Jump to content

Megane 3 - LED kratka svijetla


kresodale

Recommended Posts

Imho bolje izbjeći. Smeta drugima u prometu i ne prolazi tehnički. Signalno svjetlo na tabli je najmanji problem.

Link to comment
Share on other sites

Opa.. nisam znao da smeta drugima, a niti da ne prolazi tehnički... Znam da aftermarket xenon ne prolazi, ali nisam znao da je i za LED svjetla..

Link to comment
Share on other sites

To ti Ameri samo smiju stavljati... Oni mogu i bez vrata vozit na autu i smatra se da je tehnički ispravan auto... Ništa tu to u europi ne prolazi.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam jedno kraće vrijeme imao OVO. Nije neko kinesko smeće, bar tako tvrde.

Pozitivno: svijetli k'o blesavo

Negativno: svijetli k'o blesavo :D

Kad sam vidio kako to izgleda kad dolazi u susret onda sam maknio. Svijetli odlično, puno bolje od halogenih i puno bolje od Night Breaker lasera kojeg sad imam (ja iskreno ne vidim razliku između običnih žarulja i night breakera, ali dobro). Naime, previše rasipa svjetlost i zasljepljuje nadolazeća vozila. Moj far nema leću pa je tu glavni problem.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, racerxos said:

Kad sam vidio kako to izgleda kad dolazi u susret onda sam maknio. Naime, previše rasipa svjetlost i zasljepljuje nadolazeća vozila. Moj far nema leću pa je tu glavni problem.

Ovo cijenimo svi, previše ima likova na cesti koji ne mare na takve stvari i zaj*bavaju sve oko sebe s tim. 👍 

Držite se propisanih svjetala za to vozilo, nije to bez razloga. ;) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hvala puno na savjetima. Moj megan ima leće u farovima, ali nema šanse da smetam drugima u prometu. Odustajem od kupovine tih lampi.. Hvala puno!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, macan said:

To ti Ameri samo smiju stavljati... Oni mogu i bez vrata vozit na autu i smatra se da je tehnički ispravan auto... Ništa tu to u europi ne prolazi.

ALI BITNO DA OVO IMAJU U SVIM RETROVIZORIMA POZZZ

image.png.fcb3a2ffcea161ace78bd842110e7263.png

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, racerxos said:

Ja sam jedno kraće vrijeme imao OVO. Nije neko kinesko smeće, bar tako tvrde.

Pozitivno: svijetli k'o blesavo

Negativno: svijetli k'o blesavo :D

Kad sam vidio kako to izgleda kad dolazi u susret onda sam maknio. Svijetli odlično, puno bolje od halogenih i puno bolje od Night Breaker lasera kojeg sad imam (ja iskreno ne vidim razliku između običnih žarulja i night breakera, ali dobro). Naime, previše rasipa svjetlost i zasljepljuje nadolazeća vozila. Moj far nema leću pa je tu glavni problem.

Ja mislim na Scenica 3 stavit night breaker next generation. Zar stvarno nema neke razlike od običnih halogenih? Dosta mi je loše osvjetljenje kod kratkih svjetala, duga su ok sa običnim. Čak sam i farove dao polirati al nema neke razlike, kao da je u leći problem što mi je neshvatljivo za auto star 7 godina.

Link to comment
Share on other sites

Joj djeco kako me na mene podsjećate u mladim danima :) ... ne trošite novce na te plavičaste halogenge koštaju pun k a izgore za 6 mjeseci.... platio 180 kn 2 komada u dva navrata i uvijek isti rezultat....

Link to comment
Share on other sites

Kina kume, Kina.

uzmes u originalu kak treba, sve ostalo je kemijanje.

 

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, dizna said:

Ja mislim na Scenica 3 stavit night breaker next generation. Zar stvarno nema neke razlike od običnih halogenih? Dosta mi je loše osvjetljenje kod kratkih svjetala, duga su ok sa običnim. Čak sam i farove dao polirati al nema neke razlike, kao da je u leći problem što mi je neshvatljivo za auto star 7 godina.

Razlike su mizerne, gotovo nikakve. Kad uzmeš u obzir cijenu tih žarulja i rok trajanja gubi se svaki smisao.

Što se tiče slabog osvjetljenja, imao sam takav slučaj na meganu 2, polirao farove, čak i led probao u njima, ali sve jednostavno bilo preslabo. Problem je bio u izgorenom reflektoru leće. U međuvremenu prodao auto, uzeo megane 3 koji ima drastično bolje osvjetljenje s običnom žaruljom u običnom reflektorskom faru bez leće.

Link to comment
Share on other sites

Puno toga mogu kazati o LED i xenon žaruljama, jer sam probao dosta toga. Naglašavam, samo probao, jer ni xenon ni LED nije dobar na standardnim farovima iz jednostavnog razloga što klasični far, za to, nije konstruiran. Najbolji rezultat i koliko, toliko zadovoljavajući se postiže sa CSP čipovima, jer su mali, uski i simuliraju položaj žarne niti kao kod halogenke. Imaju najmanje odstupanje, pa je rasipanje svijetla najmanje i najmanje smeta vozačima iz suprotnog smijera. Smeta, ali najmanje od svih. Dodatno, nikad, pa ni CSP LED se ne smije staviti u reflektorski far, jer je to ubij Bože. U far s lećom da, ali samo CSP LED iz već spomenutih razloga. Što se legalnosti tiče, niti jedna žarulja koja nije tvornički propisana nije legalna i ne prolazi tehnički. Iza leće se žarulja ne vidi izvana, ali ako vidi bijelu svijetlost, a nema pranje farova, opet neće proći. S druge strane, uzrok lošeg svijetla rijetko je sama žarulja. Puno češće je uzrok loše sjenilo ili pad napona na samim žaruljama. Ako je sjenilo loše, jedini je lijek zamjena, a ako se javi pad napona, treba vidjeti zbog čega. Često je to zbog loše instalacije i oksidacije spojeva. Za to postoji rješenje u obliku dodatnih releja, posebno za kratko i posebno za dugo svjetlo, s tim da se plus dovede direktno s akumulatora, a minus može i sa karoserije. Jedino ne znam dali bi se pokazivala greška jer relej ima puno manji otpor nego žarulja.
Sad, što se tiče halogenih žarulja, propisano moraju biti snage 55W. Što jače svijetli, kraće traje i to je pravilo bez iznimke, jer se jača svijetlost postiže tanjom niti, ali sa više namotaja. Nekakav kompromis bi bio +50% više svijetla, iako svi proizvođači pribjegavaju marketinškim trikovima, a laboratorijski testovi pokazuju minimalne razlike.
Boja svijetla je, s druge strane opet trik, je veći broj ne znači više svijetla, nego svjetliju boju. Po noći, recimo 6000K svijetli čak i plavičasto, pa daje osjećaj da je svijetlo jače nego što stvarno jest, ali je zato na kiši katastrofa. Ja nikako na auto ne bih stavio žarulju preko 4000K
I još nešto o legalnosti. Ako i prođe tehnički pregled, postoji mogućnost da policajac na cesti primijeti da nešto nije u redu, pa pošalje na izvanredni tehnički pregled, a onda si tek u banami. Ne prolazi tehnički, skidaju se tablice, pa kad središ auto i prođeš tehnički, tek onda ti vraća tablice. Tako da... jednostavno se više ne isplati kemijanje.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

i ja sam se iznenadio koliko bolje svjetle moji obični farovi od scenica 2 phase 2 s projektorima. A bio sam čak spreman pokušati takve ugraditi jer su mi puno ljepši. Al džaba kad im propadne projektor.

Inače NB+ su mi trajale skoro 2 godine, a sad imam ekvivalentni philips i po meni vrijede tih 150 ili više kuna. Pa pun rezervar goriva je 500 kn, a da ne spominjem cigarete, izlaske pića i slična bacanja novaca. Za dnevno svjetlo koristim duga na 30% pa možda zato i traju nešto dulje

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, frenchkey said:

i ja sam se iznenadio koliko bolje svjetle moji obični farovi od scenica 2 phase 2 s projektorima. A bio sam čak spreman pokušati takve ugraditi jer su mi puno ljepši. Al džaba kad im propadne projektor.

Inače NB+ su mi trajale skoro 2 godine, a sad imam ekvivalentni philips i po meni vrijede tih 150 ili više kuna. Pa pun rezervar goriva je 500 kn, a da ne spominjem cigarete, izlaske pića i slična bacanja novaca. Za dnevno svjetlo koristim duga na 30% pa možda zato i traju nešto dulje

Razlog je u gubitcima. Projektori imaju puno manje sjenilo od reflektorskog fara, plus što svijetlost još mora proći kroz leću, a osim toga kod projektora se kratko svijetlo reže, a kod reflektora skuplja. Projektori kraće traju jer su manji, zatvoreniji i puno se više griju od reflektora. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

da, jasno mi je to, nego mi je bilo ružno što phase 1 ima kratka svjetla uže nego duga, dok su na phase 2 s projektorima vratili kratka di im je i mjesto, u vanjske rubove fara

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, STkaos said:

Puno toga mogu kazati o LED i xenon žaruljama, jer sam probao dosta toga. Naglašavam, samo probao, jer ni xenon ni LED nije dobar na standardnim farovima iz jednostavnog razloga što klasični far, za to, nije konstruiran. Najbolji rezultat i koliko, toliko zadovoljavajući se postiže sa CSP čipovima, jer su mali, uski i simuliraju položaj žarne niti kao kod halogenke. Imaju najmanje odstupanje, pa je rasipanje svijetla najmanje i najmanje smeta vozačima iz suprotnog smijera. Smeta, ali najmanje od svih. Dodatno, nikad, pa ni CSP LED se ne smije staviti u reflektorski far, jer je to ubij Bože. U far s lećom da, ali samo CSP LED iz već spomenutih razloga. Što se legalnosti tiče, niti jedna žarulja koja nije tvornički propisana nije legalna i ne prolazi tehnički. Iza leće se žarulja ne vidi izvana, ali ako vidi bijelu svijetlost, a nema pranje farova, opet neće proći. S druge strane, uzrok lošeg svijetla rijetko je sama žarulja. Puno češće je uzrok loše sjenilo ili pad napona na samim žaruljama. Ako je sjenilo loše, jedini je lijek zamjena, a ako se javi pad napona, treba vidjeti zbog čega. Često je to zbog loše instalacije i oksidacije spojeva. Za to postoji rješenje u obliku dodatnih releja, posebno za kratko i posebno za dugo svjetlo, s tim da se plus dovede direktno s akumulatora, a minus može i sa karoserije. Jedino ne znam dali bi se pokazivala greška jer relej ima puno manji otpor nego žarulja.
Sad, što se tiče halogenih žarulja, propisano moraju biti snage 55W. Što jače svijetli, kraće traje i to je pravilo bez iznimke, jer se jača svijetlost postiže tanjom niti, ali sa više namotaja. Nekakav kompromis bi bio +50% više svijetla, iako svi proizvođači pribjegavaju marketinškim trikovima, a laboratorijski testovi pokazuju minimalne razlike.
Boja svijetla je, s druge strane opet trik, je veći broj ne znači više svijetla, nego svjetliju boju. Po noći, recimo 6000K svijetli čak i plavičasto, pa daje osjećaj da je svijetlo jače nego što stvarno jest, ali je zato na kiši katastrofa. Ja nikako na auto ne bih stavio žarulju preko 4000K
I još nešto o legalnosti. Ako i prođe tehnički pregled, postoji mogućnost da policajac na cesti primijeti da nešto nije u redu, pa pošalje na izvanredni tehnički pregled, a onda si tek u banami. Ne prolazi tehnički, skidaju se tablice, pa kad središ auto i prođeš tehnički, tek onda ti vraća tablice. Tako da... jednostavno se više ne isplati kemijanje.

Amen.

Link to comment
Share on other sites

Ljudi meni na Scenicu 3 više svjetlosti daju maglenke nego farovi?!?! Pa to nije nikako normalno i kaj da napravim, auto osma godina... pa sve je ošlo u ku**c.

Poliranje nije nista pomoglo tj. nisam nista više svjetlosti dobio, pitao sam dosta ekipe i većina je razočarana sa halogenima u novijim autima.

Mislio sam probat s tim night breakerom al vidim i da je to za ku**c...

Sta ce bit kad auto bude imao 15 godina?!?! Valjda Kadet jaje ima bolje osvjetljenje u pičku ma*****u i autoindustrija

  • Haha 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, dizna said:

Valjda Kadet jaje ima bolje osvjetljenje u pičku ma*****u i autoindustrija

Na krivu rijec si zvijezdice stavio 🤣

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, dizna said:

Ljudi meni na Scenicu 3 više svjetlosti daju maglenke nego farovi?!?! Pa to nije nikako normalno i kaj da napravim, auto osma godina... pa sve je ošlo u ku**c.

Poliranje nije nista pomoglo tj. nisam nista više svjetlosti dobio, pitao sam dosta ekipe i većina je razočarana sa halogenima u novijim autima.

Mislio sam probat s tim night breakerom al vidim i da je to za ku**c...

Sta ce bit kad auto bude imao 15 godina?!?! Valjda Kadet jaje ima bolje osvjetljenje u pičku ma*****u i autoindustrija

Ima projektore? Vjerovatno su izgorila sjenila, ali pogledaj napon na žaruljama. Kad je sve u redu, ne bi smio bit manji od 0,1V od onog na akumulatoru, a ako ima 0,5V i više manje od akumulatora, onda će releji pomoći. Kakva su duga?

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Ninoo said:

Na krivu rijec si zvijezdice stavio 🤣

Sam stavlja zvjezdice 😅.

 

7 hours ago, STkaos said:

Ima projektore? Vjerovatno su izgorila sjenila, ali pogledaj napon na žaruljama. Kad je sve u redu, ne bi smio bit manji od 0,1V od onog na akumulatoru, a ako ima 0,5V i više manje od akumulatora, onda će releji pomoći. Kakva su duga?

Ma duga su bomba, super se vidi, a kratka užas. A neznam jel ima projektore, budem poslikao večeras far i kak svjetli to čudo po noći da bas vidite

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.