Jump to content

Megane 3 trese prilikom pokretanja


Zip007

Recommended Posts

Poz. Imam isti problem, zatrese pri pokretanju, ali ne uvijek(97000km). Kad mu dođe na svakom semaforu zatrese, a evo sad u 1000km ništa. I to sam od nedavno primjetio. Naišao jučer kod majstora, samo je stisnuo kvačilo i zaključio da je pretvrdo, da treba mjenjati. Al nije siguran jel to uzrok problema sa trešnjom. Kako uopće znat jel kvačilo za mjenjanje? Ova njegova prosudba mi je nekako, prebrza:) Stisneš kvačilo i daš mi ponudu od 8000kn..

Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jooj prijatelj mi clia kupio sa 90 iljada km, i odma ja skužim da trese kad kreće... jel ja se kakti kužim :),  prošo je 120 iljada nakon 5 godina i prodao ga sa 210 i nikad ništa nije bilo... iako ni meni nije jasna ta trešnja kod kretanja....

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

Neki dan u servisu I pric pric sa majstorom tresnja je tvornicka greska u projektiranju mjesta di su nosaci motora...Previse se giba motor naprjed nazad...Tako kaze majstor e sad gledajuci druge aute I renola mislim da je u pravu....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

kreni malo žešće par puta da počistiš zamajac i korpu od naslaga, pa vidi jeli bolje

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 19. 08. 2019. at 11:22, Alen said:

Scenic 3 1.5dci 81 kW, 2012., nemam šanse krenuti ler gasom default_smilie2.gif

 

 

Imam ja Scenica 3,  1.5 dci, 81 kw, 2012 godina i s ler gasom nisam mogao krenuti nikako, kvacilo je bilo pretvrdo i hvatalo vrlo visoko, cak se zeni nekad znao ugasit prilikom kretanja, s obzirom da sam uzeo auto dosta ispod cijene odlucio sam zamijenit i kvacilo i zamasnjak, nakon izmjene drugi auto, krece na leru i u 3 ak treba... na 190 tisuca sam sve zamijenio, a prije je isto bilo vrlo malo treskanja prilikom kretanja... Lukovo kvacilo u kompletu sa zamasnjakom kupio u Auto kreši za 4200 kn, bila akcija na sve 45%, uz to sam zamijenio i zubcasti i majstor mi za ruke uzeo 1500 kn i sve zamijenio (kvačilo+zamašnjak+zubčasti)...

Nakon zamjene nema treskanja nimalo, gledao sam stari zamasnjak i imao je preko 2 cm lufta ili praznog hoda, kaze majstor da je vjerojatno zacvikao i zato jako nije treslo, al ja sam osjetio lagano podrhtavanje i treskanje prilikom kretanja... po meni odgovor ove teme je zamašnjak, a tko auto vozi po brdima zamašnjak više i trpi prilikom voznje i kretanja, za za kvacilo da ne pricam

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 30. 12. 2019. at 17:18, frenchkey said:

kreni malo žešće par puta da počistiš zamajac i korpu od naslaga, pa vidi jeli bolje

Tocno to..meni na scenicu..kvacilo hvatalo nisko, pedala nije bila tvrda..al lagano vibrira prilikom kretanja...malo zesce kretanje 2 puta .. 3-4 mjeseca sve pet...onda se opet javi..

Link to comment
Share on other sites

Tocno to..meni na scenicu..kvacilo hvatalo nisko, pedala nije bila tvrda..al lagano vibrira prilikom kretanja...malo zesce kretanje 2 puta .. 3-4 mjeseca sve pet...onda se opet javi..
Kod mene ista stvar. Treba na brijegu krenuti i malo drzati duze kvacilo da se ocisti. Ne govorim o spaljivanju nego samo malo jace krenuti. Bude dobro onoliko koliko se vozi po gradu cca 2-3mj.
Zamjena ne rjesava stvar dugorocno jer se radi o sastavu od kojeg je sama ploca lamele napravljena. Mislim da se radi o valeu kao proizvodacu koji je prisutan u svim ostalim kitovima.
Link to comment
Share on other sites

Zsmasnjak ima lufta, federi se stisli, kad malo sve protreses neko vrijeme mir a onda opet pocne.
Da je do lose lamele onda bi treso i moj benzinac jer je isto valeo set...
Al nikad nist ne trese..

Link to comment
Share on other sites

Zsmasnjak ima lufta, federi se stisli, kad malo sve protreses neko vrijeme mir a onda opet pocne.
Da je do lose lamele onda bi treso i moj benzinac jer je isto valeo set...
Al nikad nist ne trese..
Meni je pod garancijom mjenjan komplet set sa zamasnjakom pa opet treslo nakon nekog vremena.
Nakon 80.000km zamasnjak je bio bez zracnosti doslovno.
Jbg drugi put sam se slozio da to nema smisla ponovno skidat mjenjac radi par mj bez tresnje.

Tvoj benzinac ima lamelu s federima pa je druga prica a i materijal je vrerojatno drugaciji.
Link to comment
Share on other sites

On 30. 12. 2019. at 16:53, macak said:

Neki dan u servisu I pric pric sa majstorom tresnja je tvornicka greska u projektiranju mjesta di su nosaci motora...Previse se giba motor naprjed nazad...Tako kaze majstor e sad gledajuci druge aute I renola mislim da je u pravu....

Sasvim lako moguće... sve zavisi koji mjesec prozivodnje auta i di je proziveden... da netko ne bi rekao meni ne trese a imam isti auto...

Link to comment
Share on other sites

Meni nekad trese, a nekad ne, ne znam do čega je, oguglao sam 😁

Link to comment
Share on other sites

Meni je na berlini 1.9 dci sve bio super dok nisam bio par dana u zg došao, kolone kreni stano i desavalo se to da kod kretanja na semaforu prvi tren zatrese... Bio je problem bar meni u napuknutom gornjem nosaču motora, tako je puko da je bilo teško ali stvarno teško skužit. Na kilometrazi cca 155tkm...na grandtouru 1.9 dci imam samo ono što je i @Max radio, mjenjao nosače jer su vibrirali, ali evo nosač još nije mjenjan a bližim se 210tkm

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.