Jump to content

Scenic III par "problemčića"


Goranvk

Recommended Posts

Problem rijesen...natezac zupcastog remena...na velikom servisu prosli vlasnik auta promjenio sve osim natezaca...nije mi jasno zasto i njega nije zamjenio kad je sve radio...al dobro, stavio sam sad conti set zupcastog i teram dalje
Ne mora biti da nije promjenjen.
Meni je nakon promjene u ovlaštenom otišao nakon 12.500 km.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Zemo  870kn u ovlaštenom servisu, Vidaković

@mata73 vrlo vjerojatno nije mjenjano jer mi je serviser odmah rekao kad je pogledao i poslušao auto da mu natezač ne izgleda kao da je mjenjan kad i sve ostalo na velikom servisu...pogledali smo i račun od velikog servisa koji mi je prošli vlasnik ostavio, fali set zupčastog remena...za ostale dijelove kaže da se vidi da je promjenjeno

@frenchkeyU kojem smislu? Da nije pukao ili?

Edited by Goranvk
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Pozdrav ekipa!

Sto znaci onaj oblacak ispred zagrade sa autom koji se pojavi ispod kilometraze u donjem desnom kutu?

renault-scenic-1.5-dci-slika-146944228.jpg

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, mata73 said:

Znači kad senzor prepozna loš zrak uključi recirkulaciju.

Ako je senzor 'prdnuo', jel trosak veliki?

Pretpostavljam da se to samo gasi nakon nekog vremena kad senzor osjeti friski zrak?

Link to comment
Share on other sites

Ne znam cijenu ali možda reagira na prljavi filter.
Trebao bi imati odabir otvoreno/zatvoreno/ automatski

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, striko_ri said:

Pozdrav ekipa!

Sto znaci onaj oblacak ispred zagrade sa autom koji se pojavi ispod kilometraze u donjem desnom kutu?

renault-scenic-1.5-dci-slika-146944228.jpg

Prvih 5-10 minuta vožnje kad je auto hladan je na sviama taj oblačić, sj*b* je kad je kiša pa moraš palit klimu jer ne vuče zrak izvana pa se šajba magli...

Poslije kad prebaci na listiće je ok, ništa ti nije krepalo, jednostavno je tak složeno i tak mora bit

Link to comment
Share on other sites

Znaju ti senzori divljati pomalo, a i magli se nešto više s njima. Klima baš mora stalno raditi na tom autu. Može se isključiti preko dijagnostike.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ekipa, pitanje u vezi paljenja auta. Prvo paljenje recimo ujutro, ubacim karticu, pogase se lampice, stisnem start tipku i auto se upali nakon točno 2 sekunde (mjerio sam)...u te dvije sekunde nema verglanja, nakon 2 sekunde odmah sastavi...nakon toga pali odmah čim pipnem tipku start...jel to normalno paljenje ili nešto ne štima? buni me to što mu treba 2 sekunde da upali kad odstoji, a kasnije odmah čim pipnem tipku...tako mi pali od prvog dana kako sam ga kupio negdje u 7.mjesecu prošle godine

da napomenem da je aku običan u njemu iako imam SS (prošli vlasnik umjesto EFB/AGM stavio običan), jednom sam ga nadopunjavao na preporuku ovlaštenog servisa, zimu je odradio, uskoro ću ga zamjeniti sa AGM-om

Link to comment
Share on other sites

Normalno ti je to, tak je i kod mene.

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, dizna said:

Normalno ti je to, tak je i kod mene.

e super, hvala ti na brzon odgovoru...al svakako ovaj aku ide van, ubacim AGMa svakako

i još jedno pitanje, kad auto radi kad sam kraj njega, čujem nekakvo lagano "pištanje", ne znam kako bih to opisao...i kad ga ugasim, još možda sekundu dvije se čuje taj zvuk...tražio sam po netu, samo na jednom mjestu sam naišao na ovo, na meg 3, ali kao normalan zvuk je to...ima li toga kod tebe?

Link to comment
Share on other sites

Da ti budem iskren neznam, jer u zadnje vrijeme ga samo gonim uz jače pojačan radio i zapravo ne čujem više nikakve zvukove.

Znam da nakon gašenja odradi još neke čudne zvukove al kako bi ih opisao neznam...

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, dizna said:

Da ti budem iskren neznam, jer u zadnje vrijeme ga samo gonim uz jače pojačan radio i zapravo ne čujem više nikakve zvukove.

Znam da nakon gašenja odradi još neke čudne zvukove al kako bi ih opisao neznam...

ma to je to onda sigurno...ma ja budala umjesto da ga ganjam kak spada, samo osluškujem zvukove...a zapravo ni nemam nekih problema otkako sam dizne riješio

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Goranvk said:

Ekipa, pitanje u vezi paljenja auta. Prvo paljenje recimo ujutro, ubacim karticu, pogase se lampice, stisnem start tipku i auto se upali nakon točno 2 sekunde (mjerio sam)...u te dvije sekunde nema verglanja, nakon 2 sekunde odmah sastavi...nakon toga pali odmah čim pipnem tipku start...jel to normalno paljenje ili nešto ne štima? buni me to što mu treba 2 sekunde da upali kad odstoji, a kasnije odmah čim pipnem tipku...tako mi pali od prvog dana kako sam ga kupio negdje u 7.mjesecu prošle godine

da napomenem da je aku običan u njemu iako imam SS (prošli vlasnik umjesto EFB/AGM stavio običan), jednom sam ga nadopunjavao na preporuku ovlaštenog servisa, zimu je odradio, uskoro ću ga zamjeniti sa AGM-om

ako je hladno računaj da grijačima treba sekundu dvije da odrade svoje. Kasnije nije potrebno

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Bila je vec tema sa "problemom" koji mi se danas pojavio, ali autor teme nioad nije javio jel rijesio problem i kako...uglavnom, auto mi je zatrzao u voznji, druga i treca brzina, kao da nije primio gas, zatrokirao...nikakvih lampica niti upozorenja na tabli nije bilo, trajalo par seknudi, vratio iz trece u drugu i opalio po gasu i auto proradio normalno...dogodilo se dva, tri puta jos nakon toga, ali samo u drugoj brzini i kao da je intezitet trzaja i trokiranja bio manji...auto ima 170 000km, na 162 000km ubacene sve 4 nove dizne, prije 2000km napravljen mali servis sa kompletnim filterima, na 145 000kn napravljen veliki servis...imao netko jos ovakvih problema?

Link to comment
Share on other sites

@Goranvk meni ti se ista stvar događala da ponekad zatrza i primjetio sam da je zbog filtera goriva koji obavezno treba mjenjat nakon prijeđenih oko 25tkm. Kad stavim novi trzanja više nema.

Ali imao sam problem i sa jako izraženim trzanjem u vožnji, al doslovno u svakoj brzini prilikom svakog ubrzavanja i auto je slabije vukao, nije imao snage kak bi trebalo bit, užas za vozit...

Na kraju nije dobivao dobru smjesu zraka i goriva i mjenjao sam mjerač protoka zraka (MAF), ventil za upravljanje turbine i uz to obavezno ide novi filter zraka. Nakon toga sve super.

Prvo ga prištekaj na dijagnostiku pa tko se kuži nek ti proba očitat te parametre zraka, a ako je to ok onda probaj zamjenit filter goriva

 

 

Edited by dizna
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, dizna said:

@Goranvk meni ti se ista stvar događala da ponekad zatrza i primjetio sam da je zbog filtera goriva koji obavezno treba mjenjat nakon prijeđenih oko 25tkm. Kad stavim novi trzanja više nema.

Ali imao sam problem i sa jako izraženim trzanjem u vožnji, al doslovno u svakoj brzini prilikom svakog ubrzavanja i auto je slabije vukao, nije imao snage kak bi trebalo bit, užas za vozit...

Na kraju nije dobivao dobru smjesu zraka i goriva i mjenjao sam mjerač protoka zraka (MAF), ventil za upravljanje turbine i uz to obavezno ide novi filter zraka. Nakon toga sve super.

Prvo ga prištekaj na dijagnostiku pa tko se kuži nek ti proba očitat te parametre zraka, a ako je to ok onda probaj zamjenit filter goriva

Mali servis sa svim filterima sam napravio prije cca 2000km...prošla dva, tri dana nisam primjetio da mi se ponavljao problem, eventualno možda jednom sam imao osjecaj da je auto malo cuknio, ali možda mi se i učinilo samo...pogledao sam tvoju temu, sjetio sam se da si imao trzanje i nakon izmjene dizni na scenicu...budem otišao ovih dana do servisa da vidimo šta kaže dijagnostika

15 hours ago, dizna said:

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Na displayu mi danas izbacio obavijest "Battery charging"...gorilo jedno 5 minuta i ugasilo se....nikakva lampica nije gorila za vrijeme punjenja, samo je bila ispisana ta obavijest...otisao do mehe, provjerio punjenje, kaze puni na 14,7V sto je po njemu malo previse, ali akumulator nije uspio ispitat, nesto mu sa uredjajem nije bilo ok....istina da je akumulator star vec vise od 3 godine i nije niti AGM niti EFB jer prosli vlasnik nije kupio kako treba, ali svo ovo vrijeme je radio bez greske...mehanicar na prvu sumnja na alternator, ali kaze da dodjem ujutro kad rijesi drugi uredjaj da ispita akumulator...

Jel se netko susreo sa ovim upozorenjem? Znam po drugim autim kad mi je alternator bio pri kri kraju da mi je bacao crvenu lampicu od akumulatora, na scenicu nista nije gorilo

Link to comment
Share on other sites

Mislim da dižeš paniku bezveze, akumulator je bio malo prazniji i napunio ga je. Big deal

Ako bude učestalo promijeni akumulator. EFB ide na njega akfo nema start stop

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, frenchkey said:

Mislim da dižeš paniku bezveze, akumulator je bio malo prazniji i napunio ga je. Big deal

Ako bude učestalo promijeni akumulator. EFB ide na njega akfo nema start stop

Ma nije da dižem paniku, već jednostavno se nisam još susreo sa ovom obavijesti, tj niti jedan auto koji sam do sada imao nije imao ovakvu obavijest da nadopunjuje akumulator...svejedno očekujem da bi akumulator mogao prdniti u skoro vrijeme, baš sam pogledao u papirima, ovaj u njemu je kupljen još 2017.godine, iako je običan, a auto ima start-stop, dobro i drži još

Kažeš da ide EFB ako nema start-stop, ali po njegovoj knjizi piše da je došao u originalu sa EFB akumulatorom

Link to comment
Share on other sites

prijatelj mi je imao taj auto sa efb akumulatorom iako nije imao SS. I trajao mu je jako dugo originalni, mislim nekih 9 godina

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.