Jump to content

Propalo kvačilo na Grandtouru


Bartol

Recommended Posts

Danas mi je propalo kvačilo na Megane Grandtour III. Pritisnem kvačilo i noga samo propadne do kraja bez ikakvog otpora. Kad sam izgurao auto sa ceste vidim s**nje-curi ulje ispod. Kaže meho propišala brtva cilindra kvačila i treba mijenjati korpu, lamelu, ali i zamašnjak. Samo ruke 1000kn, dijelova 4500kn. Ima li tko iskustva s ovakvim kvarom da mi prokomentira cijenu? 

Kupio sam auto polovan sa 74000km ove godine, a ja sam prešao nekih 5000 do sada i evo bome me dobro krenulo!

 

Link to comment
Share on other sites

Potrazi još jedno misljenje..

kako je otkrio da zamašnjak ne valja?

da li je uopće pogledao auto i točno od kud curi?

Link to comment
Share on other sites

Bježi od tog majstora. Jes da je zgodno sve promijeniti jednom kad se skine mjenjač, ali ako je lamela dobra, korpa također, nema potrebe za tolikim troškom. Međutim ako je to sve pri kraju svakako se isplati o istom trošku sve obaviti. Kvačilo bi trebalo bar još toliko izgurati. Osim ako km nisu pravi ili je vozio neki ''specijalac''

Link to comment
Share on other sites

Ma kvačilo je bilo dobro, nije davalo nikakvih znakova umora ili da nešto ne štima. Ne mogu znati koliki je "specijalac" bio prijašnji vlasnik, ali auto je stvarno uredan i nema znakova da bi mogao imati duplo više km nego ima. Znam da je polovno uvijek mačak u vreći tako da se mogu samo nadati da su km stvarno ovi koji jesu. 

Što se tiče lamele nju stvarno ima smisla promijeniti ako je namočena uljem koje je iscurilo iz cilindra, za zamašnjak sam skeptičan treba li ga ili ne mijenjati, ali mehaničar tvrdi da ne može dati garanciju na radove ako ne mijenja sve jer se lako dogodi da novo kvačilo rasturi stari zamašnjak.

Auto nije bio na dizalici i nije ga pogledao, tako da je i sam rekao da postoji mogućnost da je samo hidraulično crijevo popustilo, ali kao to je stvarno mala vjerojatnost. Sutra ću znati više detalja kada ga dignu.

Svakako ću okrenuti još koji broj servisa i zatražiti ponude. Možete slobodno preporučiti nekog ako znate. BB nisam pitao, bio sam kod njih kad sam mijenjao ulje i filtere i nisu baš bili zainteresirani za taj posao  Zeznuto je i što bez vučne nema mrdanja nigdje s autom.
 

Link to comment
Share on other sites

cek koji je to motor tj mjenjac, 75 000km ?!  Onaj 6 brzina 81kw?

Mislim da te meho nazalost ne mulja, ak je dvomaseni zamasnjak onda i jesu tu negdje cifre..

 

Link to comment
Share on other sites

Ma nema jebene sanse da na 75t km treba mijenjati zamasnjak, pa da ga je ne znam kakav specijalac vozio. Majstor prica pizdarije, pogotovo ako kazes da ga nije ni pogledao, vec ovako lupa napamet.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ne citate pazljivo. Zamasnjak sigurno ne treba mjenjati. Sve ostalo u zvonu bi mjenjao svakako ako je propisao cilindar i zalio. Ma i da nije i da je samo on, zamjenio bi na toj kilometrazi ipak.

Sto se tice zamajca, vjerojatno stvarno moze jos 100 000 km, ali razumijem poziciju mehanicara da mu je problem dat garanciju na lamelu i korpu ak on ostaje. Treba samo vidjeti sto preporuca Renault, a preporuca sigurno najskuplju varijantu.

U stvari pisem ovo jer mi jako zvoni da sam cuo da je bilo bas tih problema sto kolega spominje da mu je majstor rekao. A mozda sam nesto previdio i zamjenio al cak bi rekao da se bas za to odnosilo.

Sto se tice cijena, djeluju sasvim korektne, ako krenemo od cijene ruku. A i ostatak za djelove sa zamasnjakom zvuci korektno.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ok ajmo uzeti da mu je iznio najgoru soluciju a sutra il kad već pogleda auto će mu reci pravo stanje. 

Nemojmo odmah razapeti čovjeka..

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Koja godina je Megane? Ja sam prvi vlasnik i moja serija je imala dodatno Renaultovo jamstvo na grešku zamašnjaka (5godina). Tri puta mi je propalo kvačilo dok nisam došao do te informacije. Nakon toga je zamijenjen zamašnjak, korpa i lamela te potisni ležaj na 80kkm. Sad sam na 180kkm i nemam i nadam se da neću imati problema s kvačilom. Ovo što si naveo za cijenu je sad čak i humano. Mene su tražili 12kkn.

Link to comment
Share on other sites

Meni je na Cliu III (dci 50kW) propustio cilindar kvačila na nekih 110 tisuća.

Simptomi isti kao i kod Bartola.

Zamjenio sam pritom set kvačila (bez zamašnjaka) i cilindar, s rukama oko 2500kn.

 

9 hours ago, mario #8 said:

Ne citate pazljivo. Zamasnjak sigurno ne treba mjenjati. Sve ostalo u zvonu bi mjenjao svakako ako je propisao cilindar i zalio. Ma i da nije i da je samo on, zamjenio bi na toj kilometrazi ipak.

Sto se tice zamajca, vjerojatno stvarno moze jos 100 000 km, ali razumijem poziciju mehanicara da mu je problem dat garanciju na lamelu i korpu ak on ostaje. Treba samo vidjeti sto preporuca Renault, a preporuca sigurno najskuplju varijantu.

U stvari pisem ovo jer mi jako zvoni da sam cuo da je bilo bas tih problema sto kolega spominje da mu je majstor rekao. A mozda sam nesto previdio i zamjenio al cak bi rekao da se bas za to odnosilo.

Sto se tice cijena, djeluju sasvim korektne, ako krenemo od cijene ruku. A i ostatak za djelove sa zamasnjakom zvuci korektno.

 

Potpis i lajk na ovaj tekst.


 

 

Edited by dkolar
Link to comment
Share on other sites

Da netko unisti zamasnjak na tak malo km treba stvarno voziti neoprezno..
Pa idu 200000 km a nekad i vise..

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Matt said:
 
3 hours ago, Matt said:

Koja godina je Megane? Ja sam prvi vlasnik i moja serija je imala dodatno Renaultovo jamstvo na grešku zamašnjaka (5godina). Tri puta mi je propalo kvačilo dok nisam došao do te informacije. Nakon toga je zamijenjen zamašnjak, korpa i lamela te potisni ležaj na 80kkm. Sad sam na 180kkm i nemam i nadam se da neću imati problema s kvačilom. Ovo što si naveo za cijenu je sad čak i humano. Mene su tražili 12kkn.

Moj je 9. mjesec 2014. Ne znam za to dodatno jamstvo, jedino što vidim kroz "Moj Renault" portal je aktivno jamstvo na koroziju, ostala jamstva su istekla.

Hvala vam na odgovorima. Nastavak priče je sljedeći: Jutros je mehaničar pregledao auto i kaže da prema zvuku motora i generalno očuvanosti misli da ne treba mijenjati zamašnjak. Daje garanciju na radove i bez ugradnje novog zamašnjaka. Definitivno je procurio potisni ležaj i treba mijenjati korpu i lamelu, a dodatno bi zamijenio i potisni cilindar na papučici kvačila.

Čekam Anđelka da mi javi cijenu original dijelova pa ako se isplati uzimam od njega originalne umjesto Valeo seta koji nudi mehaničar. 

 

Edited by Bartol
Link to comment
Share on other sites

Valeo set ti je dobra zamjena. Nebi me iznenadilo i da je u originalu Valeo!

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, ivan.martinko said:

Da netko unisti zamasnjak na tak malo km treba stvarno voziti neoprezno..
Pa idu 200000 km a nekad i vise..

Bmw 189.000km nis. Toci vozi

Link to comment
Share on other sites

Mjenjao sam ja na Renaultu na preko 260 000 prvi puta kuplung set i zamasnjak. Sve original bilo.
Al opet, nista to bas ne znaci. A najmanje do auta. :)

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, petak said:

Valeo set ti je dobra zamjena. Nebi me iznenadilo i da je u originalu Valeo!

Kaže Anđelko da nije Valeo u originalu. Original trebam čekati 2 tjedna, što mi nije opcija, tako da sam uzeo Sachs od Anđelka što je na kraju ispalo 600kn povoljnije od ponude koju je dao mehaničar za Valeo set.

 

1 hour ago, zeko said:

Bmw 189.000km nis. Toci vozi

Samo sam čekao nekog "mudraca"! Otac vozi Citroen Berlingo koji je prevezao boktepitaj koliko tona tereta u svojih sad 19 godina i mijenjao mu je komplet kvačilo na 275.000 km. Bolji je Berlingo od tvog BMW i mojeg Meganea :) 

 

Link to comment
Share on other sites

Ako se ne varam, kod mene je još prvi set svega. 296k km.
Provjerit ću povijest u ovlaštenom ako stignem jedan dan...

 

Apsolutno je moguće sve ubit (pa i zamašnjak) u 10x manje kilometara.

Edited by IcyTexx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cijeli auto se da unistiti u jednom danu, ma u jednom satu hehe..
Al ako netko ne odmara nogu na papuci kvacila, ne krece pod punim gasom itd ono moze dugo trajati.
Ovo sto je procurio druk lager je cista tvornicka greska.
Jedan od 10000 nije napravljen kako treba i to je bio bad luck.

Link to comment
Share on other sites

Može li mi netko objasniti kuda iscuri ulje kada propusti potisni ležaj (central slave cylinder)? 

Dakle kod mene je scenarij bilo sljedeći: Čekam na semaforu u koloni, auto je u leru, trebam krenuti i pritišćem papučicu kvačila koja bez otpora propadne do poda. Dok sam se snašao i krenuo gurati auto sa strane ceste ispod auta je već bilo malo ulja, a do mjesta na koje sam ga odgurao je ostao lijepi uljni trag. Kad sam nakon 15-20 minuta dignuo haubu posuda ulja za kočnice je već bila prazna.

Gledajući na internetu kako funkcionira potisni ležaj i gdje se nalazi nije mi jasno kuda je ulje iscurilo iz kućišta u kojem se nalazi kvačilo? Na slici je brojem 1 označeno crijevo koje dovodi ulje u cilindar i taj spoj se nalazi negdje na vrhu kućišta. Očekivao bih da se ulje gravitacijski slije u kućištu kvačila i tamo većim dijelom ostane. 

Nisam baš znalac za automehaniku i kao što vidite učim s interneta, pa ako me netko može educirati bit ću zahvalan.

 

Potisni cilindar.PNG

Link to comment
Share on other sites

Zaboravio si centrifugalnu silu kvacila koje se vrti u prosjeku 50X u sekundi i lezaja koji se oslanja na njega.. koja je ulje razbacala po svom zvonu i svemu unutra..

Link to comment
Share on other sites

Vidiš nisam razmišljao o tom detalju :tup: Hvala ti na prosvjetljenju.

Link to comment
Share on other sites

Evo samo da javim da je priča sa kvačilom završena. Na kraju sam mijenjao i zamašnjak jer kad je sve bilo raskopano skužili smo da ima previše lufta i bio je prevelik rizik ostaviti ga u takvom stanju. Ako nekom nešto znači unutra su bili zamašnjak, korpa i lamela od LuK-a, potisni ležaj Valeo i cilindar papučice kvačila također Valeo. Najvjerojatnije je načeti zamašnjak proizvodio prevelike vibracije koje su ubile potisni ležaj, a možda je i samo tvornička greška. 

Moj Megane ima auto start&stop funkciju koju ja gotovo uvijek imam isključenu, ali ne bi me čudilo da stalno korištenje te opcije znatno skraćuje životni vijek zamašnjaka. 

Link to comment
Share on other sites

Meni se na Meganeu to dogodilo na otprilike 115 tkm bez ikakvih naznaka prije. Pripisujem to lošoj konstrukciji jer vjerujem da stvarno nisam svojom vožnjom pridonio tako brzom trošenju. Koštalo me 5,5 tisuća kuna u ovlaštenom.

Link to comment
Share on other sites

Konstrukcija je ok ali losa kvaliteta materijala.. mislim da je lezaj poluplastika..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.