Jump to content

Makronu se pokvario Espace


Brainmind

Recommended Posts

EFB akumulator ne bi smeo da ide u vozila sa regenerativnim kocenjem, dakle ne bi smeo ici u megane 3 /eco2 verzije 1.5 i 1.6dci/. EFB je vrlo slican obicnim akumulatorima. AGM je druga priča. Nemaju tečan elektrolit..

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Brainmind said:

EFB akumulator ne bi smeo da ide u vozila sa regenerativnim kocenjem, dakle ne bi smeo ici u megane 3 /eco2 verzije 1.5 i 1.6dci/. EFB je vrlo slican obicnim akumulatorima. AGM je druga priča. Nemaju tečan elektrolit..

Kod Renoa može i mora jer je jeftiniji od AGM-a👌

EFB vs AGM, oba proizvođača EXIDE

2609A9D9-E792-476B-90FF-DD47A3100E3F.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Nekad u Clio-u II aku mi je zivio dugo, 6-7 godina. Kasnije Clio 3 TCE, ravno svake tri godine, u mjesec precizno, 3 komada u 9 godina :D Megane II dci takoder 3-4god maks (najkraće je živio Bosch S4).

Clio 3 je imao hrpu muzike (pojacalo, woofer bla bla) al Megane je serijala i malo vozi (kupljen 2004 nov , sad ima 115000km), to smatram vec pod normalno da aku odlazi svake 3g xD 

Vrlo kratko traju i prednje pločice na svim navedenim

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, bubi said:

Nekad u Clio-u II aku mi je zivio dugo, 6-7 godina. Kasnije Clio 3 TCE, ravno svake tri godine, u mjesec precizno, 3 komada u 9 godina :D Megane II dci takoder 3-4god maks (najkraće je živio Bosch S4).

Clio 3 je imao hrpu muzike (pojacalo, woofer bla bla) al Megane je serijala i malo vozi (kupljen 2004 nov , sad ima 115000km), to smatram vec pod normalno da aku odlazi svake 3g xD 

Vrlo kratko traju i prednje pločice na svim navedenim

 

 

Eto, iskustvo kao i moje, a ispalo kao da lazem.

Link to comment
Share on other sites

Jedno usputno pitanje. Jeste u te 3 godine punili ikako akumulator?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Meni se nedavno dogodilo da su klinci ostali u autu dok sam bio u ducanu, ulazili, izlazili, palili svijetla, muzika...
Ja dodem i auto nece upalit [emoji2957]
Svi displayi se prebacili na francuski [emoji23][emoji23][emoji23]
Sto je znak da je slab akumulatir...
Prikopcao na drugi auto, nakon 15 min upalio. Nakon toga me nije zezai vise...
Moj je 09/2016
Vjerujem da sljedecu jesen ide drugi akumulator gore

Direkt sa S10 na TapaTalk

Link to comment
Share on other sites

Ja sam na dva megana 3 dozivio upozorenje "battery low" , nakon sto bih mozda 10 minuta max prtljao oko ugasenog auta.

Link to comment
Share on other sites

Meni se nedavno dogodilo da su klinci ostali u autu dok sam bio u ducanu, ulazili, izlazili, palili svijetla, muzika...
Ja dodem i auto nece upalit [emoji2957]
Svi displayi se prebacili na francuski [emoji23][emoji23][emoji23]
Sto je znak da je slab akumulatir...
Prikopcao na drugi auto, nakon 15 min upalio. Nakon toga me nije zezai vise...
Moj je 09/2016
Vjerujem da sljedecu jesen ide drugi akumulator gore

Direkt sa S10 na TapaTalk


To kad ga prebaci na francuski dozivi mozdani udar.

Meni ako petljam po autu sa otvorenim vratima duze od pol sata javlja Battery low , i kad ga upalim crvena poruka Battery charging.
Link to comment
Share on other sites

na m2 nis ne upozorava, ako ga ispraznis dok ne radi  auto popizdi  i kad stisnes start cuje se rafal iz strojnice "trtrtrtrtrtrtr" iz smjera motora, ekran se onak skroz ugasi i gro gresaka izbaci , abs, esp , check injection, steering not locked , sve ceg se sjeti frajer

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.