Jump to content

Propalo kvačilo na Grandtouru


Bartol

Recommended Posts

On 25. 04. 2019. at 22:56, Bartol said:

Gledajući na internetu kako funkcionira potisni ležaj i gdje se nalazi nije mi jasno kuda je ulje iscurilo iz kućišta u kojem se nalazi kvačilo? 

Na spoju getribe s mašinom, odnosno zvonu, s donje strane imaš rupu kroz koje cure tekućine. Onuda može iscurit i ulje iz mašine, preko semeringa radilice.

Edited by ThePornstar
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 29. 04. 2019. at 10:30, Bartol said:

Evo samo da javim da je priča sa kvačilom završena. Na kraju sam mijenjao i zamašnjak jer kad je sve bilo raskopano skužili smo da ima previše lufta i bio je prevelik rizik ostaviti ga u takvom stanju. Ako nekom nešto znači unutra su bili zamašnjak, korpa i lamela od LuK-a, potisni ležaj Valeo i cilindar papučice kvačila također Valeo. Najvjerojatnije je načeti zamašnjak proizvodio prevelike vibracije koje su ubile potisni ležaj, a možda je i samo tvornička greška. 

Moj Megane ima auto start&stop funkciju koju ja gotovo uvijek imam isključenu, ali ne bi me čudilo da stalno korištenje te opcije znatno skraćuje životni vijek zamašnjaka. 

Naprotiv, dvomaseni zamašnjak ne voli ler gas, ali najvjerojatnije ga nije to načelo. Ubijaju ga niski okretaji u kombinaciji sa što više gasa odnosno puno momenta u preniskim okretajima.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ma prodali su mu pricu.. utrpali i zamasnjak, da nebi bilo.. moj poznanik vozi ko budala pa mu je na golfu 5 1.9 tdi na 170000 km bio vec losiji ali nije lupao ni cuo se..

Link to comment
Share on other sites

NA meganima dvojkama isto voli otici na oko 250 tisuca .. al prije bas i ne.

Neznam kakav su onda stavili u trojku.

Da je na tak malo km otislo to sve meni je ludo al ajde, mozda ako je netko divljacki nabijao gas od niskih okretaja i tak stalno.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nije napisano jel uvoz il kupljen u hr. Mozda nema 70000 km nego 170000 km..

Link to comment
Share on other sites

On ‎4‎.‎5‎.‎2019‎. at 7:17, ivan.martinko said:

Ma prodali su mu pricu.. utrpali i zamasnjak, da nebi bilo.. moj poznanik vozi ko budala pa mu je na golfu 5 1.9 tdi na 170000 km bio vec losiji ali nije lupao ni cuo se..

Kao što sam već i napisao, serviser je prvo na zvuk motora procijenio da nema potrebe mijenjati zamašnjak. Nakon što je sve rastavio i vidio stanje zamašnjaka njegov savjet je bio da svakako promijenim i zamašnjak jer ipak nije u dobrom stanju. Evo pa sad ti reci da li bi ostavio ovo u svom autu https://drive.google.com/file/d/10QWCNACs0Usmi6-Wrboo9tYeXH-p2YxN/view?usp=sharing Ako ti je OK prodam ti ga za sitne novce :)

On ‎4‎.‎5‎.‎2019‎. at 10:26, ivan.martinko said:

Nije napisano jel uvoz il kupljen u hr. Mozda nema 70000 km nego 170000 km..

Auto je iz Njemačke, provjeravala su ga dva servisera, spajali na dijagnostiku i zaključak je bio da su kilometri realni. Svjestan sam da je kupovina rabljenog auta rizik i da je moguće vratiti kilometre tako da više nitko ne može provjeriti stvarno stanje. Sad imam što imam, održavam auto kako treba i molim se da ne bude još ovakvih havarija :)

Misliš da se na autima iz Hrvatske ne vraćaju kilometri i ne varaju kupci?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Bilo bi super da si snimio novi zamašnjak. Onaj koji je ugrađen. Samo da se vidi razlika. Usporedbe radi.

Samo ti njega drži utegnutog i neće biti problema.

Svaki auto se kvari i više nema pravila. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Da ne otvaram novu temu postat ću ovdje iako se nadam da ovo nema direktne veze s radom kvačila :bigl:

Dakle zadnjih par dana čujem nekakav "klik" na papučici kvačila kad je pritisnem do kraja i otpustim. Teško mi je objasniti taj klik pa sam snimio brzinski video https://drive.google.com/file/d/1-qU8raegjez9-uw98UsZqPuD072_Wvqg/view?usp=sharing

Ne mogu točno skužiti odakle klik dolazi, ali mi se čini da ga proizvodi ovaj bijeli plastični cilindar s oprugom na početku videa. Master cilindar hidraulike kvačila može biti drugoosumnjičeni. Pošto je ovo jedan novi zvuk u autu, a dolazi iz sustava povezanog s kvačilom, nikako mi se ne sviđa. Nije bez veze ona da tko se jednom opeče puše i na jogurt :)

Inače kvačilo funkcionalno radi odlično, nisam primijetio nikakvih problema u ni jednom režimu vožnje, no to je i za očekivati kad je sve novo montirano. 

Ima li netko od vas iskustva s ovim "klik" zvukom papučice? 

Link to comment
Share on other sites

To ti je na ovom zglobu s desne strane gdje se polugica od glavnog cilindra spaja na pedalu.

Vidi ovu i kako to kod mene na scenicu krcka, imaš i YT video:

Kod tebe to ne zvuči uopće strašno. Rješenja ima, a to je da se skinu ove bijele pastike i drugačije fiksira taj zglob.

Link to comment
Share on other sites

@Alen hvala na ovom, promaknuo mi je tvoj topic. Danas ću malo detaljnije pogledati ovaj zglob o kojem pišeš da barem detektiram točan izvor "klika".

Za sada mi je važno da je to samo još jedan od uobičajenih Renault zvukova i kao obično riješi se pojačavanjem muzike u autu ? 

Link to comment
Share on other sites

Meni niti muzika više ne pomaže, sad nastupa pila, čekić i ključevi razni [emoji4]

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.