Jump to content

Megane III. 2011. generation - ESP off


Robi_vk

Recommended Posts

Megane III, 1.5 dci, 2011. 210tk.

U zadnje vrijeme počeo mi se gasiti auto u vožnji s upozorenjem na kontrolnoj ploči ESP off. Dogodilo se prije mjesec dana prvi puta, prekjučer 1x, jučer 2x.

To se događa npr. prilikom kočenja i prebacivanja brzine u nižu. npr. semafor, 

Ima li netko takvo ili slično iskustvo i u čemu bi mogao biti problem?  

Link to comment
Share on other sites

Meni se prošle godine  kad bi bilo recimo - 10 pri paljenju ponekad palilo upozorenje ESP i ABS i ključ bi svijetlio. Auto je uredno radio. Kad je zatoplilo greška bi nestala. U međuvremenu sam radi drugih razloga promijenio ABS pumpu na kojoj je uz elektroniku ABS-a i elektronika ESP-a. Sad još nije bilo tako zima tako da neznam jel bi se opet palilo il ne. Možda je tu neki problem kod tebe u elektronici

Link to comment
Share on other sites

Dogovorio sam s mehaničarom kao prvi korak spajanje na dijagnostiku pa ćemo vidjeti za dalje, 

Još jednu stvar sam primjetio, kazaljka obrtaja poskakuje u leru. Ponekad kad broj obrtaja poraste i naglo padne kao da struju povuče (vidljivo na svjetlima i lampicama na kontrolnoj ploči).

Link to comment
Share on other sites

Meni je to radio kad je aku crkavao, jer je sva ta elektronika jako osjetljiva na ispravnu voltažu.

E sad pošto se tebi događa u vožnji, vjerojatno je problem u alternatoru (provjeri s multimetrom). Znat ćeš ako ti dijagnostika baci voltage errora ko božićno drvce na raznoraznim sustavima.

 

Kupi si inače OBD i stavi si Pyren, dobro dođe u ovakvim slučajevima.

Edited by DaffyDuck89
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 16. 01. 2020. at 16:45, DaffyDuck89 said:

Meni je to radio kad je aku crkavao, jer je sva ta elektronika jako osjetljiva na ispravnu voltažu.

E sad pošto se tebi događa u vožnji, vjerojatno je problem u alternatoru (provjeri s multimetrom). Znat ćeš ako ti dijagnostika baci voltage errora ko božićno drvce na raznoraznim sustavima.

 

Kupi si inače OBD i stavi si Pyren, dobro dođe u ovakvim slučajevima.

Mehaničar je provjerio s multimetrom. Bez opterećenja i s opterećenjem pokazuje 13,6V. Sumnja na akumulator zato u ponedjeljak idem elektrčaru pa ćemo vidjeti. 

Edited by Robi_vk
Link to comment
Share on other sites

Tak i moj pokazuje. 13.6v. samo nakon paljenja skoci na 14v i za pol minute se spusti. 2010.god benzinac.

Stari ili novi akumulator, svejedno...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ne ispituje se akumulator tako. 13,6V je punjenje s alternatora, a ne napon akumulatora. Dobar akumulator mora držati najmanje 12,5V nakon stajanja od 24 sata, a najveće mu je opterećenje start motora. Tada ne smije pasti ispod 10V. Ni 10V nije neka srića, ali ako pri paljenju padne ispod toga, onda je gotov.

Link to comment
Share on other sites

On 25. 01. 2020. at 20:13, Robi_vk said:

Mehaničar je provjerio s multimetrom. Bez opterećenja i s opterećenjem pokazuje 13,6V. Sumnja na akumulator zato u ponedjeljak idem elektrčaru pa ćemo vidjeti. 

13.6V dok radi - sad znaš da ti je alternator ok. E sad ostavi auto da stoji i bez paljenja 1 dan spoji multimetar na kleme. Gore STKaos ti je napisao koliko minimum mora biti. Ako je i blizu minimumua vjerojatno je zreo za zamjenu, ali bi se auto vjerojatno već oglasio po tom pitanju jer su relativno visoko postavili ljestvicu - meni je bacio Battery Low jedno 3 mjeseca prije nego što napokon nisam mogao upaliti...

I vjerojatno nije do akua jer si gore napisao da ti se to događa u vožnji, a alternator preuzima čim kresneš auto...

Edited by DaffyDuck89
Link to comment
Share on other sites

Malo je čudna situacija s tim akumulatorima, nije uvijek da možeš gledati samo napon.
Evo 2 primjera:
Nedavno zamijenio na cliu dci koji je uredno imao 12.5V nakon više od dana stajanja, ali nije mogao niti okrenuti. Pao bi napon na 8 kod pokušaja verglanja i ako ga ostavim na miru, nakon 10-ak minuta imao je opet 12.4. Na običnom testeru pokazivao 85% napunjenosti i procjenu startne struje 300A.
Scenic ujesen aku svako jutro 12.2 ili tu negdje, palio bez problema, napon padao na 9V kod verglanja, nikakvog upozorenja. Prošlu zimu znao izmjeriti i 12.1 na hladnom, a nakon 20 min vožnje jedva 12.4.
Zamijenio preventivno jer je bio 7g star.

Link to comment
Share on other sites

On 27. 01. 2020. at 12:17, Alen said:

Malo je čudna situacija s tim akumulatorima, nije uvijek da možeš gledati samo napon.
Evo 2 primjera:
Nedavno zamijenio na cliu dci koji je uredno imao 12.5V nakon više od dana stajanja, ali nije mogao niti okrenuti. Pao bi napon na 8 kod pokušaja verglanja i ako ga ostavim na miru, nakon 10-ak minuta imao je opet 12.4. Na običnom testeru pokazivao 85% napunjenosti i procjenu startne struje 300A.
Scenic ujesen aku svako jutro 12.2 ili tu negdje, palio bez problema, napon padao na 9V kod verglanja, nikakvog upozorenja. Prošlu zimu znao izmjeriti i 12.1 na hladnom, a nakon 20 min vožnje jedva 12.4.
Zamijenio preventivno jer je bio 7g star.

Istina, voltaža je samo odokativna mjera, ima tu još nekoliko faktora.

Link to comment
Share on other sites

On 27. 01. 2020. at 8:59, DaffyDuck89 said:

13.6V dok radi - sad znaš da ti je alternator ok. E sad ostavi auto da stoji i bez paljenja 1 dan spoji multimetar na kleme. Gore STKaos ti je napisao koliko minimum mora biti. Ako je i blizu minimumua vjerojatno je zreo za zamjenu, ali bi se auto vjerojatno već oglasio po tom pitanju jer su relativno visoko postavili ljestvicu - meni je bacio Battery Low jedno 3 mjeseca prije nego što napokon nisam mogao upaliti...

I vjerojatno nije do akua jer si gore napisao da ti se to događa u vožnji, a alternator preuzima čim kresneš auto...

Jučer sam bio na dijagnostici kod električara - sve ok. I alternator i akumulator. A motor i dalje nemrno radi u leru. Sumnja na injektore ili pumpu goriva.

Sutra idem na ispitivanje dizni pa čemo vidjeti dalje.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ti to nije baš pravi put za rješavanje problema. Ja bih najprije u ovlašteni na dijagnostiku. Ne moraju ti oni ništa raditi ako ti nećeš, ali bar mogu sa sigurnošću utvrditi do čega je.

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, STkaos said:

Mislim da ti to nije baš pravi put za rješavanje problema. Ja bih najprije u ovlašteni na dijagnostiku. Ne moraju ti oni ništa raditi ako ti nećeš, ali bar mogu sa sigurnošću utvrditi do čega je.

Slažem se s tobom da nije pravi put. Bio je na dijagnostici (ne u ovlaštenom) i nije pokazao greške.

Danas sam bio na ispitivanju injektora. 1 je prošao test, a ostatak će biti repariran.

Nadam se da će to riještiti problem. 

Link to comment
Share on other sites

On 29. 01. 2020. at 13:44, Robi_vk said:

Slažem se s tobom da nije pravi put. Bio je na dijagnostici (ne u ovlaštenom) i nije pokazao greške.

Danas sam bio na ispitivanju injektora. 1 je prošao test, a ostatak će biti repariran.

Nadam se da će to riještiti problem. 

Injektor su servisirani, auto je neprepoznatljiv što se tiče ubrzanja i samog odaziva na gas. Ima puno više snage, smanjila se buka. 

Međutim, problem nije riješen. 

Danas sam nešto novo primijetio - kroz prozirna crijeva od goriva vide se mjehurići zraka i ć zbog toga motor ima nemiran rad. 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Injektori su placebo efekt ako nisu rjesili problem tj neko te olaksao za par t kn.
Sad vidjet mozda jel egr zaprljan i dal ga ne hebe klapna na usisu tj klapna brzog gasenja.

Link to comment
Share on other sites

On 28. 01. 2020. at 14:08, Robi_vk said:

Jučer sam bio na dijagnostici kod električara - sve ok. I alternator i akumulator. A motor i dalje nemrno radi u leru. Sumnja na injektore ili pumpu goriva.

Sutra idem na ispitivanje dizni pa čemo vidjeti dalje.

Ima li taj električar Clip ili neku univerzalnu dijagnostiku? Ako nije gledao Clip-om, zaboravi i kreni u ovlašteni na dijagnostiku. Ne bi trebalo koštat više od 200 kuna samo da ti kažu šta je.

Link to comment
Share on other sites

On 29. 01. 2020. at 13:44, Robi_vk said:

Slažem se s tobom da nije pravi put. Bio je na dijagnostici (ne u ovlaštenom) i nije pokazao greške.

Danas sam bio na ispitivanju injektora. 1 je prošao test, a ostatak će biti repariran.

Nadam se da će to riještiti problem. 

 

On 02. 02. 2020. at 18:21, STkaos said:

Ima li taj električar Clip ili neku univerzalnu dijagnostiku? Ako nije gledao Clip-om, zaboravi i kreni u ovlašteni na dijagnostiku. Ne bi trebalo koštat više od 200 kuna samo da ti kažu šta je.

Bez spajanja na Renault dijagnostiku ne bi pronašli grešku. Pokazao je tri greške injektor, pumpa i grijač (2 ne ispravna) 

On 02. 02. 2020. at 0:22, Lowlife said:

Injektori su placebo efekt ako nisu rjesili problem tj neko te olaksao za par t kn.
Sad vidjet mozda jel egr zaprljan i dal ga ne hebe klapna na usisu tj klapna brzog gasenja.

Uzrok nemirnog rada motora je bio ventil na Delphi pumpi. Izmijenjen je i sada motor radi kao urica.

Sad ga još samo pati paljenje, kad je hladan vergla 2-3s i onda upali i to s 4 nova grijač. Raspitao sam se malo, moglo bi biti da pumpa ne drži tlak goriva i da mu treba da nadruka. Dok je motor topao, pali na prvu. 

Link to comment
Share on other sites

Jesi mijenjao filter goriva i kojeg proizvođača si stavio? Zna povući zrak na filteru. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, direstraits said:

Jesi mijenjao filter goriva i kojeg proizvođača si stavio? Zna povući zrak na filteru. 

Filter goriva sam izmijenio prije 30000km cca. 18mj. Možda bi bilo dobro i njega promijeniti, 

Link to comment
Share on other sites

On 09. 02. 2020. at 9:55, direstraits said:

Provjeri ujutru na prvom paljenju ima li zraka u crijevu goriva ka pumpi vt.

Probao sam nakon 24 satnog stajanja. Zrak nije bio vidljiv dok nisam počeo pumpati. Tada se pojavio mjehur zraka u gorivu. 

Danas je zamijenjen i filter goriva Filtron. Majstor kaže da vuče zrak iz rezervoari. 

Link to comment
Share on other sites

Filtron radi za MANN Hummel, kvalitetniji od Purfluxa. 

On 11. 02. 2020. at 20:54, Robi_vk said:

Danas je zamijenjen i filter goriva Filtron. Majstor kaže da vuče zrak iz rezervoari. 

Da li se ponovo javlja gašenje pri niskim obrtajima?

Link to comment
Share on other sites

ček, stavio si Filtron filter za gorivo? 
Da Filtron radi za Mann tj Mann je vlasnik Filtrona vec nekoliko godina. Veliia vjerojatnost je da rade za odredene marke na istoj traci pa prepack i print od mann. A filtron je i u hrpi novih vozila prva ugradnja vec godinama. Tako da ne vidim neki problem.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, frenchkey said:

ček, stavio si Filtron filter za gorivo? 

Već nekoliko godina samo Filtron

54 minutes ago, direstraits said:

Filtron radi za MANN Hummel, kvalitetniji od Purfluxa. 

Da li se ponovo javlja gašenje pri niskim obrtajima?

Izmjenom ventila (senzor) na vt pumpi, motor radi mirno, manje buči, a obrtaljka u leru je mirna. Moglo bi se reći da prede. Auto se više ne gasi, a niti ne pokazuje znakove da bi se to moglo dogoditi. Problem je sad što ne pali 'na zub' kad se motor ohladi. 

 

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.