Jump to content

Megane III. 2011. generation - ESP off


Robi_vk

Recommended Posts

Bilo je nekih problem u tocnoj visini zamjenskih filtera nafte pa se pretezao vijak, krivilo kuciste ulazio zrak, bla, bla...


Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To sa filterom nafte je bilo kod mene problem.
Montirao Bosch i vukao je zrak jer je 2mm niži od Purfluxa.

Link to comment
Share on other sites

Na to sam i mislio. 

A da je Filtron isto što i Mann, hm... Onda je i Sava isto što i Good Year. Ja bih ipak Mann. Odnosno Good Year

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nisam do sada imao nikakvih problema zbog korištenja Filtron filtera goriva.

Objavljujem video prvog pokteranja motora, treba mu 2-3s da upali. 

On 09. 02. 2020. at 9:55, direstraits said:

Provjeri ujutru na prvom paljenju ima li zraka u crijevu goriva ka pumpi vt.

Rekao bi da na prvom paljenju ima zraka u crijevu goriva. Kada dotaknem pumpicu pojavi se veliki mjehur zraka.

Link to comment
Share on other sites

Ne stari, trebaš reprogramaciju paljenja i čišćenje leptira gasa, vjerovao ili ne

Moj problem od prve godine, u Cindriću riješen i od tada beba

 

Oprosti, zahvat koštao 365kn

 

OOOOO, OPROSTI...Dizel je...Šogoru je bila frka s grijačima, moj je bio benzinac

Edited by shogo
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, shogo said:

Ne stari, trebaš reprogramaciju paljenja i čišćenje leptira gasa, vjerovao ili ne

Moj problem od prve godine, u Cindriću riješen i od tada beba

 

Oprosti, zahvat koštao 365kn

 

OOOOO, OPROSTI...Dizel je...Šogoru je bila frka s grijačima, moj je bio benzinac

Dizel... Sva 4 grijača su nova, a jutros bilo +8C.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
On 18. 02. 2020. at 13:21, Robi_vk said:

Nisam do sada imao nikakvih problema zbog korištenja Filtron filtera goriva.

Objavljujem video prvog pokteranja motora, treba mu 2-3s da upali. 

Rekao bi da na prvom paljenju ima zraka u crijevu goriva. Kada dotaknem pumpicu pojavi se veliki mjehur zraka.

Nakon nekoliko mjeseci konačno je problem riješen. Nemiran rad motora uzrokovalo je elektroventil visokotlačne pumpe koja je zamijenjena. Međutim auto nije palio na zub jer je padao tlak goriva. Uzrok pada tlaka je neispravan nepovratni ventil na ručnoj pumpi goriva (vakuum pumpa za gorivo). 

Eto možda nekome pomogne. 

 

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.