuuno kompletniji i ukupno sposobniji auto. Ali 172/182 ima "ono nešto" a ph-quick naročito.

A za današnje pojmove ni jedan ni drugi ni treći nisu na ravnoj šniti nešto ekstra brza vozila. Danas svaki drugi dizel ima 300+ konja...

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, Optimista said:

E da, bilo je na forumu žustre rasprave stock 172 vs stock 197.. pa eto, ako je netko iz Ri voljan možemo probat :D

@soe 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Steta sto ga nisu kupio sa havarijim motora nego ti se desila nakon kupnje. Nadam se da si barem malo oprao prodavaca.

 

Kad stavis ove crvene selene na getribu promjena ce biti jako primjetna. Usaltavat ce se puno bolje, mislit ces kak sam mogao bez toga.

Getriba je slabiji element toga auta sa ovim jeftinim modom popravlja se dojam znacajno.

Po meni best buy tuning na tom modelu ak se vozite kak vele vani spirited.

 

 

Edit: zaboravio ti cestitati. Drago mi je da jos jedan vozi, postaju jako rijetki a pogotovo u ok stanju.

Link to comment
Share on other sites

Eh da, mjenjač je čudo, utegnut tip top, šalta se kao putar, stvarno iznenađen.. 3. Zakrči sitno jedino kod *ebačkog šaltanja, mislim da je to više do lošeg trenutnog nosača motora..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eh da, mjenjač je čudo, utegnut tip top, šalta se kao putar, stvarno iznenađen.. 3. Zakrči sitno jedino kod *ebačkog šaltanja, mislim da je to više do lošeg trenutnog nosača motora..
Ne znam kak kak ti je ostatak auta utegnut. Meni je na mom bivsem sve bilo u dobrom stanju. Getriba je ok za svaki dan. Problemi pocnu ak ides a npr SR, slalom, grornik itd. Mekocha seriskog selena radi svoje i tu dolazi do nepozeljnog pomaka. Stavi te crvene selene i sve 5. Zeru ce ti jace auto vibrirati ali lufta vise nema. I sinhroni ce ti biti zahvalni.
Link to comment
Share on other sites

@LeoRS iskreno f7r nisam ni nešto previše vozio, više šarafio :tup:, i zaboravio sam kako ide. Znat ću reć pravu usporedbu kad provozam megana ponovo.

Za f4r mogu reć da se osjeti značajan šut oko 4500 rpm i vuče skoro sve do blokade, zadnjih parsto okretaja umre.. Al puno jače puni..

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Optimista said:

E da, bilo je na forumu žustre rasprave stock 172 vs stock 197.. pa eto, ako je netko iz Ri voljan možemo probat :D

@soe ne znam sta se jos ceka

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hahaha neka ga pusti u subotu navečer oko fensi kafana pa će već to neko riješiti

A nije se njemu upokojio..ima jedan  :ninjane:

Link to comment
Share on other sites

Što će biti sa Berline? Nakon toliko vremena, truda, noći, znoja, novca, Lix-a...? Nećeš valjda zaustaviti projekt... Držim fige da se složi do kraja.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.