Jump to content

Makronu se pokvario Espace


Brainmind

Recommended Posts

Tokom nedavne posete Poljskoj, predsednik Francuske Emanuel Makron je doziveo neprijatnost. Njegov blindirani Espace nije hteo da se pokrene. U pomoc je priskocio ambasador Francuske u Poljskoj koji je ustupio svoj Citroen C6 (obican, neblindirani).

vise na

https://gulfnews.com/auto/news/french-president-emmanuel-macrons-armoured-renault-espace-breaks-down-during-poland-trip-1.1581492393890

https://www.carscoops.com/2020/02/oups-french-president-macrons-armored-renault-espace-broke-down-during-state-visit-to-poland/

http://engnews24h.com/emmanuel-macron-was-about-to-leave-on-foot-the-car-of-the-president-a-renault-espace-has-not-started/

Link to comment
Share on other sites

Pročulo se već... Ako nemaš sreće i Brntly će ti se pokvarit.. Al da je sramota za Reno, je... 

Link to comment
Share on other sites

Sramota je i za Francusku. U pratnji bi trebao da bude Renault tehnicar kako se takve gluposti ne bi desavale.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Brainmind said:

Sramota je i za Francusku. U pratnji bi trebao da bude Renault tehnicar kako se takve gluposti ne bi desavale.

Misliš da bi tehničar samo tako riješio problem i upalio auto? Ako je nešto krepalo nema šanse..

Edited by fabi
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Brainmind said:

Tokom nedavne posete Poljskoj, predsednik Francuske Emanuel Makron je doziveo neprijatnost. Njegov blindirani Espace nije hteo da se pokrene. U pomoc je priskocio ambasador Francuske u Poljskoj koji je ustupio svoj Citroen C6 (obican, neblindirani).

vise na

https://gulfnews.com/auto/news/french-president-emmanuel-macrons-armoured-renault-espace-breaks-down-during-poland-trip-1.1581492393890

https://www.carscoops.com/2020/02/oups-french-president-macrons-armored-renault-espace-broke-down-during-state-visit-to-poland/

http://engnews24h.com/emmanuel-macron-was-about-to-leave-on-foot-the-car-of-the-president-a-renault-espace-has-not-started/

a auto mora bit blindiran? jer ako se sprema nešto, onda ni blinda neće pomoć...

Link to comment
Share on other sites

glupavi novinari postavljaju pitanje kako se predsjednički auto, pa još blindirani može pokvariti.... Kakve veze "blinda" ima s elektronikom, motorom i ostalim sustavima.... pa još komentar da se predsjednički auti ne kvare....  je**m ti novinarstvo i senzacionalizam

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, fabi said:

Misliš da bi tehničar samo tako riješio problem i upalio auto? Ako je nešto krepalo nema šanse..

Naravno da bi resio problem, motor sigurno nije izgubio kompresiju pa da se mora raditi generalna. Verovatno je do nekog senzora, to bi neki "koteh" iz Renaulta morao imati kada je u pratnji takvog vozila (ovako iz glave, Can-Clip, senzori radilice, bregaste, svecice, pumpa goriva..). Uostalom, jako dobro znaju gde su sve zeznuli sa tim Espaceom i zasto moze da odbije "poslusnost".. Najmanja bruka za Renault, po mom misljenju mnogo veca za njihove bezbednosne sluzbe, kao i obezbedjenje predsednika. Ali to se savrseno uklapa u njihov mentalitet - "Laissez-faire"...

Link to comment
Share on other sites

Svakom se desi, dramite previše. Čuj ti sramota za Renault, nije da je krepao prvi, pa drugi koji su imali u rezervi odmah nakon toga. Posebno mi je zanimljivo kad mi balkanci prozivamo nečiji mentalitet, onak daj me nemoj... :lool: 

  • Like 1
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Upravo to. Netko je u komentarima članka napisao i da se Mercedesovom šefu u Švicarskoj prije par godina zbog elektronike pokvarila S-klasa, mada to nisam uspio izguglati. Anyway, pokvario (a ne znamo točno što) se jedan od xyz Espacea na prometnicama, a po meni je 17 puta veća sramota za Porsche da jedna Dacia Duster iz 'terena' izvlači njihov Macan i što je to obišlo cijeli svijet. Tim više ako je razlog bio nesavladiv put, jer to onda znači da bi i svaki drugi Macan zapeo tamo gdje Dacia neće. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sramota je ovo za Renault jer je ovaj Espace na tako lošem glasu što se tiče pouzdanosti da se uspio i francuskom predsjedniku pokvario, a onda su mediji napravili (naravno i razumljivo) sprdačinu vezano za pouzdanost francuskih auta, Renaulta posebno.. Inače za one koje ne znaju, Espace pete generacije imao je 9 opoziva u prvih godinu dana od kad je izbačen na tržište.. Sve u svemu ispada da je to smeće od auta kojem ni činjenica da ga vozi francuski presjednik ne može pomoći da se popravi loša reputacija.. A za takvu reputaciju odgovoran je RENOmirani francuski proizvođač automobila😁😁😁 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Evo ja prvi puta čujem da je na glasu kao iznimno nepouzdan. A što se opoziva tiče, po mom čitanju tiskovina još iz dječake dobi, najviše pamtim njemačke i japanske automobile po velikim opozivima. Ali dobro, bit će da jest nepouzdan, kao što ovo i jest na neki način sramota za Renault. Kao što sam napisao, ima i drugih i većih sramota. Ali je uvijek zanimljivije ako se to desi francuskom ili talijanskom automobilu, npr. A što kaže kolega, sramota je i tima koji je bio (ili nije bio) uz Macrona i koji bi trebao paziti na 'blindirani' automobil. Uostalom, možda mu se ispraznio akumulator ili nešto tome slično. Kao i što je meni prošli mjesec 'stao' automobil pa je bilo 'Peugeot...', a po upustvima bi svjećice trebale van nakon 20 000 km, što prethodna vlasnica možda nije napravila niti prethodnih 40 000.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 15. 02. 2020. at 10:18, Brainmind said:

Naravno da bi resio problem, motor sigurno nije izgubio kompresiju pa da se mora raditi generalna. Verovatno je do nekog senzora, to bi neki "koteh" iz Renaulta morao imati kada je u pratnji takvog vozila (ovako iz glave, Can-Clip, senzori radilice, bregaste, svecice, pumpa goriva..). Uostalom, jako dobro znaju gde su sve zeznuli sa tim Espaceom i zasto moze da odbije "poslusnost".. Najmanja bruka za Renault, po mom misljenju mnogo veca za njihove bezbednosne sluzbe, kao i obezbedjenje predsednika. Ali to se savrseno uklapa u njihov mentalitet - "Laissez-faire"...

Da, baš će neki predsjednik čekati u autu da mu doleti neki projektil dok se meho u manduri zavlači pod blindirani auto i češe se po glavi zašto je auto stao. OMFG...  Ajde samo probaj dići haubu na blindiranom autu.

Ovo sve što si napisao je toliko krivo i to na toliko razina.....

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Med0 said:

Da, baš će neki predsjednik čekati u autu da mu doleti neki projektil dok se meho u manduri zavlači pod blindirani auto i češe se po glavi zašto je auto stao. OMFG...  Ajde samo probaj dići haubu na blindiranom autu.

Ovo sve što si napisao je toliko krivo i to na toliko razina.....

Hajde ne izvrci reci. Sigurno nije sedeo u pokvarenom autu, vec je dobio drugi, regularni.

Nisam ni pomenuo "meha" (pretpostavljam da je to mehanicar), vec "koteha", to je nesto sasvim drugacije. I da, zamisli, i blinde se odrzavaju i njima se podize hauba.

A propos mentaliteta balkanaca. J.B. Titu nije nikad nedostajala ni dlaka sa glave, a obezbedjivali su ga eto balkanci. I njegova auto jedinica je izgledala vrlo interesantno, svaki auto je imao svoju knjizicu, i znalo se ko moze kom automobilu da pridje, imate cak i na netu podatke o tome, pa pogledajte.

Pre godinu dana pitao sam za Espacea u jednom servisu koji je ovlascen i koji je na glasu. Hteo sam da kupim tog novog i imao sam povoljnu priliku, star 18 meseci. Rekli su mi da mi je potreban kao "cir na dupetu", tako da sam odustao. Auto u novijoj istoriji Renaulta sa najvise bubica.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, frenchkey said:

I..., jesu li ga popravili? Crkla bobina? GMT senzor? :bigl:

Možda je u pitanju samo akumulator, u Espace stavljaju Vartu, made in Germany. :bigl:

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Ico_Zg said:

Možda je u pitanju samo akumulator, u Espace stavljaju Vartu, made in Germany. :bigl:

 

Meni je Varta u BMW-u otisla nakon tocno 11 godina, kada smo ga izvadili pisala je godina proizvodnje kao i auto sto znaci da je bila prva ugradnja.

Na Scenicu sam u 9 godina promjenio tocno 3 akumulatora.

Link to comment
Share on other sites

Eto da ne hvalis stalno samo bmw, a kudis renault, prijatelj prije par dana promijenio tvornicku Vartu u Scenicu 3, godina akumulatora 2009., prva rega auta 2010. Dakle skoro 11 g.
Novi uzeo u Berenu Zg, tko ne vjeruje nek pita prodavaca, sjetit ce se sigurnoddb0d8270d85db894fa08c3ddb6c8b72.jpg

Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

I ja svog Scenica prodao sa tvorničkim akuom. 10 godina

Link to comment
Share on other sites

Ja pisem za Scenic II...na njemu ravno 3 komada....svakih 3 godine jedan aku.

Ostatak auta je bio natprosjecno dobar.

Link to comment
Share on other sites

onda tu nešto nije bilo ok, ili loši akumulatori ili alternator, ili par puta iscrpljen do kraja...

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, frenchkey said:

onda tu nešto nije bilo ok, ili loši akumulatori ili alternator, ili par puta iscrpljen do kraja...

 

Ne znam, nije mi to bio ni prvi ni zadnji auto, ali tako cesto nisam mijenjao akumulatore na niti jednom.

Opcenito mi je taj auto ostavio odlican dojam i akumulatori uz jednu bobinu i jedan nosac motora su bili jedini dijelovi koje sam mijenjao...i jedan reostat.

Link to comment
Share on other sites

Nisam predsjednik ali moj Espace radi ... [emoji23][emoji23][emoji23][emoji2960]
I lijepo molim da ne coprate [emoji36]
Namjeravam ga voziti jedno poduze vrijeme [emoji12][emoji12][emoji2957]

Direkt sa S10 na TapaTalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Meg 3 1.5 dci 2016 start stop - aku trajao 3.5 godine, frendu ma Kadjaru 1.5 dci 3 godine, drugom frendu na qashqaiu 1.5 dci isto 3 godine. Sva tri auta imaju identični akumulator EFB tehnologije kao na slici. Vidjet ćemo koliko će trajat AGM

045B592D-1741-48A1-8070-0B5B5B83B2EE.jpeg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.