Jump to content

Renault Clio 172 ph1


Optimista

Recommended Posts

kakve cilindre? 

valjda klipove.. cilindar je u sklopu same čeljusti, ak ima risove, gotov je.. 

Link to comment
Share on other sites

Je, martinko klipovi su u pitanju, ne cilindri.....svejedno ne mogu ih kupiti da bi sam reparirao čeljusti....

 

ne znam šta rade ovi koji profesionalno repariraju čeljusti.....da li ih oni nekako obrađuju i uređuju ili samo stave zamjenske

Link to comment
Share on other sites

a na kojem autu to trebaš raditi?

ovisno za koji auto, ali mijenjaju se samo gumice.. klipovi rijetko, pogotovo za budget brenze, više se isplati uzeti novu čeljust nego staru reparirati..

ili drugu staru rabljenu pa nju reparirati ak je na tvojoj klip poderan..

Link to comment
Share on other sites

R4! 

 

Moje čeljusti na autu su dobre, ali imam jedan par koji b i htio urediti da imam, a klipovi su ruzinavi.

Link to comment
Share on other sites

Napunili 130t km, prošao na track day, nekim neplaniranim čudom osvojio 3. Mjesto i tako :aua:

Bilo je zanimljivih vozilica, r26, 197, saxo vts 8v, c2 vts, xsara vts (lix), 2 kockice

 

Vozio sam na maracanama sparenim s r888r napred i r888 iza, auto izgleda smiješno na njima, jer je visok, amortizeri su dosta ubijeni ali sve u svemu zadovoljan sam.

IMG_20190526_140013_01.jpg

received_596360894204219.jpeg

IMG_20190526_200234.jpg

IMG_20190526_163444.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Di si ih uzeo, kam racing ili? 

Gledao sam da bi sebi uzeo to ili gaz gold, pa me zanima kako se ovo vozi, englezi ih hvale dosta.

Link to comment
Share on other sites

@theman.e4

 

? 

IMG_20190527_152425.thumb.jpg.4b5a94b995c53d3f6d2a3a674070d1f4.jpg

 

Kutija je zapravo od bc racinga, a unutra skoro novi cup amortizeri s eibach sportline oprugama i također skoro novim kapama. Cijena je bila stvarno smiješna čak i s poštarinom iz UK.

S ovim pitanjem je ovijes riješen, s onim što sam priželjkivao. 

Smjer uređivanja ovog auta je da dobije najbolje sitnice koje išle na 1*2 model, a da ne koštaju malo bogatstvo :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

i kako je prošla procedura sa davanjima....

Link to comment
Share on other sites

Platio preko paypala, poslano kao normalni paket. Nema carine niti ičega, došlo za 5 dana (izuzev vikenda) putem DPDa.

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, petak said:

i kako je prošla procedura sa davanjima....

Koliko znam UK je još uvijek u EU. Nema davanja na pakete iz EU.

Link to comment
Share on other sites

I mislio sam da je tako ali nešto se mijenjalo nedavno (ili su najavljivali promjene) pa sam hotio provjeriti iz prve ruke.

Tx!

Link to comment
Share on other sites

ako sam dobro upućen, još dugo neće biti promjena šta se tiče trgovine

Link to comment
Share on other sites

On 31. 05. 2019. at 21:30, Krule said:

ako sam dobro upućen, još dugo neće biti promjena šta se tiče trgovine

Dok UK ne izade iz EU...

Link to comment
Share on other sites

@petak

"Profi" nacin repariranja čeljusti ukljucije zamjenu sve i jedne gumice/klipa/klizaca/odzracnika i slično, honanje cilindara (kao i na autu) i brušenja dosjeda odzracnika sa pastom za siceve ventila (postoje pripreme sa raznim konusima) to je onda "da bolje ne može" ali obično samo poliranje vodilica/klipova (ako nisu previse pojedeni od ruzine, odnosi se posebno na klip) i zamjena svih gumica bude vise nego dovoljno

Đovani sori na off topicu, neces se valjda ljutit ?

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

profi je da se kupi druga čeljust a ne da se to sve radi jer je mislim neisplativo..

bar što se tiče budget auta.. ak je čeljust od nekog oldtimera i nenabavljiva nova il u boljem stanju onda ok. 

jer da ti to netko izhonuje,  polira i sve to sredi da stavi sve te nove dijelove, ispast će cijena malo manja od nove čeljusti i to ako..

Link to comment
Share on other sites

On 03. 06. 2019. at 8:16, ivan.martinko said:

profi je da se kupi druga čeljust a ne da se to sve radi jer je mislim neisplativo..

bar što se tiče budget auta.. ak je čeljust od nekog oldtimera i nenabavljiva nova il u boljem stanju onda ok. 

jer da ti to netko izhonuje,  polira i sve to sredi da stavi sve te nove dijelove, ispast će cijena malo manja od nove čeljusti i to ako..

i nije baš, mene ispalo 2000 kn reparacija svih 4 čeljusti u Iso Basisu, s tim da su reparirani i mehanizmi ručne kočnice na zadnjim čeljustima

Edited by Krule
Link to comment
Share on other sites

Ovo sa poliranjem farova je odlicno ispalo, ali ne bi se cudio da je s godinama otisao i reflektirajuci dio unutar projektora. Probao sam i ja na svom to odradit jer nisam bas zadovoljan jacinom xenon svijetla na jednom faru. Probao drugi balast, par xenon zarulja isprobao, cistio lecu ali nisam uspio puno dobit. Nema mi druge nego nabavit drugi far. Jos mi je ukljuceno da su svijetla stalno upaljena pa mislim da i to igra ulogu. 

Link to comment
Share on other sites

uffff, sta samo voda i 3 paste za karoseriju? koje tocno paste? imam i ja isto za napraviti nesto, pa bi se pozabavio...

Link to comment
Share on other sites

S vodobrusnima, da. 

Meguiars ultimate compound na narančastoj spužvi, sonax 04 06 na žutoj spužvi i 3m plavi čep na crnoj spužvi.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

tim redosljedom paste ili?

Link to comment
Share on other sites

Novi farovi su jedino u pravo rijesenje. Za ph1 nisu zamjenski skupi, i uopce nisu losi

Link to comment
Share on other sites

Koja keramika za farove?
Polirao nedavno na mojemu, sad mi treba zaštita [emoji4]
IMHO, ph1 clio puno ljepši odnaprijed nego ph 2.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.