Jump to content

Obiteljski RS


Marko_Os

Recommended Posts

U Kanadi svi imaju te grijače katrera i utičnicu da se spoje na struju preko noći. Bio, vidio i koristio to na -30 prije 8 godina. Osobni auti, samo Benzinci se tamo voze 99,9%, čak su i neki onako srednje veliki kamioni benzici, kombi vozila su sve Benzinci. Klima im shebaba..

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

U Švedskoj isto skoro svaki auto ima taj sistem. Ja na Peugeota ugradio aftermarket i stvar je bez koje ne bih danas kupio auto. Sad na Transporteru imam serijski Webasto. Ma milina

Edited by Marko_Os
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Imam ga i ja na Laguni i webasto je jebena stvar po zimi.

Marko s obzirom da si u hladnijim krajevima i webasto ljudi više koriste jel ima kakav način održavanja, servisa, preventivnog pregleda?

 

Link to comment
Share on other sites

Mi smo webasto grijače imali za na službenim kamionima zagrijavanje momčadske  kabine a na nekima i poseban za zagrijavanje na stražnjem kraju kamiona  prostora u kojem se nalazi pumpa . Iako ta vozila u principu ne izlaze na jako duge ture radi intervencije  ipak je potrebno jer iako se ispušta na niskim temperaturama voda iz pumpe i raznim cjevovodima zna biti problem recimo kad se noću po niskim temperaturama id do npr Zlobina.

Inače su to prije dosta imali minibusevi  napravljeni na bazi kamioncina veličine kombija . Naravno danas su znatno napredniji ali princip je otprilike tu . 

Recimo prvi kojeg sam u firmi vidio je bio na kamionu godišta 1978-e. Ja sam ga zatekao i radio je super uvjek jer momčadske kabine (kako se inače naziva taj prostor) su ustvari produžene kamionske kabine za duplo najmanje . Vrlo često gotovo pa redovno mokri djelatnici bi dolazili skinut sa sebe robu i preobuć se  i tu je to spas . Naravno da su svi ti kamioni imali i serijsko grijanje ko i svi sa jednom kabinom no to je nedovoljno iz više razloga.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Stigo Megane sa servisa. Novi paket kvačila i sad je opet onaj stari. Nadam se. Jer nisam mogao isprobati pun potencijal. Jer naravno vani je -18. A naravno kad sam ga ostavio u servisu je bilo +10, pa je isti ostao na ljetnim gumama. 🤣

Anyway, nije prošao ni 1 dan a da opet nešto nije crklo 😂. Čim sam došao kući iz servisa, uzeo da promijenim gume i dok sam to odradio, usput napravio reda u garaži da ga stavim na spavanje. Sjednem u auto da ga narikverciram u spavaću i čujem kako je teže zavrtio. Ajde, reko oslabio je aku, ipak je sjedio u servisu, na hladnoći, onako sam i potišten i..... no da, spojim ga ja na punjač i punjač napiše da je napon slab i da kreće u akciju. Ostavim ga u njegvoj, spavaćoj, ja odem u svoju spavaću i zaspim snom pravednika. Ujutro prije posla odškrinem vrata garaže da bacim onaj "još jedan pogled" i osjetim da mi nešto smrdi. Kao da nešto gori, ali ne u tolikoj mjeri da je paljevina, već diskretno. Probam aku, a on vruć i oko njega smrducka. Otkopčam punjač, izvadim aku i ostavim ga na stolu da se ohladi. Kad sam ga otvorio, jedva sam izvadio bateriju iz kućišta koliko je nabubrila i kabel koji spaja bateriju sa kondenzatorima je dobio dobro po 3.14čki. Nazvao u Renault i nekim čudom su imali jednu bateriju na polici, samo za mene. Uzeo i sad tražim gdje mogu kupiti takav kabal. Našao sam u okolnim trgovinama, ali su svi predugački. Ovi moji su samo 7cm u dužini i nema mjesta za veće pošto preko njih dođe poklopac. Renault naravno ne prodaje te kablove zasebno. 

Sliku napirene baterije nemam, jer sam ju odmah šiknio van, pa na otpad, ali evo neke čisto da nije prazan post

 

 

 

IMG_20221215_114656.jpg

IMG_20221215_201006.jpg

  • Like 2
  • Confused 2
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

@macan

Aku je umro. Plain and simple. Samo je potrefio pravi tajming

@direstraits

Ma ne bi puno, garaža je spojena sa kućom i ispred kuće Zoe 🤣😂🤣

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

A šta punjac ne kuzi da nešto nevalja sa otporom... prije acu i acu punjac? Neznam.. 

Link to comment
Share on other sites

@Marko_Os Akumulator od Megana se puni sa jednim punjacem, Baterija od ZOE se puni sa drugim punjacem. Ne pobrkati :)

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, macan said:

A šta punjac ne kuzi da nešto nevalja sa otporom... prije acu i acu punjac? Neznam.. 

Očito ne, jer je izgleda samo dio baterije bio problematičan, pošto je auto palio. Nije neki noname punjač i ne znam što je zakazalo, ali punio sam druga dva auta s njim nakon toga bez ikakvih problema i grijanja. Bem li ga, vidjet ćemo sad sa novim aku čim nađem ove kablove za spajanje

 

@Domba

Ahaaaaa moguće viš, ja kontao ovaj od Zoltana će brže napunit, pa prebrikao njega 😂

Link to comment
Share on other sites

Ništa mi neće ovi dan pokvariiiiit. Ne može se on pokvarit koliko ga ja puta imam živaca popravit

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Marko_Os said:

Ahaaaaa moguće viš, ja kontao ovaj od Zoltana će brže napunit, pa prebrikao njega 

Nisam htio javno, ali sada moram. Prije spajanja automobila na punjače manje rakije konzumirati. :)

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pametni punjac iz Lidla od 150kn i to se nebi dogodilo. Obicni punjac na losem akumulatoru ostavit preko noci put je u katastrofu.
Sreca nije bilo pozara

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, BorisL said:

Sve je to super dok je u garanciji...

Ne razumijem. Misliš da ga neću servisirati i popravljati kvarove kad istekne garancija? Aku btw nije išao na garanciju, jer je potrošna roba i star je 3 godine

 

31 minutes ago, frenchkey said:

Pametni punjac iz Lidla od 150kn i to se nebi dogodilo. Obicni punjac na losem akumulatoru ostavit preko noci put je u katastrofu.
Sreca nije bilo pozara

Mislim da je Ctek MXS 3.8 dovoljno pametan. Koristi ga 90% vlasnika baš ovog modela RS-a koji ima DESS bateriju. Zašto moj nije reagirao, ne znam. Možda mu nije bilo dovoljno vruće da prekine punjenje, jer se svaki aku malo zagrije kad se puni. Moj je bio vruć, ali nije sad gorio da ne možeš stavit ruku na njega. Mogao si komotno držati dlan na njemu koliko te volja. Bilo kako bilo, nije prva DESS baterija koja se napirila u ovim autima

EDIT: Testirao sam i punjač na način da sam spojio kleme, jer tako i navode u uputstvu da se može provjeriti ispravnost i odmah javlja grešku i prekida struju

43 minutes ago, Domba said:

Nisam htio javno, ali sada moram. Prije spajanja automobila na punjače manje rakije konzumirati. :)

E sad mi kažeš 🤪

Edited by Marko_Os
Link to comment
Share on other sites

Tako je to danas sa svime. Niša manje me ne zezaju radni kombi i ženim Zoe. Uvijek ima nešto, tako su napravljemi da se kvare. Neki dan donesem kući audio sustav za kućno kino sve provučem, montiram, upalim i on krcka na Standby-u. Reklamiram pojačalo i kažu tvornička greška, a na njemu kontrolna naljepnica da je testiran i ok. 

Megane je ionako postao ljetni vikend auto, a ako se sve kockice poslože do proljeća, mogao bi postati i samo track auto. No o tom po tom

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jučer bio Megs na prvom tehničkom od kad je kupljen. 

Pao. 🤣

43k km na satu i razlog pada je, folija na prednjim bočnim staklima. Išao sam svjesno na rizik da ću pasti i čika kontrolor je bio dosljedan, pa me lijepo zamolio da u roku 30 dana dođem na kontrolu, samo ovaj put bez folija. Danas ću ih skinuti, pa put stanice opet, no frend koji je radio folije na autu me pitao hoću li mu dati auto iza Nove godine jedan dan, da može napraviti live lijepljenje folije u edukacijske svrhe 😂. Koja koincidencija. Ili?🤪

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Ruske said:

43tkm u 2g? ili kako to kod vas ide?

Nema veze sa km. Novi auti imaju prvi tehnički tek nakon 3 god.

 

 

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Marko_Os said:

Nema veze sa km. Novi auti imaju prvi tehnički tek nakon 3 god.

 

 

Vis kak je to kod nas banana... samo prvu ne moras bit s autom

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.