Jump to content

Coupe 1.4 TCe - iskustva


Black.Tip

Recommended Posts

Pošto već izvjesno vrijeme tražimo auto za moju bolju polovicu, a do 5000 eura nismo našli ništa primjereno, uočili smo jedan Megane coupe 1.4 turbo. Pronašao sam jako malo testova istog ili da je s tim motorom. Ima li 1.4 kakvih značajnijih problema i je li jako žedan? Cijena mi se čini malo pretjerana s obzirom da je star 9 godina i da nema registraciju... 

https://rabljenavozila.renault.hr/Vozila/Renault-Megane-Coupe-1,4-TCe-Dynamique/19203

Link to comment
Share on other sites

najbolji tce motor koji su napravili, troši litru manje od 1.6 atmosferca a ide 30% bolje. kak ga gaziš tak troši, ali iznad 10 litara ne bude..

skup je jer ga prodaje reno auto kuća.. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

kad smo već kod TCE motora, prijatelj koji arbajtuje u Njemačkoj bi starome kupio Captur iz 2016. 1.2 TCE s EDC mjenjačem, kakav je taj?

Link to comment
Share on other sites

najbolji tce motor koji su napravili, troši litru manje od 1.6 atmosferca a ide 30% bolje. kak ga gaziš tak troši, ali iznad 10 litara ne bude..
skup je jer ga prodaje reno auto kuća.. 


I jedan od zadnjih s indirektnim ubrizgavanjem u granu. Koga muči potrošnja, ide i plinara na taj motor.
Šteta da su ih kratko radili pa ima malo auta na tržištu.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

da taj i onaj  stari 1.2 tce iz clia su bili indirektni euro 5.. za euro 6 mora biti direktaš radi CO2..

Link to comment
Share on other sites

Kad bi se mogla malo spustit cijena, za recimo godinu dana registracije, bi li ga se isplatilo uzeti? Mene samo bode u oči ovaj srebrni ukrasni detalj u prednjem braniku i crne lajsne ali to nije nešto što se uz malo vodobrusnog i boje u spreju ne može riješiti. 

Link to comment
Share on other sites

Sjećam se da su  te "kljove" u prednjem braniku par godina bile "tražene". Ljudi su ih naknadno ugrađivali u Berline i Grandture. Meni se nikad nisu sviđale. :bigl:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, zac7654321 said:

uvali joj twileta :yeah:

Prije da bi išli zamjena uz doplatu za Megana. Ma da to opet nije realna opcija jer će skinuti cijenu jako. Po njuški bi rekao da je već duže na oglasu, baš zbog visoke cijene... 8100 eura za 9 godina star benzinac...a dizeli sa po 100000 km to godište i mlađi se prodaju za te pare...

Link to comment
Share on other sites

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-coupe-1.9-dci-gt-line-114000-km-servisna-kao-nov-oglas-28825241 

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-coupe-1.5-dci-gt-line-oglas-28506359

Pogeldaj ovakve, znam da su prešli dosta više ali su dizel i gt line puno bolje izgleda. Imam 1.5dci taj od 110ks na 120,000km ta kilometraza tom motoru nije ništa.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Display said:

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-coupe-1.9-dci-gt-line-114000-km-servisna-kao-nov-oglas-28825241 

https://www.njuskalo.hr/auti/renault-megane-coupe-1.5-dci-gt-line-oglas-28506359

Pogeldaj ovakve, znam da su prešli dosta više ali su dizel i gt line puno bolje izgleda. Imam 1.5dci taj od 110ks na 120,000km ta kilometraza tom motoru nije ništa.

Da pardon, na Renault stranici stoji stara cijena, nova je 51900 kn... ma da je i to opet dosta kad je tehnički s golom policom negdje 2800 kn... a ne bi išli na polovni auto van Renault salona ovaj puta... 

Link to comment
Share on other sites

On 19. 06. 2019. at 6:02, Black.Tip said:

Pošto već izvjesno vrijeme tražimo auto za moju bolju polovicu, a do 5000 eura nismo našli ništa primjereno, uočili smo jedan Megane coupe 1.4 turbo. Pronašao sam jako malo testova istog ili da je s tim motorom. Ima li 1.4 kakvih značajnijih problema i je li jako žedan? Cijena mi se čini malo pretjerana s obzirom da je star 9 godina i da nema registraciju... 

https://rabljenavozila.renault.hr/Vozila/Renault-Megane-Coupe-1,4-TCe-Dynamique/19203

Imam ja taj 1.4 tce već 9 god. Po meni odličan motor, jako ugodan za voziti i dovoljno snage za svakodnevnu vožnju, prava mjera za coupea. Kvarovi 0, zamijenjen akumulator samo. Naravno uz redovno održavanje i promjenu ulja na max 15tkm ili god dana. Kad sam ga ja vozio, trošio je 8.5-9l, a otkad ga stari vozi, stoji potrošnja na 7.7

Trenutno je na 126tkm and counting... 

 

Edited by homer
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, homer said:

Imam ja taj 1.4 tce već 9 god. Po meni odličan motor, jako ugodan za voziti i dovoljno snage za svakodnevnu vožnju, prava mjera za coupea. Kvarovi 0, zamijenjen akumulator samo. Naravno uz redovno održavanje i promjenu ulja na max 15tkm ili god dana. Kad sam ga ja vozio, trošio je 8.5-9l, a otkad ga stari vozi, stoji potrošnja na 7.7

Trenutno je na 126tkm and counting... 

 

Znači ni blizu 6,3 litre po tvornici hihi...šalim se naravno... al da se to sa 7 litara ne može voziti to mi je malo čudno... nije za usporedbu baš, al kod prijašnjeg vlasnika je Twingo sa 75 konja bio na 5 litara, kod mene sa chipom na 100 konja je trenutno na 4,1...čak je i pao prosjek od 4,3 litre... ma da ja to mjerim 10 po 10 tisuća kilometara i puni tankovi dizela...

Kakvo je stanje sa izmjenom lanca?

Link to comment
Share on other sites

A gle, ako te toliko brine potrošnja od 8l, zaobiđi i traži dizel. Mislim da litru viša potrošnja od ekvivalentnog 1.9 dci i nije tako puno. Pogotovo kad se uzmu u obzir mogući kvarovi, pa se onda sagleda isplativost. 

Inače, čipanjem padne potrošnja kod normalne vožnje, jer imaš više momenta na nižim okretajima. 

Lanac se ne mijenja po planu održavanja i nisam čuo da ima problema kao kod novih 1.2 tce... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kak da benzinac 1.4 turbo sa 120 ks i 1400 kg trosi 6 litara benzina? Tolko trosi twingo 1.2 8v od 60 ks..
Do 10 litara uz ganjanje to ide. Prosjek od 7-8.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, ivan.martinko said:

Kak da benzinac 1.4 turbo sa 120 ks i 1400 kg trosi 6 litara benzina? Tolko trosi twingo 1.2 8v od 60 ks..
Do 10 litara uz ganjanje to ide. Prosjek od 7-8.

130ks je 1.4 tce. 

Na valjcima redovito izbacuju oko 140, tako da je i potrošnja prihvatljivija odmah ?

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, ivan.martinko said:

Kak da benzinac 1.4 turbo sa 120 ks i 1400 kg trosi 6 litara benzina? Tolko trosi twingo 1.2 8v od 60 ks..
Do 10 litara uz ganjanje to ide. Prosjek od 7-8.

Pa nije to Opel Astra J da ima 1400 kila... a neka bome ni 120 konja... isto tako sam i napisao da se šalim sa tim tvorničkim 6,3 litre... ali ako se ne može pretežito otvorene ceste voziti kombinirano sa 7 litara onda u k... na kraju neću ga ja voziti, nego bolja polovica hehe ak ga uzmemo

7 minutes ago, homer said:

A gle, ako te toliko brine potrošnja od 8l, zaobiđi i traži dizel. Mislim da litru viša potrošnja od ekvivalentnog 1.9 dci i nije tako puno. Pogotovo kad se uzmu u obzir mogući kvarovi, pa se onda sagleda isplativost. 

Inače, čipanjem padne potrošnja kod normalne vožnje, jer imaš više momenta na nižim okretajima. 

Lanac se ne mijenja po planu održavanja i nisam čuo da ima problema kao kod novih 1.2 tce... 

Zagledam taj određeni primjerak jer je u Renault salonu... i sve se može gledati drugim očima... nekome je 7 do 8, nekome je preko 10, a meni kad bi gledao iz svoje perspektive da ga ja uzimam za sebe onda bi meni bilo previše ako troši više od 7... jer ja radim preko 30000 km godišnje...

Link to comment
Share on other sites

1290kg mi stoji u prometnoj. 

Pretežno otvorene ceste može bez problema imati i ispod 7l kombinirano. Živim na brijegu, pa i to diže prosjek potrošnje. 

Na 90 u 6. troši oko 6l

2 minutes ago, Black.Tip said:

Pa nije to Opel Astra J da ima 1400 kila... a neka bome ni 120 konja... isto tako sam i napisao da se šalim sa tim tvorničkim 6,3 litre... ali ako se ne može pretežito otvorene ceste voziti kombinirano sa 7 litara onda u k... na kraju neću ga ja voziti, nego bolja polovica hehe ak ga uzmemo

 

Link to comment
Share on other sites

Da na 10000 km ispadne prosjek 7 litara ja bi bio zadovoljan...

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Black.Tip said:

 

Zagledam taj određeni primjerak jer je u Renault salonu... i sve se može gledati drugim očima... nekome je 7 do 8, nekome je preko 10, a meni kad bi gledao iz svoje perspektive da ga ja uzimam za sebe onda bi meni bilo previše ako troši više od 7... jer ja radim preko 30000 km godišnje...

Jasno da ćeš ti gledati dizela onda, a ak se bolja polovica ne vozi toliko, a i ti bi malo guštao u dinamičnijoj vožnji, spusti cijenu i samo naprijed. Nećeš se razočarati, a i malo km ima auto. 

2 minutes ago, Black.Tip said:

Da na 10000 km ispadne prosjek 7 litara ja bi bio zadovoljan...

Sve ovisi o tome di ga voziš. Očekivati da u gradu troši toliko je suludo, ali otvorene ceste može bez problema taj prosjek imati. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, homer said:

Jasno da ćeš ti gledati dizela onda, a ak se bolja polovica ne vozi toliko, a i ti bi malo guštao u dinamičnijoj vožnji, spusti cijenu i samo naprijed. Nećeš se razočarati, a i malo km ima auto. 

Sve ovisi o tome di ga voziš. Očekivati da u gradu troši toliko je suludo, ali otvorene ceste može bez problema taj prosjek imati. 

Baš ono ugrubo... 12 km jedan smjer do posla...5 po gradu, 7 po otvorenoj... i tako pet dana u tjednu... Ako je više od 15000 km na godinu s nekim odlaskom u Zagreb, reži me...

Link to comment
Share on other sites

Ma u takvim uvjetima ne bi smio trošiti puno. Inače treba i malo vremena da se nauči voziti tb. Recimo na 63kmh po cajgeru ti predlaže prebacivanje u 6. već. Ima dosta kratke omjere i indikator za šaltanje u višu se pali na 2t rpm. Najveći okretni moment mu je na 2250 ako se dobro sjećam, tak da ga kod normalne vožnje nema potrebe vrtiti previše, iako i to voli i vuče jednoliko do nekih 5500, pa onda malo pada, al svejedno ide i dalje do blokade.  

Usporedbe radi, na rsu ne šaltam u 6. prije 90 jer se muči bzvz. Tako da su i tu razlozi šarolike potrošnje.. 

Imaš negdje moju temu u naša vozila, pa prelistaj, ak te zanima više. 

Link to comment
Share on other sites

Ma kupi i vozi daj. Ja sam trazio takvog pa nije bilo. Pa sam uzeo 1.6 16v koji je 30% slabiji i trosi 30% vise.. i kaj ide zivot..

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ivan.martinko said:

Ma kupi i vozi daj. Ja sam trazio takvog pa nije bilo. Pa sam uzeo 1.6 16v koji je 30% slabiji i trosi 30% vise.. i kaj ide zivot..

1.6 je puno češći, 1.4 se ugrađivao koliko, možda svega dvije tri godine, a koliko ih je kupljeno? Dosta malo kad su bili skuplji, bolje opremljeni, ovaj npr ima i navigaciju... Danas ona možda je zastarjela, al opet kupuje se 9 god star auto, ne novi 2019.

Edited by Black.Tip
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.