Jump to content

Razlika ulja Elf Evolution 900 SXR vs Solaris FE vs Evolution Fulltech LLX 5-30W


Black.Tip

Recommended Posts

3 hours ago, ivan.martinko said:

višak nafte koji ostane od regeneracije se slije u karter i razrjeđuje ulje.. osobito izraženo na fauve mašinama..

natočiš 5 litara a nakon 15000km ispuštaš 6.. ulje i litru dizela pomiješanog sa uljem. 

 

17 minutes ago, Alen said:

Pa valjda ne i na renolu?
Za regen imaju 5. diznu i ne špricaju više u cilindre nego što treba.
Ili?

 

Postovani to i mene zanima, jer mi je sad ulje na max par mjeseci, gledao jucer na sipki.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, done said:

Najveća tragedija od svega je što nitko ne cijeni trud ljudi koji u ovoj branši oće raditi kako treba,jer nažalost krajnji korisnik samo čuje iznos koji treba platiti,a uglavnom misle da su svi maistori isti(ili pošteni ili lopovi ko bi ga znao).Još je gora stvar kad si u zatvorenoj sredini di svakog znaš,pa i financijske neprilike stranaka,a kolege iz branše pune lijepih rijeći samo tako imaš sve mogućnosti da ispadneš ovakav onakav ni kiv ni dužan.

Apsolutno se slažem! ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Alen said:

 


Pa valjda ne i na renolu?
Za regen imaju 5. diznu i ne špricaju više u cilindre nego što treba.
Ili?

 

Ne. Fauvau je bio škrt za 5. diznu pa poveća ubrizgavanje nafte da bi spalio DPF. Ponešt završi u karteru pogotovu ako se regeneracija ne dovrši. A tek Mazda...

Link to comment
Share on other sites

To se Martinko opekao na VW pa sad puše i na hladno :)
Što se mazge tiče, za njih znam, vozio sam 6-icu iz 2007. Zlo od auta.

Link to comment
Share on other sites

Euro 6 nema 5. diznu. Euro 6 temp d je sa AdBlue. Tu će biti 3.14zdarija teških. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, direstraits said:

Euro 6 nema 5. diznu. Euro 6 temp d je sa AdBlue. Tu će biti 3.14zdarija teških. 

Zar nije AdBlue provjerena tehnologija koja se koristi već godinama, MB je forsira jako...

Link to comment
Share on other sites

Pa adblue nema veze sa dpf-om ni regeneracijama. On se ubrizgava kasnije u scr konverter, valjda se tak pise.
Kak onda renfault euro 6 radi regenetaciju? Isto postubrizgavanje na sve 4 dizne u cilindrima?

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Ivan1902 said:

Zar nije AdBlue provjerena tehnologija koja se koristi već godinama, MB je forsira jako...

Koristi se na kamionima vise od 10god.Jos od Euro 4 norma...

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Ivan1902 said:

Zar nije AdBlue provjerena tehnologija koja se koristi već godinama, MB je forsira jako...

Mb ima jako mnogo problema s tim, još uvijek. 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Lageros jedno pitanje za tebe Elf evo fulltec MSX 5W30  ima C3 specifikaciju za više manje sva vozila naravno ne za Renault baš kao i DID,dali ga uliti u motor senica 2 1,9 dci sa dpf?

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, done said:

Lageros jedno pitanje za tebe Elf evo fulltec MSX 5W30  ima C3 specifikaciju za više manje sva vozila naravno ne za Renault baš kao i DID,dali ga uliti u motor senica 2 1,9 dci sa dpf?

5W30, kao i C3 nisu toliko važne oznake kao oznake norme za određeni motor.
Neka vozila imaju iste motore (kao što je PSA i Ford) pa se ne može miješati njihova ulja, jer iako su motori jednaki, nemaju identične ostale stvari, kao i to da Ford za Euro6 normu ne koristi ADBlue, a PSA koriste ADBlue i sve to jedno s drugim čine jednu cjelinu.

Za Scenica II je navedeno ovako (gledati norme):

Engine oil specification   

without particle filter

RN0710


with particle filter

RN0720


Dakle norma je ono što je bitno za gledati kada se traži ulje.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, lageros-zg said:

Ford za Euro6 normu

Mora se znati da ima više različitih Euro 6 normi. Posljednja od njih je veoma zahtjevna šta se tiče NOx, pa svi proizvođači prelaze na AdBlue. 

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, direstraits said:

Mora se znati da ima više različitih Euro 6 normi. Posljednja od njih je veoma zahtjevna šta se tiče NOx, pa svi proizvođači prelaze na AdBlue. 

Da, znam to, ali primjer je bio za konkretne motore koji i ja imam u svom Fordu i koji su isto tako u Peugeotu,
ali da, kemijaju sa tim normama 6.1, 6.2 i sl.

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, ivan.martinko said:

Proizvedeni od rujna 2018. sa euro 6d temp. svi dizeli imaju dodatak pišaline u SCR lonac..

Nije samo to, nego sada i benzinci počinju imati DPF, EGR, a klasika će postati i električne pumpe vode koje se već nalaze u nekim modelima, tako da.... "lijepo" je imati novi i moderan auto :D 

Link to comment
Share on other sites

Sve me struh kad svi ti "novi" auti dođu kod nas za cca 7 do 10 godina pa krenu problemi i popravci skupih dijelova.

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Lageros

Znaći Elf evolution full-tech FE 5w30 i nek se žali upravi vodovoda.

16 hours ago, ivan.martinko said:

Ja bih stavio sa reno normom. Mislim da u starog scenica ide 5W40?

Ja u svog benzinca 1,6 16 v uljevam 900 SXR 4W40

 

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, done said:

Lageros

Znaći Elf evolution full-tech FE 5w30 i nek se žali upravi vodovoda.

 

Da, tako je!
Ili neko drugo ulje koje ima RN0720 normu

Link to comment
Share on other sites

Sve me struh kad svi ti "novi" auti dođu kod nas za cca 7 do 10 godina pa krenu problemi i popravci skupih dijelova.
Europa hoce da svi vozimo nove aute
[emoji12]
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Ekipa, pitanje, auto (Clio 2) je danas supruga odvezla u obližnji Q servis na promjenu ulja i filtera i sad mi šalje račun gdje je navedeno da su ulili EVO FULL TECH FE 5w30 ulje, ovo: https://www.kupi-ulje.hr/index.php?route=product/product&product_id=13001

Zvao sam ih da čujem zašto je to tak i da je to krivo ulje, oni mene uvjeravaju da to ništa neće smetati. Još me uvjeravaju da su zadnji puta ulili isto takvo ulje, ali znam da nisu nego su ulili neko 5w40 ili 10w40, ne znam napamet.

Koliko znam i sjećam se kada sam imao 1.5 dci da je to ulje za dizele sa DPF-om i sa normom RN0720, a za benzince su norme RN0700 i RN0710.

Jel bi mogao biti problem sa ovim uljem u benzincu 1.4 16v sa 72kw?

 

Link to comment
Share on other sites

A sad ulijevaju sve vise 5W30..
Malo je glupo za taj stari motor. Ja imam 1.6 isto te tehnologije. 5W40 ide ili 10W40.
Ide u njega i 5W30 ali ne C3 ili C4 nego A3/B4..

Npr

78aef04487c758772fedd9c677a2a45f.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ne brine me toliko viskozitet, nego ova ACEA norma C3/C4 koja je na ELF EVOLUTION FULL-TECH FE ulju koji je ubačen u ovaj stariji benzinski motor. Da li bi to mogao biti problem? Motor je na nekih 182 tkm.

Link to comment
Share on other sites

Ulje nije po normi. C3 ne ide u njega.
A dal ce sto bit, tko to zna.. nece na kratak period al na iducoj izmjeni stavi 5W40. ACEA A3/B4.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.